Wczoraj przedluzając umowe wybralem Samsunga S6 za 54zł netto, dzisiaj przedłużyłem umowe za 40zł ;-)
Może komuś się przyda
Edycja: oferta dotyczy roznych telefonow, ja dalem tylko swoj przyklad w abonamencie
Może komuś się przyda
Edycja: oferta dotyczy roznych telefonow, ja dalem tylko swoj przyklad w abonamencie
Zadzwonił do mnie przedstawiciel w celu poinformowania, że chętnie ją ze mną przedłużą i zaoferują atrakcyjną ofertę!
Spytałem wprost - Czy mogą zaoferować mi ofertę, która będzie konkurencyjna dla tej, którą znalazłem w innej sieci (podałem szczegóły oferty)?
Miły Pan powiedział "Nie" po czym się rozłączył - to ostatecznie przeważyło szalę i nie ma sił, które przekonają mnie na korzystanie z usług telefonicznych/telewizyjnych czy o zgrozo - internetowych.
Bez wypowiedzenia i -30% z DUK, to oferta jest bardzo słaba. Polecam poczytać zielony71.blogspot.com/.
popros o polaczenie z departamentem 4 to dzial utrzymania klienta z tego co pamietam
Już podpisałem umowę z inną siecią. Czekam tylko miesiąc na wygaśniecie umowy i baj baj Pomarańczowa maszkaro
Departament czwarty
Pewnie chodzi Ci o czwarty poziom negocjacyjny, na dobrą sprawę wystarczy normalnie gadać z konsultantem a dostaniesz ofertę z tego poziomu bez żadnego problemu (oczywiście po przełączeniu na savedesk - ten słynny dział utrzymania klienta), natomiast z noży otwierających się w kieszeniach można zrobić niezłą kolekcję, gdyby otwierały się one za każdym razem, kiedy dzwoni klient i na wejściu "żąda" rabatu.
"dzień dobry, ja dostałem lepszą ofertę z innej sieci i chcę jakiś rabat" - tak wygląda średnio co drugie połączenie. Po próbie dopytania, w czym ta oferta miałaby być lepsza klienci stwierdzają, że jeszcze tego nie sprawdzali/mówią o ofertach, które są o wiele mniej korzystne niż przedłużenie umowy u obecnego operatora.