Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
BlitzWolf BW-SDB2 TV Soundbar
131°

BlitzWolf BW-SDB2 TV Soundbar

347złBanggood Okazje
21
wrz 24. 2020
301657.jpg$89.99 / ~ €77.0 / ~ 347 zł





BW SDB2 jest wykonany z drewna i aluminium, a jego mały

wyświetlacz jest dotykowy, więc możemy co nieco ustawić bez problemu.

Sprzęt łączy się przewodowo i bezprzewodowo. Tym razem pokuszono się o

system głośników 2.1 , co zdecydowanie powinno poprawić jakość dźwięku w

porównaniu do poprzednika.



Wspiera przewodowe i bezprzewodowe połączenie z wybranymi przez użytkownika urządzeniami.



SDB2 ma wiele trybów działania, są nimi między innymi sportowy,

muzyczny i filmowy. Każdy z nich charakteryzuje się inną jakością

dźwięku dostosowaną do tego, co oglądamy w danej chwili.














[Wirtualne 5.2 rozszerzone stereo z 8 głośnikami] -- Baza na

kanale audio 2.1, poprzez naukowy układ głośników z 6 głośnikami i 2

promiennikami niskiej częstotliwości, połączenie niezależnych trzech

pasm częstotliwości w różnych pasmach częstotliwości ,create prawie

Wirtualne 5.2 rozszerzone efekty stereo i różne tryby pracy.



[Wysoki poziom precyzji technologii] - Z profesjonalnym układem Ti

audio, stabilny pasek dźwięku zapewnia mocny i czysty dźwięk o mocy 60W w

8 głośnikach i 20 rdzeniowych włóknach dla wysokich tonów. Oprócz tego,

możesz sterować paskiem SDB2 za pomocą ekranu dotykowego w celu

zapewnienia przyjemności z korzystania z technologii.



[Innowacja i konstrukcja klasyczna] - Zintegrowane formowanie

Wyjątkowego metalu, zapewniające trwałość i odporność na korozję listwy

dźwiękowej. Ponadto, drewniany korpus wewnętrzny przywraca łagodny

dźwięk. Analiza pod różnymi kątami, to doskonałe połączenie dotyku i

dźwięku.



[Bezprzewodowa łączność] -- Bezproblemowa bezprzewodowa łączność

Bluetooth 4.2 dla inteligentnych telewizorów, komputerów PC lub

smartfonów, umożliwia bezprzewodowe przesyłanie muzyki z prawie każdego

urządzenia w zasięgu do 15m (50ft). Albo łączy się z 3,5 mm wejściami

AUX-in/ HDMI/ Coaxial/ Optical/USB dla telewizorów, odtwarzaczy DVD.
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Uwaga uwaga! To jest wersja "XR" sprzedawana od niedawna! Dodano w niej złącze HDMI, niestety zredukowano moc z 60W na 40W i przez to moim zdaniem kupowanie tego soundbara jest bez sensu.
21 Komentarzy
@OstryCebulak dodaj opis w języku polskim
Może ktoś się orientuje co byłoby lepsze do TV w pokoju ok. 15 m to czy lepiej z subwooferem Creative Soundbar Stage 2.1 ?
Uwaga uwaga! To jest wersja "XR" sprzedawana od niedawna! Dodano w niej złącze HDMI, niestety zredukowano moc z 60W na 40W i przez to moim zdaniem kupowanie tego soundbara jest bez sensu.
Do lodówki się nada?
kames24/09/2020 08:28

Do lodówki się nada?


Mam przy pralce, jest ok.
Lio24/09/2020 08:23

Uwaga uwaga! To jest wersja "XR" sprzedawana od niedawna! Dodano w niej …Uwaga uwaga! To jest wersja "XR" sprzedawana od niedawna! Dodano w niej złącze HDMI, niestety zredukowano moc z 60W na 40W i przez to moim zdaniem kupowanie tego soundbara jest bez sensu.


Wersja 60W jest na bg w podobnej cenie, ale kogoś poniosło z ceną wysyłki.

Miałem pierwszą generację i bardzo fajnie grała. Do niezbyt dużego pomieszczenia spoko
Proqrator24/09/2020 08:48

Wersja 60W jest na bg w podobnej cenie, ale kogoś poniosło z ceną wy …Wersja 60W jest na bg w podobnej cenie, ale kogoś poniosło z ceną wysyłki.Miałem pierwszą generację i bardzo fajnie grała. Do niezbyt dużego pomieszczenia spoko


Nikogo nie poniosło, wysyłka jest ze Stanów, do tego z opłatami celnymi. Prawdopodobnie już nie będzie normalnie do kupienia...
Ja mam wersję BW-SDB2 ,jest bez HDMI. Ma wejście BT,coaxial i optyczne.Kupione za 59 $ ale i tak uważam że pieniądz wyrzucony w błoto.Dzwiek jak z nocnika.
Co z tego że soundbar dostępny skoro subwoofer BW-SW2 niedostępny. Pisałem do producenta i jest wycofany ze sprzedaży.
Sam soundbar ok (lepszy od głośników w TV), ale podobno robi robotę dopiero w połączeniu z BW-SW2. Nie mam okazji się przekonać...
Poleciłby ktoś coś do 250zl, nie koniecznie soundbar, mogą być też głośniki. Potrzebuję do komputera.
Avatar
Usunięty83549
Lio24/09/2020 08:23

Uwaga uwaga! To jest wersja "XR" sprzedawana od niedawna! Dodano w niej …Uwaga uwaga! To jest wersja "XR" sprzedawana od niedawna! Dodano w niej złącze HDMI, niestety zredukowano moc z 60W na 40W i przez to moim zdaniem kupowanie tego soundbara jest bez sensu.


do tego podniesiono czestotliwosc przenoszenia z 40 do 60 Hz. mam poprzednia wersje, jest spoko, ten raczej sensownie zabrzmi dopiero z dodatkowym subwooferem.
Avatar
Usunięty83549
aus8824/09/2020 08:40

Mam przy pralce, jest ok.


prosze sie nie smiac, mam na polce w lazience nad pralka wlasnie - potrzebowalem jakiegos audio do lazienki
Usunięty8354924/09/2020 12:42

do tego podniesiono czestotliwosc przenoszenia z 40 do 60 Hz. mam …do tego podniesiono czestotliwosc przenoszenia z 40 do 60 Hz. mam poprzednia wersje, jest spoko, ten raczej sensownie zabrzmi dopiero z dodatkowym subwooferem.


Czyli tak mi się wydaje, że mija się z celem zakup tego suba.
Avatar
Usunięty83549
Lio24/09/2020 12:44

Czyli tak mi się wydaje, że mija się z celem zakup tego suba.


no wlasnie bez suba mija sie z celem. z subem (jesli wysokie tony graja tak jak w poprzednim) bedzie spoko. wiadomo, ze nie ma strartu do 5 glosnikowego zestawu rozmieszczonego dookola widza, ale vs glosniki wbudowane w TV bedzie miazdzyl.
Usunięty8354924/09/2020 12:56

no wlasnie bez suba mija sie z celem. z subem (jesli wysokie tony graja …no wlasnie bez suba mija sie z celem. z subem (jesli wysokie tony graja tak jak w poprzednim) bedzie spoko. wiadomo, ze nie ma strartu do 5 glosnikowego zestawu rozmieszczonego dookola widza, ale vs glosniki wbudowane w TV bedzie miazdzyl.


Rozkminiam czy dawałby się do małego mieszkanka w bloku. Ten 60W podobno grał petarda, a kupować słabszy i to bez możliwości dokupienia suba to beznadzieja. Zastanawiam się co wziąć w zamian w pieniążkach do 400 zł...
Usunięty8354924/09/2020 12:56

no wlasnie bez suba mija sie z celem. z subem (jesli wysokie tony graja …no wlasnie bez suba mija sie z celem. z subem (jesli wysokie tony graja tak jak w poprzednim) bedzie spoko. wiadomo, ze nie ma strartu do 5 glosnikowego zestawu rozmieszczonego dookola widza, ale vs glosniki wbudowane w TV bedzie miazdzyl.


Jeszcze się zastanawiam nad Redmi TV Subwoofer, niby kosztuje tylko 54 dolce, ale ma tylko 2 głośniki, łącznie 30W.
Avatar
Usunięty83549
Lio24/09/2020 13:02

Rozkminiam czy dawałby się do małego mieszkanka w bloku. Ten 60W podobno gr …Rozkminiam czy dawałby się do małego mieszkanka w bloku. Ten 60W podobno grał petarda, a kupować słabszy i to bez możliwości dokupienia suba to beznadzieja. Zastanawiam się co wziąć w zamian w pieniążkach do 400 zł...


ciezko, bo blitz nie mial za bardzo konkurencji w tym przedziale $. kumpel kiedys szukal, skonczylo sie na tym, ze czekal z miesiac az wspomniany przeze mnie blitz bedzie znowu w sensownej promce
Avatar
Usunięty83549
Lio24/09/2020 13:02

Rozkminiam czy dawałby się do małego mieszkanka w bloku. Ten 60W podobno gr …Rozkminiam czy dawałby się do małego mieszkanka w bloku. Ten 60W podobno grał petarda, a kupować słabszy i to bez możliwości dokupienia suba to beznadzieja. Zastanawiam się co wziąć w zamian w pieniążkach do 400 zł...


badziej od wielkosci mieszkania istotna jest wielkosc pomieszczenia w ktorym ma grac. moj ma do "naglosnienia" lazienke z 7m^2 ;). mysle ze do 15, od biedy 20 m^2 dalby rade.
Edytowane przez: "Usunięty83549" wrz 24.
Usunięty8354924/09/2020 15:00

ciezko, bo blitz nie mial za bardzo konkurencji w tym przedziale $. kumpel …ciezko, bo blitz nie mial za bardzo konkurencji w tym przedziale $. kumpel kiedys szukal, skonczylo sie na tym, ze czekal z miesiac az wspomniany przeze mnie blitz bedzie znowu w sensownej promce


Teraz to dupa, bo starego już raczej nie będzie, a nowy jest jehovy xD
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst