Niestety, ta okazja już wygasła
Bon paliwowy karta przedpłacona Mastercard za zakup kompletu całorocznych Michelin CrossClimate
184° Zakończono

Bon paliwowy karta przedpłacona Mastercard za zakup kompletu całorocznych Michelin CrossClimate

ZA DARMO150zł Darmowa dostawa Darmowaoponeo Okazje
25
maj 19.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

II. WARUNKI UCZESTNICTWA W SPRZEDAŻY PROMOCYJNEJ

1. Aby wziąć udział w sprzedaży promocyjnej należy:

Zakupić komplet (co najmniej 4 sztuki) opon całorocznych marki Michelin z rodziny CrossClimate w rozmiarze 16” i większe z oferty sklepu internetowego OPONEO.PL S.A., pod adresem oponeo.pl (z magazynów własnych OPONEO.PL S.A. tj. oznaczonych jako biorące udział w promocji) w terminie wyznaczonym przez czas trwania sprzedaży promocyjnej 19.05-16.06.2020 r.

2. Uczestnik musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych (ukończone 18 lat).

3. Uczestnik nie może być pracownikiem firmy OPONEO.PL S.A. lub podmiotem od niej zależnym.

4. Uczestnik sprzedaży promocyjnej wyraża zgodę na opublikowanie jego danych osobowych i opinii na stronach internetowych OPONEO.PL S.A.

III. PRZEDMIOT NAGRODY W SPRZEDAŻY PROMOCYJNEJ

1. Nagrodą w sprzedaży promocyjnej są karty przedpłacone Mastercard o wartości 100 zł lub 150 zł każdy, do wykorzystania na paliwo na stacjach benzynowych posiadających terminal płatniczy akceptujący transakcje kartami Mastercard.

O przyznaniu bonu decyduje zakup opon określonych w punkcie II.1 w terminie wyznaczonym przez czas trwania sprzedaży promocyjnej.

Ilość bonów przewidziana dla zamówień, spełniających warunki sprzedaży promocyjnej, jest ograniczona i podzielona według rozmiaru zamówionych opon w następujący sposób:

• Zamówienia na opony w rozmiarze 16” i 17” - bony o wartości 100 zł, dostępnych 525 sztuk;

• Zamówienia na opony w rozmiarze 18” i większe - bony o wartości 150 zł, dostępnych 175 sztuk.

O przyznaniu bonu decyduje kolejność złożonych zamówień.

A że zimy mamy, jakie mamy, to opony całoroczne są coraz popularniejsze
Aktualizacje społecznościowe
Oponeo Okazje
25 Komentarzy
Zarejestrowałem ale bezpośrednio na stronie ich. Promocja dobra jeśli wyślą hehe ja akurat kupywalem w innym sklepie
W "moim" rozmiarze jedna sztuka 1300 PLN. Dziękuję, postoję 150 na karcie za wydane 5.200 to średnia oferta, ale może ktoś z mniejszymi kółkami się skusi.
A jest to jakiś użytkownik CrossClimate SUV i się wypowie czy mu tak samo chuczą jak mi?
Undefeated19/05/2020 13:42

W "moim" rozmiarze jedna sztuka 1300 PLN. Dziękuję, postoję 150 na ka …W "moim" rozmiarze jedna sztuka 1300 PLN. Dziękuję, postoję 150 na karcie za wydane 5.200 to średnia oferta, ale może ktoś z mniejszymi kółkami się skusi.


To raczej taki dodatek "przy okazji" zakupu droższych opon, a nie coś co przekona do zakupu
Ale jeżeli ktoś w takie inwestuje, to zawsze mieć a nie mieć
Ja wprawdzie nie mam SUV ale 17" 215/55 i najcichsze nie są. Na pewno spodziewałem się mniejszej głośności, ale mimo wszystko po 2 latach użytkowania jestem zadowolony.
Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią?
Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze.

Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.
Edytowane przez: "JimmyD" maj 19.
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Miałem CrossClimate teraz mam Bridgestone A005. Obie warte polecenia. W tym roku nie widziały śniegu nawet...
Jak pierwsze całoroczne kupiłem jak miałem do wymiany letnie i zimowe. Wtedy kupiłem Nexen. Tragedia była na mokrym.

Wtedy postawiłem kupić dobre całoroczne, a w zasadzie letnie z homologacją zimową. Strzał w 10. W pełni spełniają moje oczekiwania.
Teatime19/05/2020 13:49

To raczej taki dodatek "przy okazji" zakupu droższych opon, a nie coś co p …To raczej taki dodatek "przy okazji" zakupu droższych opon, a nie coś co przekona do zakupu Ale jeżeli ktoś w takie inwestuje, to zawsze mieć a nie mieć


Jasna sprawa. Ja akurat preferuję osobny komplet na lato i zimę, ale moim wyborem są akurat Continentale
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Jak nie mieszkasz w górach, i nie masz 350 konnego auta z napędem na tył, to śmiało bierz. Kilka lat jeździłem na całorocznych, w dodatku chińczykach (10k rocznie) i byłem zadowolony. Nie opłaca się wymieniać opon. Raz, że płacisz 2 razy w roku za wymianę, dwa że za przechowanie, trzy za drugi komplet felg. Lepiej kupić dobre całoroczne i mieć spokój.
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Ja jeżdżę na crossclimate ponad 2.5 roku. W lato trochę miękkie i chyba temu szumią, ale trzymają dobrze. Przy quattro odnoszę wrażenie że trochę łatwiej tyłem zarzucić na śniegu niż na zimówkach, ale to w sumie na + 😁 Do auta na miasto, w którym nie robisz dużych przebiegów kupił bym bez wahania
Mam w 2 samochodach, pierwszy rok to bajka i w lato i w zimę trzyma świetnie asfaltu. Przyszła 2 zima i się okazało że klapa, jeździły jakby były łyse. Kupiłem zimowe i pierwszy raz hamując po wyjeździe z wulkanizacji to prawie zębów nie wybiłem o kierownice, bo byłem przyzwyczajony po CrossClimate'ch że hamulec to trzeba do podłogi żeby się zatrzymało.

Teraz używam ich jako letnich bo jednak żal nowe opony wyrzucać i na lato dają radę.
Edytowane przez: "sdre" maj 19.
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Ja od ok 3 lat mam kleber quadraxler2, użytkowane głównie miasto i jestem mega zadowolony, nie muszę magazynować opon plus 2 razy w roku jeździć zmieniać
Mic_rys19/05/2020 14:34

Ja od ok 3 lat mam kleber quadraxler2, użytkowane głównie miasto i jestem m …Ja od ok 3 lat mam kleber quadraxler2, użytkowane głównie miasto i jestem mega zadowolony, nie muszę magazynować opon plus 2 razy w roku jeździć zmieniać


Jak w zimie ze śniegiem się sprawują ?
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Ja kupiłem Goodyear 4 season, ale jeżdżę od tygodnia. Na razie mogę stwierdzić że opona jest dużo cichsza od zimówek nokiana i bardziej przyczepna na mokrym.
czadomen19/05/2020 13:58

Jak nie mieszkasz w górach, i nie masz 350 konnego auta z napędem na tył, t …Jak nie mieszkasz w górach, i nie masz 350 konnego auta z napędem na tył, to śmiało bierz. Kilka lat jeździłem na całorocznych, w dodatku chińczykach (10k rocznie) i byłem zadowolony. Nie opłaca się wymieniać opon. Raz, że płacisz 2 razy w roku za wymianę, dwa że za przechowanie, trzy za drugi komplet felg. Lepiej kupić dobre całoroczne i mieć spokój.



I tak i nie bo szybciej zużyjesz ten jeden komplet niż mając dwa. Sam jeżdżę na całorocznych i jestem ciekawy ile te micheliny wytzrymają sezonów jeżdząc na nich non stop.
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Miałem debice Navigator w pedziu 206, dawały radę tylko szybko bieżnik się skończył. Później w mesiu e klasa, 2 razy micheliny crossclimate XL i polecam, teraz mam Pirelli cintutaro i też jest ok. Do większego samochodu lepiej doinwestować w opony "premium", do małych samochodów i turlania po mieście wystarczą tańsze BTW. Codziennie robiłem min 50km w mieszanym cyklu.
pawel.jankiewicz19/05/2020 14:57

Miałem debice Navigator w pedziu 206, dawały radę tylko szybko bieżnik się …Miałem debice Navigator w pedziu 206, dawały radę tylko szybko bieżnik się skończył. Później w mesiu e klasa, 2 razy micheliny crossclimate XL i polecam, teraz mam Pirelli cintutaro i też jest ok. Do większego samochodu lepiej doinwestować w opony "premium", do małych samochodów i turlania po mieście wystarczą tańsze BTW. Codziennie robiłem min 50km w mieszanym cyklu.


A i za komplet crossclimate XL 205/60/r16 była promka na norauto chyba niecałe 1400zl, wtedy u mnie w rodzinie poszły 3 komplety
JimmyD19/05/2020 13:52

Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z cał …Hmm... no promocja kusząca. Może ktoś, kto ma doświadczenie z całorocznymi, podzieli się opinią? Pytałem wśród znajomych, ale nikt nie korzystał. W necie oczywiście opinie w obie strony. Zacząłem się zastanawiać, bo muszę letnie wymienić (ten sezon już dojeżdżę, bo i tak dalekich wyjazdów nie planuję). A po ostatniej zimie doszedłem do wniosku, że może nie warto zmieniać na kilka dni śniegu? Trochę szkoda mi czasu na kolejki do wymiany i targanie zimówek z piwnicy. Wiadomo, że jak mocno popada i mróz złapie, to zimowe lepsze. Ale na lato/lekką zimę takie uniwersalne zdają egzamin? Głównie do miasta, jak się trafi jakaś trasa, to powiedzmy raz na kwartał.


Ja jeździłem 1,5roku na crossclimate+ w fiesta mk7 195/60/15 latem bardzo dobrze, na mokrym jeszcze lepiej, w tym rozmiarze o dziwo opona bardzo sztywna(twarda).

Zimą bez żądnych problemów(Łódź i okolice) na śniegu i błocie pośniegowym,lepiej niż jakieś nowe Daytony w nowym clio mojej żony.
Teraz mam pilot sport4 205/45/17 i oczywiście dużo lepiej się trzymają, ale są też dużo głośniejsze.

W drugim aucie leci już drugi komplet 17tek,najpierw Crossclimate, a teraz crossclimate+ i też bardzo dobrze.
Uwagi:
1. Pierwsze crossclimate bez plusa podobno, mocno traciły w warunkach zimowych gdy były trochę zużyte, obecnie są w sprzedaży crossclimate+ i te już tego problemu nie mają
2. Zimówki jak mają 3-4milimetry też już sobie słabo radzą więc nie ma co oczekiwać cudów.
3. Dużo zależy od auta,kiedyś jak jeździłem Hyundai Getz, to na śniegu niezależnie od tego jakie były zimowki, nie dało się nie.alnke ruszyć, ale on generalnie zawsze miał słabą trakcje.
Marcin561119/05/2020 15:03

Ja jeździłem 1,5roku na crossclimate+ w fiesta mk7 195/60/15 latem bardzo d …Ja jeździłem 1,5roku na crossclimate+ w fiesta mk7 195/60/15 latem bardzo dobrze, na mokrym jeszcze lepiej, w tym rozmiarze o dziwo opona bardzo sztywna(twarda).Zimą bez żądnych problemów(Łódź i okolice) na śniegu i błocie pośniegowym,lepiej niż jakieś nowe Daytony w nowym clio mojej żony.Teraz mam pilot sport4 205/45/17 i oczywiście dużo lepiej się trzymają, ale są też dużo głośniejsze.W drugim aucie leci już drugi komplet 17tek,najpierw Crossclimate, a teraz crossclimate+ i też bardzo dobrze.Uwagi:1. Pierwsze crossclimate bez plusa podobno, mocno traciły w warunkach zimowych gdy były trochę zużyte, obecnie są w sprzedaży crossclimate+ i te już tego problemu nie mają2. Zimówki jak mają 3-4milimetry też już sobie słabo radzą więc nie ma co oczekiwać cudów.3. Dużo zależy od auta,kiedyś jak jeździłem Hyundai Getz, to na śniegu niezależnie od tego jakie były zimowki, nie dało się nie.alnke ruszyć, ale on generalnie zawsze miał słabą trakcje.



Super tylko nikt nie mówi o żywotniści takich gum kiedy są w użytku cały rok.
Dwa lata miałem Crossclimate+ na przedniej osi (205/55/R16) Mondeo, lato - w upale, na suchym, na mokrym, na prawdę super, jak przyklejone. Ktoś wspomniał że miękkie, faktycznie potrafiły pisnąć przy ostrym ruszaniu. Pierwsza zima - ok, błoto, cienka warstwa śniegu, dawały radę, choć z kopnego lepiej mnie wynosiły Navigatory 2 (mają bieżnik typowo zimowy, w lecie, w szczególności na mokrym była jazda ;)). Druga zima to był dramat, gdyby nie to że właściwie jej nie było to wywaliłbym opony już w połowie stycznia. I to była wersja z plusem, produkcja 19 tydzień 2017.

Podobne odczucia miał znajomy, komplet na Tiguanie pierwszej generacji (225/50/R17? - nie mam pojęcia), lato super, pierwsza zima spoko, druga dramat.

I na koniec najważniejsza rzecz, której chyba nigdzie w internetach nie ma (nie było jak ja kupowałem) - w powyższym rozmiarze startowa głębokość bieżnika to 7,5mm! Rocznie schodzi 1-1,5mm.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst