Niestety, ta okazja już wygasła
635° Zakończono
69

Budżetowy kask Course Raider 2.0

289,99zł653,99zł-56%
Darmowa dostawa ·xlmoto Okazje
Avatar
Bartosz.Urbanek
Dołączył w 2017
2
119
maj 12. 2022

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Sezon się rozpoczął, widzę na ulicach ogrom łupin, które nie powinny się znaleźć nawet na głowie rowerzysty nie mówiąc już o pojazdach mechanicznych.

W załączniku biały (więc fajnie widoczny na jezdni) budżetowy kask z belndą. Sprawdziłem komentarze - jest ich dużo i zachęcające. Niecałe 300zł za nowy kask z belndą, możliwością montażu pinlock, spełnia ECE22.05 (szukałem czegoś o Sharp'ie ale nic nie znalazłem) to niewielka cena jaką trzeba zapłacić za coś świeżego.

Cena wyjściowa nadmuchana, z tego co widziałem, te kaski na bank były już w cenach 450 złotych. Pewnie nawet i taniej. Nie mniej jednak niecałe 290 zł to bardzo dobra cena
Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj
Najlepsze komentarze
Avatar
Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia przykazała, bo ilość za dużych wiader na głowach motocyklistów (a jeszcze częściej plecaczków) woła o pomstę. Kupowanie kasku przez neta powinno mieć miejsce tylko w przypadku wcześniej mierzonego lub inaczej jest zwyczajną loterią
Avatar
Autor
Mewho12/05/2022 09:49

Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia pr …Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia przykazała, bo ilość za dużych wiader na głowach motocyklistów (a jeszcze częściej plecaczków) woła o pomstę. Kupowanie kasku przez neta powinno mieć miejsce tylko w przypadku wcześniej mierzonego lub inaczej jest zwyczajną loterią


Totalnie zgoda z Tobą! Z drugiej strony garnek dobrze jest mieć na sobie pół godziny. Jak nie umarłeś z ciasnoty to jest dobry bo wiadomo że wyściółka się dopasuję. Ja sam wybierając swój kask chodziłem w nim 15min po sklepie. Ja bym zrobił inaczej - kupić dwa, sprawdzić który lepiej leży i jeden odesłać (chyba że nie pasuje to odesłać oba).
Avatar
Mam ten kask, kupiony nawet jeszcze taniej, dodatkowo mam dwie szybki - ciemną i przezroczystą, i pinlocka. Ogólnie spoko, bardzo dobra jakość, wyściółka się nie rozbija po czasie jak w niektórych tanich kaskach. Z wad to na pewno słabe wyciszenie i aerodynamika, bardzo słychać wiatr i gwiżdże. Dodatkowo nie ma miejsca w środku gdyby ktoś chciał zainstalować sobie słuchawki od interkomu.
Avatar
konraaad12/05/2022 13:17

Polecicie cos fajnego na skuter. Najlepiej zeby wygodnie sie zakładało nie …Polecicie cos fajnego na skuter. Najlepiej zeby wygodnie sie zakładało nie zdejmując okularów. Myslalem o czymś bezszczękowym ale jestem zielony w temacie a chciałbym zacząć jeździć Medley’em


A nie najlepiej, żeby było tak bezpieczne, jak to tylko możliwe?


Tu istotna odpowiedź na pytanie, które chyba każdy za pierwszym razem zadaje @5:00



A tu dający do myślenia pokaz w okolicach 16:09:
69 Komentarzy
  1. Avatar
    Jeśli faktycznie ma jakieś normy to spoko cena. Odradzam jednak kupowania kasków za 50 czy 100zl. Wiem, ze wielu ludzi to robi, ale szkoda Waszej głowy.
  2. Avatar
    Chyba lepiej dorzucić 100zł i kupić HJC z poprzedniej stawki niż to...
  3. Avatar
    Autor
    kubaster12/05/2022 09:45

    Chyba lepiej dorzucić 100zł i kupić HJC z poprzedniej stawki niż to...


    Tak i nie. Z jednej strony masz HJC, z drugiej strony nie masz blendy. Ja np bez blendy nie umiem jeździć. Powiesz ze dokupić sobie czarną szybkę. Ja odpowiem - powodzenia z jazdą motocyklem wieczorem/w nocy. Więc kto co woli, dla mnie brak blendy to no-go ale racja, hjc to kusząca propozycja zwasza że znajomi jeżdżą na budżetowych hjc i nie narzekają (mając na uwadze jakość/cena)
  4. Avatar
    Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia przykazała, bo ilość za dużych wiader na głowach motocyklistów (a jeszcze częściej plecaczków) woła o pomstę. Kupowanie kasku przez neta powinno mieć miejsce tylko w przypadku wcześniej mierzonego lub inaczej jest zwyczajną loterią
  5. Avatar
    Autor
    Mewho12/05/2022 09:49

    Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia pr …Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia przykazała, bo ilość za dużych wiader na głowach motocyklistów (a jeszcze częściej plecaczków) woła o pomstę. Kupowanie kasku przez neta powinno mieć miejsce tylko w przypadku wcześniej mierzonego lub inaczej jest zwyczajną loterią


    Totalnie zgoda z Tobą! Z drugiej strony garnek dobrze jest mieć na sobie pół godziny. Jak nie umarłeś z ciasnoty to jest dobry bo wiadomo że wyściółka się dopasuję. Ja sam wybierając swój kask chodziłem w nim 15min po sklepie. Ja bym zrobił inaczej - kupić dwa, sprawdzić który lepiej leży i jeden odesłać (chyba że nie pasuje to odesłać oba).
  6. Avatar
    Bartosz.Urbanek12/05/2022 09:50

    Tak i nie. Z jednej strony masz HJC, z drugiej strony nie masz blendy. Ja …Tak i nie. Z jednej strony masz HJC, z drugiej strony nie masz blendy. Ja np bez blendy nie umiem jeździć. Powiesz ze dokupić sobie czarną szybkę. Ja odpowiem - powodzenia z jazdą motocyklem wieczorem/w nocy. Więc kto co woli, dla mnie brak blendy to no-go ale racja, hjc to kusząca propozycja zwasza że znajomi jeżdżą na budżetowych hjc i nie narzekają (mając na uwadze jakość/cena)


    Masz rację, kwestia blendy jest bardzo indywidualna i również nie wyobrażam sobie jazdy bez niej, natomiast znam osoby, które mają dokładnie odwrotnie i z blendą czy czarną szybką w ogóle nie potrafią jeździć.
  7. Avatar
    Na głowie rowerzysty jakoś sobie tego kasku nie wyobrażam, no chyba że jakieś MTB.
  8. Avatar
    Autor
    MrFrendi12/05/2022 10:23

    Na głowie rowerzysty jakoś sobie tego kasku nie wyobrażam, no chyba że jak …Na głowie rowerzysty jakoś sobie tego kasku nie wyobrażam, no chyba że jakieś MTB.


    Żadnego z motocyklowych choć mój do fr/dh jest podobny do crossowego. Chodziło o to że ludzie jeżdżący na moto potrafią zakładać kaski które w ogóle na głowach nie powinny się znajdować.
  9. Avatar
    Aż dziwne, że marka nazwała model Raider, a nie po prostu Rider. No ale tak wisi w sklepie może dlatego nie ma go w SHARPie?
    Popieram uwagę, żeby takich rzeczy nie kupować w necie. Dlatego m.in. nie kupiłem od nich zestawu spodnie/kurtka. Musiałbym kupić 3 rozmiary i dwa odesłać. Nie pamiętam też, czy zwrot do nich jest za darmo.
  10. Avatar
    MrFrendi12/05/2022 10:23

    Na głowie rowerzysty jakoś sobie tego kasku nie wyobrażam, no chyba że jak …Na głowie rowerzysty jakoś sobie tego kasku nie wyobrażam, no chyba że jakieś MTB.


    Bo to nie na rower jest
  11. Avatar
    Bartosz.Urbanek12/05/2022 10:25

    Żadnego z motocyklowych choć mój do fr/dh jest podobny do crossowego. Ch …Żadnego z motocyklowych choć mój do fr/dh jest podobny do crossowego. Chodziło o to że ludzie jeżdżący na moto potrafią zakładać kaski które w ogóle na głowach nie powinny się znajdować.


    Jak nie masz czegoś pod kaskiem to nawet najdroższy nie pomoże co przykłądem moe być ostatni wypadek z ta sędzina na autostradzie.
  12. Avatar
    No dobór rozmiaru jest ważny. Ja kiedys kupiłem bez mierzenia i wybrałem sie na tripa do hiszpanii, myslałem, że mi łeb po pół dnia imploduje i chcialem wracać. Po tym krytycznym pierwszym dniu się ułożył i był super spasowany. Polecam prócz kasku kupic kołnierz usztywniający bo złamanie karku na moto to kolejna łatwa rzecz przy wypadku. Aaa i chcialem napisać, że kaski szczękowe nie chronią szczęki, która wg. statystyk jest najbardziej kontuzjogenną częścią czerepa przy wypadku.
  13. Avatar
    Mewho12/05/2022 09:49

    Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia pr …Chyba najlepiej to pójść do sklepów stacjonarnie i dobrać kask jak bozia przykazała, bo ilość za dużych wiader na głowach motocyklistów (a jeszcze częściej plecaczków) woła o pomstę. Kupowanie kasku przez neta powinno mieć miejsce tylko w przypadku wcześniej mierzonego lub inaczej jest zwyczajną loterią


    zroibłem jak mówisz przymierzyłem RPHA70 stacjonarnie i kupiłem online za 1200 z haczykiem muszę dziewczynę wysłać na przymiarki i będę jej powoli zamawiał. obiecałem ze pierwszy sezon jeżdżę sam ale chyba chciałbym już Ją powozić trochę
  14. Avatar
    Autor
    Krzychu12712/05/2022 10:39

    Jak nie masz czegoś pod kaskiem to nawet najdroższy nie pomoże co pr …Jak nie masz czegoś pod kaskiem to nawet najdroższy nie pomoże co przykłądem moe być ostatni wypadek z ta sędzina na autostradzie.


    Słuszne słowa kolego! Nie wiem czy ten autostradowy wypadek to dobry przykład bo tam chodziło o coś innego. Nie chodziło o wypadek moto tylko o niezatrzymanie się. Nie wiem nawet dlaczego motocyklista drapał asfalt. Ale faktycznie, nie ma co ukrywać, pod kaskiem musi być dużo więcej niż u normalnego uczestnika. Dlaczego? A no dlatego że kto by w wypadku nie zawinił, w większości wypadów to kierownika jednośladu cierpi najbardziej
  15. Avatar
    Na ubera pewnie sie nada ale kurcze, rowerowy w miare bezpieczny kosztuje więcej niż ten. Ciekawe z czego to jest zrobione
  16. Avatar
    Autor
    MoThorLog_.12/05/2022 10:40

    No dobór rozmiaru jest ważny. Ja kiedys kupiłem bez mierzenia i wybrałem si …No dobór rozmiaru jest ważny. Ja kiedys kupiłem bez mierzenia i wybrałem sie na tripa do hiszpanii, myslałem, że mi łeb po pół dnia imploduje i chcialem wracać. Po tym krytycznym pierwszym dniu się ułożył i był super spasowany. Polecam prócz kasku kupic kołnierz usztywniający bo złamanie karku na moto to kolejna łatwa rzecz przy wypadku. Aaa i chcialem napisać, że kaski szczękowe nie chronią szczęki, która wg. statystyk jest najbardziej kontuzjogenną częścią czerepa przy wypadku.


    Ziomuś, jak długo latam tak nie widziałem tego kołnierza usztywniającego. Zarzucisz linkiem? Może coś polecasz. Sluszalem o plecakach z kurtyną powietrzną i innych wynalazkach ale o kołnierzu nigdy.
  17. Avatar
    LS2 STORM POLECAM. JASNA BLENDA I CIEMNY WIZJER I PINLOCK W ZESTAWIE
  18. Avatar
    Autor
    Zdzisiu12/05/2022 10:49

    Na ubera pewnie sie nada ale kurcze, rowerowy w miare bezpieczny kosztuje …Na ubera pewnie sie nada ale kurcze, rowerowy w miare bezpieczny kosztuje więcej niż ten. Ciekawe z czego to jest zrobione


    Wiesz co? Właśnie ciut lepsze kaski do tysiaka są zrobione mniej więcej z tego samego. Różnica w cenie to dodatkowe Technologie (blendy, pinlocki, zamykania, materiały z jakimiś dodatkiem opatentowanym), branding itp. Tutaj mamy standardowy dobry set czyli poliwęglanowa powłoka (tańsze kaski mają jakieś low costowe plastiki
    ) i pewnie EPS w środku. Nic szczególnego ale ten sam set co tutaj znajdziesz w kasku za 600 i za 1000zl
  19. Avatar
    Bartosz.Urbanek12/05/2022 09:50

    Tak i nie. Z jednej strony masz HJC, z drugiej strony nie masz blendy. Ja …Tak i nie. Z jednej strony masz HJC, z drugiej strony nie masz blendy. Ja np bez blendy nie umiem jeździć. Powiesz ze dokupić sobie czarną szybkę. Ja odpowiem - powodzenia z jazdą motocyklem wieczorem/w nocy. Więc kto co woli, dla mnie brak blendy to no-go ale racja, hjc to kusząca propozycja zwasza że znajomi jeżdżą na budżetowych hjc i nie narzekają (mając na uwadze jakość/cena)


    Blenda to najgłupszy wynalazek dla flepów ever.
    Wymyślili sobie mechanizm który się psuje i dociąża kask...ale w zamian za to przyciemnia ci trochę górnego pola widzenia przez co słońce w okolicy nosa i odbite od asfaltu oślepia jeszcze bardziej, a kontrast torturuje wzrok. Super pomysł

    Jak to jest, że RPHA11 (raczej wysoka półka) nie ma blendy? Jak to jest że ARAI nie mają blendy? Shoei NXR też nie ma...no pewnie zły kask. Lepszy z marketu byle miał kawałek plastikowej szybki rozcinającej nos w trakcie wypadku.

    Za to wszystkie orzeszki bez brody i połowa budżetowego badziewia pokroju LS2 (nie wszystkie są badziewne) mają to ustrojstwo. 20k km i na każdym wertepie blenda spada na nos.

    Niektórzy już nie pamiętają jak jeszcze niedawno sprzedawcy mydlili ludziom oczy "pompowanymi policzkami". I co - nagle się okazało, że mechanizm działa 15 minut, jest wygodny jak kamień w bucie, a korzystasz z niego pół raza w życiu.


    A jeśli pan od "można wymienić szybę na ciemną" jeszcze nie odkrył, że można z powrotem zmienić na przejrzystą wieczorem to polecam pojeździć trochę w kaskach, a potem przestać powielać marketingową papkę.
  20. Avatar
    Autor
    wojtoon12/05/2022 10:56

    Blenda to najgłupszy wynalazek dla flepów ever.Wymyślili sobie mechanizm kt …Blenda to najgłupszy wynalazek dla flepów ever.Wymyślili sobie mechanizm który się psuje i dociąża kask...ale w zamian za to przyciemnia ci trochę górnego pola widzenia przez co słońce w okolicy nosa i odbite od asfaltu oślepia jeszcze bardziej, a kontrast torturuje wzrok. Super pomysłJak to jest, że RPHA11 (raczej wysoka półka) nie ma blendy? Jak to jest że ARAI nie mają blendy? Shoei NXR też nie ma...no pewnie zły kask. Lepszy z marketu byle miał kawałek plastikowej szybki rozcinającej nos w trakcie wypadku. Za to wszystkie orzeszki bez brody i połowa budżetowego badziewia pokroju LS2 (nie wszystkie są badziewne) mają to ustrojstwo. 20k km i na każdym wertepie blenda spada na nos.Niektórzy już nie pamiętają jak jeszcze niedawno sprzedawcy mydlili ludziom oczy "pompowanymi policzkami". I co - nagle się okazało, że mechanizm działa 15 minut, jest wygodny jak kamień w bucie, a korzystasz z niego pół raza w życiu.A jeśli pan od "można wymienić szybę na ciemną" jeszcze nie odkrył, że można z powrotem zmienić na przejrzystą wieczorem to polecam pojeździć trochę w kaskach, a potem przestać powielać marketingową papkę.


    Hahaha xD na ten pełkot nawet nie będę odpowiadał xD nazwać powyższe śmietnikiem to jak nic nie powiedzieć. Dla zastanawiających się nad zasadnością blendy - miałem blendę w 4 kaskach na 5 posiadanych (mówię o swoich szczękowych, nie mówię o endurasach i innych które mam). Obecnie latam szybszą turystykę (mam yamahę fz1) - wszystkie moje blendy działały genialnie, jedynie mój pierwszy mocno low costowy kask lazer bayamo (czy jakoś tak) miał ciutkę za krótką blendę. Latam rocznie ok 15k km (także nie mało) od niemalże 10ciu lat. Nie wyobrażam sobie jazdy bez blendy, miałem jeden kask bez niej, wachlowałem szybkami, nigdy więcej.
Prześlij Komentarz
Avatar