Niestety, ta okazja już wygasła
Monitor LG 34UM69G-B - 34 cale 2560*1080 21:9
71° Zakończono

Monitor LG 34UM69G-B - 34 cale 2560*1080 21:9

1.149zł1.399zł-18%Morele.net Okazje
24
lip 23.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Akurat szukałem dla siebie monitora i trafiłem na fajną okazję, monitor bardzo dobre opinie zbiera, najtaniej wg ceneo 1399 zł, a tu mamy za 1149 zł z wysyłką

Specyfikacja

  • Typ matrycy - IPS
  • Rodzaj podświetlenia-LED
  • Odchylenie pionowe [Hz]-56 - 75
  • Odchylenie poziome [kHz]-30 - 90
  • Synchronizacja częstotliwości-AMD Free-sync
  • Czas reakcji [ms]-1
  • Częstotliwość odświeżania-75Hz
  • Jasność [cd/m2]-250
  • Kontrast dynamiczny-1000000:1
  • Kąt widzenia [stopnie]-178 (pion), 178 (poziom)
  • Rozmiar plamki [mm]-0.310
  • Technologia ochrony oczu-Flicker Safe, Powłoka antyrefleksyjna

Zastosowane technologie
  • Anti-glare
  • Black Stabilizer
  • Color Calibrated
  • DDC/CI
  • Dynamic Action Sync
  • FPS Mode
  • FreeSync
  • HDCP
  • Motion Blur Reduction
  • Reader Mode
  • RTS Mode
  • Six Axis Control
  • Smart Energy Saving
  • Split Screen
  • sRGB
  • SUPER + Resolution
  • Tryb DAS
  • Utwardzana powłoka antyodblaskowa 3H

Złącza
  • Podstawowe złącza
  • DisplayPort
  • HDMI
  • USB Type-C
  • Dodatkowe złącza
  • Wyjście słuchawkowe
  • Wbudowane urządzenia
  • Wbudowane głośniki
  • Tak
  • Moc głośnika RMS [W]
  • 2 x 7

Fizyczne
  • Szerokość [cm]-82.85
  • Wysokość [cm]-46.53
  • Głębokość [cm]-27.97
  • Waga [kg]-8.5
  • Obrotowy ekran (PIVOT)-Nie
  • Możliwość montażu na ścianie (VESA)-Tak
  • Załączone wyposażenie-Przewód HDMI, Przewód zasilający
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

24 Komentarze
Niby było:pepper.pl/pro…937

No, ale inny kod w sumie. Tak czy inaczej warto podpiąć bo w poprzedniej okazji sporo tipów wlkeciało i opinii odnośnie tego monitora.
No jest tam pełno komentarzy w stylu "bleee nie ma 144 hz , to szrot!", niestety wartościowych komentarzy jak na lekarstwo, ogólnie do gier np mmo/moba jak znalazł.
Jeszcze jakiś głośnik JBL dajo, a no ale wtedy inny kupon :\
Edytowane przez: "Cris.Pell" lip 23.
Szkoda ze jego brat bliźniak ale zakrzywiony kosztuje 2k :/ przy 34" juz zakrzywienie robi robotę...
szkoda ze nie ma PIP ;/
Adrosx23/07/2019 14:30

No jest tam pełno komentarzy w stylu "bleee nie ma 144 hz , to szrot!", …No jest tam pełno komentarzy w stylu "bleee nie ma 144 hz , to szrot!", niestety wartościowych komentarzy jak na lekarstwo, ogólnie do gier np mmo/moba jak znalazł.


To widzę różne komentarze czytaliśmy Bez przesady, jest sporo tipów dla ludzi, którzy chcą aby ten monitor sensownie funkcjonował. Mi pomogło w kwestii netflixa np.
No dobra, to też racja, ale ogólnie widziałem pełno hejtu w sumie nie zasłużonego Monitor kupiony do grania w WoW-a, i oglądania filmów, jak mi przyjdzie to mogę zrobić jakiś film z unboxingiem po polsku.
Kumpello23/07/2019 14:37

Komentarz usunięty


Tylko, że to inny monitor :P Trochę starszy
Ktoś wie czy ten monitor jest g-sync compatible?
Edytowane przez: "Cris.Pell" lip 23.
Cris.Pell23/07/2019 14:40

Ktoś wie czy ten monitor jest g-sync compatible?


