Minusuja ci co nie mają dzieci nastolatków . Dla nich im większe logo tym lepiej. Brandy mają to do siebie że ludzie chcą nosić loga i biadolenie pepperkow tego nie zmieni. Jest popyt? Jest podaż. Ktoś lubi Fruit of the Loom bo bez loga i tani , inny lubi Nike bo pasuje mu do stylu a jeszcze inny kupi Gucci bo go stać i uj . Tak to już jest na świece (Edytowano)
Cena dość wysoka jak na bluzę, te wirtualne 38% zniżki tego nie ratuje.
za małe logo
Autor
śmieszy mnie community peppera, bluza -38% i czepianie o logo ale jak ktoś wrzuci masło taniej o 50gr to ma 800 plusów
Nie biorę, strasznie małe logo
W tej cenie można mieć bluzę Prosto. Z małym lub wielkim logo, a materiałowo zje ta w trymigach. No i oczywiście made in PL! (Edytowano)
20 Komentarzy
sortowanie: