Niestety, ta okazja już wygasła
Białko Bodymass Whey Protein 2000g  w Action
-139° Zakończono

Białko Bodymass Whey Protein 2000g w Action

79,95zł
17
sty 9. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W sieciach sklepów Action jest dostępne białko serwatkowe. Zawartość bialka w 100g -80.3g białka
Amminogram jest jak najbardziej ok.
W tej cenie i z tym składem całkiem fajna oferta.
Niestety ubogi zestaw smaków. Tylko wanilia i truskawka.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

17 Komentarzy
1777221-r6CaN.jpg
Avatar
Usunięty84238
Po co to jest?
Jest jeszcze w ofercie przedtreningowka w cenie 29.95 zł za 300g (60porcji)
1777246-ikdpV.jpg1777246-HKQ1p.jpg
Tak z daleka to myślałem , że majonez kętrzyński.
Domannpl1 g, 8 min

Komentarz usunięty


Sól wychodzi taniej
To już wole WPC z ecomax sklep.sport-max.pl/pro…tml
więcej smaków, tańsze, trochę większe i bez cukru
Shady9109/01/2019 09:57

To już wole WPC z ecomax …To już wole WPC z ecomax https://sklep.sport-max.pl/product-pol-9807-ECOMAX-WPC-80-Whey-Protein-2270-g-worek.htmlwięcej smaków, tańsze, trochę większe i bez cukru


Tu masz 30 gramów w porcji u Ciebie 34 gramów porcja więc białko Bodymass wychodzi lepiej. Na dodatek nie pieni sie jak mydło i świetnie rozpuszcza.
Edytowane przez: "yrrah69" sty 9. 2019
Dobra cena, akurat mi się białko kończy, skorzystam. Dzięki.
Avatar
Usunięty84238
Do czego to sluzy ?
Usunięty8423809/01/2019 10:47

Do czego to sluzy ?


Do pieczenia ciast , sernik wychodzi przez kozacki
Avatar
Usunięty84238
yrrah691 g, 0 min

http://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,101460,23366320,bialko-serwatkowe-rodzaje-efekty-skutki-uboczne-stosowania.html



Dzieki
Usunięty84238sty 9.

Leb sobie upiecz


Prócz oczywistego przeznaczenia dodaję białko do racuchów i placków jogurtowo-bananowych. Naprawdę można
Usunięty84238sty 9.

Do czego to sluzy ?


Uzupełnienie brakow bialka w diecie, niepotrzebne gdy dostarczasz wystarczajaco ilosc z pozywienia.
yrrah6909/01/2019 10:05

Tu masz 30 gram w porcji u Ciebie 34 gram porcja więc białko Bodymass w …Tu masz 30 gram w porcji u Ciebie 34 gram porcja więc białko Bodymass wychodzi lepiej. Na dodatek nie pieni sie jak mydło i świetnie rozpuszcza.



Mówi i pisze się: 30 gramów. 34 gramów. Taki pro-tip na przyszłość...
Piotr.Gie8 min

Mówi i pisze się: 30 gramów. 34 gramów. Taki pro-tip na przyszłość...


Dzięki. Poprawione.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst