Niestety, ta okazja już wygasła
Bułgaria Słoneczny Brzeg, 05.07-12.07, 939 za osobę
499° Zakończono

Bułgaria Słoneczny Brzeg, 05.07-12.07, 939 za osobę

939zł2.689zł-65%Travelplanet Okazje
23
lip 5.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Hotel Sunrise Club, wylot z Gdańska o 16.50, tylko śniadania
Aktualizacje społecznościowe
Travelplanet Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
xxeross05/07/2019 10:09

Bez sensu wrzucać oferty na 6 przed planowanym wylotem.Kto z tego …Bez sensu wrzucać oferty na 6 przed planowanym wylotem.Kto z tego skorzysta?


Ci, co są spakowani i polują na takie okazje.
zona_moja05/07/2019 10:10

Ci, co są spakowani i polują na takie okazje.


To niech już wyruszają na lotnisko, bo jest wypadek na obwodnicy.
23 Komentarze
Bez sensu wrzucać oferty na 6 przed planowanym wylotem.
Kto z tego skorzysta?
xxeross05/07/2019 10:09

Bez sensu wrzucać oferty na 6 przed planowanym wylotem.Kto z tego …Bez sensu wrzucać oferty na 6 przed planowanym wylotem.Kto z tego skorzysta?


Ci, co są spakowani i polują na takie okazje.
zona_moja05/07/2019 10:10

Ci, co są spakowani i polują na takie okazje.


To niech już wyruszają na lotnisko, bo jest wypadek na obwodnicy.
tommas_05/07/2019 10:31

To niech już wyruszają na lotnisko, bo jest wypadek na obwodnicy.


Podobno są tacy co już odrana koczują na lotnisku czekjąc na super last, więc korki im nie straszne.
Dzaskul05/07/2019 10:34

Podobno są tacy co już odrana koczują na lotnisku czekjąc na super last, wi …Podobno są tacy co już odrana koczują na lotnisku czekjąc na super last, więc korki im nie straszne.


I co, siedzą tak sobie na tym lotnisku i czekają? Komedia
tommas_05/07/2019 10:31

To niech już wyruszają na lotnisko, bo jest wypadek na obwodnicy.


Nie ma korka, przed chwilą jechałem. Od Gdyni do lotniska czyściutko.
mastero62305/07/2019 11:38

I co, siedzą tak sobie na tym lotnisku i czekają? Komedia


No i? Nie każdy planuje już w styczniu swoje "ol inkluziw" w Egipcie (czyli 7 dni leżenia przy basenowym hotelu na leżaku i piciu "darmowych" rozwodnionych drinków xD).

Poza tym cena adekwatna do warunków:
PLAŻA:Ravda, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 700 m od hotelu, dojście drogą, parasole i leżaki płatne (ok. 6 BGN/leżak/dzień, 6 BGN/parasol/dzień).

czyli pewnie 1km od hotelu + 26zł za dzień / osoba za komplet parasola i leżaka
Edytowane przez: "SEO" lip 5.
w sumie co roku zastanawiam się nad takim lastem...
oczywiście zawsze po fakcie:)

ależ przygoda:) a jakie emocje
Poleci ktoś jakieś strony do szukania lastów? Czy najlepiej siedzieć dodawać do ulubionych na stronach biur i codziennie patrzeć ma cenę?
Krzysztof_Rabiczko05/07/2019 12:34

Poleci ktoś jakieś strony do szukania lastów? Czy najlepiej siedzieć dod …Poleci ktoś jakieś strony do szukania lastów? Czy najlepiej siedzieć dodawać do ulubionych na stronach biur i codziennie patrzeć ma cenę?


WakacyjniPiraci.pl
Ale oferta kompletnie bez szału. W tamtym roku za taką cenę miałem Egipt 5 gwiazdek z all Inc i to dwa dni przed wylotem. A tu biedna Bułgaria bez jedzenia i w tym samym dniu. Minus.
panmaverin05/07/2019 15:20

Ale oferta kompletnie bez szału. W tamtym roku za taką cenę miałem Egipt 5 …Ale oferta kompletnie bez szału. W tamtym roku za taką cenę miałem Egipt 5 gwiazdek z all Inc i to dwa dni przed wylotem. A tu biedna Bułgaria bez jedzenia i w tym samym dniu. Minus.


W zeszłym roku nie było 500+ na pierwsze dziecko.
zona_moja05/07/2019 15:34

W zeszłym roku nie było 500+ na pierwsze dziecko.


Mowisz że w tym roku w październiku nie mam co liczyć na tak lukratywnego lasta?

Pytam poważnie, bo jeszcze się nie orientowałem w tym roku. Nie brałem pod uwagę 5.plus na bąbelka
Rozdawnictwo robi swoje...
Pete6705/07/2019 11:50

w sumie co roku zastanawiam się nad takim lastem...oczywiście zawsze po f …w sumie co roku zastanawiam się nad takim lastem...oczywiście zawsze po fakcie:)ależ przygoda:) a jakie emocje



bylem na takim lascie tzn nie az na takim
bo rezerwowalem loty o 16-17 a wylot byl nastepnego dnia o 8:30 rano, fakt zaplacilem 3 tys zl za osobe, kiedy polacy z niemieckiego biura placili 3tys ojro za osobe, ale organizacja srednia pomijam fakt ze wylatywalem z poznania a ladowalem w katowicach ale to akurat na reke mi bylo ;), no i od rezerwacji i wplacenia musialem czekac na potwierdzenie miejsca w samolocie co trwalo jakos 2-3h bo pomimo zakupu na last wycieczki nie jestes pewny miejsca po tych 2-3h pani okolo 20:00 zadzwonila ze wszytsko jest ok i mozna drukowac co potrzeba i śmigac na lotnisko,

podczas lotu do grecji z kobieta bylismy jedynymi z rainbowa caly czarter ludzi z Grecoska byl wiec mozna powiedziec ze czules sie lekko jak wyrzutek, natomiast wracalem czarterem wynajetym przez Rainbowa
mieciucebulasz05/07/2019 15:50

bylem na takim lascie tzn nie az na takimbo rezerwowalem loty o 16-17 a …bylem na takim lascie tzn nie az na takimbo rezerwowalem loty o 16-17 a wylot byl nastepnego dnia o 8:30 rano, fakt zaplacilem 3 tys zl za osobe, kiedy polacy z niemieckiego biura placili 3tys ojro za osobe, ale organizacja srednia pomijam fakt ze wylatywalem z poznania a ladowalem w katowicach ale to akurat na reke mi bylo ;), no i od rezerwacji i wplacenia musialem czekac na potwierdzenie miejsca w samolocie co trwalo jakos 2-3h bo pomimo zakupu na last wycieczki nie jestes pewny miejsca po tych 2-3h pani okolo 20:00 zadzwonila ze wszytsko jest ok i mozna drukowac co potrzeba i śmigac na lotnisko,podczas lotu do grecji z kobieta bylismy jedynymi z rainbowa caly czarter ludzi z Grecoska byl wiec mozna powiedziec ze czules sie lekko jak wyrzutek, natomiast wracalem czarterem wynajetym przez Rainbowa


no własnie bałbym się takiego "na styk"
tak 3 dni wyprzedzenia to jeszcze ....
a tak to kobita wyszukuje tanie loty i do tego doczepia noclegi....
tylko marzy mi się "olinkluziw" z piwem drinkami itd....
Dzaskul05/07/2019 10:34

Podobno są tacy co już odrana koczują na lotnisku czekjąc na super last, wi …Podobno są tacy co już odrana koczują na lotnisku czekjąc na super last, więc korki im nie straszne.


Nie ma się co bać lastow.
Ja w tym roku o 12 rezerwowalem Macedonie all incl za 1200. Wylot był o 21.
Pakowanie na wakacje to max godzina. Ceny są dużo niższe.
W ubiegłym roku na Rodos byłem za 1250 allincl a ludzie których poznaliśmy płacili po 2700...
Pete6705/07/2019 15:53

no własnie bałbym się takiego "na styk" tak 3 dni wyprzedzenia to jeszcze . …no własnie bałbym się takiego "na styk" tak 3 dni wyprzedzenia to jeszcze ....a tak to kobita wyszukuje tanie loty i do tego doczepia noclegi....tylko marzy mi się "olinkluziw" z piwem drinkami itd....



ale jak all bierzesz to lepiej zeby to bylo 5 gwiazdek inaczej pieniadze czesto ida w bloto, bo z tych 3-4 gwiazdkowych zjadalne sa tylko frytki, 2 razy sie tak wladowalem i nigdy wiecej po prostu szkoda mi kasy kiedy jedzenie na miescie jest smaczniejsze i rownie tanie, jezdze czesto do 5* i moge smialo polecic o ile maja dobra kuchnie takie hotele bo mialem 5 restauracji + lodziarnie burgerownie i pizzerie na terenie hotelu, codziennie muzyka na zywo, drinki dosc mocne aczkolwiek w tamtym klimacie gdzie pije sie duzo bo goraco to inaczej odczuwalne upojenie i to tylko oczywiscie o ile masz do lotniska w miare blisko, najlepiej mieszkac w katowicach lub warszawie, od biedy jest poznan i wrocław tez wtedy nie ma spiny totalnie, jak nie ten to nastepnego dnia jest kolejna promocja na lasta jakiegos, tylko minus taki ze raczej kierunku sobie nie wybierzesz bo glownie to jest grecja i bułgaria oraz turcja, z turcja problem taki ze wiza na lotnisku 30$ od osoby, 20$ za wyrobienie przed czasem w kraju wiec dodatkowe koszta dochodza ale jak ktos lubi grecje to w polsce nr.1 destynacja, z lotami i noclegami balbym sie leciec bez ubezpieczenia chyba ze wykupujecie cos na rok, bo koszt takiej hospitalizacji moze wyniesc 10-100tys zł lekko za np zlamanie reki
Mongolo8605/07/2019 17:20

Nie ma się co bać lastow. Ja w tym roku o 12 rezerwowalem Macedonie all i …Nie ma się co bać lastow. Ja w tym roku o 12 rezerwowalem Macedonie all incl za 1200. Wylot był o 21.Pakowanie na wakacje to max godzina. Ceny są dużo niższe. W ubiegłym roku na Rodos byłem za 1250 allincl a ludzie których poznaliśmy płacili po 2700...



o ile masz blisko na lotnisko bo jak doliczysz ze ktos ma 3-4 h dojazd i jeszcze musi liczyc na pociagi to juz jest slabo
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst