Niestety, ta okazja już wygasła
APPLE iPhone XR 64GB w kolorze czarnym i niebieskim
627° Zakończono

APPLE iPhone XR 64GB w kolorze czarnym i niebieskim

3.149zł3.449zł-9% Darmowa dostawa DarmowaMedia Markt Okazje
154
lut 28. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

iPhone XR w ostatnim czasie tanieje coraz bardziej i teraz pojawił się w najlepszej dotychczas cenie u autoryzowanego sprzedawcy. Inne kolory są droższe o 140 zł.
Aktualizacje społecznościowe
Dołącz do elitarnego w 2019r klubu "całe życie na ładowarce" !


i wygraj wymianę plecków w cenie telefonu...


#superrozdzielczość... FHD na telefonie lub JEGO BRAK to nawet ja widzę... 326ppi... LCD...
Jeśli klikniesz w linki zamieszczone na Pepper lub za ich pomocą sfinalizujesz zakup produktu, możemy od danego sprzedawcy otrzymać pieniądze. Nie ma to jednak wpływu na to, które okazje są publikowane.

Grupy

Najlepsze komentarze
Grzegorz_198228/02/2019 17:18

One Plus 6 - zaoszczędzisz 1500 zł za porównywalną jakość


No nie wiem czy taka porównywalna bo iPhone ma iOS a One Plus ma Android. Jak dla Ciebie to porównywalne to zostawię już to bez komentarza...
Edytowane przez: "marco987" lut 28. 2019
Bierr pokofon więcej ram ma i widziałem w teście na youtube ze ułamek sekundy szybciej powiększył się na nim widget pogody a iphone macalem w media markiet i w życiu bym nie dał za telefon tyle co kosztuje moj opel
Grzegorz_198215 min

One Plus 6 - zaoszczędzisz 1500 zł za porównywalną jakość


Kiedy ludzie nauczycie się skończyć srać innymi modelami jak gość pyta konkretnie o dwa modele...
R_ade_K28/02/2019 17:55

A wyjaśnisz jakież to przyczyny sprawiają, że ios nie może być porównywany …A wyjaśnisz jakież to przyczyny sprawiają, że ios nie może być porównywany z andkiem i na odwrót?


Wydajnosc sprzetowa. Wartosc produktu. Mam iphona 6s. Ktory ma ile? Ponad 3 lata? Telefon nadal warty 1k, nie mam z nim problemu, dostaje najnowsze aktualizacje i dziala szybciutko.
Do tego ekran retina, ktory robi roznice i mega fajna integracja z mac os.
154 Komentarze
grzech12315/03/2019 20:02

Korpo raczej nie patrzy na liczbę połączeń wstecz a na ogólne bezp …Korpo raczej nie patrzy na liczbę połączeń wstecz a na ogólne bezpieczeństwo, na tyle ile się spotkałem z takimi zastosowaniami.Bluetooth nie prześlesz plików, wow. Wiesz ile razy te pliki przesyłam? Docelowo i tak zgrywam wszystko na komputer bo #backup więc mnie to ryba.Powiadomienia w mail normalnie działają, ale używam gmail, też działają.Nie mam żadnego problemu z blokowaniem spamu.MMSów nie wysyłam.Gmail działa jak złoto.hmm, a nie myślisz, że te telefony po prostu działają?Ehhh kiedy Ci się to znudzi?[Obrazek] Super, że masz listę połączeń, co to wnosi?Jeden woli nie mieć lagów, drugi nie mieć listy, trudno ci to zrozumieć? Dzisiaj koleżanka się mnie pyta co zrobić aby nie mieć lagów na telefonie, opowiadam jej, że jest taka strona i ekspert z peppera by stwierdził, że jest oszustem Odpowiadam jej, że wipe - ale przecież straci wszystkie dane No i tutaj wkracza do akcji iOS na którym takich problemów nie ma, no chyba, że jest ekspert "kolega, kolegi wyłącza co chwile, potwierdzam, nie kłamę, widzę, wiem, nie stać mnie".Klawiatury od iphone w ogóle nie używam, ale uwaga, można wgrać swiftkeya! WOW! apple ma swoje, google swoje i dobrze, bo nie chcę z google korzystać ale:- mapy są dobre w USA, ale możesz sobie inne doinstalować z appstore - to jest taki problem?- słownik??? co to za plikacja?- pakiety biurowe, w apple masz w standardzie nawet na PC, w przeciwieństwie do np. windowsaTak, apple zapomniało a jest aktualnie firmą nr. 1 na świecie.


Mylisz się, apple nie jest nawet wśród 10 największych marek świata:
O numerze 1 mogą więc marzyć

2083043-ewTnD.jpg
A w starciu z Google też przegrywają.

Korpo właśnie patrzy na to, by mieć listę kontaktów swoich klientów. A to nie wyklucza w żaden sposób bezpieczeństwa.
Nie próbuj wmawiać ludziom, że wady iphonów to ich zalety

Przykro mi, że musisz łączyć kablami smartfon z komputerem, by zgrać cokolwiek, bo iphone nie daje możliwości przesyłania plików
Pozostałeś trochę w XX wieku widzę ze sposobem przesyłania plików

Trudno ci zrozumieć, że w iphonach nawet nie potrafią zrobić historii połączeń?

Jesteśmy w Europie, a nie w USA, nie stać iphona nawet na to, by zrobić mapy dla jednego z najważniejszych rynków? Serio?
Muszą mieć faktycznie wielki kryzys, by nawet nie móc zrobić dobrze map w telefonie... Widocznie zatrudnienie kilkudziesięciu informatyków ich przerasta...

Apple już nie jest i nie będzie numerem 1 wśród firm, dlatego musisz sobie w ramkę oprawić ich wynik sprzed kilku lat... Ta sytuacja na szczęście odeszła w niepamięć
grzech12315/03/2019 20:02

Korpo raczej nie patrzy na liczbę połączeń wstecz a na ogólne bezp …Korpo raczej nie patrzy na liczbę połączeń wstecz a na ogólne bezpieczeństwo, na tyle ile się spotkałem z takimi zastosowaniami.Bluetooth nie prześlesz plików, wow. Wiesz ile razy te pliki przesyłam? Docelowo i tak zgrywam wszystko na komputer bo #backup więc mnie to ryba.Powiadomienia w mail normalnie działają, ale używam gmail, też działają.Nie mam żadnego problemu z blokowaniem spamu.MMSów nie wysyłam.Gmail działa jak złoto.hmm, a nie myślisz, że te telefony po prostu działają?Ehhh kiedy Ci się to znudzi?[Obrazek] Super, że masz listę połączeń, co to wnosi?Jeden woli nie mieć lagów, drugi nie mieć listy, trudno ci to zrozumieć? Dzisiaj koleżanka się mnie pyta co zrobić aby nie mieć lagów na telefonie, opowiadam jej, że jest taka strona i ekspert z peppera by stwierdził, że jest oszustem Odpowiadam jej, że wipe - ale przecież straci wszystkie dane No i tutaj wkracza do akcji iOS na którym takich problemów nie ma, no chyba, że jest ekspert "kolega, kolegi wyłącza co chwile, potwierdzam, nie kłamę, widzę, wiem, nie stać mnie".Klawiatury od iphone w ogóle nie używam, ale uwaga, można wgrać swiftkeya! WOW! apple ma swoje, google swoje i dobrze, bo nie chcę z google korzystać ale:- mapy są dobre w USA, ale możesz sobie inne doinstalować z appstore - to jest taki problem?- słownik??? co to za plikacja?- pakiety biurowe, w apple masz w standardzie nawet na PC, w przeciwieństwie do np. windowsaTak, apple zapomniało a jest aktualnie firmą nr. 1 na świecie.


2083174-3xJsb.jpg
O, dziękuję bardzo za dowód na moje słowa Nie muszę już robić zrzutu ekranu od kolegi, któremu musiałem przywracać ustawienia do początkowych
Jak widzisz na dodanym przez siebie zrzucie ekranu iphone zajmuj ci 45 GB pamięci
Więc 3 000 zł wyrzucone w błoto przez mojego kolegę, bo mając 32, czy 16 GB dysk bez możliwości włożenia karty pamięci muszę mu go resetować do zera co kilka miesięcy

Nie ma to jak wydać 3 000 zł i musieć co chwilę wszystko z niego usuwać, by w ogóle się włączał bez informacji o braku pamięci na sr jphonie

Mniej więcej jak w Androidzie za 199 zł mógłby liczyć na podobne problemy ;D
Vipereye20 g, 32 min

też bym był nr 1 na świecie jakbym wołał 5$ od sztuki na licencje do kabe …też bym był nr 1 na świecie jakbym wołał 5$ od sztuki na licencje do kabelka lightning, tak bardzo mają w poważaniu ludzi że nawet iphone'a na serwis nie chcą wziąć urządzenia jeśli jest porysowane. Jeśli chodzi o sprzedaż nie są nr 1 w żadnym kraju i zachód już odchodzi od tego ślepego uwielbienia co pokazuje zeszłoroczna sprzedaż.


Dokładnie. Na szczęście nawet ślepcy kupujący to w owczym pędzie przekonali się, że popełnili błąd. Szkoda, że zajęło im to aż 10 lat...
krakowienne16/03/2019 11:30

Mylisz się, apple nie jest nawet wśród 10 największych marek świata:O nume …Mylisz się, apple nie jest nawet wśród 10 największych marek świata:O numerze 1 mogą więc marzyć [Obrazek] A w starciu z Google też przegrywają.Korpo właśnie patrzy na to, by mieć listę kontaktów swoich klientów. A to nie wyklucza w żaden sposób bezpieczeństwa.Nie próbuj wmawiać ludziom, że wady iphonów to ich zalety Przykro mi, że musisz łączyć kablami smartfon z komputerem, by zgrać cokolwiek, bo iphone nie daje możliwości przesyłania plików Pozostałeś trochę w XX wieku widzę ze sposobem przesyłania plików Trudno ci zrozumieć, że w iphonach nawet nie potrafią zrobić historii połączeń? Jesteśmy w Europie, a nie w USA, nie stać iphona nawet na to, by zrobić mapy dla jednego z najważniejszych rynków? Serio?Muszą mieć faktycznie wielki kryzys, by nawet nie móc zrobić dobrze map w telefonie... Widocznie zatrudnienie kilkudziesięciu informatyków ich przerasta...Apple już nie jest i nie będzie numerem 1 wśród firm, dlatego musisz sobie w ramkę oprawić ich wynik sprzed kilku lat... Ta sytuacja na szczęście odeszła w niepamięć



O fakt nr. 2 wow, według twoich statystyk. Firma dno, do przekreślenia. A chwilę wcześniej było, że najgorsza na świecie

Bezpieczeństwo z lagdroidem się wyklucza.

Piliki bez problemu się przesyłają na innego iphone, czy macos. Najpierw twierdzisz, że jest 45GB a za chwilę proponujesz to przesyłać po bluetooth cały dzień ? Ciekawe.

A to map sobie nie umiesz dograć? Oh wait, przecież nawet go nie masz Pod okazją z windowsem będziesz wszędzie narzekał, że VNC w systemie jest do kitu i biedny nie możesz sobie poradzić z dograniem teamviewera? Jak ty sobie radzisz z androidem, gdzie trzeba myśleć co się robi?

krakowienne16/03/2019 11:57

[Obrazek] O, dziękuję bardzo za dowód na moje słowa Nie muszę już robić …[Obrazek] O, dziękuję bardzo za dowód na moje słowa Nie muszę już robić zrzutu ekranu od kolegi, któremu musiałem przywracać ustawienia do początkowych Jak widzisz na dodanym przez siebie zrzucie ekranu iphone zajmuj ci 45 GB pamięci Więc 3 000 zł wyrzucone w błoto przez mojego kolegę, bo mając 32, czy 16 GB dysk bez możliwości włożenia karty pamięci muszę mu go resetować do zera co kilka miesięcy Nie ma to jak wydać 3 000 zł i musieć co chwilę wszystko z niego usuwać, by w ogóle się włączał bez informacji o braku pamięci na sr jphonie Mniej więcej jak w Androidzie za 199 zł mógłby liczyć na podobne problemy ;D



Tylko tyle, że najmniejszy nowy iphone to aktualnie 64GB. Chciałeś być śmieszny, nie wyszło. Kupuj sobie te telefony z pamięcią 16GB która zaraz się zapcha i będziesz czekał pół godziny na doczytanie aplikacji z karty Bo producentowi było szkoda na 30GB pamięci za 2$. A ty będziesz szczęśliwy, że zrobiłeś wipe po pół roku aby cokolwiek weszło.

A czekaj, teraz rozumiem, kolega ma 5 letniego iphone którego:
- kupił za małego i zapchał
- wyłącza mu się, bo szkoda mu 100 zł na baterię po 5 latach

Tymczasem w okazji:
- to wina apple, że kolega zapchał pamięć
- to wina apple, że zużyła mu się bateria po 5 latach i KAŻDY IPHONE SIĘ WYŁĄCZA, bo jednego mojego kolegi?

Dobrze zrozumiałem? Twój poziom eksperta polega na tym, że bazujesz na iphone 5-10 letnim, i kolega kolegi coś tam zrobił. Dla mnie to jest tak merytoryczne jak bym dyskutował teraz z tobą o windows mobile, którego widziałem ze dwa razy na oczy. Ale różnimy się tym, że nie próbuje nawet udowodnić, że to dziadostwo, bo to byłoby przynamniej śmieszne... A teraz pomyśl...
grzech12317/03/2019 08:39

O fakt nr. 2 wow, według twoich statystyk. Firma dno, do przekreślenia. A c …O fakt nr. 2 wow, według twoich statystyk. Firma dno, do przekreślenia. A chwilę wcześniej było, że najgorsza na świecie Bezpieczeństwo z lagdroidem się wyklucza.Piliki bez problemu się przesyłają na innego iphone, czy macos. Najpierw twierdzisz, że jest 45GB a za chwilę proponujesz to przesyłać po bluetooth cały dzień ? Ciekawe.A to map sobie nie umiesz dograć? Oh wait, przecież nawet go nie masz Pod okazją z windowsem będziesz wszędzie narzekał, że VNC w systemie jest do kitu i biedny nie możesz sobie poradzić z dograniem teamviewera? Jak ty sobie radzisz z androidem, gdzie trzeba myśleć co się robi?Tylko tyle, że najmniejszy nowy iphone to aktualnie 64GB. Chciałeś być śmieszny, nie wyszło. Kupuj sobie te telefony z pamięcią 16GB która zaraz się zapcha i będziesz czekał pół godziny na doczytanie aplikacji z karty Bo producentowi było szkoda na 30GB pamięci za 2$. A ty będziesz szczęśliwy, że zrobiłeś wipe po pół roku aby cokolwiek weszło.A czekaj, teraz rozumiem, kolega ma 5 letniego iphone którego:- kupił za małego i zapchał- wyłącza mu się, bo szkoda mu 100 zł na baterię po 5 latachTymczasem w okazji:- to wina apple, że kolega zapchał pamięć- to wina apple, że zużyła mu się bateria po 5 latach i KAŻDY IPHONE SIĘ WYŁĄCZA, bo jednego mojego kolegi?Dobrze zrozumiałem? Twój poziom eksperta polega na tym, że bazujesz na iphone 5-10 letnim, i kolega kolegi coś tam zrobił. Dla mnie to jest tak merytoryczne jak bym dyskutował teraz z tobą o windows mobile, którego widziałem ze dwa razy na oczy. Ale różnimy się tym, że nie próbuje nawet udowodnić, że to dziadostwo, bo to byłoby przynamniej śmieszne... A teraz pomyśl...


No widzisz jak ubogo zostały zprojektowane iphony, skoro pliki się przesyłają tylko między iphonami? Bardzo się cieszę, że w ostatnich twoich wypowiedziach praktycznie w każdym zdaniu się ze mną zgadzasz

Nowy iphone to może 64 GB, a nie nowy to 16 i 32 Kolega nie w tej chwili kupuje iphona, tylko go już kupił
I już więcej pewnie nie kupi szczęślwiie

Za 2 000- 3 000 zł, o ile droższe są iphony od normalnych telefonów, to mogę sobie kupić smartfona ze 128 GB lub 256 GB plus na karty pamięci zostaje jeszcze na kilka tysięcy GB

Także jak komuś szkoda to właśnie applowi. Skoro do telefonu za kilka tysięcy złotych daje 64 GB. Powinieneś być świadomy, że inni producenci dają taką pamięć do smartfonów nawet za kilkaset złotych

Tak, dokładnie, to wina apple, że zrobił smartfona najdroższego na rynku, na którym nie może się pomieścić nawet aktualizacja systemu, nie wspominając o aplikacjach

Wprowadzasz w błąd, ale na szczęście mamy internet i mogę ci bardzo łatwo pokazać, że oficjalni dystrybutorzy smartfonów apple sprzedają AKTUALNIE iphony, które mają 32 GB mój miły
ceneo.pl/507…935 Ach te twoje tanie manipulacje...

Tak więc nie ma to jak sprzedawać smartfony, które nawet tobie by nie działały, co udowodniłeś poprzednim zrzutem ekranu
Dla przypomnienia:

2086340-D5jk3.jpg
grzech1234 g, 21 min

O fakt nr. 2 wow, według twoich statystyk. Firma dno, do przekreślenia. A c …O fakt nr. 2 wow, według twoich statystyk. Firma dno, do przekreślenia. A chwilę wcześniej było, że najgorsza na świecie Bezpieczeństwo z lagdroidem się wyklucza.Piliki bez problemu się przesyłają na innego iphone, czy macos. Najpierw twierdzisz, że jest 45GB a za chwilę proponujesz to przesyłać po bluetooth cały dzień ? Ciekawe.A to map sobie nie umiesz dograć? Oh wait, przecież nawet go nie masz Pod okazją z windowsem będziesz wszędzie narzekał, że VNC w systemie jest do kitu i biedny nie możesz sobie poradzić z dograniem teamviewera? Jak ty sobie radzisz z androidem, gdzie trzeba myśleć co się robi?Tylko tyle, że najmniejszy nowy iphone to aktualnie 64GB. Chciałeś być śmieszny, nie wyszło. Kupuj sobie te telefony z pamięcią 16GB która zaraz się zapcha i będziesz czekał pół godziny na doczytanie aplikacji z karty Bo producentowi było szkoda na 30GB pamięci za 2$. A ty będziesz szczęśliwy, że zrobiłeś wipe po pół roku aby cokolwiek weszło.A czekaj, teraz rozumiem, kolega ma 5 letniego iphone którego:- kupił za małego i zapchał- wyłącza mu się, bo szkoda mu 100 zł na baterię po 5 latachTymczasem w okazji:- to wina apple, że kolega zapchał pamięć- to wina apple, że zużyła mu się bateria po 5 latach i KAŻDY IPHONE SIĘ WYŁĄCZA, bo jednego mojego kolegi?Dobrze zrozumiałem? Twój poziom eksperta polega na tym, że bazujesz na iphone 5-10 letnim, i kolega kolegi coś tam zrobił. Dla mnie to jest tak merytoryczne jak bym dyskutował teraz z tobą o windows mobile, którego widziałem ze dwa razy na oczy. Ale różnimy się tym, że nie próbuje nawet udowodnić, że to dziadostwo, bo to byłoby przynamniej śmieszne... A teraz pomyśl...


i iphone 7 sprzedawany wszędzie również ma 32 GB, a nie 64
A z tego, co wiem nie jest sprzed 10 lat jak to napisałeś
Takie telefony nie istnieją przecież według ciebie Powinny więc zostać wszystkie jak najszybciej zutylizowane ;D
krakowienne17/03/2019 10:59

No widzisz jak ubogo zostały zprojektowane iphony, skoro pliki się p …No widzisz jak ubogo zostały zprojektowane iphony, skoro pliki się przesyłają tylko między iphonami? Bardzo się cieszę, że w ostatnich twoich wypowiedziach praktycznie w każdym zdaniu się ze mną zgadzasz Nowy iphone to może 64 GB, a nie nowy to 16 i 32 Kolega nie w tej chwili kupuje iphona, tylko go już kupił I już więcej pewnie nie kupi szczęślwiie Za 2 000- 3 000 zł, o ile droższe są iphony od normalnych telefonów, to mogę sobie kupić smartfona ze 128 GB lub 256 GB plus na karty pamięci zostaje jeszcze na kilka tysięcy GB Także jak komuś szkoda to właśnie applowi. Skoro do telefonu za kilka tysięcy złotych daje 64 GB. Powinieneś być świadomy, że inni producenci dają taką pamięć do smartfonów nawet za kilkaset złotych Tak, dokładnie, to wina apple, że zrobił smartfona najdroższego na rynku, na którym nie może się pomieścić nawet aktualizacja systemu, nie wspominając o aplikacjach Wprowadzasz w błąd, ale na szczęście mamy internet i mogę ci bardzo łatwo pokazać, że oficjalni dystrybutorzy smartfonów apple sprzedają AKTUALNIE iphony, które mają 32 GB mój miły https://www.ceneo.pl/50720935 Ach te twoje tanie manipulacje...Tak więc nie ma to jak sprzedawać smartfony, które nawet tobie by nie działały, co udowodniłeś poprzednim zrzutem ekranu Dla przypomnienia:[Obrazek]



Wytłumacz mi, co mi nie działa, mając zajęte 45GB, i drugie 50GB wolne? : D Nie ogarniam

Tak, pamięć w iphone jest cholersko droga. Kolega kupił rozumiem najmniejszy i ma adwokata aby w necie pisał, jakie to badziewie?

Jak kupisz rower zamiast samochodu, to w necie też siejesz ferment, że rowery są do kitu ?

Musisz już szukać pseudo argumentów?



2091496-sPCd3.jpg
Pytań nie mam.

Fajnie, tylko pisałeś, że się wyłącza telefon, a wyłączają się 5 letnie, bez najnowszego iOS - czyli narzekanie, że przez 5 lat nie zmienił telefonu, który trzeba zmieniać co dwa lata? Nie pamiętasz już co pisałeś wcześniej?
grzech12318/03/2019 19:17

Wytłumacz mi, co mi nie działa, mając zajęte 45GB, i drugie 50GB wolne? : D …Wytłumacz mi, co mi nie działa, mając zajęte 45GB, i drugie 50GB wolne? : D Nie ogarniamTak, pamięć w iphone jest cholersko droga. Kolega kupił rozumiem najmniejszy i ma adwokata aby w necie pisał, jakie to badziewie?Jak kupisz rower zamiast samochodu, to w necie też siejesz ferment, że rowery są do kitu ?Musisz już szukać pseudo argumentów? [Video] [Obrazek] Pytań nie mam.Fajnie, tylko pisałeś, że się wyłącza telefon, a wyłączają się 5 letnie, bez najnowszego iOS - czyli narzekanie, że przez 5 lat nie zmienił telefonu, który trzeba zmieniać co dwa lata? Nie pamiętasz już co pisałeś wcześniej?


2100996-cgTz4.jpg
Mając 128 GB może ci działa, a gdy smartfon ma 32 GB nowy, jak iphone 7, a niezbędne dane zajmują 45 GB to pojawia się problem... I nie można go rozwiązać kartą pamięci.

Może tego nie zrozumiesz, ale rower to co innego niż samochód i ma inne funkcje
A dla zdrowia jest napewno lepszy

iphona bardziej mogę porównać do jakiegoś smartfona za 500 zł, któremu po krótkim czasie brakuje miejsca, w którym nie można zrobić połowę rzeczy, bo są do tego aplikacje, które jest się zmuszonym chcąc używać czegokolwiek, chociażby muzyki w telefonie.

Ach ten serwis appla, zrobienie łatki do smartfonów po 2 latach
Rewelacja po prostu ; )

Ach te rewelacyjne iphony


2100996-acg0w.jpg
krakowienne21/03/2019 00:26

[Obrazek] Mając 128 GB może ci działa, a gdy smartfon ma 32 GB nowy, jak ip …[Obrazek] Mając 128 GB może ci działa, a gdy smartfon ma 32 GB nowy, jak iphone 7, a niezbędne dane zajmują 45 GB to pojawia się problem... I nie można go rozwiązać kartą pamięci.Może tego nie zrozumiesz, ale rower to co innego niż samochód i ma inne funkcje A dla zdrowia jest napewno lepszy iphona bardziej mogę porównać do jakiegoś smartfona za 500 zł, któremu po krótkim czasie brakuje miejsca, w którym nie można zrobić połowę rzeczy, bo są do tego aplikacje, które jest się zmuszonym chcąc używać czegokolwiek, chociażby muzyki w telefonie.Ach ten serwis appla, zrobienie łatki do smartfonów po 2 latach Rewelacja po prostu ; ) Ach te rewelacyjne iphony [Obrazek]



Popatrz, mam iphone 7

Te dane nie są niezbędne - 90% to ani razu nie użytych aplikacji, widzę, adwokat za mnie się znalazł

No tak, popatrz, telefon bez slotu karty pamięci, trzeba na początku kupić większy, dziwne? Masz problem z czytaniem specyfikacji przed zakupem? Zaraz wyskoczysz, że brak dual sima, bo... nie ma w specyfikacji. Jak ten twój wyimaginowany znajomy (bo u ciebie dyskusja jest kolega kolegi, bez żadnych dowodów) będzie kupował na przyszłość i będziesz mu jako ekspert doradzał, to przeczytaj specyfikację ze zrozumieniem. Jak macie z tym problemy, to nie dziwię się, że android nie laguje - zero wymogów od telefonów.

Zapchałeś pamięć i brakuje miejsca, wow. Jak w stacjonarce Ci się zapcha SSD to też siejesz wszędzie ferment, że komputery stacjonarne są do niczego?

Dobrze, że te łatki są po dwóch latach - android nie dostałby w ogóle.

Dobrze, że tu wszystko działa - i co ważne, są łatki nawet po dwóch latach wydawane!

2104326-4YxFq.jpg
2104339-Rdk3o.jpgO tych telefonach z androidem piszesz?

Jesteś ekspertem z ceneo? Aż śmiechłem
grzech12321/03/2019 18:33

Popatrz, mam iphone 7 Te dane nie są niezbędne - 90% to ani razu nie u …Popatrz, mam iphone 7 Te dane nie są niezbędne - 90% to ani razu nie użytych aplikacji, widzę, adwokat za mnie się znalazł No tak, popatrz, telefon bez slotu karty pamięci, trzeba na początku kupić większy, dziwne? Masz problem z czytaniem specyfikacji przed zakupem? Zaraz wyskoczysz, że brak dual sima, bo... nie ma w specyfikacji. Jak ten twój wyimaginowany znajomy (bo u ciebie dyskusja jest kolega kolegi, bez żadnych dowodów) będzie kupował na przyszłość i będziesz mu jako ekspert doradzał, to przeczytaj specyfikację ze zrozumieniem. Jak macie z tym problemy, to nie dziwię się, że android nie laguje - zero wymogów od telefonów.Zapchałeś pamięć i brakuje miejsca, wow. Jak w stacjonarce Ci się zapcha SSD to też siejesz wszędzie ferment, że komputery stacjonarne są do niczego?Dobrze, że te łatki są po dwóch latach - android nie dostałby w ogóle.Dobrze, że tu wszystko działa - i co ważne, są łatki nawet po dwóch latach wydawane![Obrazek]


Popatrz, mam kartę pamięci w smartfonie i mi ją czyta. twoje domysły to coś, gdzieś, kiedyś widział, niewiadomo czy to błędne czytanie karty pamięci, czy UFO.

NIe mam problemów z laptopem z SSD, bo jest bezsensem kupowanie laptopa z samym dyskiem SSD, który jest mniej trwały i droższy, a jedyna jego zaleta to to, że jest szybszy. On nadaje się do włączania się systemu, a do przechowywania plików zdecydowanie tradycyjny HDD.

Po 2 latach dając łatkę, to równie dobrze mógł się apple nie kompromitować, łatki robi się na bieżąco, a nie po 2 latach, kiedy już większość użytkowników musiała je zmienić, skoro nie działały prawidłowo.

Bardzo dobrze, że iphony działają zawsze i wszędzie, a o zawieszaniu się nie słyszały...

2110993-DL7g8.jpg
krakowienne23/03/2019 14:05

Popatrz, mam kartę pamięci w smartfonie i mi ją czyta. twoje domysły to coś …Popatrz, mam kartę pamięci w smartfonie i mi ją czyta. twoje domysły to coś, gdzieś, kiedyś widział, niewiadomo czy to błędne czytanie karty pamięci, czy UFO. NIe mam problemów z laptopem z SSD, bo jest bezsensem kupowanie laptopa z samym dyskiem SSD, który jest mniej trwały i droższy, a jedyna jego zaleta to to, że jest szybszy. On nadaje się do włączania się systemu, a do przechowywania plików zdecydowanie tradycyjny HDD.Po 2 latach dając łatkę, to równie dobrze mógł się apple nie kompromitować, łatki robi się na bieżąco, a nie po 2 latach, kiedy już większość użytkowników musiała je zmienić, skoro nie działały prawidłowo.Bardzo dobrze, że iphony działają zawsze i wszędzie, a o zawieszaniu się nie słyszały... [Obrazek]


Nie mierz mnie swoją miarą, mam przy sobie telefon z androidem i są problemy z czytaniem aplikacji z karty. Tym się różnimy, twoje podejście mam androida - jest najlepszy, wiem bo mam, iphone dziadostwo bo... wyczytałem w google i znajomy nie potrafił dobrać pojemności do używanego telefonu xD

Z kolei ja sobie wchodzę i czytam, że to co się dzieje to norma. Z resztą nic dziwnego, mój nie pierwszy i nie ostatni telefon.

Spróbuj tą kartę pamięci wrzucić do lagującego oneplusa

Aha, to twoim zdaniem iOS to badziewie bo łatka wychodzi po dwóch latach i lepiej mieć androida bez łatki? Fuck logic Ale to już udowodniłeś, próbując podnosić dyskusuje czytając w necie jaki to iphone (nie)wspaniały, zamiast go kupić, pouzywać i zrecenzować.

Faktycznie, poszukałem.

Wątek nr. 1 wchodzi troll "iphone zacina się" i koniec tematu, co, gdzie jak - osoba twojego pokroju, wejść, potrollować, wyjść.

Wątek nr. 2 zacina się iOS 11 który był klapą i został kilkoma aktualizacjami wyprostowany (niemniej, dosyć szybko).

Następnym razem chociaż czytaj to co wrzucasz
grzech12324/03/2019 08:15

Nie mierz mnie swoją miarą, mam przy sobie telefon z androidem i są pr …Nie mierz mnie swoją miarą, mam przy sobie telefon z androidem i są problemy z czytaniem aplikacji z karty. Tym się różnimy, twoje podejście mam androida - jest najlepszy, wiem bo mam, iphone dziadostwo bo... wyczytałem w google i znajomy nie potrafił dobrać pojemności do używanego telefonu xDZ kolei ja sobie wchodzę i czytam, że to co się dzieje to norma. Z resztą nic dziwnego, mój nie pierwszy i nie ostatni telefon.Spróbuj tą kartę pamięci wrzucić do lagującego oneplusa Aha, to twoim zdaniem iOS to badziewie bo łatka wychodzi po dwóch latach i lepiej mieć androida bez łatki? Fuck logic Ale to już udowodniłeś, próbując podnosić dyskusuje czytając w necie jaki to iphone (nie)wspaniały, zamiast go kupić, pouzywać i zrecenzować.Faktycznie, poszukałem.Wątek nr. 1 wchodzi troll "iphone zacina się" i koniec tematu, co, gdzie jak - osoba twojego pokroju, wejść, potrollować, wyjść.Wątek nr. 2 zacina się iOS 11 który był klapą i został kilkoma aktualizacjami wyprostowany (niemniej, dosyć szybko).Następnym razem chociaż czytaj to co wrzucasz


Współczuję ci, że masz problem z czytaniem aplikacji
U mnie nie występuje żaden problem z kartą pamięci A mam aplikacje na karcie pamięci już 6 lat. I w żadnym smartfonie nie było problemów. Ani w obecnym, ani w poprzednim.

Lepiej jakby apple nie wypuszczał w ogóle łatki, jeśli robi to po czasie, po którym już każdy zmienił ten telefon. W smartfonach aktualizacje powinny być robione z opóźnieniem miesięcznym, a nie dwuletnim. Równie dobrze mogliby zrobić tą łatkę za 10 lat. Efekt byłby ten sam.

No popatrz same klapy w najdroższych iphonach. Albo bateria kijowa (iphone SE np.), albo system klapa, albo wyłącza się od zimna, albo trzeba go trzymać po bokach, by był zasięg (wcześniejszy model iphona), albo sprzedawanie smartfona z 16/ 32 GB, które zapychają się od razu, albo tanie ekrany IPS zamiast OLEDów, które u konkurencji są OD DAWNA.

A, zapomniałbym o asystentce głosowej, której nawet apple nie napisało po polsku I o mapach, które nie zostały nigdy stworzone dla Europu Widocznie za mały rynek dla appla xD

Samo pasmo nieszczęść i wydatków te iphony
krakowiennemar 24.

No popatrz same klapy w najdroższych iphonach. Albo bateria kijowa (iphone …No popatrz same klapy w najdroższych iphonach. Albo bateria kijowa (iphone SE np.), albo system klapa, albo wyłącza się od zimna, albo trzeba go trzymać po bokach, by był zasięg (wcześniejszy model iphona), albo sprzedawanie smartfona z 16/ 32 GB, które zapychają się od razu, albo tanie ekrany IPS zamiast OLEDów, które u konkurencji są OD DAWNA.A, zapomniałbym o asystentce głosowej, której nawet apple nie napisało po polsku I o mapach, które nie zostały nigdy stworzone dla Europu Widocznie za mały rynek dla appla xDSamo pasmo nieszczęść i wydatków te iphony



Iphone SE nie mam, ale pierwsze słyszę aby była kijowa. Nie znam nikogo kto by narzekał na nią. Aczkolwiek, jest to telefon z ekranem 4, 4.5"? Idąc tym tropem, możemy ponarzekać na xiaomi które proponujesz, że on ma 6" ekran i trzyma cztery dni a mój iphone tylko trzy dni Pomimo 2x mniejszej baterii. Próbujesz udowodnić coś oczywistego.

Nigdy się nie wyłączył od zimna + są wprowadzone łatki do wyboru ograniczające pobór mocy/spowalniające. O których wiesz od dawna, ba... nie tylko apple tak robi, a wyłączanie się na zimnie to nic dziwnego. Galaxy S3 ostatnio sam się wyłączył, no ale to nie apple, to siać fermentu nie będziesz

16/32GB, wiesz dobrze ile kupujesz, nie chcesz? Kup 128GB kto Ci broni? W momencie zakupu, wiedziałem, że 64GB będzie mi mało (miałem tyle w OP2), wiesz co zrobiłem? Kupiłem większą pamięć. WOW NIESAMOWITE. Producent taki zły, bo wypuścił tańszy telefon dla mass xD

Asystent głosowy od google gubi się, nie działają z nim produkty. Ba, asystenta głosowego możesz używać na iOS. Masz problem z dograniem apki? Oh wait... skąd to możesz wiedzieć, że asystenta można dograć.

Mapy działają bez problemu na europie, sam z nich korzystam. Jakieś potwierdzone info, prywatny screen, że miałeś z nimi problem? Ba, jak Ci mapy nie pasują to... dogrywasz inne. To też jest problem?

Jakich wydatków? Kupiłem 5 kabli i futerały. Na co jeszcze miałbym wydać? Jakie nieszczęscie? Nie sprzedaje po pół roku ze startą połowy wartości. Jestem raczej szczęśliwy. Te androidy z wybuchającymi bateriami i szpiegującym systemem, zero prywatności i same starty przy sprzedaży. Samo pasmo nieszczęść


"Współczuję ci, że masz problem z czytaniem aplikacji
U mnie nie występuje żaden problem z kartą pamięci A mam aplikacje na karcie pamięci już 6 lat. I w żadnym smartfonie nie było problemów. Ani w obecnym, ani w poprzednim.

Lepiej jakby apple nie wypuszczał w ogóle łatki, jeśli robi to po czasie, po którym już każdy zmienił ten telefon. W smartfonach aktualizacje powinny być robione z opóźnieniem miesięcznym, a nie dwuletnim. Równie dobrze mogliby zrobić tą łatkę za 10 lat. Efekt byłby ten sam."


Zgadzam się w 200%, apple nie jest i nie było idealne, to mniejsze zło.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Michail_Bialkov. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst