Bezpłatne próbki zapachu Lancome
377°

Bezpłatne próbki zapachu Lancome

Darmowa dostawa DarmowaSephora Okazje
17
sie 14.
Niestety nie mam pojęcia czy przyjdzie w formie karteczki zapachowej czy szklanej próbki, ale ostatnio jak była akcja z podkładami od Lancome to przyszły małe tubeczki, wiec mozna spróbować
Aktualizacje społecznościowe
Sephora OkazjeSephora Kupony

Grupy

17 Komentarzy
Ale co to jest? Przy zakupach powyżej 230 próbki czy po prostu trzeba podac adres - prosze o wysanie próbek? O co tu chodzi, jak to działa?
zamówione, zobaczymy
Karolina_Y14/08/2019 13:47

Ale co to jest? Przy zakupach powyżej 230 próbki czy po prostu trzeba p …Ale co to jest? Przy zakupach powyżej 230 próbki czy po prostu trzeba podac adres - prosze o wysanie próbek? O co tu chodzi, jak to działa?


Wejdź w link - po prostu podajesz adres, za free.
Karolina_Y14/08/2019 13:47

Ale co to jest? Przy zakupach powyżej 230 próbki czy po prostu trzeba p …Ale co to jest? Przy zakupach powyżej 230 próbki czy po prostu trzeba podac adres - prosze o wysanie próbek? O co tu chodzi, jak to działa?


Udostępniasz dane osobowe za 3 próbki perfum.
i nie zaznaczaj zgody na marketingowe i bedzie git
zmień opis próbki są tylko dla kobiet zapach idole jest dostępny tylko w wersji kobiecej a zamówić może sobie facet dla kobiety
Irassss14/08/2019 13:54

Udostępniasz dane osobowe za 3 próbki perfum.


Za jedną, stopka nie odnosi się do tej próbki tylko zakupów.
szymek14/08/2019 14:01

Za jedną, stopka nie odnosi się do tej próbki tylko zakupów.


No fakt, jeszcze piękniej A jak przyjdzie karteczka z zapachem to już w ogóle odlot.
Edytowane przez: "Irassss" sie 14.
To będą małe fiolki perfum, bo w regulaminie jest zapis Tester, więc to nie będą karteczki tylko produkt
Yorker14/08/2019 14:20

To będą małe fiolki perfum, bo w regulaminie jest zapis Tester, więc to nie …To będą małe fiolki perfum, bo w regulaminie jest zapis Tester, więc to nie będą karteczki tylko produkt


Kilka miesięcy temu skorzystałam z podobnej promocji, niestety była to tylko pachnąca kartka.
Na Facebooku Sephora pisze, że to będą 5ml próbki
Po czasie przysłali wiadomość
Bardzo nam przykro, lecz zainteresowanie zapachem Idôle jest zbyt duże i niestety nie udało Ci się znaleźć wśród osób, które jako pierwsze go wypróbują.
A dane wyłudzili
2735152-1sz9j.jpg
To samo, zamawiałem od razu jak się pojawiło ;p
Też przysłali odmowę próbki, a zgłosiłem się zaraz po ogłoszeniu promki, lipa na maxa!
Ale lipe odstawili, tez dostalem maila
A ja dostałam maila ze próbka już do mnie idzie
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst