Niestety, ta okazja już wygasła
Baseus ładowarka Indukcyjna z Qi
351° Zakończono

Baseus ładowarka Indukcyjna z Qi

37,93zł55zł-31%AliExpress Okazje
AvatarUsunięty14155354
sty 26. 2019Dostawa z: Chiny

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bardzo dobra ładowarka marki Baseus obsługująca Qi. Z reguły ładowarki bezprzewodowe z Qi są sprzedawane w cenie około 45-60zł
Największe zalety ładowarki:
- producent podaje że ladowane urządzenie nie nagrzewa sie tak bardzo jak przy użyciu zwykłej ładowarki odemnie plus za to.
- ładowarka obsługuje szybkie ładowanie Qi
- około 8 różnego typu zabezpieczeń
Ładowarka od autoryzowanego producenta marki Baseus
Certfikaty RoHS, CE, FCC, CCC
Dostawa za darmo.
Cena w $ 9.99 z kodem nowego użytkownika na Aliexpres -2 $ czyli można mieć ładowarkę juz za około 30zł.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Ładowanie indukcyjne nie ma QC3.0. Jest to najzwyklejsza szybka ładowarka indukcyjna, żeby była szybka trzeba ją podpiąć do ładowarki która jest w stanie dać 9V przy ok 1A czyli ładowarkę z QC2.0 lub QC3.0, wtedy uzyskamy szybkie ładowanie o mocy ok 10W, w przeciwnym wypadku będzie się ładować tyle ile może dać ładowarka, którą wpinasz do kontaktu czyli z reguły 5W (5V przy 1A).
W temperaturę nie wierzę, bo każda ładowarka indukcyjna się grzeje, tutaj konstrukcja sprzyja szybszemu odprowadzaniu ciepła ale na bank będzie się grzało. Minus za wprowadzenie ludzi w błąd, cena dobra.
Edytowane przez: "niechcem" sty 26. 2019
54 Komentarze
Jaka jest różnica w czasie ładowania indukcyjnego qc 3.0, a na kablu?
Ładowanie indukcyjne nie ma QC3.0. Jest to najzwyklejsza szybka ładowarka indukcyjna, żeby była szybka trzeba ją podpiąć do ładowarki która jest w stanie dać 9V przy ok 1A czyli ładowarkę z QC2.0 lub QC3.0, wtedy uzyskamy szybkie ładowanie o mocy ok 10W, w przeciwnym wypadku będzie się ładować tyle ile może dać ładowarka, którą wpinasz do kontaktu czyli z reguły 5W (5V przy 1A).
W temperaturę nie wierzę, bo każda ładowarka indukcyjna się grzeje, tutaj konstrukcja sprzyja szybszemu odprowadzaniu ciepła ale na bank będzie się grzało. Minus za wprowadzenie ludzi w błąd, cena dobra.
Edytowane przez: "niechcem" sty 26. 2019
Avatar
Usunięty141553
niechcem10 min

Ładowanie indukcyjne nie ma QC3.0. Jest to najzwyklejsza szybka ładowarka i …Ładowanie indukcyjne nie ma QC3.0. Jest to najzwyklejsza szybka ładowarka indukcyjna, żeby była szybka trzeba ją podpiąć do ładowarki która jest w stanie dać 9V przy ok 1A czyli ładowarkę z QC2.0 lub QC3.0, wtedy uzyskamy szybkie ładowanie o mocy ok 10W, w przeciwnym wypadku będzie się ładować tyle ile może dać ładowarka, którą wpinasz do kontaktu czyli z reguły 5W (5V przy 1A).W temperaturę nie wierzę, bo każda ładowarka indukcyjna się grzeje, tutaj konstrukcja sprzyja szybszemu odprowadzaniu ciepła ale na bank będzie się grzało. Minus za wprowadzenie ludzi w błąd, cena dobra.


Informacje z opisu producenta ja nie testowałem tej ładowarki sam chcę zakupić i akurat ją trafiłem a z danych producenta wypada nieźle.
Avatar
Usunięty141553
@niechcem i ok po części masz racje z tym co napisałeś potrzeba ładowarki z qc 3.0 ale jeśli ktoś zaopatruje się w taką ładowarkę to powinien się liczyć z tym że jego telefon obsługuje qc 3.0 albo 2.0 bo jeśli nie to taka ładowarka mu nic nie da. A jeśli telefon ma qc 3.0 to raczej i sama wtyczka ładowarki z zestawu ma ładowanie qc 3.0. Najwazniejsze jest dla mnie to ze sama ładowarka bezprzewodowa obsługuje QC 3.0 i 2.0. I bedzie ładować szybciej i jeśli producent pisze ze temp jest niska to myśle że bedzie blisko tego co pisze tymbardziej ze Baseus to solidna marka a nie jakis no name.
Avatar
Usunięty141553
I owszem sprawdziłem teraz i do innych szybkich ładowarek Baseus tez pisze ze mają/obsługują Qualcomm QC 3.0. Mimo to itak cena za tą ładowarkę bardzo dobra. Osobiście i unyślnie nie chciałem nikogo wprowadzić w błąd. Poprostu sugerowałem się ich opisem.
Usunięty14155326/01/2019 12:21

@niechcem i ok po części masz racje z tym co napisałeś potrzeba ładowarki z …@niechcem i ok po części masz racje z tym co napisałeś potrzeba ładowarki z qc 3.0 ale jeśli ktoś zaopatruje się w taką ładowarkę to powinien się liczyć z tym że jego telefon obsługuje qc 3.0 albo 2.0 bo jeśli nie to taka ładowarka mu nic nie da. A jeśli telefon ma qc 3.0 to raczej i sama wtyczka ładowarki z zestawu ma ładowanie qc 3.0. Najwazniejsze jest dla mnie to ze sama ładowarka bezprzewodowa obsługuje QC 3.0 i 2.0. I bedzie ładować szybciej i jeśli producent pisze ze temp jest niska to myśle że bedzie blisko tego co pisze tymbardziej ze Baseus to solidna marka a nie jakis no name.


Duży minus za pisanie głupot bez zrozumienia. Weź poczytaj co to jest standard ładowania Qi. Żeby tam było 10C to musiało by tam być chłodzenie jak w lodówce
Edytowane przez: "ruphert" sty 26. 2019
Avatar
Usunięty141553
ruphert4 min

Duży minus za pisanie głupot bez zrozumienia. Weź poczytaj co to jest st …Duży minus za pisanie głupot bez zrozumienia. Weź poczytaj co to jest standard ładowania Qi. Żeby tam było 10C to musiało by tam być chłodzenie jak w lodówce


Bo nie jestem elektronikiem jak byś zauważył zmieniłem opis żeby dostosować go do uwag ludzi co maja lepsze pojecie. Znalazłem cena dobra chciałem się podzielic. Więc nie szukajmy na siłe problemu bo nie wiem czy znajdziemy pdobna ładowarkę w takiej kwocie.
Avatar
Usunięty141553
ruphert26/01/2019 13:09

Duży minus za pisanie głupot bez zrozumienia. Weź poczytaj co to jest st …Duży minus za pisanie głupot bez zrozumienia. Weź poczytaj co to jest standard ładowania Qi. Żeby tam było 10C to musiało by tam być chłodzenie jak w lodówce


A co do chłodzenia napisz to do producenta nie do mnie. Pisałem ze ja tej ładowarki nie używam ani nie testowałem. Tylko planuje zakup.
Dobra cena dzięki
blaker2 g, 37 min

Jaka jest różnica w czasie ładowania indukcyjnego qc 3.0, a na kablu?


Około 40% wolniej na indukcji
Spigen F302w, ktoś korzystał może ? 59 zł to dobra cena ?
Avatar
Usunięty141553
januszprzecenka3 min

Spigen F302w, ktoś korzystał może ? 59 zł to dobra cena ?


Ja Ci nie powiem też chce się zaopatrzyć dlatego znalazłem tą. Z opisu i możliwości wyglada fajnie i cena tez dobra.
Usunięty14155326/01/2019 13:18

A co do chłodzenia napisz to do producenta nie do mnie. Pisałem ze ja tej ł …A co do chłodzenia napisz to do producenta nie do mnie. Pisałem ze ja tej ładowarki nie używam ani nie testowałem. Tylko planuje zakup.


Nie mieszaj do tego producenta, bo producent nie wspomina o 10C ani o QC (link poniżej). Sprzedawca umieścił trochę zdjęć a Ty wyciągnąłeś z nich naciągane wnioski (istny głuchy telefon).

baseus.com/pro…-us

Co do samej ładowarki to rzeczywiście wygląda solidnie (ma czujnik temperatury i wyłącza się po naładowaniu) i cena jest dobra (w tej samej kupiłem najnowszy model BltizWolfa) . Jedyna wada to jej grubość, nie bez powodu nazywa się pączkiem
Edytowane przez: "ruphert" sty 26. 2019
Avatar
Usunięty141553
ruphert26/01/2019 18:04

Nie mieszaj do tego producenta, bo producent nie wspomina o 10C ani o QC …Nie mieszaj do tego producenta, bo producent nie wspomina o 10C ani o QC (link poniżej). Sprzedawca umieścił trochę zdjęć a Ty wyciągnąłeś z nich naciągane wnioski (istny głuchy telefon).http://www.baseus.com/product-144?lang=en-usCo do samej ładowarki to rzeczywiście wygląda solidnie (ma czujnik temperatury i wyłącza się po naładowaniu) i cena jest dobra (w tej samej kupiłem najnowszy model BltizWolfa) . Jedyna wada to jej grubość, nie bez powodu nazywa się pączkiem



1864741-kx8in.jpg1864741-5yEIK.jpg

To co to według ciebie oznacza nie osłabiaj mnie prosze. Bo jak czytam coś takiego to ręce opadają. Ja to namalowałem albo im grafike robiłem?
Usunięty14155326/01/2019 18:14

[Obrazek] [Obrazek] To co to według ciebie oznacza nie osłabiaj mnie p …[Obrazek] [Obrazek] To co to według ciebie oznacza nie osłabiaj mnie prosze. Bo jak czytam coś takiego to ręce opadają. Ja to namalowałem albo im grafike robiłem?


Dobra, dostałeś link do opisu producenta? Czy jest tam taki obrazek? Czy jest tam jedno słowo na temat QC?
Czy na tym obrazku jest napisane że temperatura baterii będzie 10C? Czy jest napisane że temperatura ładowarki jest 10C? Czy masz pojęcie co to jest temperatura pokojowa i ile ona wynosi? Czy wiesz jaka jest normalna temperatura ładowania w baterii?
Napisałeś "producent podaje że nie nagrzewa sie do temp powyżej 10°c". To proszę pokaż mi dokładnie gdzie tak napisał, bo sprzedawca (a nie producent) jedynie umieścił ładny obrazek z którego nic nie wynika, bo nie ma tam żadnej informacji co oznacza 10. To są elementarne fakty, więc to Ty proszę nie osłabiaj mnie swoimi komentarzami.

Na dole masz tabliczkę producenta, porównaj z tym czymś co wkleiłeś. Gdyby tam było napisane że przewody są z czystego złota to też byś uwierzył?

1864776-LszNm.jpg
Edytowane przez: "ruphert" sty 26. 2019
Avatar
Usunięty141553
ruphert26/01/2019 18:22

Dobra, dostałeś link do opisu producenta? Czy jest tam taki obrazek? Czy j …Dobra, dostałeś link do opisu producenta? Czy jest tam taki obrazek? Czy jest tam jedno słowo na temat QC? Czy na tym obrazku jest napisane że temperatura baterii będzie 10C? Czy jest napisane że temperatura ładowarki jest 10C? Czy masz pojęcie co to jest temperatura pokojowa i ile ona wynosi? Czy wiesz jaka jest normalna temperatura ładowania w baterii? Napisałeś "producent podaje że nie nagrzewa sie do temp powyżej 10°c". To proszę pokaż mi dokładnie gdzie tak napisał, bo sprzedawca (a nie producent) jedynie umieścił ładny obrazek z którego nic nie wynika, bo nie ma tam żadnej informacji co oznacza 10. To są elementarne fakty, więc to Ty proszę nie osłabiaj mnie swoimi komentarzami.Na dole masz tabliczkę producenta, porównaj z tym czymś co wkleiłeś. Gdyby tam było napisane że przewody są z czystego złota to też byś uwierzył?[Obrazek]


A to co to jest? Nie bede ukrywał że nie szukałem na stronie bo liczyłem że skoro to autoryzowany sklep producenta to mają dane swoje jako producent tak. Co do temp napisałem ze nie wiem może nie 10st ale wynika że powinna utrzymywac niską temp i nie nagrzewac telefonu. Dla mnie wystarczy że będzie miał temp 31-32° czyli w miare normalną jak na smartfona.
1864816-yaxaH.jpg
Usunięty14155326/01/2019 18:35

A to co to jest? Nie bede ukrywał że nie szukałem na stronie bo liczyłem że …A to co to jest? Nie bede ukrywał że nie szukałem na stronie bo liczyłem że skoro to autoryzowany sklep producenta to mają dane swoje jako producent tak. Co do temp napisałem ze nie wiem może nie 10st ale wynika że powinna utrzymywac niską temp i nie nagrzewac telefonu. Dla mnie wystarczy że będzie miał temp 31-32° czyli w miare normalną jak na smartfona.[Obrazek]


Nie wiem jak z Twoim angielskim, ale oznacza to "bezpieczne i szybkie ładowanie". Bo technologia Quick Charge pisana jest z wielkich liter: "Qualcomm Quick Charge is a product of Qualcomm Technologies, Inc.". Tutaj jest szybkie ładowanie, które zwykle wyraża się przez wartości 7.5W lub 10W.

Dobra szybka ładowarka (z certyfikatem Qi) potrafiłaby ładować od 5W do 10W. Tutaj producent nic nie pisze o zgodności z QI, co więcej aby ładowarka ładowała w trybie 5W (najbardziej bezpiecznym) trzeba podłączyć odpowiednie źródło zasilania - czyli mam rozumiem że ta ładowarka nie potrafi negocjować mocy z jaką może ładować telefon? To jakiś dramat, nigdy bym czegoś takiego nie podłączyć do telefonu. Dobrze że na to zwróciłeś moją uwagę. Nie polecam.

Ta ładowarka nie jest nawet zgodna ze specyfikacją Qi.
To jest takie minimum aby można było myśleć o tym aby położyć na niej jakiś drogi telefon. I mam tu na myśli brak samej deklaracji zgodności (bo to że tanie ładowarki nie maja certyfikatu Qi to można jeszcze wybaczyć).
Edytowane przez: "ruphert" sty 26. 2019
Avatar
Usunięty141553
ruphert20 min

Nie wiem jak z Twoim angielskim, ale oznacza to "bezpieczne i szybkie …Nie wiem jak z Twoim angielskim, ale oznacza to "bezpieczne i szybkie ładowanie". Bo technologia Quick Charge pisana jest z wielkich liter: "Qualcomm Quick Charge is a product of Qualcomm Technologies, Inc.". Tutaj jest szybkie ładowanie, które zwykle wyraża się przez wartości 7.5W lub 10W. Dobra szybka ładowarka (z certyfikatem Qi) potrafiłaby ładować od 5W do 10W. Tutaj producent nic nie pisze o zgodności z QI, co więcej aby ładowarka ładowała w trybie 5W (najbardziej bezpiecznym) trzeba podłączyć odpowiednie źródło zasilania - czyli mam rozumiem że ta ładowarka nie potrafi negocjować mocy z jaką może ładować telefon? To jakiś dramat, nigdy bym czegoś takiego nie podłączyć do telefonu. Dobrze że na to zwróciłeś moją uwagę. Nie polecam.Ta ładowarka nie jest nawet zgodna ze specyfikacją Qi. To jest takie minimum aby można było myśleć o tym aby położyć na niej jakiś drogi telefon. I mam tu na myśli brak samej deklaracji zgodności (bo to że tanie ładowarki nie maja certyfikatu Qi to można jeszcze wybaczyć).


Nie chce mi sie z tobą dyskutowac naprawde bo nie warto. Jest kilka stron gdzie piszą ze jest zgodna z Qi. Samo to że ładuje 9V/1.67 świadczy o tym że ma szybkie ładowanie czy tam obsługuje ładowarki z szybkim ladowaniem.
1864969-3SOHx.jpgAle ok wiem też jesteś jednym z ekspertów który wie wszystko lepiej od masy innych ludzi którzy testuja używaja itd. Koniec tematu.
Avatar
Usunięty141553
1865007-EufW1.jpg
Nawet nie stać Cię na merytoryczną dyskusję bez ciągłego obrażania innych. Może rzeczywiście jest zgodna z Qi, chociaż obrazek o tym że potrzebne jest zasilanie 5V aby ładowała 5W temu trochę przeczy, ale może to być radosna twórczość sprzedawcy. Sam producent też się nie chwali na swojej stronie zgodnością z Qi, więc pewnie do końca zgodna to ona nie jest. Ja nie twierdzę że nie potrafi szybko ładować, tylko powinna ładować również wolno wtedy gdy korzysta ze źródła QC ale urządzenie które ładuje nie wspiera szybkiego ładowania.

Jeśli nie ma czegoś na stronie producenta, a jest na stronie 10 sklepów to chyba to świadczy o tym, że ktoś chce bardzo coś sprzedać a nie że coś takiego istnieje.
Edytowane przez: "ruphert" sty 26. 2019
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst