Niestety, ta okazja już wygasła
BUTY SZOSOWE LAKE CX 176
166° Zakończono

BUTY SZOSOWE LAKE CX 176

209zł 14zł
13
166° Zakończono
BUTY SZOSOWE LAKE CX 176
lip 13. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Lake CX176 Sport
Wysoka kadencja i wielogodzinne jazdy są charakterystyczne dla kolarstwa szosowego. Dlatego buty CX176 dzięki świetnemu dopasowaniu zapewniają znakomite trzymanie stopy i zapobiegają drętwieniu i problemowi piekących stóp. Buty mają bardzo precyzyjnie ukształtowaną część trzymającą piętę, wysokie podbicie i średnią szerokość śródstopia.


  • góra: skóra Action i siatka
  • podeszwa: wykonana z nylonu, wzmacniana wtryskiwanym włóknem szklanym. Buty posiadają trzy otwory do mocowania bloków (system Look)
  • zapięcie: mocowane na boku buta pokrętło BOA® L6 z systemem linek i pasek z rzepem
  • kolor: biało-czarny
  • 280477-ZtQSY.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Nie wiem, gdzie leży problem wypinania i wpinania, 3 jazdy i człowiek nauczony, że w krytycznych momentach ta noga automatycznie się wypina. Bardzo duża różnica jest w takich butach, a w zwykłych. W MTB mam spd w szosowych spd sl i jazda w adidasach to jest spoko do parku czy na nextbike. Wpinane pedały powodują, że ruch napędowy odbywa się również, gdy ciągniesz, a nie tylko naciskach pedał. Przede wszystkim się mniej męczysz. Nie wiem ile jeździsz, ale jak nie zauważyłeś różnicy to chyba niewiele. Po 20k km na szosie i ok. 3k km na MTB jestem pewien, że do normalnych butów nie wrócę, jeździe na rowerze treningowo, a nie czysto rekreacyjnie do parku.
13 Komentarzy
Nie dałoby się spakować tych 3 okazji w jedną?
Bez sensu. Te buty nic nie dają (oprócz tego, że można się wywalić)
bartekbar13/07/2020 12:18

Bez sensu. Te buty nic nie dają (oprócz tego, że można się wywalić)


Skąd ta opinia?
daroock13/07/2020 12:29

Skąd ta opinia?


Jechałem w normalnych butach i pedałach platformowych oraz w SPD-SL i nie widzę różnicy w szybkości/przyspieszaniu. Istnieje natomiast większa szansa na glebę. Takie buty prawdopodobnie robią różnicę u prosów (ja robię średnią 31-32 km/h na 100 km).
Edytowane przez: "bartekbar" lip 13.
Nie wiem, gdzie leży problem wypinania i wpinania, 3 jazdy i człowiek nauczony, że w krytycznych momentach ta noga automatycznie się wypina. Bardzo duża różnica jest w takich butach, a w zwykłych. W MTB mam spd w szosowych spd sl i jazda w adidasach to jest spoko do parku czy na nextbike. Wpinane pedały powodują, że ruch napędowy odbywa się również, gdy ciągniesz, a nie tylko naciskach pedał. Przede wszystkim się mniej męczysz. Nie wiem ile jeździsz, ale jak nie zauważyłeś różnicy to chyba niewiele. Po 20k km na szosie i ok. 3k km na MTB jestem pewien, że do normalnych butów nie wrócę, jeździe na rowerze treningowo, a nie czysto rekreacyjnie do parku.
bartekbar13/07/2020 12:47

Jechałem w normalnych butach i pedałach platformowych oraz w SPD-SL i nie w …Jechałem w normalnych butach i pedałach platformowych oraz w SPD-SL i nie widzę różnicy w szybkości/przyspieszaniu. Istnieje natomiast większa szansa na glebę. Takie buty prawdopodobnie robią różnicę u prosów (ja robię średnią 31-32 km/h na 100 km).


Przy wysokiej kadencji czesto spada noga z pedalow wiec spdki sie przydaja. Do tego po 2 3 godzinach dretwieja palce w miekkich butach od ucisku pedalow tutaj sztywny but noga bardziej odpoczywa
Edytowane przez: "Hyc_Hycu" lip 13.
Hyc_Hycu13/07/2020 13:52

Przy wysokiej kadencji czesto spada noga z pedalow wiec spdki sie …Przy wysokiej kadencji czesto spada noga z pedalow wiec spdki sie przydaja. Do tego po 2 3 godzinach dretwieja palce w miekkich butach od ucisku pedalow tutaj sztywny but noga bardziej odpoczywa


Czyli wychodzi na to, że buty zatrzaskowe są dla prosów. Mnie po 3 godzinach nie drętwieją. Po czterech też nie (z przerwami).
Edytowane przez: "bartekbar" lip 13.
Hyc_Hycu13/07/2020 13:52

Przy wysokiej kadencji czesto spada noga z pedalow wiec spdki sie …Przy wysokiej kadencji czesto spada noga z pedalow wiec spdki sie przydaja. Do tego po 2 3 godzinach dretwieja palce w miekkich butach od ucisku pedalow tutaj sztywny but noga bardziej odpoczywa


Mnie właśnie nwm czemu drętwieją niekiedy stopy w spd ale nie zawsze, chyba wkładki w xc7 są za twarde dla mnie
Rozmiar 42 niedostępny.
Podstawowe wyposażenie dla tych którzy dużo jeżdżą sportowo. Bardzo to frustrujące gdy przy mocnym pedałowaniu czy przy jeździe po kiepskim asfalcie noga ześlizguje się z pedałów. Nie trzeba też dbać o to żeby pedałować prawidłową częścią stopy, po przy prawidłowo ustawionych blokach inaczej po prostu się nieda.
Napisz w tytule że rozmiar 50 I 48 dostępne.
Hmm system Look, to zwykły SPD ( na te 2 śruby nie zadziała)? Sorry, newbie here.
mokrykarton14/07/2020 09:39

Hmm system Look, to zwykły SPD ( na te 2 śruby nie zadziała)? Sorry, ne …Hmm system Look, to zwykły SPD ( na te 2 śruby nie zadziała)? Sorry, newbie here.


SPD to system na dwie śruby, Look mtb też ma taki odpowiednik, blok się trochę różni i pedał. SPD SL to system szosowy na trzy śruby, Look również ma tego odpowiednik i w stosunku do shimano blok także się różni. Ten model to but szosowy chociaż widzę, że i klasyczne spd szłoby założyć po zmianie chyba wkładki w bucie, bo kanaliki na śrubki są lecz ręki nie dam uciąć. Szosowe bloki na 100% założysz czy to look czy shimano.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst