Niestety, ta okazja już wygasła
Britax Römer FIRST CLASS PLUS Grupa 0 + / 1 (ur. 18 kg) Fotelik samochodowy Amazon.co.uk
456° Zakończono

Britax Römer FIRST CLASS PLUS Grupa 0 + / 1 (ur. 18 kg) Fotelik samochodowy Amazon.co.uk

350zł599zł-42%Amazon Okazje
82
maj 10.
Fotelik Britax Römer FIRST CLASS PLUS dla dzieci od urodzenia do 4 roku życia i wagi do 18kg. Sprzedaje i wysyła amazon. Kolor w tej cenie tylko czarny. Koszt z dostawą itd 70£ około 350zł na ceneo od 599zł. Więc prawie połowe taniej. Jeśli ktoś szuka to warto się zainteresować. Poza tym fotelik ma bardzo dobre opinie.


FIRST CLASS plus łączy w sobie możliwość montażu w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy (od urodzenia do 13 kg) z montażem w kierunku zgodnym
z kierunkiem jazdy (9 -18kg)
5 punktowe pasy oraz zabezpieczenie przy bocznym uderzeniu.
157939.jpg157939.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
barnaba.sobocinski10/05/2019 22:21

Dokładnie... Co to za chory pomysł, żeby noworodek siedział w wymuszonej po …Dokładnie... Co to za chory pomysł, żeby noworodek siedział w wymuszonej pozycji?


Faktycznie pozycja siedząca
2305382-ThASP.jpgA co do wymuszonej pozycji faktycznie może lepiej położyć dziecko tak poprostu na kanapie albo na rękach. Widzę że najwiecej do powiedzenia ma ktoś co pewnie nie ma dzieci. I nie nie uważam że nosidełko jest lepsze (w nosidełku też się dziecko przypina pasami jakbyś wrazie myślał że tam dziecko leży luzem. Tu jest dodatkowa wkładka i pasy 5pkt. Poza tym fotelik jest bardzo bezpieczny.
82 Komentarze
Noworodka bym się nie odważył w to posadzić, ale jako drugi fotelik bardzo ciekawy.
Beyond10/05/2019 22:19

Noworodka bym się nie odważył w to posadzić, ale jako drugi fotelik bardzo …Noworodka bym się nie odważył w to posadzić, ale jako drugi fotelik bardzo ciekawy.


Dokładnie... Co to za chory pomysł, żeby noworodek siedział w wymuszonej pozycji?
barnaba.sobocinski10/05/2019 22:21

Dokładnie... Co to za chory pomysł, żeby noworodek siedział w wymuszonej po …Dokładnie... Co to za chory pomysł, żeby noworodek siedział w wymuszonej pozycji?


Faktycznie pozycja siedząca
2305382-ThASP.jpgA co do wymuszonej pozycji faktycznie może lepiej położyć dziecko tak poprostu na kanapie albo na rękach. Widzę że najwiecej do powiedzenia ma ktoś co pewnie nie ma dzieci. I nie nie uważam że nosidełko jest lepsze (w nosidełku też się dziecko przypina pasami jakbyś wrazie myślał że tam dziecko leży luzem. Tu jest dodatkowa wkładka i pasy 5pkt. Poza tym fotelik jest bardzo bezpieczny.
Ma isofix?
Z Amazon Prime wyszło 62.17£ czyli jakieś 310zł.
Edytowane przez: "pper" maj 10.
Impi10/05/2019 22:40

Faktycznie pozycja siedząca [Obrazek] A co do wymuszonej pozycji …Faktycznie pozycja siedząca [Obrazek] A co do wymuszonej pozycji faktycznie może lepiej położyć dziecko tak poprostu na kanapie albo na rękach. Widzę że najwiecej do powiedzenia ma ktoś co pewnie nie ma dzieci. I nie nie uważam że nosidełko jest lepsze (w nosidełku też się dziecko przypina pasami jakbyś wrazie myślał że tam dziecko leży luzem. Tu jest dodatkowa wkładka i pasy 5pkt. Poza tym fotelik jest bardzo bezpieczny.


Nie będę dywagował na temat tego czy masz dzieci czy nie, na pewno noworodka bym w tym nie "posadził" tak samo bym nie trzymał na rękach (wypadnie przy stłuczce powyżej 35 km/h). Na pewno nadaje się od pół roku, gdy większość dzieci już sama podnosi główkę. Co z tego, że ma 5 pkt pas, jak kręgosłup dziecka nie dość, że zwinięty w harmonijkę (do końca 1 miesiąca) to przy stłuczce główka na bank poleci do przodu. Na dodatek 5 pkt ci się na nic zda jeżeli dziecko będzie owinięte jak kokon? Polecam bezpiecznie jeździć, bo nawet najlepszy fotelik nie uchroni dziecka powyżej 90 km/h podczas zderzenia.
barnaba.sobocinski10/05/2019 23:28

Nie będę dywagował na temat tego czy masz dzieci czy nie, na pewno no …Nie będę dywagował na temat tego czy masz dzieci czy nie, na pewno noworodka bym w tym nie "posadził" tak samo bym nie trzymał na rękach (wypadnie przy stłuczce powyżej 35 km/h). Na pewno nadaje się od pół roku, gdy większość dzieci już sama podnosi główkę. Co z tego, że ma 5 pkt pas, jak kręgosłup dziecka nie dość, że zwinięty w harmonijkę (do końca 1 miesiąca) to przy stłuczce główka na bank poleci do przodu. Na dodatek 5 pkt ci się na nic zda jeżeli dziecko będzie owinięte jak kokon? Polecam bezpiecznie jeździć, bo nawet najlepszy fotelik nie uchroni dziecka powyżej 90 km/h podczas zderzenia.


A ja polecam czytac opis bo fotelik jest również montowany tyłem do kierunku jazdy. A przy takiej stłuczce główka leci do przodu? Serio? Czy noworodka czy półroczniaka trzeba wozic. Ja woziłem w nosidełku. Ale niestety nie zgodnie z jego przeznaczeniem. Moim zdaniem lepszy taki fotelik z wkładką montowany tyłem jak nosidełko. Poza tym dużo opini rodziców którzy kupili drugi dla dziecka... Zresztą po samych opiniach widac ze fotelik bardzo dobry i bezpieczny. Nie ma tu nad czym dyskutowac.
Ile czasu powinien iść?
Prze_Kolo11/05/2019 00:24

Ile czasu powinien iść?


Dałem screen w opisie 25 maja -10 czerwca. 2-4tyg.
Te foteliki 0-18 to w praktyce są od 3-6msc. Trzeba być mega sknerą by nie kupić nosidełka. Już pominę że nosidełko się przydaje do noszenia noworodka po lekarzach. Pomysł by nie kupić nosidełka to chyba przy pierwszym dziecku można mieć...
setuxri11/05/2019 00:26

Te foteliki 0-18 to w praktyce są od 3-6msc. Trzeba być mega sknerą by nie …Te foteliki 0-18 to w praktyce są od 3-6msc. Trzeba być mega sknerą by nie kupić nosidełka. Już pominę że nosidełko się przydaje do noszenia noworodka po lekarzach. Pomysł by nie kupić nosidełka to chyba przy pierwszym dziecku można mieć...


Ja miałem nosidełko. Wiadomo wygoda jest. Ale czy jest bezpieczniejsze od fotelika, nie wiem. Z takim maleństwem tez jak się gdzies jeździło to noe daleko. Niestety mocny wypadek czy w foteliku czy w nosidełku dla noworodka to bardzo ciężka sprawa. Lepiej żeby takie sytuacje nie miały miejsca. Niby pozycja leżąca ale znów tu tyłem do kierunku jazdy a to według badań i testów duzo lepsze.
Edit. I co czytam na forach piszą różnie można wozic i w nosidełku i w foteliku. Tyle ze fotelik musi miec wkład (tu jest w zestawie) a nosidełko wygodniejsze do noszenia. Przede wszystkim trzeba patrzec na atesty itd.
2305804-8OsGe.jpg
Edytowane przez: "Impi" maj 11.
setuxri11/05/2019 00:26

Te foteliki 0-18 to w praktyce są od 3-6msc. Trzeba być mega sknerą by nie …Te foteliki 0-18 to w praktyce są od 3-6msc. Trzeba być mega sknerą by nie kupić nosidełka. Już pominę że nosidełko się przydaje do noszenia noworodka po lekarzach. Pomysł by nie kupić nosidełka to chyba przy pierwszym dziecku można mieć...


18 kg przy 3 miesiącach? Raczej nie...
Ja zastanawiam się właśnie nad kupnem go ale przejściowego po nosidełku (do 13kg) i myślałem nad tym bo do 18 czyli około 3 lat a potem już 18-36
Prze_Kolo11/05/2019 00:33

18 kg przy 3 miesiącach? Raczej nie... Ja zastanawiam się właśnie nad kup …18 kg przy 3 miesiącach? Raczej nie... Ja zastanawiam się właśnie nad kupnem go ale przejściowego po nosidełku (do 13kg) i myślałem nad tym bo do 18 czyli około 3 lat a potem już 18-36


On ma specjalny wkład dla noworodka dla tego mozna wozić tyłem od narodzin do 13kg. A do 18kg zgodnie z kierunkiem. Nosidełko to tylko wygoda. Ale wiadomo nozna wozic nawet do roku a potem fotelik. Często itak nosidełka są w zestawie z wózkiem.
Nosidełko właśnie już mam. Dlaczego zastanawiam się czy brać ten model czy kupić od razu maxi Cosi Titana 9-36
Prze_Kolo11/05/2019 00:39

Nosidełko właśnie już mam. Dlaczego zastanawiam się czy brać ten model czy …Nosidełko właśnie już mam. Dlaczego zastanawiam się czy brać ten model czy kupić od razu maxi Cosi Titana 9-36


Nie będe noc doradzał ;p my też mielismy bo zestaw. Ale zdania nie zmieniam napisałem wyzej co i jak. Później do 18kg. Ale mała jest wysoka bo tez myślałem ze 9-36. Ale pojeździła w tym do 18. A teraz 15-36? Coś takiego. Niestety obecny mam duży. Zajmuje więcej miejsca jak 1 osoba. Fakt ma atesty i różne bajery. Ogólnie dużo ludzi mi doradzało że najpierw do 18kg a później ten 15-36. Ale to Ty musisz zdecydowac.
Miałeś dokładnie ten model?
Prze_Kolo11/05/2019 00:51

Miałeś dokładnie ten model?


Nie. Ja miałem zgodnie z kierunkiem i tyle. 5pkt pasy regulacja oparcia itd. Maxi-cosi tez bardzo dobry. Ale ten jednak ma większe możliwości.
Impi11/05/2019 00:54

Nie. Ja miałem zgodnie z kierunkiem i tyle. 5pkt pasy regulacja oparcia …Nie. Ja miałem zgodnie z kierunkiem i tyle. 5pkt pasy regulacja oparcia itd. Maxi-cosi tez bardzo dobry. Ale ten jednak ma większe możliwości.


To chyba jednak go wezmę a potem 18-36
Dzięki za odpowiedź
Edytowane przez: "Prze_Kolo" maj 11.
Prze_Kolo11/05/2019 00:57

To chyba jednak go wezmę a potem 18-36Dzięki za odpowiedź


Poczytaj. Wiesz to co dobre dla mnie nie koniecznie będzie dobre dla Ciebie. Cena jak za ten fotelik luks. Poczytaj trochę przemyśl i zadecyduj. Ale to co mi mówili że wiesz więcej bajerów i możliwośći będzie miał fotelik od 0 do 18 a później ten 15-36 jak wszystko w jednym. I u mnie się sprawdziło ale może są jakieś kozackie foteliki od 9 do 36.
Impi11/05/2019 00:47

Nie będe noc doradzał ;p my też mielismy bo zestaw. Ale zdania nie zm …Nie będe noc doradzał ;p my też mielismy bo zestaw. Ale zdania nie zmieniam napisałem wyzej co i jak. Później do 18kg. Ale mała jest wysoka bo tez myślałem ze 9-36. Ale pojeździła w tym do 18. A teraz 15-36? Coś takiego. Niestety obecny mam duży. Zajmuje więcej miejsca jak 1 osoba. Fakt ma atesty i różne bajery. Ogólnie dużo ludzi mi doradzało że najpierw do 18kg a później ten 15-36. Ale to Ty musisz zdecydowac.


Również odradzam kupowanie fotelika 9-36 kg. Mam taki fotelik Graco. Jest masywny, rozbudowany, ma metalowy stelaż i to jest na plus, ale na minus wystaje ze swojego miejsca i osoba która siedzi obok jest jak sardynka w puszce. Lepiej kupować przejściowe. Foteliki dedykowane od 18 do 36 są o wiele mniejsze i lżejsze.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst