Niestety, ta okazja wygasła 28 listopada 2021.
173°
16
Opublikowano 20 listopada 2021

Butterfly Zhang Jike ZJX6 rakietka do tenisa stołowego

176zł192zł-8%
11zł · Mall.pl Okazje
Awatar użytkownika DawiD1886
Opublikowane przez
Dołączył w 2020
18
210

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Butterfly Zhang Jike ZJX6 rakietka do tenisa stołowego.

Bardzo fajna rakietka, sam taką używam. Bardzo dobra cena. Polecam wszystkim z czystym sumieniem, pełne zadowolenie.

Główne cechy:
Rakietka do tenisa stołowego.
Dedykowana dla użytkowników o bardzo dobrych umiejętnościach.
Okładzina Wakaba 2,0 mm.
Średnia twardość.
Uchwyt wklęsły.
Atest ITTF.
Systemy: Ergo Grip, EGS, Shock-Absorber-Tube.

Parametry techniczne:
Okładzina: Wakaba 2 mm
Uchwyt: FL
Szybkość (w skali od 0 do 100): 100
Rotacja (w skali od 0 do 100): 95
Kontrola (w skali od 0 do 100): 85
chwyt: FL

Pozdrawiam.
Mall.pl Więcej szczegółów na Mall.pl
Aktualizacje społecznościowe

16 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Jeżew
    Jak ciągnie za włosy, to brać
  2. Awatar użytkownika KamiluszeK
    Jeżew20/11/2021 08:37

    Jak ciągnie za włosy, to brać


    To "byli" czasy

    Specjalnie nawet się myło gumy żeby lepiej "ciągła"
  3. Awatar użytkownika Mixx
    bardzo fajna bardzo dobra ale najlepiej to wziąć dwie żeby dawać równe szanse
  4. Awatar użytkownika MonikaMay
    Allegro kupilo Mall, taka ciekawostka
  5. Awatar użytkownika f41c0n
    Jeżew20/11/2021 08:37

    Jak ciągnie za włosy, to brać


    Ostatnio z ciekawości po 15 latach sprawdziłem starą rakietę i dalej ciągnie włosy
  6. Awatar użytkownika Jeżew
    KamiluszeK20/11/2021 08:40

    To "byli" czasy :DSpecjalnie nawet się myło gumy żeby lepiej "ciągła" (hig … To "byli" czasy :DSpecjalnie nawet się myło gumy żeby lepiej "ciągła"


    Do dzisiaj mam gdzieś paletkę z balsy - grało się, grało
  7. Awatar użytkownika AverageFan
    Imo jeśli jest się już gotowym wydać ponad 150 zł za rakietkę, to warto przemyśleć zakup gum i deski osobno i sklejenia samemu. Wiadomo, cena wyższa (chociaż można poszukać poszczególnych używanych elementów), ale komfort, jakość i możliwość dopasowania są nieporównywalnie wyższe od tych 'fabrycznie' klejonych
  8. Awatar użytkownika Faral_Yrab
    Ping pong od ping ponga. Ciekawe
  9. Awatar użytkownika Mixx
    AverageFan20/11/2021 09:16

    Imo jeśli jest się już gotowym wydać ponad 150 zł za rakietkę, to warto prz …Imo jeśli jest się już gotowym wydać ponad 150 zł za rakietkę, to warto przemyśleć zakup gum i deski osobno i sklejenia samemu. Wiadomo, cena wyższa (chociaż można poszukać poszczególnych używanych elementów), ale komfort, jakość i możliwość dopasowania są nieporównywalnie wyższe od tych 'fabrycznie' klejonych


    Imo rakietki za 200 zł są raczej dla olimpijczyków, a nie dla ulicy
  10. Awatar użytkownika AverageFan
    Mixx20/11/2021 09:43

    Imo rakietki za 200 zł są raczej dla olimpijczyków, a nie dla ulicy


    Dokładnie o to mi chodzi. Do jakiegoś grania w 100% for fun wystarczy taka za 100 zł. Natomiast jeśli planujemy grać jakoś poważniej, to dużo lepiej skleić coś samemu. Nie warto kupować sklejaka za 176 zł
  11. Awatar użytkownika DawiD1886
    Autor
    AverageFan20/11/2021 10:20

    Dokładnie o to mi chodzi. Do jakiegoś grania w 100% for fun wystarczy taka …Dokładnie o to mi chodzi. Do jakiegoś grania w 100% for fun wystarczy taka za 100 zł. Natomiast jeśli planujemy grać jakoś poważniej, to dużo lepiej skleić coś samemu. Nie warto kupować sklejaka za 176 zł


    Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za 99 zł, a sobie tą z okazji i uwierz mi że jest różnica, a moim zdaniem nawet duża różnica podczas gry na plus za tą droższa. Nie każdy zna się aż tak żeby samemu stworzyć rakietkę. 176 zł myślę, że to górna granica zakupu rakietki, z tym się zgodzę z Tobą, ale jeśli miał bym wybierać jakąś za 99 a tą, to bym po raz kolejny dopłacił. Jestem mega zadowolony z tego zakupu.
    Pozdrawiam (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika masterczuki
    DawiD188620/11/2021 10:28

    Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za …Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za 99 zł, a sobie tą z okazji i uwierz mi że jest różnica, a moim zdaniem nawet duża różnica podczas gry na plus za tą droższa. Nie każdy zna się aż tak żeby samemu stworzyć rakietkę. 176 zł myślę, że to górna granica zakupu rakietki, z tym się zgodzę z Tobą, ale jeśli miał bym wybierać jakąś za 99 a tą, to bym po raz kolejny dopłacił. Jestem mega zadowolony z tego zakupu.Pozdrawiam


    Osobiście w tej cenie poszedłbym w używana dechę i jakieś porządne gumy na początek tez mogą być używane myśle ze do 200zl by się ogarnęło zestawik a jak ktoś chce tyle wydawać to polecam się zakręcić wokół jakiegoś klubu i prawdopodobnie maja jakieś używane okładziny które po niskiej cenie można odkupić albo wgl za free dostać. Kiedyś to było jak się dostało 3 letniego wybitego srivera
  13. Awatar użytkownika voland
    DawiD188620/11/2021 10:28

    Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za …Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za 99 zł, a sobie tą z okazji i uwierz mi że jest różnica, a moim zdaniem nawet duża różnica podczas gry na plus za tą droższa. Nie każdy zna się aż tak żeby samemu stworzyć rakietkę. 176 zł myślę, że to górna granica zakupu rakietki, z tym się zgodzę z Tobą, ale jeśli miał bym wybierać jakąś za 99 a tą, to bym po raz kolejny dopłacił. Jestem mega zadowolony z tego zakupu.Pozdrawiam


    Tak dokładnie jest; wbrew pozorom nie jest łatwo amatorowi samemu dobrać odpowiednią deskę i okładziny, no chyba że masz sporo zaawansowanych kolegów, którzy nie tylko doradzą, ale i użyczą sprzętu, żeby samemu zobaczyć co nam pasuje; z drugiej strony jeżeli kupisz osobno dobrą deskę to już ją będziesz miał, a zmieniać będziesz tylko okładziny, które z czasem i tak tracą swe dobre właściwości - w takiej sytuacji gotowa deska jest praktycznie do wyrzucenia; inna sprawa, że u nas ceny wykładzin są kosmiczne, a i te chińskie mocno poszły w górę
  14. Awatar użytkownika Proqrator
    masterczuki20/11/2021 13:06

    Osobiście w tej cenie poszedłbym w używana dechę i jakieś porządne gumy na …Osobiście w tej cenie poszedłbym w używana dechę i jakieś porządne gumy na początek tez mogą być używane myśle ze do 200zl by się ogarnęło zestawik a jak ktoś chce tyle wydawać to polecam się zakręcić wokół jakiegoś klubu i prawdopodobnie maja jakieś używane okładziny które po niskiej cenie można odkupić albo wgl za free dostać. Kiedyś to było jak się dostało 3 letniego wybitego srivera


    Ja tak po kosztach dawno temu zbudowałem swoją. Deskę kupiłem tylko jakoś drożej, a okładziny za flache od znajomego trenującego w klubie. Jakość grania na takim nawet wyklepanym sprzęcie bez porównania do poprzedniej która grał, a była to jakaś yashima za 40zl ( włosy wyciągała) Choć i tak bez umiejętności to i za 500zl nie pogra
    Ps. No wtedy to nie była flacha tylko raczej czipsy i oranżada. (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika Eaxpl
    DawiD188620/11/2021 10:28

    Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za …Kolego nie zgodzę się z Tobą. Kupiłem dla kolegi Butterfly Boll Gold 17 za 99 zł, a sobie tą z okazji i uwierz mi że jest różnica, a moim zdaniem nawet duża różnica podczas gry na plus za tą droższa. Nie każdy zna się aż tak żeby samemu stworzyć rakietkę. 176 zł myślę, że to górna granica zakupu rakietki, z tym się zgodzę z Tobą, ale jeśli miał bym wybierać jakąś za 99 a tą, to bym po raz kolejny dopłacił. Jestem mega zadowolony z tego zakupu.Pozdrawiam


    Jasne zawsze jak sie wyda troche wiecej to bedzie lepiej . Jednak jezeli jest mozliwosc to warto podejsc do sklepu ktory sie np specjalizuje w tenisie stolowym i tam doradza i skleja. A tak jak koledzy mowili potem mozna gumy odkleic i wymienic jak sie skoncza
  16. Awatar użytkownika MaMiX
    Jeżew20/11/2021 08:37

    Jak ciągnie za włosy, to brać


    To zależy. Bo miałem fazy, że brałem takie, a miałem fazy na takie, co guma odpadła i została tylko pianka/drewno, ale się nimi ścinało, ło panie, nie mieli najmniejszych szans.
    Tylko gorzej z podkręcaniem.
    I nie pamiętam czy ostatecznie grałem, czy grałem jedną, czy dwoma na dwie w jednej ręce, czy zerwałem jedną stronę, czy co.
    Zresztą i tak grałem na tyle dużo, że właściwie byłem w stanie grać zeszytem, książką, rączką, linijką, chyba nawet długopisem czy czymkolwiek.
    Tylko co z tego jak nie było żadnych zawodów, a w gimbazie to nawet w ogóle nie mieliśmy stołów, to znaczy niby chyba były, ale schowane lub były własnością złączonej podstawówki.


    PS. Dopiero zauważyłem, że dość spory odkop, ale co tam

    KamiluszeK20/11/2021 08:40

    To "byli" czasy :DSpecjalnie nawet się myło gumy żeby lepiej "ciągła" (hig …To "byli" czasy :DSpecjalnie nawet się myło gumy żeby lepiej "ciągła"


    Myło/moczyło to się buty, żeby piszczały. (Edytowano)
Awatar użytkownika