Barcelona 5dni w sierpniu przeloty + apartament

kwi 10.
Oferta 5 dniowego pobytu w sierpniu w Barcelonie dla 2 osób opartego o:

1) Nocleg w apartamencie w cenie 585 zł za 2 osoby

2) Przelocie Ryanairem w obie strony z Poznania w cenie 257,98 zł za 1 osobę link

Razem: 515,96 zł (loty) + 585 zł noclegi = 550,48 zł za 1 osobę, co w terminie wakacyjnym jest bardzo dobrą ceną.

Dodatkowo warto przemyśleć opcję skorzystania z Barcelona Card link
Umożliwia ona skorzystanie bezpłatnie z wielu atrakcji miasta i transportu publicznego

Aktualizacje społecznościowe
Airbnb OkazjeAirbnb vouchery

Grupy

Najlepsze komentarze
TomaszKK12 min

Przybliż szczegóły proszę

Moim zdaniem powinieneś doliczyć dojazd z lotniska do miasta(najtaniej 15 euro). Lotnisko Girona położone jest 90 kilometrów od Barcelony
Przylot do Girony 23.40 ! Gratuluję poszukiwania transportu po północy do Barcy
27 Komentarzy
Plusik zasluzenie
Apartament zacny , ale jaką ma wielką kuchnię
A wliczasz w to dojazd z Girony do Barcelony? :> To już ponad stówka na głowę w 2 strony
Przylot do Girony 23.40 ! Gratuluję poszukiwania transportu po północy do Barcy
Doceniam starania ale trochę naciągana ta oferta. Przelot okej, jest tanio, ale cała reszta to już kwestia upodobania bo część kosztów nie doliczona, a noclegi można w podobnej cenie inne znaleźć.
MarekPedroM14 min

Przylot do Girony 23.40 ! Gratuluję poszukiwania transportu po północy do B …Przylot do Girony 23.40 ! Gratuluję poszukiwania transportu po północy do Barcy

Autobusem bez problemu.
MarekPedroM21 min

Domannpl25 min

Jezus, ile to ja się nerwów naszarpalem z Airbnb. Nigdy więcej u nich nic n …Jezus, ile to ja się nerwów naszarpalem z Airbnb. Nigdy więcej u nich nic nie zarezerwuje

Dudzio41 min

Proponuje wynajem auta. Kosztuje to w Hiszpanii grosze. Tylko nie …Proponuje wynajem auta. Kosztuje to w Hiszpanii grosze. Tylko nie zapomnieć o karcie kredytowej

Tylko powiedz mi gdzie zaparkujesz w Barcelonie... i od razu pełne ubezpieczenie od obitek...
Nocleg 25 km od Barcelony, naciągana oferta
TomaszKK12 min

WujTom35 min

Nocleg 25 km od Barcelony, naciągana oferta

Blizej centrum w sierpniu = cena pomnożona x 6
Edytowane przez: "TomaszKK" kwi 10.
Domannpl6 min

Jakieś dwa lata temu polecieliśmy że znajomymi do Aten (8 osób). Samolot do …Jakieś dwa lata temu polecieliśmy że znajomymi do Aten (8 osób). Samolot dość późno przyleciał (ok. Północy) więc w centrum pod Akropolem byliśmy koło 1 w nocy. Mieszkanie w dzielnicy Monastiraki, opłacone - wszystko gra. Wtedy na miejsce przekazać klucze nie przyjezdza host a jego mama/babcia/ciotka. Host pisze sms że niestety to mieszkanie jest już zajęte, ale ma dla nas inne. Podjechały 3 taksówki i wywieźli nas jakieś zadupie (Paleo Faliro) gdZie miał ostatni przystanek tramwaj. Do centrum jechaliśmy 45min w jedną stronę i na koniec dostaliśmy op$#ol że w ogóle mamy jakieś pretensje bo ten apartament który dostaliśmy jest w sezonie droższy niż ten który zamówiliśmy i powinniśmy się cieszyć. Gdyby nie to, że narzeczona była w ciąży i miałem na głowie 6 innych osób pewnie bym poszukam najbliższego hostelu i się nie godził na zmianę lokum. Ale o 1 w nocy jednak podjąłem inną decyzję. Airbnb oczywiście nie widzi w tym nic złego. Na booking sytuacja nie do pomyślenia

TomaszKK20 min

Przybliż szczegóły proszę

W Barcelonie w zeszłym roku sytuacja też nieciekawa. Jefhalismy w 4 osoby dorosłe, 2 dzieci i jedno niemowlę. Zarezerwowałem flat przy La Rambli obok Hostalu Europa. Po wielu wiadomościach z hostem doszlismy do wniosku, że nie ma problemu żeby było pół roczne dziecko - on dostawi łóżeczko (oczywiście dodatkowo płatne). 8 dni przed wyjazdem dostałem wiadomość że rezerwacja anulowana bo Airbnb dostał bana w Barcelonie i władze miejskie zawiesiły działalność hostów. Zamiast 1200zl za 6 osób za 7 dni musiałem tydzień przed wyjazdem zarezerwować dwa rozne hostele rozbijając grupę (było bardzo mało miejsca dostępnych), byliśmy oddaleni od siebie 4km i zapłaciliśmy łącznie 5200zl. Drugi raz Airbnb mi zepsuło wakacje. Mimo że tym razem nie była to wina hosta. Po prostu wiecej i nie zaufam.
Iiris3 min

Współczuję przykrego doświadczenia. Tak z ciekawości, czy wasz host miał po …Współczuję przykrego doświadczenia. Tak z ciekawości, czy wasz host miał pochlebne opinie na airbnb i był przez serwis określany "zaufanym" gospodarzem ?

Szczerze? Nie pamiętam. Jak wyjdę z pracy wejdę na konto i sprawdzę
Dudzio1 g, 0 min

Przylot 23:40 w neidzielę, pierwszą wypożyczalnię otwierają o 8 rano.