Niestety, ta okazja już wygasła
Black&Decker Akumulatorowa pilarka łańcuchowa 30cm, 2.0Ah
-91° Zakończono

Black&Decker Akumulatorowa pilarka łańcuchowa 30cm, 2.0Ah

893zł1.100zł-19% Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
19
sie 27.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

205€. Sprzedaje Amazon.de

Nadaje się do otwierania piwa w warunkach ogrodowych
182487.jpg

Cechy:
- Tnie i przecina do 30 cm średnicy
- Beznarzędziowe napinanie łańcucha ułatwia jego wymianę i dostosowywanie
- Wyważona konstrukcja oraz komfortowe uchwyty
- Pełne naładowanie akumulatora w 70 minut
- Niska waga pilarki 3.7 kg ułatwia posługiwanie się narzędziem i manewrowanie
- Akumulator Li-Ion - wydłużony czas pracy bez zaniku mocy
- 560 x 3.5cm cięć z jednego naładowania akumulatora
- Automatyczny system smarowania łańcucha piły, nie powodujący ściekania oleju

Więcej informacji na stronie producenta
blackanddecker.pl/products/garden-tools/chainsaws-and-loppers/akumulatorowa-pilarka-acuchowa-30cm-20ah/gkc3630l20
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
Maly_Parowozik27/08/2019 07:22

Nie rozumiem skąd to mrożenie? Przecież deal dobry...


W porównaniu do akumulatorowych? Może i tak. Ale za tą cenę można kupić dobrą spalinową a z taką wybierzesz się do lasu. Z tą niby też się wybierzesz ale będzie słabsza i trzeba niezły zapas baterii brać. Chyba, że to ma służyć tylko przy przydomowych pracach to wtedy też nei ma sensu :P Bo za 250zł można kupić normalną elektryczną a do tego długi przedłużacz i nie martwisz się akumulatorami :P
sarinek27/08/2019 08:51

Bo większość dzbanów mieszka w blokach i nie potrzebujo


Za to jak jest promocja na pomidory w biedronce to kupujo w takich ilościach, że chyba później na kompost przerabiajo, żeby użyźnić te, które rosną im na balkonach...
Edytowane przez: "Maly_Parowozik" sie 27.
19 Komentarzy
Idealna na ustawki. Poleca
Nie rozumiem skąd to mrożenie? Przecież deal dobry...
Maly_Parowozik27/08/2019 07:22

Nie rozumiem skąd to mrożenie? Przecież deal dobry...


Bo większość dzbanów mieszka w blokach i nie potrzebujo
Maly_Parowozik27/08/2019 07:22

Nie rozumiem skąd to mrożenie? Przecież deal dobry...


W porównaniu do akumulatorowych? Może i tak. Ale za tą cenę można kupić dobrą spalinową a z taką wybierzesz się do lasu. Z tą niby też się wybierzesz ale będzie słabsza i trzeba niezły zapas baterii brać. Chyba, że to ma służyć tylko przy przydomowych pracach to wtedy też nei ma sensu :P Bo za 250zł można kupić normalną elektryczną a do tego długi przedłużacz i nie martwisz się akumulatorami :P
Maly_Parowozik27/08/2019 07:22

Nie rozumiem skąd to mrożenie? Przecież deal dobry...



Tego się nie da zrozumieć...
sarinek27/08/2019 08:51

Bo większość dzbanów mieszka w blokach i nie potrzebujo


Za to jak jest promocja na pomidory w biedronce to kupujo w takich ilościach, że chyba później na kompost przerabiajo, żeby użyźnić te, które rosną im na balkonach...
Edytowane przez: "Maly_Parowozik" sie 27.
Rozmach27/08/2019 08:57

Tego się nie da zrozumieć...


Zmieniłem tytuł, może produkt będzie latwiejszy do przyjęcia przez cebularzy
Maly_Parowozik27/08/2019 09:25

Zmieniłem tytuł, może produkt będzie latwiejszy do przyjęcia przez cebu …Zmieniłem tytuł, może produkt będzie latwiejszy do przyjęcia przez cebularzy



Mistrz!
plusik
Maly_Parowozik27/08/2019 09:25

Zmieniłem tytuł, może produkt będzie latwiejszy do przyjęcia przez cebu …Zmieniłem tytuł, może produkt będzie latwiejszy do przyjęcia przez cebularzy


Minus, są tańsze otwieracze z funkcją cięcia . Tak na poważnie, jak ktoś już zauważył produkt nie wiadomo dla kogo. Ale jak ktoś coś takiego potrzebuję, to okazja jest.
CebulaRasa27/08/2019 10:35

Minus, są tańsze otwieracze z funkcją cięcia . Tak na poważnie, jak kto … Minus, są tańsze otwieracze z funkcją cięcia . Tak na poważnie, jak ktoś już zauważył produkt nie wiadomo dla kogo. Ale jak ktoś coś takiego potrzebuję, to okazja jest.


Ekologia Panie Kolego A dodatkowo jak ktoś nie lubi głośnego popiardywania silnika dwusuwowego i smrodku spalin, to ta okazja jest dla niego
CebulaRasa27/08/2019 10:35

Minus, są tańsze otwieracze z funkcją cięcia . Tak na poważnie, jak ktoś …Minus, są tańsze otwieracze z funkcją cięcia . Tak na poważnie, jak ktoś już zauważył produkt nie wiadomo dla kogo. Ale jak ktoś coś takiego potrzebuję, to okazja jest.



Fajna opcja do samochodu terenowego. Nie żartuje.
Ekologia szczególnie jak trzeba przerobić energię mechaniczna z turbiny na prąd żeby potem przerobić z powrotem na mechaniczna, oraz strasznie elkogiczne jest produkowanie ogniw a potem ich utylizacja. Kiedyś w imię ekologii żeby oszczędzić drzewa zaczęli produkować torby plastikowe zamiast papierowych. Historia lubi się powtarzać.
Edytowane przez: "punisher999" sie 27.
punisher99927/08/2019 12:04

Ekologia szczególnie jak trzeba przerobić energię mechaniczna z turbiny na …Ekologia szczególnie jak trzeba przerobić energię mechaniczna z turbiny na prąd żeby potem przerobić z powrotem na mechaniczna, oraz strasznie elkogiczne jest produkowanie ogniw a potem ich utylizacja. Kiedyś w imię ekologii żeby oszczędzić drzewa zaczęli produkować torby plastikowe zamiast papierowych. Historia lubi się powtarzać.


Niby masz rację, ale żeby wyprodukować silnik spalinowy też zużywa się surowce i zanieczyszcza mateczkę Ziemię. A już nie chcę się rozwijać na temat szkód jakie niesie ze sobą wydobycie, przetwarzanie i spalanie paliw opartych na ropie naftowej
Niektórzy uważają, że to lobby paliwowe blokuje rozwój silników elektrycznych i ja uważam, że coś w tym jest. Sytuacja identyczna jak z bezpieczeństwem w samochodach - polski wynalazca zaprojektował kiedyś zderzak, który pochłania ogromną ilość energi w momwncie zderzenia. Nikt go nie wprowadził, bo koncerny żyją ze sprzedaży części zamiennych i nowych samochodów. Bezpieczeństwo pasażerów im się po ludzku nie opłaca...
Maly_Parowozik27/08/2019 12:40

Niby masz rację, ale żeby wyprodukować silnik spalinowy też zużywa się suro …Niby masz rację, ale żeby wyprodukować silnik spalinowy też zużywa się surowce i zanieczyszcza mateczkę Ziemię. A już nie chcę się rozwijać na temat szkód jakie niesie ze sobą wydobycie, przetwarzanie i spalanie paliw opartych na ropie naftowej Niektórzy uważają, że to lobby paliwowe blokuje rozwój silników elektrycznych i ja uważam, że coś w tym jest. Sytuacja identyczna jak z bezpieczeństwem w samochodach - polski wynalazca zaprojektował kiedyś zderzak, który pochłania ogromną ilość energi w momwncie zderzenia. Nikt go nie wprowadził, bo koncerny żyją ze sprzedaży części zamiennych i nowych samochodów. Bezpieczeństwo pasażerów im się po ludzku nie opłaca...

Bo z tym zderzakiem to były jakieś jaja, nie do końca jest tak pięknie jak to lubią opisywać na filmach. Przykładowo tłumaczenie wynalazcy, że zderzak ten łamie prawa fizyki, to zniechęca do inwestowania w taką technologię. A jeżeli chodzi o silniki elektryczne, ich ulepszyć się za bardzo nie da. Bo tutaj nie ma co ulepszać, jest jakiś tam rozwój delikatny cały czas (można porównać sobie silniki sprzed 10-20 lat do aktualnych, moc się zwiększyła a wymiary zmniejszyły), ale jeżeli chodzi o straty energii - już teraz są minimalne i uzyskać mniejsze byłoby ciężko. Chodzi tylko i wyłącznie o baterię, aby były lekkie, miały dużą pojemność, były bezawaryjne, szybko się ładowały i były ekologiczne. Bo aktualne litowo-jonowe to tylko kompromis, jeżeli chcemy naprawdę jeździć elektrykami to potrzebujemy czegoś lepszego. A aktualnie nie mamy nic, grafen miał przynieść rewolucję w każdej dziedzinie ale do jego wprowadzenia jeszcze baaaaaaardzo długa droga.

Jednak tłumaczenie kolegi @punisher999 jest trochę nie na miejscu. Bo wytworzenie energii w elektrowni węglowej jest czystsze i to znacznie od wytworzenia energii przez silnik spalinowy. Elektrownie węglowe osiągają ok. 40% sprawności a silniki benzynowe czterosuwowe - 30-35% przy czym silniki dwusuwowe i to jeszcze w pile spalinowej prawdopodobnie mają znacznie poniżej 30%.
Do tego dochodzi fakt, że w elektrowni węglowej jest szereg filtrów oczyszczających powietrze, w silniku dwusuwowym nie dość, że spala się olej to jeszcze nic tego nie filtruje.

Zresztą, cięcie piłą elektryczną sieciową jest znacznie tańsze, bezpieczniejsze (mała bezwładność, łańcuch zatrzymuje się nawet bez cięcia w miejscu) i trochę cichsze (w przypadku mojej piły, jest ona głośna ). No i moment - ma w każdym zakresie obrotów, nie ma tak, że łańcuch się zatrzymuje a piła robi buuuu, co najwyżej obroty się trochę zmniejszają i tyle ;p Choć myślę, że to ten pierwszy aspekt może kogoś przekonać, cięcie godzinę piłą elektryczną wg. licznika kosztowało 1KWh (i to w taryfie weekendowej), taka sama godzina dla piły spalinowej to koszt blisko 1l benzyny i do tego olej który do tanich nie należy. Do tego serwis - w pile spalinowej jest jakaś świeca, filtr paliwa, oleju, wężyki, gaźniki... W elektrycznej nie ma się za bardzo co psuć i co serwisować. Do tego prosta w obsłudze, naciskasz przycisk i jedziesz, spalinową trzeba odpalać... Elektryczną normalnie na ziemi położysz i nic, ze spalinową trzeba uważać, bo jednak wydech się nagrzewa więc warto odkładać tak aby się nic nie zajęło.

Aaaale koniec tego, bo mi niezła pasta wyszła...
LrPrl27/08/2019 15:21

Bo z tym zderzakiem to były jakieś jaja, nie do końca jest tak pięknie jak …Bo z tym zderzakiem to były jakieś jaja, nie do końca jest tak pięknie jak to lubią opisywać na filmach. Przykładowo tłumaczenie wynalazcy, że zderzak ten łamie prawa fizyki, to zniechęca do inwestowania w taką technologię. A jeżeli chodzi o silniki elektryczne, ich ulepszyć się za bardzo nie da. Bo tutaj nie ma co ulepszać, jest jakiś tam rozwój delikatny cały czas (można porównać sobie silniki sprzed 10-20 lat do aktualnych, moc się zwiększyła a wymiary zmniejszyły), ale jeżeli chodzi o straty energii - już teraz są minimalne i uzyskać mniejsze byłoby ciężko. Chodzi tylko i wyłącznie o baterię, aby były lekkie, miały dużą pojemność, były bezawaryjne, szybko się ładowały i były ekologiczne. Bo aktualne litowo-jonowe to tylko kompromis, jeżeli chcemy naprawdę jeździć elektrykami to potrzebujemy czegoś lepszego. A aktualnie nie mamy nic, grafen miał przynieść rewolucję w każdej dziedzinie ale do jego wprowadzenia jeszcze baaaaaaardzo długa droga. Jednak tłumaczenie kolegi @punisher999 jest trochę nie na miejscu. Bo wytworzenie energii w elektrowni węglowej jest czystsze i to znacznie od wytworzenia energii przez silnik spalinowy. Elektrownie węglowe osiągają ok. 40% sprawności a silniki benzynowe czterosuwowe - 30-35% przy czym silniki dwusuwowe i to jeszcze w pile spalinowej prawdopodobnie mają znacznie poniżej 30%. Do tego dochodzi fakt, że w elektrowni węglowej jest szereg filtrów oczyszczających powietrze, w silniku dwusuwowym nie dość, że spala się olej to jeszcze nic tego nie filtruje. Zresztą, cięcie piłą elektryczną sieciową jest znacznie tańsze, bezpieczniejsze (mała bezwładność, łańcuch zatrzymuje się nawet bez cięcia w miejscu) i trochę cichsze (w przypadku mojej piły, jest ona głośna ). No i moment - ma w każdym zakresie obrotów, nie ma tak, że łańcuch się zatrzymuje a piła robi buuuu, co najwyżej obroty się trochę zmniejszają i tyle ;p Choć myślę, że to ten pierwszy aspekt może kogoś przekonać, cięcie godzinę piłą elektryczną wg. licznika kosztowało 1KWh (i to w taryfie weekendowej), taka sama godzina dla piły spalinowej to koszt blisko 1l benzyny i do tego olej który do tanich nie należy. Do tego serwis - w pile spalinowej jest jakaś świeca, filtr paliwa, oleju, wężyki, gaźniki... W elektrycznej nie ma się za bardzo co psuć i co serwisować. Do tego prosta w obsłudze, naciskasz przycisk i jedziesz, spalinową trzeba odpalać... Elektryczną normalnie na ziemi położysz i nic, ze spalinową trzeba uważać, bo jednak wydech się nagrzewa więc warto odkładać tak aby się nic nie zajęło. Aaaale koniec tego, bo mi niezła pasta wyszła...

Z tym zderzakiem podrzuciłem jako przykład. Generalnie chodzi mi o to, że póki co lobby paliwowe jest tak duże, że urządzenia "tradycyjnie" spalinowe (np. samochody i wspomniana piła) nieprędko staną się powszechnie elektryczne. Trzeba mieć na uwadze, że kilka bogatych w tym momencie państw żyje praktycznie tylko z ropy i pompują dużą kasę, żeby ten surowiec nie stracił na znaczeniu na rzecz innych metod zasilania
Maly_Parowozik28/08/2019 00:34

Z tym zderzakiem podrzuciłem jako przykład. Generalnie chodzi mi o to, że p …Z tym zderzakiem podrzuciłem jako przykład. Generalnie chodzi mi o to, że póki co lobby paliwowe jest tak duże, że urządzenia "tradycyjnie" spalinowe (np. samochody i wspomniana piła) nieprędko staną się powszechnie elektryczne. Trzeba mieć na uwadze, że kilka bogatych w tym momencie państw żyje praktycznie tylko z ropy i pompują dużą kasę, żeby ten surowiec nie stracił na znaczeniu na rzecz innych metod zasilania


Lobby paliwowe jest duże, ale nie ma władzy absolutnej. Może wykupować patenty i firmy - ale równie dobrze jakiś miliarder z powołania jak Elon Musk który chce być ekologiczny może zainwestować w taką technologię. A takie przykłady jak ze zderzakiem to cóż... Było lepiej rzucić pomysł na silnik napędzany wodą, chyba każdy widział ten filmik na YT gdzie gość zamontował instalację wodną i twierdził, że spalanie ropy spadło do minimalnych wartości, ale władza i policja się zawzięła żeby to usunął bo niezgodne z prawem (co faktycznie jest, bo pojazd musi być napędzany paliwem z akcyzą :x), mimo iż sam pomysł nie ma prawa działać. Ile razy ja to słyszałem, teorie spiskowe, że niby silnik na wodę istneije, ale lobby paliwowe go zablokowało. Tylko na dobrą sprawę, wystarczy pomyśleć - czy można jeździć na samym CO2? Przecież to węgiel i tlen. No nie bardzo bo to efekt spalania a nie paliwo. Tak samo H2O to tylko efekt spalani nie paliwo, nie ma fizycznej możliwości na tym jeździć, chyba, że wcześniej przy pomocy reakcji chemicznej rozdzielimy wodór i tlen - ale to wymaga energii...

Niemniej jednak, na chwilę obecną nie ma za bardzo możliwości zastąpienia ropy czym innym. Jedynie auta można by było robić bardziej ekologiczne na CNG. CNG jest super paliwem, znacznie-znacznie czystszym aniżeli ropa i benzyna.

A jeżeli chodzi o pilarki - cóż, tak jak gdzieś wyżej wspomniałem, one mają ograniczone zastosowanie, do lasu z taką trochę nie podrodze, pod domem - taniej i lepiej wychodzi kupić elektryczną sieciową. Ale zobacz, że np. wszelkie podkaszarki, kosiarki, przycinarki do drzew czy krzaków - coraz częściej są elektryczne. U mnie w mieście straż pożarna kosi trawę kosiarką akumulatorową! I aż się zaskoczyłem, bo nie kosiło to źle, było ciche i lekkie. Tylko niestety - drogie. I mają mało do koszenia, gdyby mieli duże ilości - trzeba by dokupić akumulatorów a to znowu kolejne koszta...
za parę lat tylko elektryczne ....
cebularzcebulionowy28/08/2019 13:14

za parę lat tylko elektryczne ....


Nie tylko, ale dużo tego będzie. Głównie zależy gdzie kto tnie. Jak będzie prąd blisko to można elektryczne ale jak nie ma gniazda np. na działce czy w lesie to zostaje spalinowa. Akumatorowe natomiast w mojej ocenie to najgorszy wybór, głównie przez cenę ogniw i ich późniejszą utylizacje.
punisher99931/08/2019 13:37

Nie tylko, ale dużo tego będzie. Głównie zależy gdzie kto tnie. Jak będzie …Nie tylko, ale dużo tego będzie. Głównie zależy gdzie kto tnie. Jak będzie prąd blisko to można elektryczne ale jak nie ma gniazda np. na działce czy w lesie to zostaje spalinowa. Akumatorowe natomiast w mojej ocenie to najgorszy wybór, głównie przez cenę ogniw i ich późniejszą utylizacje.


Jak Ci unia zabroni sprzedazy spalinowych to najwiecej pogdybasz. Myslisz ze dlaczego juz teraz najbardziej znane firmy z branzy maja w ofercie pily elektryczne ?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst