Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
420°
Opublikowano 17 lutego 2024

Całoroczna Opona Michelin CrossClimate 2 205/55 R16 91 H

415,99zł
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Mopsik_shih
Dołączył w 2023
13
48

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Opony

Znajdź więcej okazji Opony

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Jeszcze taniej niz ostatnio


797849_1.jpg



797849_1.jpg
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

80 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Kilgor
    Bardzo dobre oponki. Jezdze poltora roku i smigaja az milo. Tylko ze mi udalo sie kupic xa 1119zl za 4sztuki.
    Awatar użytkownika pykycykytypf
    Kolego ja jeżdżę na całorocznych. Po 4 latach wymieniłem na nowe. Nie uważam, żeby kwestia jeżdżenia "w trasę" była decydując. Jeżeli nie planujesz jazdy zimą w górach to ja polecam całoroczne. Dodatkowy plus jest taki, że wymieniając opony lato - zima leżą jedne albo drugie i niestety starzeją się. Przy całorocznych używasz cały czas, a więc wymieniasz szybciej (przy przejechaniu tego samego kilometrarza).
  2. Awatar użytkownika TrzyKiloCebuli
    najgorsze opony jakie miałem.
    Nie da się tym zimą jeździć!!!!!!

    Kupiłem , żeby nie zmieniac na zimę , ale najmniejszy snieg czy lód i jest tragedia. W ogóle nie nadają sie na zimę!!!!!!! zero przyczepności .

    Musiałem kupić zimówki, i teraz mam dwa komplety- ciulate caloroczne i zimowe.
    17471708-h0ilD.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika Majsterrr92
    Od listopada mam te Crossclimate 2 na tył napędzie BMW i jakoś bez problemu sobie radzą, na mokrym też elegancko.
  3. Awatar użytkownika Supreme.quask
    Ja polecam uniroyal allseasonexpert 2. Mamy już 3 komplet tych opon i jestem naprawdę zadowolony. Jeżdżę często w góry, nigdy nie zdarzyło się, żeby trzeba było mnie gdzieś wypychać z parkingu. Jak jest lód, to wiadomo - bez łańcuchów ch... zrobisz, choćbyś miał najlepsze zimówki.

    Latem są ok choć dane pokazują, że hamowanie na suchym mają kiepskie - wg mnie akurat tutaj to większe znaczenie ma refleks kierowcy.

    Wiem, że te opony z wstawki też zbierają bardzo dobre opinie ale są znacznie droższe.

    Polecam ten test:
    adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/reifentest/ganzjahresreifen/235-55-r17/ (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Bob_Dywan
    rozmiar na taczki ogrodowe
    Awatar użytkownika subotai
    Żeby twoje ego zostało podbudowane jeszcze bardziej, ja jeżdżę na 14 calowych. Z wypiekami na twarzy czekam na twoją odpowiedź: "haha moja kosiarka ma większe".
  5. Awatar użytkownika EnJ_
    Jak ktoś jeździ w najlepszym wypadku 10 poniżej limitu to może i takie opony są dobre, a jak ktoś chce pojeździć jakkolwiek dynamicznie to takie opony są o kant dupy rozbić (Edytowano)
    Awatar użytkownika Aktywator
    No nie wiem... Chwalę sobie te gumki i już na pewno do sezonowych nie wrócę. Moi pasażerowie za to na brak dynamiki nie narzekają - obstawiam, że raczej umieściliby mnie w górnych granicach skali przewidzianej dla EDC (w żadnym razie nie porównywać z typowo sportowymi oponami i autami).
    Intryguje mnie natomiast, na jakich obliczeniach bazujesz, sugerując na nich jazdę o 10 km mniej poniżej limitu? I najważniejsze - co to za limit?
  6. Awatar użytkownika KrólRyszard
    Ja to jestem zdziwiony waszymi opiniami o całorocznych. Mam Pirelli all season sf2 od 3 lat i właśnie na śniegu co roku wymiatają. Większy problem , całorocznymi imo jest przy upałach, wtedy czuć pływanie przy większych prędkościach
    Awatar użytkownika DonSimon
    Na na suchym i śniegu ponoć lepsza od innych całorocznych , na wodzie przeciętna. Osobiście w ciągu roku i 15 tys km nie byłem negatywnie zaskoczony w żadnej sytuacji względem poprzednich Dunlopow SportMaxx letnich i nokianow WR-D4 zimowych, a nawet zauważanie lepiej się zachowują w lecie i w zimie te bo są nowe a tamte mimo że miały wciąż obie około 5,5-6mm bieżnika to jednak już guma 5 letnia traci właściwości mocno względem nowych. Warto odnotować że spalanie na całorocznych będzie wyższe względem letnich, u mnie to wzrost jakieś 8%, choć każda wymiana starej gumy na nową ponoć powoduje wzrost spalania bo po prostu stara guma jest twardsza i ma mniejsze opory toczenia. Ale brak konieczności zmiany opon w zależności od pogody, czas i pieniądze zaoszczędzone na wulkanizacji, komfort psychiczny że auto przy każdej pogodzie się przewidywalnie zachowuje na drodze jest tego warte. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika hacel
    Nie wiem jak crissclimate 2 ale mam plusy i szczerze powiedziawszy zimą jest słabo. Poprzednio miałem zimówki Continentala i cóż, całkiem inna bajka. Sytuację ratują słabe zimy w mieście.
    Awatar użytkownika DonSimon
    Te są chyba mocno poprawione pod kątem sniegu. Na śniegu tej zimy na pewno lepiej niż na 5 letnich nokianach WR-D4 (bieżnik miały 6mm jeszcze)
  8. Awatar użytkownika nickos
    Ubolewam, że dla mojego rozmiaru 215/55 R17 te opony są połowę droższe!
    Awatar użytkownika Supreme.quask
    Zobacz jak bardzo różnią się obwodem - może można zastosować te:
    pepper.pl/sha…853
  9. Awatar użytkownika maniekb89
    Na allegro oficjalny sklep 410,85 / szt. Indeks W.
  10. Awatar użytkownika Majsterrr92
    W listopadzie 23 były po 380zł. Opony przyszły nowe, nie jakieś 2 letnie leżaki, na zimę spoko dobrze trzymają, latem jeszcze nie testowałem. Minus że jedną sztuke miałem kiepską i poszło dużo ciężarków do wyważania. Ogólnie spoko, ładnie trzyma, na mokrym lepiej niż Nokiany, mam tył napęd. (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Osmarkaniec
    Korzystając z okazji - jakie byście oponki polecili w miarę rozsądnej cenie na lato?
    Awatar użytkownika Kamin5ki
    Jak tanie to minimum barum
  12. Awatar użytkownika papeor
    Wzmocnione głośne i twardo się na nich jeździ?
    Awatar użytkownika Aktywator
    W porównaniu do zastąpionych letnich Pirelli - żadnej różnicy.
  13. Awatar użytkownika baciarek
    Miałem poprzednie i to się na zimę nadawało tylko jeden sezon, do tego strasznie się degradował bieżnik. Teraz mam goodyear 4 seazon i to jest inna bajka, wytrzymałe i dobrze na śniegu się zachowują
    Awatar użytkownika Wento
    Jest duża różnica technologiczna między starą generacją, a nową.
  14. Awatar użytkownika demonoman
    Szkoda tylko, że są bardzo głośne. Mam komplet i musiałem kupić letnie, bo na autostradzie strasznie wyją. Teraz mam dwa komplety, letnie i CC na okres zimowy. Drugi raz bym nie kupił.
  15. Awatar użytkownika DonSimon
    17505477-ewzaU.jpg
Awatar użytkownika