Niestety, ta okazja już wygasła
Buty Nike MD Runner 2 PE
451° Zakończono

Buty Nike MD Runner 2 PE

119,99zł199,99zł-40% 12zł Sport Jam Okazje
18
451° Zakończono
Buty Nike MD Runner 2 PE
sie 21. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Opis - Nike MD Runner 2 PE wykonano ze skóry i materiału, aby zapewnić wytrzymałość i wygodę. Miękka pianka Phylon amortyzuje kroki i zapewnia wygodę przez cały dzień.

Rozmiary: 35.5; 36; 36.5; 37.5; 38; 38.5; 39; 40
Aktualizacje społecznościowe
Sport Jam Okazje
Najlepsze komentarze
Nawet ładna ta kolorystyka +

4944403-VegLH.jpg
18 Komentarzy
Nawet ładna ta kolorystyka +

4944403-VegLH.jpg
Fajne Ale nie ma 42 😔
Sklep ok?
Fajne tylko szkoda ze taka mała rozmiarówka
Wyglądają na męskie a rozmiarówka damska ah
Edytowane przez: "sikora30" sie 21.
Jeżew21/08/2020 08:12

Nawet ładna ta kolorystyka + [Obrazek]

Będzie mniej widać jak się wdepnie
U mnie w koszyku rozmiar 40 w cena 0.00 koszt dostawy 12zł
Darwin121/08/2020 09:46

U mnie w koszyku rozmiar 40 w cena 0.00 koszt dostawy 12zł U mnie w koszyku rozmiar 40 w cena 0.00 koszt dostawy 12zł


Mam to samo, inne produkty też po 0 zł...
jedne z najwygodniejszych butów jakie miałem, zaskoczyły mnie mega także polecam
sikora3021/08/2020 09:00

Wyglądają na męskie a rozmiarówka damska ah



Bo to but dla dziecka.
Mega brzydki kolor
Czy ktos wie czy te buty będą dobre do biegania? W nazwie mają Runner ale opisują je jako buty "na codzień" ?
Dosia-samosia21/08/2020 12:05

Czy ktos wie czy te buty będą dobre do biegania? W nazwie mają Runner ale o …Czy ktos wie czy te buty będą dobre do biegania? W nazwie mają Runner ale opisują je jako buty "na codzień" ?


Nie to jest edycja nawiązująca do dawnych runnerów, ale to buty stricte lifestylowe

Miałem ze 3-4 pary i polecam, nie do zajechania
Edytowane przez: "Ghostdog" sie 21.
eh żeby to tylko było czarne
Sklep ok. Tylko czasem anulują 1 produkt np. z 8 zamówionych. I dość długo czeka się na paczkę, nawet 1-2 tygodni. Ale można wynaleźć adki lub reeboki dla dzieci w niezłych cenach (50-70 zł), albo saszetkę adidas najtaniej w necie. Lub inne. Te droższe produkty mają już ceny bez szału. Więc warto sobie posortować zgodnie z ceną - wiadomo. Kontakt telefoniczny mógłby być lepszy, ale przy anulowaniu sami dzwonią lub mailują, pytając, co dalej. Robiłem tam 6 czy 7 razy zakupy i jestem zadowolony, szczególnie z cen produktów, które kupiłem.
Cena dobra, jakość bardzo dobra, ciężko zajechać te buty. Siateczka na palcach nie przeciera się, tak jak w Reebokach które miałem.
Pyza1121/08/2020 08:25

Fajne tylko szkoda ze taka mała rozmiarówka


Dokładnie, męskie rozmiary by się przydały
Plusa już wcześniej dałem, ale mam z nimi jeden problem. Doszło dzisiaj do mnie moje zamówienie w rozmiarze 38.5, otwieram pudełko a tam 2 lewe buty xD Niestety mam jedną stopę lewą, a drugą już prawą, więc nie bardzo mi one pasuję ;D Już napisałem do sklepu maila, czekam teraz na odpowiedź 4970495-WP37y.jpg
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Krokodil. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst