-82°
Opublikowano 47 minut temu

BMW DRIVING ASSISTANT PLUS (3 miesiące za darmo) i wiele więcej

Darmowa dostawa
Opublikowane przez
BulkoGagulko
Dołączył w 2018
47
37

O tej okazji

BMW samoczynnie przyspiesza i hamuje. Utrzymuje odstęp od pojazdu jadącego z przodu i odciąża kierowcę przede wszystkim na długich trasach.

Dostępność usług BMW ConnectedDrive oraz ich czas działania mogą być inne dla danego pojazdu. Zaloguj się, aby sprawdzić dostępność dla Twojego pojazdu.

Dodatkowe opcje 1 lub 3 miesiące za darmo:

Asystent parkowania Professional
bmw.pl/pl/…_pl

Adaptacyjny układ jezdny M
bmw.pl/pl/…_pl

Funkcja FLA
bmw.pl/pl/…_pl

BMW Drive Recorder
bmw.pl/pl/…_pl

Traffic Camera Information
bmw.pl/pl/…_pl

Usługi zdalne BMW - BEZPŁATNE
bmw.pl/pl/…_pl
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

20 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Scr
    Opcja kierunkowskazów pewnie i tak dodatkowo płatna?
    Awatar użytkownika Robhaal
    Najdroższa z całego pakietu.
    Dlatego nikt tego nie kupuje.
  2. Awatar użytkownika st.patryk
    To dlatego kierowcy BMW są tacy agresywni i jeżdżą jak wariaci. Płacić tyle abonamentów i jeszcze trzeba spieszyć się do domu zanim nam się coś w aucie wyłączy bo subskrypcja nie opłacona. Straszny żywot mają
  3. Awatar użytkownika NOSACZE
    Czyli jak masz fabrycznie aktywny tempomat to jeszcze trzeba płacić żeby działał?
  4. Awatar użytkownika TwojaBabcia
    Hahahah, normalnie popłakałem się ze śmiechu.
  5. Awatar użytkownika siedok
    Jeny,gdzie to zmierza,niedługo na abonament światła się włączą od 19 do 5 tej... już firmy nie wiedzą na czym i ile zarabiać. Autorowi dzięki za wstawkę,ciekawe, ciekawe...
  6. Awatar użytkownika charlie77
    W Mercedesie podobno można płacić abonament za mniejszy promień zawracania. A mówimy o markach premium, za które na start musimy się wykosztować. Moim zdaniem za coś takiego należałby się bojkot konsumencki jak stąd do Dubaju. Wszystkie pakiety ze wstawki kosztują koło 330 zł miesięcznie. Czyli mniej więcej połowę leasingu w Niemczech na małe miejskie auto.
    Awatar użytkownika PepperowyEkspert
    Chiny powoli (a raczej z wielkim impetem) wjeżdżają na rynek europejskiej motoryzacji, i skończy się dojenie kasy przez niemieckie koncerny, no chyba, że Niemcy pod nazwą "Unii" będą ukrocialy import z chin i zostawią sobie to koryto dla siebie
  7. Awatar użytkownika Robhaal
    To zmierza w złym kierunku.
  8. Awatar użytkownika FullPro
    Spokojnie, u nas zaraz pojawią się "magicy" co po gwarancji wam wszystko aktywują za odpowiednią opłatą.
    Awatar użytkownika siedok
    O to to... Polak potrafi
  9. Awatar użytkownika subra_opole
    Moc samochodów ma również być zależna od wykupionej subskrypcji - naprawdę takie plany ma BMW
    Awatar użytkownika siedok
    Ma-sa-kra
  10. Awatar użytkownika Maly_Lou
    Od początku mówiłem że subskrypcje zniszczyły rynek. Nic już nie jest na własność, nic już nie jest bezterminowe. Licencje miesięczne i roczne na programy i aplikacje, abonamenty na systemy w samochodach.

    Jeszcze niech zrobią poduszki na subsktypcję albo lepiej- spalanie. I tu w wersji darmowej będzie palił 18l, w wersji standard 13l, a w pro 8l. To co wydasz na paliwo w darmowej, w pro wydasz na abonament, więc kupujesz abonament, bo dla ciebie niemal te same koszty, ale dla producenta zysk, bo kasa idzie do niego za "odfajkowanie" pozycji, a nie do koncernów.
    Jeszcze wejdą subskrypcje na moce, jakby tych kagańców było mało. A no i jak będziesz dziadem co za nic nie chce płacić, to będziesz miał reklamy. Zanim uruchomi się silnik, to minutowa reklama do obejrzenia. Po skończonej jeździe będą blokować drzwi i kolejna minutq oglądania reklam no i w trakcie jazdy co godzinę 30 sekund reklam. A co!

    Czas na tworzenie custom systemów i po gwarancji ściągać z xda przecież to k.. absurd z tymi subskrypcjami w autach. Okres próbny to niech sobie wsadzą.
Awatar użytkownika