250°
Zakończone
Crucial MX300 (525GB, 2,5") za ok. 500zł @ Amazon.es

Crucial MX300 (525GB, 2,5") za ok. 500zł @ Amazon.es

KomputeryOkazje Amazon

Crucial MX300 (525GB, 2,5") za ok. 500zł @ Amazon.es

Pepper adm

Do końca dzisiejszego dnia w hiszpańskim Amazonie przecena na dysk SSD Crucial MX300 o pojemności 525GB.

Wraz z przesyłką zapłacimy 115,25€, czyli ok. 500zł. Wg Ceneo oferty z dostawą na polskim rynku zaczynają się od min. 550zł.

Dane techniczne:
  • Format dysku: 2.5"
  • Pojemność: 525 GB
  • Interfejs: SATA 3
  • Szybkość transferu odczytu (MB/s): 530
  • Szybkość transferu zapisu (M/s): 510
  • Typ pamięci: Micron 3D NAND

11 Komentarzy

czyli już schodzimy do cen poniżej 1zl za 1gb

MSTRKRFT7 min

czyli już schodzimy do cen poniżej 1zl za 1gb

​niezupełnie, po sformatowaniu zostanie ci mniej niż 500gb

Jeśli różnica w cenie to 50 zł, to średni biznes by kupować dysk w Hiszpanii.

uxs13 min

Jeśli różnica w cenie to 50 zł, to średni biznes by kupować dysk w Hiszpanii.

​A mi się wydaje że zakupy na Amazonie zawsze będą lepsze niż jakiś małym sklepie w Polsce.

Jamnikowo2 godz., 44 min

​A mi się wydaje że zakupy na Amazonie zawsze będą lepsze niż jakiś małym sklepie w Polsce.


Dlaczego tak uważasz ?

Skoro kupuję na allegro czy w sklepach typu morele, komputronik, satysfakcjia, net-s, ole ole itp. itd i nigdy nie miałem problemów !

Pankracy66633 min

Dlaczego tak uważasz ?Skoro kupuję na allegro czy w sklepach typu morele, komputronik, satysfakcjia, net-s, ole ole itp. itd i nigdy nie miałem problemów !

​A miałeś chociaż problem ze sprzętem? Amazon ma świetny support a z tego co widzę np na wykopie te wszystkie xkomy czy morele kręcą byle by nie pójść na rękę klientowi i wolą zostawić go z zepsutym sprzętem.

Jamnikowo5 godz., 21 min

​A mi się wydaje że zakupy na Amazonie zawsze będą lepsze niż jakiś małym sklepie w Polsce.

Co prawda Amazon jest 100 lat przed naszymi sklepami. Support jest perfekcyjny. Ale co do kupowania tam by oszczędzić pare groszy imo nie ma sensu.

Pepper adm

Jamnikowo2 godz., 6 min

​A miałeś chociaż problem ze sprzętem? Amazon ma świetny support a z tego co widzę np na wykopie te wszystkie xkomy czy morele kręcą byle by nie pójść na rękę klientowi i wolą zostawić go z zepsutym sprzętem.


Ja mogę się wypowiedzieć na temat X-komu i w przypadku supportu wielki pozytyw, ale Amazon to w ogóle mistrzostwo. Kupiłem ostatnio tam telefon, chińczyka za 100zł (błąd oczywiście). Okazało się, że po przyjściu aparat nie działał więc zareklamowałem. Kasę zwrócili i nie kazali nawet odsyłać, a po tygodniu wyszedł update i aparat zaczął działać

Pepper adm

uxs6 min

Co prawda Amazon jest 100 lat przed naszymi sklepami. Support jest perfekcyjny. Ale co do kupowania tam by oszczędzić pare groszy imo nie ma sensu.


Czemu? Poza wydłużonym czasem dostawy (jeżeli jest, bo czasami wysyłają z magazynów w PL) to jest lepiej. Reklamacje rozpatrywane błyskawicznie i zawsze na korzyść klienta. Zazwyczaj po zgłoszeniu wysyłają nowy sprzęt i nie trzeba czekać na naprawę.

Cad1 godz., 30 min

Czemu? Poza wydłużonym czasem dostawy (jeżeli jest, bo czasami wysyłają z magazynów w PL) to jest lepiej. Reklamacje rozpatrywane błyskawicznie i zawsze na korzyść klienta. Zazwyczaj po zgłoszeniu wysyłają nowy sprzęt i nie trzeba czekać na naprawę.




Np. Amazon UK ma gwarancje 12 mc a nie jak pozostałe państwa EU 24mce

Jamnikowo15 godz., 43 min

​A miałeś chociaż problem ze sprzętem? Amazon ma świetny support a z tego co widzę np na wykopie te wszystkie xkomy czy morele kręcą byle by nie pójść na rękę klientowi i wolą zostawić go z zepsutym sprzętem.


Naturalnie, że czasem sprzęt się psuł. Procedura jest prosta i szybka - zgłoszenie sprawy wysyłka na koszt sklepu lub wyjątkowo w przypadku gigabyte na mój koszt - 3-4 tygodnie i miałem towar z powrotem nowy lub naprawiony.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst