Niestety, ta okazja już wygasła
Bluza Minecraft Polomarket
418° Zakończono

Bluza Minecraft Polomarket

14
sie 22. 2018

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacje społecznościowe
POLOmarket Okazje

Grupy

14 Komentarzy
widział ktoś te bluzy? jak z jakością?
Akurat na powrót do szkoły. Plusik.
futrzastik22/08/2018 18:53

widział ktoś te bluzy? jak z jakością?


Przylaczam sie do pytania. Musialbym specjalnie jechac bo w poblizu nie mam polomarketu :/
futrzastiksie 22. 2018

widział ktoś te bluzy? jak z jakością?



100% bawełna.
Sześć (!) Polomarketów w Koninie, w całym województwie mazowieckim jest jeden. Zero w Warszawie. LOL!
Edytowane przez: "Seq" sie 23. 2018
Seq23/08/2018 01:13

Sześć (!) Polomarketów w Koninie, w całym województwie mazowieckim jest jed …Sześć (!) Polomarketów w Koninie, w całym województwie mazowieckim jest jeden. Zero w Warszawie. LOL!


No tragedia, Warszawiaku
ale wiocha
Cebullersie 23. 2018

No tragedia, Warszawiaku


Czy ja wiem... Może dla ciebie.
zzyxz22/08/2018 22:13

Przylaczam sie do pytania. Musialbym specjalnie jechac bo w poblizu nie …Przylaczam sie do pytania. Musialbym specjalnie jechac bo w poblizu nie mam polomarketu :/


kupiłem niedawno.
80% bawełna. 20% poliester.

jeżeli chodzi o jakość to jak na 30zł wygląda bdb.
pozdro.
I to jest produkt, hehe.
Kurde mam paręnaście kilometrów... ale syn byłby zachwycony
Plusik
mic1986sie 23. 2018

kupiłem niedawno.80% bawełna. 20% poliester.jeżeli chodzi o jakość to jak n …kupiłem niedawno.80% bawełna. 20% poliester.jeżeli chodzi o jakość to jak na 30zł wygląda bdb.pozdro.


Dokładnie, za 30 to jakość odpowiednia. Materiał niezbyt gruby ale przyjemny. Syn zachwycony.

W Gliwicach już nigdzie nie ma. W Zabrzu przy Chorzowskiej została jedna w rozmiarze 158 cm. Przynajmniej około 12:30 była, bo mniejszą ja kupiłem
mic1986sie 23. 2018

kupiłem niedawno.80% bawełna. 20% poliester.jeżeli chodzi o jakość to jak n …kupiłem niedawno.80% bawełna. 20% poliester.jeżeli chodzi o jakość to jak na 30zł wygląda bdb.pozdro.


Dzieki. Podjechalem i kupilem. Bylo po 1 sztuce z kazdego rozmiaru
Jak i gdzie mogę nabyć bluzę minecraft z market polo rozmiar 146?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst