Niestety, ta okazja już wygasła
Convoy M3 - latarka
143° Zakończono

Convoy M3 - latarka

132,59zł214,16zł-38%Banggood Okazje
31
maj 27. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

📦Wysyłka 5,07 PLN
💵33,99 USD
  • glin
  • szkło
  • silikon
  • stal
  • 4300 lumenów
  • 290 gramów
  • 149 milimetrów
  • 3000, 4300, 5000 lub 6500 kelwinów
  • CREE XHP 70.2
  • 5000 miliamperów
  • tryby 1%, 10%, 40% i 100%
  • reflektor o fakturze skóry pomarańczy
  • powłoka antyrefleksyjna
  • akumulatory 26650 lub 18650
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Takiej to nie mam.
31 Komentarzy
Takiej to nie mam.
Link nie działa
Przy vip4 z punktami 32,8$.

Ciekawe czy minutę poświeci najwyższym trybie.
Edytowane przez: "Janek_PL" maj 27. 2019
hmm wie ktoś jak to jest?
Mam s11 ona ma coś koło 2k lumenów w specyfikacji było, że zasieg to do 200 m i to by się zgadzało z tego co sprawdzałem.
Jest convoy L6 z tą samą diodą co latarka z okazji (XHP70.2). L6 ma zasięg do 500 m, a ta z wrzutki 200 m

Ta z wrzutki bardziej rozprasza światło? Jest mi to ktoś w stanie wyjaśnić?
Poluje na L6, ale może warto polować też na m3 - bo tańszy i mniejszy
Edytowane przez: "lobr" maj 27. 2019
lobr27/05/2019 14:24

hmm wie ktoś jak to jest?Mam s11 ona ma coś koło 2k lumenów w specyfikacji …hmm wie ktoś jak to jest?Mam s11 ona ma coś koło 2k lumenów w specyfikacji było, że zasieg to do 200 m i to by się zgadzało z tego co sprawdzałe.mJest convoy L6 z tą samą diodą co latarka z okazji (XHP70.2). L6 ma zasięg do 500 m, a ta z wrzutki 200 mTa z wrzutki bardziej rozprasza światło? Jest mi to ktoś w stanie wyjaśnić? Poluje na L6, ale może warto polować też na m3 - bo tańszy i mniejszy



L6 ma większy reflektor i gładki, przez to światło jest dużo bardziej skupione i wychodzi te 500 m.
Ta ma mniejszy reflektor OP (skórka pomarańczy), więc światło będzie bardziej rozproszone.

A L6 to kozak... ale mało poręczna niestety. Tak na wszelki wypadek jej nie da się nosić
MM99927/05/2019 14:28

L6 ma większy reflektor i gładki, przez to światło jest dużo bardziej skup …L6 ma większy reflektor i gładki, przez to światło jest dużo bardziej skupione i wychodzi te 500 m. Ta ma mniejszy reflektor OP (skórka pomarańczy), więc światło będzie bardziej rozproszone.A L6 to kozak... ale mało poręczna niestety. Tak na wszelki wypadek jej nie da się nosić


Dzięki

Ciekawy jestem, jak jest z czasem świecenia czy jest 2 x krótszy względem L6. Do L6 z tego co wiem wchodzą dwa akumulatory.
Aha, na oficjalnej stronie convoya kosztuje 36,7 $ - 15% od Diodka to 31,25$. A jak pomyślę o tym sklepie, to ode mnie minus.
lobr27/05/2019 14:31

Dzięki Ciekawy jestem, jak jest z czasem świecenia czy jest 2 x krótszy …Dzięki Ciekawy jestem, jak jest z czasem świecenia czy jest 2 x krótszy względem L6. Do L6 z tego co wiem wchodzą dwa akumulatory.



Myślę, ze nawet ze 4 x krótszy. Jeśli dobrze myślę to: XHP 70.2 działa albo na 6V / 4,8A albo 12V / 2,4A. 1 bateria ma mniej voltów, więc żeby podbić do 6 musi jeszcze więcej prądu wziąć. A jest tylko jedna w porównaniu do dwóch w L6.
Ale to niech specjaliści potwierdzą
lobr27/05/2019 14:31

Dzięki Ciekawy jestem, jak jest z czasem świecenia czy jest 2 x krótszy …Dzięki Ciekawy jestem, jak jest z czasem świecenia czy jest 2 x krótszy względem L6. Do L6 z tego co wiem wchodzą dwa akumulatory.



Doczytałem: L6 bierze max 5A. M3: 11A. Czyli ponad 4x krótszy czas. Do tego ogniwa na 11A to już nie takie pierwsze z brzegu
Już się napaliłem jak szczerbaty na suchary a po przeczytaniu opisu okazało się, że to coś działa na 1 ogniwie...

Biorąc pod uwagę vf diody wątpię czy w ogóle będzie realne osiągnięcie nawet 3000 lumenów, a o stabilizacji prądu można zapomnieć. Podejrzewam, że maks jasność to wyciąga może przez 20 sekund a potem jasność systematycznie spada.
Sztuka dla sztuki.
Kiedyś sam zbudowałem coś podobnego na body od Small Sun ZY-T08 - tylko że ja przerobiłem ją na 2s - wtedy miało to jakiś sens, maksymalna jasność utrzymywała się około 20 minut.
Po przeczytaniu komentarzy, jednak poluję na L6, jak dorwę gdzieś okazję poniżej 200 zł to biorę

Jak to jest z temperaturą w Kelwinach? Słyszałem że im cieplejsza barwa tym latarka będzie teoretycznie słabiej świecić niż ta z zimną barwą, mimo że jest na tej samej diodzie.
lobr27/05/2019 14:24

hmm wie ktoś jak to jest?Mam s11 ona ma coś koło 2k lumenów w specyfikacji …hmm wie ktoś jak to jest?Mam s11 ona ma coś koło 2k lumenów w specyfikacji było, że zasieg to do 200 m i to by się zgadzało z tego co sprawdzałem.Jest convoy L6 z tą samą diodą co latarka z okazji (XHP70.2). L6 ma zasięg do 500 m, a ta z wrzutki 200 mTa z wrzutki bardziej rozprasza światło? Jest mi to ktoś w stanie wyjaśnić? Poluje na L6, ale może warto polować też na m3 - bo tańszy i mniejszy


Reflektor robi robotę. C8+ z płaską HI będzie pewnie podobnie albo nawet dalej szperać niż S11 z o wiele mocniejszą diodą. Za to z S11 bedziesz miał ścianę światła przed sobą, a z C8+ tylko jasny spot
Już lepiej S11, ma to bardziej użyteczne czasy świecenia, i na zwykłych 18650 uciągnie. M3 18650 na turbo ubija w chwilę.
Convoy daje radę
lobr27/05/2019 14:59

Po przeczytaniu komentarzy, jednak poluję na L6, jak dorwę gdzieś okazję po …Po przeczytaniu komentarzy, jednak poluję na L6, jak dorwę gdzieś okazję poniżej 200 zł to biorę Jak to jest z temperaturą w Kelwinach? Słyszałem że im cieplejsza barwa tym latarka będzie teoretycznie słabiej świecić niż ta z zimną barwą, mimo że jest na tej samej diodzie.


Im zimniejsza dioda tym wydajność jest większa.
Edytowane przez: "Panopek" maj 27. 2019
MM99927/05/2019 14:42

Doczytałem: L6 bierze max 5A. M3: 11A. Czyli ponad 4x krótszy czas. Do t …Doczytałem: L6 bierze max 5A. M3: 11A. Czyli ponad 4x krótszy czas. Do tego ogniwa na 11A to już nie takie pierwsze z brzegu


Trochę źle docztales bo z pradami masz rację ale jak w l6 masz ogniwa w szeregu to nie rośnie pojemność tylko prąd więc L6 w stosunku do M3 zaswieci ok 2x dłużej na pełnej mocy pod warunkiem że nie zbije trybu ze względu na temperaturę
wiktorsam27/05/2019 14:47

Już się napaliłem jak szczerbaty na suchary a po przeczytaniu opisu ok …Już się napaliłem jak szczerbaty na suchary a po przeczytaniu opisu okazało się, że to coś działa na 1 ogniwie...Biorąc pod uwagę vf diody wątpię czy w ogóle będzie realne osiągnięcie nawet 3000 lumenów, a o stabilizacji prądu można zapomnieć. Podejrzewam, że maks jasność to wyciąga może przez 20 sekund a potem jasność systematycznie spada.Sztuka dla sztuki.Kiedyś sam zbudowałem coś podobnego na body od Small Sun ZY-T08 - tylko że ja przerobiłem ją na 2s - wtedy miało to jakiś sens, maksymalna jasność utrzymywała się około 20 minut.


Na dobrym ogniwie pełna stabilizacja w takim sterowniku problem jedynie przy maxymalnym trybie ze względu na spadek napięcia na ogniwie przy takim poborze ale tryb w dół i bez spadku ogniwo wyjedziesz do zera
marcin.lapa27/05/2019 17:35

Trochę źle docztales bo z pradami masz rację ale jak w l6 masz ogniwa w sz …Trochę źle docztales bo z pradami masz rację ale jak w l6 masz ogniwa w szeregu to nie rośnie pojemność tylko prąd więc L6 w stosunku do M3 zaswieci ok 2x dłużej na pełnej mocy pod warunkiem że nie zbije trybu ze względu na temperaturę


Tak... Błędnie porównałem akumulatorki. Wziąłem pod uwagę 26650 o pojemności 5500mAh i 18650 o ok 3000 mAh. Zapomniałem, że ta też chodzi na 26650.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst