Niestety, ta okazja już wygasła
Biedronka - winyle za 49,90 - od 15.04.2019 (ogólnopolska akcja)
109° Zakończono

Biedronka - winyle za 49,90 - od 15.04.2019 (ogólnopolska akcja)

20
kwi 16. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Winyle wróciły do Biedronki w cenie 49,90. Zapewne dostępność w zależności od sklepu. Poniżej lista winyli w ofercie:

ABBA – “The Visitors”

Beastie Boys – “The In Sound From Way Out”
Billie Holiday – “Lady Sings The Blues”
Billy Idol – “Billy Idol”
Blondie – “Blondie”
Bob Marley & The Wailers – “Burnin'”
Bon Jovi – “Lost Highway”
Bon Jovi – “Slippery When Wet”
Bryan Adams – “Get Up”

Cassandra Wilson – “Loverly”
Cream – “Live Cream Vol. I”
Cream – “Live Cream Vol. II”

Diana Ross & Marvin Gaye – “Diana & Marvin”
Dire Straits – “Making Movies”

Ella Fitzgerald & Louis Armstrong – “Ella and Louis”

Frank Sinatra – “All The Way”
Frank Sinatra & Antonio Carlos Jobim – “Francis Albert Sinatra & Antonio Carlos Jobim”
Frank Sinatra – “Stangers In The Night”
Frank Sinatra – “That’s Life”

Gary Moore – “Still Got The Blues”

Iggy Pop – “TV Eye Live: 1977”
INXS – “Elegantly Wasted”

Jessie Ware – Devotion
John Mayall & The Blues Breakers – “Bluesbreakers”

Marvin Gaye – “When I’m Alone I Cry”
Marvin Gaye – “I Want You”
Massive Attack – “Protection”
Mumford & Sons – “Sigh No More”

Nina Simone – “Broadway, Blues, Ballads”
Nine Inch Nails – “Pretty Hate Machine”
Norah Jones – “Feelis Like Home”

Public Enemy – “Fear Of A Black Planet”

R.E.M. – “Automatic For The People”
R.E.M. – “Out Of Time”
Roy Orbison – “One Of The Lonely Ones”

Sonic Youth – “NYC Ghosts & Flowers”
Soundgarden – “Louder Than Love”
Soundtrack – “Dr. No”
Soundtrack – “Hannibal”

Tangerine Dream – “Ricochet”
Tangerine Dream – “Stratosfear”
Tears For Fears – “Songs From The Big Chair”
The Cure – “Pornography
The Cure – “Three Imaginary Boys”
The Moody Blues – “Days Of Future Passed”
The Oscar Peterson Trio – “Night Train”
The Verve – A Storm In Heaven
The Who – “The Who By Numbers”
Tom Petty – “Long After Dark”
Aktualizacje społecznościowe
Biedronka OkazjeBiedronka gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
arkusz16/04/2019 11:09

Jakość tych marketowych vinyli niestety odbiega od tego co powinny czarne k …Jakość tych marketowych vinyli niestety odbiega od tego co powinny czarne krążki oferować


Są to wydania ogólnie dostępne na rynku. Sprawdzając ceny z czytnikiem Ceneo są to standardowe wydania a nie „made for Biedronka”
20 Komentarzy
Jakość tych marketowych vinyli niestety odbiega od tego co powinny czarne krążki oferować
arkusz16/04/2019 11:09

Jakość tych marketowych vinyli niestety odbiega od tego co powinny czarne k …Jakość tych marketowych vinyli niestety odbiega od tego co powinny czarne krążki oferować


Są to wydania ogólnie dostępne na rynku. Sprawdzając ceny z czytnikiem Ceneo są to standardowe wydania a nie „made for Biedronka”
Usunięty13039916/04/2019 11:19

https://www.amazon.com/Portable-Bluetooth-Belt-Drive-Turntable-style-brown/dp/B07F12K9BM?ref_=Oct_BSellerC_3003611_1&pf_rd_p=4c77e881-d48a-556c-ba85-cd68cb17bcb9&pf_rd_s=merchandised-search-6&pf_rd_t=101&pf_rd_i=3003611&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=NGTAF8FDFAQNSB95V6GQ&pf_rd_r=NGTAF8FDFAQNSB95V6GQ&pf_rd_p=4c77e881-d48a-556c-ba85-cd68cb17bcb9gramofon w promce


dramatyczna tandeta, do tego w cenie o niebo lepszych modeli z lat osiemdziesiątych
chyr16/04/2019 11:39

dramatyczna tandeta, do tego w cenie o niebo lepszych modeli z lat …dramatyczna tandeta, do tego w cenie o niebo lepszych modeli z lat osiemdziesiątych


No właśnie, a co byś polecił aby tanio móc zacząć odtarzać winyle, a przy okazji ich nie frezować? Przy czym jedyne co posiadam to głośniki, a słszyałem że potrzebny jest jeszcze wzmacniacz, a nawat przedwzmacniacz czasem.
Edytowane przez: "gumis357" kwi 16. 2019
osobiście polecam się rozejrzeć po olx za używanymi modelami właśnie z lat 80/90, gdy winyl przeżywał lata świetności. Najlepiej rozglądać się za urządzeniami markowymi, głownie chodzi mi tu o marki takie jak technics, saba, dual, sony, pioneer, akai, bo nawet najlichsze modele z owych czasów były o niebo lepsze od dzisiejszych modeli tzw "entry level" - dla zaczynających przygodę z kolekcjonowaniem płyt. Myślę że dla początkujących najlepiej szukać czegoś (i tutaj zostaję zrugany przez pasjonatów) w granicach do 300 złotych maksymalnie, mając na uwadze że najprawdopodobniej będzie trzeba wymienić igłę i/lub pasek, chyba że poprzedni właściciel zrobił to za nas (warto przed zakupem rozejrzeć się na allegro czy owe części są łatwo dostępne). Co do wzmacniacza - do odsłuchu ze słuchawek wystarczy przedwzmacniacz (phono preamp) z wyjściem słuchawkowym, nieduży wydatek. Jeśli chcemy skompletować domowy zestaw hi-fi, wtedy musimy rozejrzeć się za odpowiednimi kolumnami i wzmacniaczem do nich dobranym. Większość takich wzmacniaczy, jeśli posiadają wejście oznaczone jako gramofonowe, posiada wbudowany przedwzmacniacz i eliminuje to wcześniejszy problem. Ja sam zaczynałem od gramofonu AKAI AP-b20 kupionego za niecałe 200 złotych. Kolumny - Polk audio wyhaczone z peppera za 87€ sztuka chodzą bajecznie. Jeśli gdzieś się pomyliłem to proszę mnie poprawić.
jaki jest sens winyli skoro jakosc odbiega od cyfry?
ancymon10116/04/2019 13:43

jaki jest sens winyli skoro jakosc odbiega od cyfry?


Jaki jest sens dziewczyny skoro jakosc/cena odbiega od reki?
el_mazurro16/04/2019 11:18

Są to wydania ogólnie dostępne na rynku. Sprawdzając ceny z czytnikiem Cen …Są to wydania ogólnie dostępne na rynku. Sprawdzając ceny z czytnikiem Ceneo są to standardowe wydania a nie „made for Biedronka”


Dokładnie, mam kilka czarnych krążków z biedry, bardzo porządne wydania, takie same dostępne są w "dobrych sklepach muzycznych". Żadne made for biedra.
gumis3573 g, 3 min

No właśnie, a co byś polecił aby tanio móc zacząć odtarzać winyle, a przy o …No właśnie, a co byś polecił aby tanio móc zacząć odtarzać winyle, a przy okazji ich nie frezować? Przy czym jedyne co posiadam to głośniki, a słszyałem że potrzebny jest jeszcze wzmacniacz, a nawat przedwzmacniacz czasem.


Ja zacząłem od tego, że szukałem wieży, żeby podpiąć do kompa i na aukcji nawet nie zwróciłem uwagi, że w zestawie jest też gramofon:) chyba nikt nie zwrócił uwagi, bo w sumie za cenę gramofonu kupiłem całą wieżę.
Model jaki mam to Technics SL-BD3. Możesz za takim popatrzeć, w okolicach 300zł na aukcjach coś wyrwiesz
PysznyCebularz16/04/2019 14:43

Dokładnie, mam kilka czarnych krążków z biedry, bardzo porządne wydania, ta …Dokładnie, mam kilka czarnych krążków z biedry, bardzo porządne wydania, takie same dostępne są w "dobrych sklepach muzycznych". Żadne made for biedra.



el_mazurro16/04/2019 11:18

Są to wydania ogólnie dostępne na rynku. Sprawdzając ceny z czytnikiem Cen …Są to wydania ogólnie dostępne na rynku. Sprawdzając ceny z czytnikiem Ceneo są to standardowe wydania a nie „made for Biedronka”


Może niektóre są ok, ale kupiłem taki sam album jaki miałem z lat 90 polydora i tak jakby te matryce których używają teraz to nie to samo. Jakość dźwięku była z jakiegoś powodu gorsza, tak jakby remaster z wersji cyfrowej...może to nie dotyczy wszystkich płyt ale jednak coś mi nie pasowało.
arkusz16/04/2019 15:35

Może niektóre są ok, ale kupiłem taki sam album jaki miałem z lat 90 poly …Może niektóre są ok, ale kupiłem taki sam album jaki miałem z lat 90 polydora i tak jakby te matryce których używają teraz to nie to samo. Jakość dźwięku była z jakiegoś powodu gorsza, tak jakby remaster z wersji cyfrowej...może to nie dotyczy wszystkich płyt ale jednak coś mi nie pasowało.


Ale to porównujesz inne rzeczy. Zgodzę się, że świetnie byłoby mieć pierwsze tłoczenia ale ceny są zawrotne.
Teraz na rynku winyli masz głównie remastery(annoyed) ale to nie znaczy, że te z Biedronki będą gorsze od tych na rynku. Pierwsze tłoczenia to inna sprawa.
W mojej opinii jedynym problemem winyli z Biedronki są klienci, którzy przerzucają towar jak schab bez kości na promocji
el_mazurro16/04/2019 15:39

Ale to porównujesz inne rzeczy. Zgodzę się, że świetnie byłoby mieć pierws …Ale to porównujesz inne rzeczy. Zgodzę się, że świetnie byłoby mieć pierwsze tłoczenia ale ceny są zawrotne. Teraz na rynku winyli masz głównie remastery(annoyed) ale to nie znaczy, że te z Biedronki będą gorsze od tych na rynku. Pierwsze tłoczenia to inna sprawa. W mojej opinii jedynym problemem winyli z Biedronki są klienci, którzy przerzucają towar jak schab bez kości na promocji



Porównuję inne rzeczy bo dochodzimy do kwestii czy opłaca się kupować teraz winyle. Jeżeli Tidal HIFI oferuje wyższą jakość niż to co dostanę na czarnym krążku, lub zwykłym CD to zaczynamy wchodzić w hipsterską modę a nie słuchanie vinyli dla jakości dźwięku. Kupiłem parę LP ostatnio nowych wydań i muszę przyznać że nie urywa to [email protected]@@... tak jakby wydawali te krążki bo jest moda i tyle.
Nie odsłuchuję tego na bambino z dwiema igłami (jakby ktoś chciał coś sugerować) tylko mam duala z ortofonem i leci to przez NAD'a z przedwzmacniaczem NAD'a wprost na duże Polk'i.
Jeżeli ktoś sprawdził które wydawnictwa współcześnie oferują mimo wszystko dobrą jakość to podzielcie się tą informacją!
arkusz16/04/2019 15:54

Porównuję inne rzeczy bo dochodzimy do kwestii czy opłaca się kupować tera …Porównuję inne rzeczy bo dochodzimy do kwestii czy opłaca się kupować teraz winyle. Jeżeli Tidal HIFI oferuje wyższą jakość niż to co dostanę na czarnym krążku, lub zwykłym CD to zaczynamy wchodzić w hipsterską modę a nie słuchanie vinyli dla jakości dźwięku. Kupiłem parę LP ostatnio nowych wydań i muszę przyznać że nie urywa to [email protected]@@... tak jakby wydawali te krążki bo jest moda i tyle. Nie odsłuchuję tego na bambino z dwiema igłami (jakby ktoś chciał coś sugerować) tylko mam duala z ortofonem i leci to przez NAD'a z przedwzmacniaczem NAD'a wprost na duże Polk'i. Jeżeli ktoś sprawdził które wydawnictwa współcześnie oferują mimo wszystko dobrą jakość to podzielcie się tą informacją!


Zdecydowanie się nie opłaca. Nie ma racjonalnego wytłumaczenia, chyba, że ktoś dysponuje naprawdę dobrym sprzętem HI-FI, ale nie doszukiwał bym się tutaj uzasadnienia
Hobby, sentyment, kolekcjonerstwo - mi to wystarczy
el_mazurro16/04/2019 16:02

Zdecydowanie się nie opłaca. Nie ma racjonalnego wytłumaczenia, chyba, że k …Zdecydowanie się nie opłaca. Nie ma racjonalnego wytłumaczenia, chyba, że ktoś dysponuje naprawdę dobrym sprzętem HI-FI, ale nie doszukiwał bym się tutaj uzasadnienia Hobby, sentyment, kolekcjonerstwo - mi to wystarczy



To dla mnie lepiej już polować na używane płyty starszych dobrych produkcji - trudniej zdobyć, ale jakość lepsza.
Kupowanie takich nowych wydań (jeżeli są tej gorszej jakości) to trochę wygląda jak kolekcjonowanie chińskich replik gameboya, niby content ten sam, wygląda podobnie, ale nijak się to ma do historii z kolekcjonerskiego punktu widzenia i nie niesie profitów starej technologii.
arkusz16/04/2019 17:00

To dla mnie lepiej już polować na używane płyty starszych dobrych pro …To dla mnie lepiej już polować na używane płyty starszych dobrych produkcji - trudniej zdobyć, ale jakość lepsza. Kupowanie takich nowych wydań (jeżeli są tej gorszej jakości) to trochę wygląda jak kolekcjonowanie chińskich replik gameboya, niby content ten sam, wygląda podobnie, ale nijak się to ma do historii z kolekcjonerskiego punktu widzenia i nie niesie profitów starej technologii.


Każdy ma do tego indywidualne podejscie.
10 lat temu kupowalem uzywki, glownie wydania irlandzkie i brytyjskie, potem przyszedl bum i ceny poszly w gore. Dzis jest wybor używka w stanie dobrym albo nowka z biedry. To dwie takie sobie opcje, porownojac do CD, ale winyle maja swoj urok i klimat. Odczucia jakosci tez sa subiektywne i zaleza od nosnika i sprzetu.
Ja tam daje + 49,99zl to bardzo dobra cena za produkt oferowany w innych sklepach w cenach 70-80zl. Leżaki można wyrwać w biedrze nawet za 25zl (byly ostatnio), wiec tym bardziej +
Byłem w 4 biedrach i w żadnej nie było winyli, dziwna ta akcja
PysznyCebularz1 g, 41 min

Każdy ma do tego indywidualne podejscie.10 lat temu kupowalem uzywki, …Każdy ma do tego indywidualne podejscie.10 lat temu kupowalem uzywki, glownie wydania irlandzkie i brytyjskie, potem przyszedl bum i ceny poszly w gore. Dzis jest wybor używka w stanie dobrym albo nowka z biedry. To dwie takie sobie opcje, porownojac do CD, ale winyle maja swoj urok i klimat. Odczucia jakosci tez sa subiektywne i zaleza od nosnika i sprzetu. Ja tam daje + 49,99zl to bardzo dobra cena za produkt oferowany w innych sklepach w cenach 70-80zl. Leżaki można wyrwać w biedrze nawet za 25zl (byly ostatnio), wiec tym bardziej +


Nadal mozna kupic uzywane plyty w stanie nowka lub prawie nowka w cenach od 30 do 80zl, co prawda raczej nie uk (to chyba nie tak duzo w porownaniu do 50, raz 30 raz 80) ale trzeba szukac, jak komus sie nie chce to pojdzie do biedronki. Tak czy inaczej za te tytuly powinni dac max 39.99....
sawbur16/04/2019 18:42

Byłem w 4 biedrach i w żadnej nie było winyli, dziwna ta akcja


Wydaje mi się że tym razem mniej ich rzucili. Ja dopiero w 3 biedronce znalazłem.
slevin.aaron14 g, 0 min

Wydaje mi się że tym razem mniej ich rzucili. Ja dopiero w 3 biedronce z …Wydaje mi się że tym razem mniej ich rzucili. Ja dopiero w 3 biedronce znalazłem.


Bo wiedza ze nikt tyle nie da za Bryana Adamsa czy Abbe Kjury juz wszystkie dawno byly za 40 i mniej.... jakby dali cos nowego typu Disintegration...ale nie.... :/
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst