Niestety, ta okazja wygasła 49 sekund temu.
390° Zakończono
73
Opublikowano 10 godzin temu

Odtwarzacz multimedialny APPLE TV 4K 128GB 3. generacji 2022

859zł949,99zł-10%
Darmowa dostawa · Avans Okazje
Avatar
Opublikowane przez katmandu
Dołączył w 2020
1
0

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Sprzętu raczej nie trzeba przedstawiać.
Apple TV 4k 2022 (3 generacji) z pamięcią 128 GB. Urządzenie posiada wejście lan i obsługuje sieć thread.
Najniższa aktualnie cena w polskim sklepie. Dokładnie w Avans. 
Cena wyjściowa 949,99 zł, teraz w promocji za 859 zł czyli taniej o 90,99 zł.
Uwaga: Na stronie avans nie ma podanej informacji do kiedy trwa promocja.
Avans Więcej szczegółów na Avans
Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj

73 Komentarze

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Potrzebne komuś 128GB w takim TV box'ie? Do czego?
    Avatar
    Totalnie nie potrzebne ale tylko w tym modelu masz LAN i obsługę matter, wersja 64 tego nie ma
  2. Avatar
    Ja tak zupełnie serio, chciałbym zeby ktoś mi wytłumaczył o co chodzi z tym sprzętem. Nowy tv mam Sony android, stary lg dokupiłem pudelko nokii polecane tu często. Jaka jest różnica?
    Avatar
    Ja np używam jak dziecko śpi do oglądania filmów na 2x airpodsy z moją, każde słuchawki mają wtedy oddzielnie regulowaną głośność, do tego w rogu na picture in picture kamerka aqary z homekita znad łóżeczka dziecka, jak zapłacze czy coś to słyszysz też w słuchawkach. Ja widzę też zdecydowaną różnice w obrazie jak oglądam coś w dolby vision z aplikacji wbudowanej w android tv w telewizorze a to samo z aplikacji apple.tv Nie wiem o cho chodzi ale obraz jest lepszy z apple tv.
  3. Avatar
    Może ktoś wie czym się różni od 2 gen ?:)
  4. Avatar
    W czym to lepsze od telewizji naziemnej?
    Avatar
    Jest duża szansa, ze nie trafi się na TVP.
  5. Avatar
    Do nowych TV bez sensu, do starych płacić za boxa więcej niż wartość TV, tego to nawet nie skomentuje..
    Avatar
    Mogłeś faktycznie nie komentować ;-)
    Ile z tych nowych TV ma obsługę HomeKit albo odpali gierkę z Arcade? - być może *dla Ciebie* to bez sensu, ale pisałeś jednak ogólnie...
  6. Avatar
    Jako apple fan boy powiem tak. Zbędny gadżet. Naprawdę. A za dwa lata dostawcy contentu was wydymają i powiedzą że urządzenie jest obsolete i kup se pan nowe.
    Avatar
    Jako antyfan apple powiem Ci, że poza shieldem najlepsze urządzenie na rynku (Czekam jeszcze na nokie 8010. Podobno bedzie znowu pod koniec stycznia)
    Nadal brat używa 5 letniego i dźwięk nie ma sobie równych, a aplikacje nadal są aktualizowane
  7. Avatar
    Kupiłby bo tanio, ale brak dts w moim przypadku dyskwalifikuje (tak, potrzebuję)
  8. Avatar
    @Adam_W. Adam szybko przybiegaj!!!! Apple obrażajo!!!!!!
  9. Avatar
    Dobra cena, nawet bardzo dobra bym powiedział.

    Leci DUŻy plusik (Edytowano)
  10. Avatar
    Kupione dzieki
  11. Avatar
    Ma to jakieś aplikacje?
    Avatar
    Ma
  12. Avatar
    Kupione - dzięki!
  13. Avatar
    Chętnie przeszedłbym na apple tv, ale z tego co wiem nie ma tivimate na ios. Czy ktoś poleciłby jakiś dobry zamiennik?
    Avatar
    podpinam się pod pytanie
  14. Avatar
    Bardzo dobra cena, kupowałem tydzień temu za 949 bo już nie wytrzymałem wyczekiwać na jakieś promo
    Avatar
    Ja przed nowym rokiem kupiłem ;-) też uznałem, że nie doczekam dostępności gdziekolwiek poza Apple.
  15. Avatar
    Gdybym nie miał 2 generacji już bym brał plusik leci
    Avatar
    Heh to widzę nie jestem sam
  16. Avatar
    Dzięki, kupione ✌🏻
  17. Avatar
    Miałem i oddałem. Wykonanie i cała konfiguracja, pierwsza klasa. Tylko, że gierki z Arcade nie dla mnie. Apple Air działa ale tylko nieznacznie lepiej od przesyłania w google chrome. Czarę goryczy przelało to, że SIRI nie szło aktywować. Mimo , że mamy sporo sprzętu spod znaku jabłka. Zostawiłem Google Chrome 4x tańsze. (Edytowano)
    Avatar
    Od ostatniej aktualizacji można Siri aktywować
  18. Avatar
    Przez fatalną dostępność wersji 128GB nie liczyłem na tak szybką promocję. Chyba trzeba wymienić model 2021.
  19. Avatar
    Ja rozważam zakup praktycznie dla samego spatial audio, od lat używam natomiast Nvidia Shield. Często oglądam wieczorami, mam słuchawki AirPods Max, także przydałoby się wykorzystać ich możliwości. Minus to ze nie można korzystać ze spatial audio jak dzielimy dźwięk na dwie pary słuchawek. Kolejny minus to brak aplikacji VPN celem szybkiej zmiany lokalizacji.

    Edit: wziąłem, dzięki, plus!
    Edit 2: już po, produkt niedostępny. (Edytowano)
  20. Avatar
    Juz niedostepny, pewnie rzucili z 5sztuk. Ale cena chyba bedzie ponizej 900 niebawem bo kkoncem grudnia apple obnizyli cene o 10$ na ten model wiec czekac na nowe dostawy w lepszej cenie
Avatar