Wg. tej strony: io.mt/nvi…rs/
To tak
"Mostly working. Locking FPS at 75 keeps it running nicely in the pendulum demo and Black Ops 4 (minimal tearing with fast movements). Happy enough to continue trying to use it!"
Adrosx23/07/2019 14:43

Wg. tej strony: https://io.mt/nvidia-gsync-freesync-supported-monitors/To …Wg. tej strony: https://io.mt/nvidia-gsync-freesync-supported-monitors/To tak "Mostly working. Locking FPS at 75 keeps it running nicely in the pendulum demo and Black Ops 4 (minimal tearing with fast movements). Happy enough to continue trying to use it!"



Jak występuje tearing to lipa z takim monitorem za taki hajs. To ja podziękuję.
Adrosx23/07/2019 14:43

Wg. tej strony: https://io.mt/nvidia-gsync-freesync-supported-monitors/To …Wg. tej strony: https://io.mt/nvidia-gsync-freesync-supported-monitors/To tak "Mostly working. Locking FPS at 75 keeps it running nicely in the pendulum demo and Black Ops 4 (minimal tearing with fast movements). Happy enough to continue trying to use it!"


U mnie przy 2080ti niestety tearing jest kosmiczny :/ Na 2070 mój kumpel nie ma problemu lol
Lifelover134923/07/2019 14:46

U mnie przy 2080ti niestety tearing jest kosmiczny :/ Na 2070 mój kumpel …U mnie przy 2080ti niestety tearing jest kosmiczny :/ Na 2070 mój kumpel nie ma problemu lol


Spróbuj Scanline sync, bo ta metoda to bardzo dobra alternatywa dla monitorow i telewizorów bez gsync/freesync.
Cris.Pell23/07/2019 14:45

Jak występuje tearing to lipa z takim monitorem za taki hajs. To ja …Jak występuje tearing to lipa z takim monitorem za taki hajs. To ja podziękuję.


Jak się gra bez limitu FPS/vsync
pwil23/07/2019 15:04

Jak się gra bez limitu FPS/vsync


W ogóle nie zagłębiłeś się w temat i komentujesz. G-sync compatible na tym monitorze działa jak gra bez v-sync.
Edytowane przez: "Cris.Pell" lip 23.
Cris.Pell23/07/2019 15:12

W ogóle nie zagłębiłeś się w temat i komentujesz. G-sync compatible na tym …W ogóle nie zagłębiłeś się w temat i komentujesz. G-sync compatible na tym monitorze działa jak gra bez v-sync.


Ale to chyba nie na każdym i nie zawsze działa poprawnie.
ZzackK23/07/2019 15:20

Ale to chyba nie na każdym i nie zawsze działa poprawnie.


No bo nie działa na każdym dlatego szukam odpowiedniego. A nie ukrywam nie widzi mi się 2k wydawać na g-sync. A v-sync mnie męczy, bo w każdej grze muszę go używać.
Cris.Pell23/07/2019 15:23

No bo nie działa na każdym dlatego szukam odpowiedniego. A nie ukrywam nie …No bo nie działa na każdym dlatego szukam odpowiedniego. A nie ukrywam nie widzi mi się 2k wydawać na g-sync. A v-sync mnie męczy, bo w każdej grze muszę go używać.


Jak nie mamy możliwości sprzętowego gsync/freesync to jest programowe scanline sync, wada s-sync to że powyżej 80% zużycia GPU nie utrzyma już linii łamania "po za ekranem" ale i tak mimo tego sprawuje się to rozwiązanie całkiem dobrze i daje drugie życie monitorom i telewizorom bez bajerów
Czemu w tytule okazji jest 16:9 a na stronie sklepu juz 21:9?
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Adrosx. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst