Niestety, ta okazja już wygasła
Aparat Olympus E‑M10 Mark III + 45mm 1.8
425° Zakończono

Aparat Olympus E‑M10 Mark III + 45mm 1.8

2.599zł3.498zł-26% Darmowa dostawa DarmowaOlympus Okazje
62
cze 19.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

shop.olympus.eu/pl_PL/obiektywy/obiektywy-om-d-pen/m-zuiko/m-zuiko-digital-45mm-f1-8
E‑M10 Mark III Zestaw Pancake
M.Zuiko Digital 45mm F1.8
Do wybory wersja czarna lub srebrna.
Rewelacyjny aparat ze świetym obiektywem w bardzo dobrej cenie.
Aktualizacje społecznościowe
Olympus OkazjeOlympus kody rabatowe
Najlepsze komentarze
holden19/06/2020 08:45

Nie lepiej taki zestaw …Nie lepiej taki zestaw ?https://camfoto.pl/produkt/olympus-om-d-e-m10-mark-iii-srebrny-14-42mm-ii-r-40-150mm-r-gratisy/


Nie lepiej. 40-150 jest co najwyżej pezyzwoity, a 45 to bardzo fajny, ostry obiektyw. 40-150 można kupić z drugiej ręki za 300 zł jak komuś będzie brakować.
cezko19/06/2020 08:49

Lepiej



nie wprowadzaj kolegi w błąd, lepiej do zestawu z okazji dokupić ten 40-150 za 200-400zł niż , za to 45/1.8 tak tanio się już nie kupi, a jest to doskonałe szkło, moim zdaniem absolutnie obowiązkowe w systemie m43:)
Ptrk19/06/2020 09:58

Moim zdaniem Olki są super za wyjątkiem zdjęć krajobrazu. Plany są tam jaki …Moim zdaniem Olki są super za wyjątkiem zdjęć krajobrazu. Plany są tam jakieś płaskie. No i żeby dostać przyzwoity efekt, to na Olka trzeba założyć przyzwoity obiektyw. Wszelkie kit zoomy wypadają b. przeciętnie.


Nie zgadzam się.
4599332-YLmSc.jpgEM 10 II + kit
4599332-uIJri.jpgEM 10 II + Panasonic 25 mm 1.7
maciej.bednarz19/06/2020 09:17

Olympus to najsłabszy możliwy wybór. Najmniejsza matryca, mała ilość obiek …Olympus to najsłabszy możliwy wybór. Najmniejsza matryca, mała ilość obiektywów. Jeszcze przed wycofaniem się z rynku koreańskiego mówilo się o upadku firmy. Polecam Sony lub Fuji.


Poczytajcie komentarze kolegi z każdej innej wstawki na temat Olympusa, zawsze ta sama śpiewka, że upadek i że do dupy... Szkoda wchodzić w dyskusję... Chyba mu żal że za niewielkie pieniądze można kupić dobry sprzęt, a on sam wydał 2x tyle na Sony czy Fuji
Edytowane przez: "Nekosh" cze 19.
62 Komentarze
Poza sferą czysto technologiczną, o której wszystko zostało już powiedziane, sam aparat jest bardzo kompaktowy i przyjemny w obsłudze-a to też jest istotne przy wyborze sprzętu.
Polecam gorąco dla kogoś początkującego jak znalazł (sam kupiłem to body, tylko z innym obiektywem miesiąc temu). A parę dni temu dokupiłem obiektyw, który jest w tym zestawie i jest naprawdę świetny
Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem czy dopłata prawie dwa razy więcej do x-t30 ma sens? Zdjęcia będę robił na wakacjach i rodzinie.
Edytowane przez: "JasRozrzutnik" cze 19.
holden19/06/2020 08:45

Nie lepiej taki zestaw …Nie lepiej taki zestaw ?https://camfoto.pl/produkt/olympus-om-d-e-m10-mark-iii-srebrny-14-42mm-ii-r-40-150mm-r-gratisy/


Lepiej
holden19/06/2020 08:45

Nie lepiej taki zestaw …Nie lepiej taki zestaw ?https://camfoto.pl/produkt/olympus-om-d-e-m10-mark-iii-srebrny-14-42mm-ii-r-40-150mm-r-gratisy/


Nie lepiej. 40-150 jest co najwyżej pezyzwoity, a 45 to bardzo fajny, ostry obiektyw. 40-150 można kupić z drugiej ręki za 300 zł jak komuś będzie brakować.
cezko19/06/2020 08:49

Lepiej



nie wprowadzaj kolegi w błąd, lepiej do zestawu z okazji dokupić ten 40-150 za 200-400zł niż , za to 45/1.8 tak tanio się już nie kupi, a jest to doskonałe szkło, moim zdaniem absolutnie obowiązkowe w systemie m43:)
JasRozrzutnik19/06/2020 08:43

Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem cz …Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem czy dopłata prawie dwa razy więcej do x-t30 ma sens? Zdjęcia będę robił na wakacjach i rodzinie.


Robisz zdjęcia poruszającym się osobom? Jeżeli tak to bym raczej poszedł w fuji ze względu na autofocus. Miałem w ręku XT-20 z obiektywem kitowym 18-55 f2.8-4 i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony jak bardzo kompaktowy i lekki jest to zestaw.
JasRozrzutnik19/06/2020 08:43

Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem cz …Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem czy dopłata prawie dwa razy więcej do x-t30 ma sens? Zdjęcia będę robił na wakacjach i rodzinie.



Warto, Fuji jest genialnym systemem. Jedyną jego wadą jest cena.
JasRozrzutnik19/06/2020 08:43

Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem cz …Czy warto dopłacać do x-t20 lub nawet x-t30? Kasę niby mam ale nie wiem czy dopłata prawie dwa razy więcej do x-t30 ma sens? Zdjęcia będę robił na wakacjach i rodzinie.


X-T20 z kitem jest droższy o ok 1000 złotych czyli 50% niezupełnie 100%. Wg mnie warto ze względu na matrycę APS-C, 50% więcej pixeli, kit 18-55 2,8-4 może ma gorsze światło niż ta stałka, ale wierz mi, że jakość zdjęć z niego jest wg mnie bardzo satysfakcjonująca dla każdego amatora i nie tylko, do tego jednak większa elastyczność takiego obiektywu. A kolory w jpg i symulacje Fuji to jak dla mnie póki co coś czym od roku nie mogę się nadal nadziwić - raw'y wołam tylko wyjątkowo gdy chcę zmienić symulację kolorów lub ekstremalnie wyciągnąć cienie. Niestety Fuji ma drogie obiektywy i mało firm trzecich i to jest coś co może moim zdaniem przekonywać do innego sytemu by było taniej. Niemniej ich jakość jest raczej ponadprzeciętna.
DariuszL19/06/2020 08:50

Nie lepiej. 40-150 jest co najwyżej pezyzwoity, a 45 to bardzo fajny, …Nie lepiej. 40-150 jest co najwyżej pezyzwoity, a 45 to bardzo fajny, ostry obiektyw. 40-150 można kupić z drugiej ręki za 300 zł jak komuś będzie brakować.


To ja wolę drugi obiektyw, gratisy za 100 zł więcej.
Edytowane przez: "holden" cze 19.
Olympus to najsłabszy możliwy wybór. Najmniejsza matryca, mała ilość obiektywów. Jeszcze przed wycofaniem się z rynku koreańskiego mówilo się o upadku firmy. Polecam Sony lub Fuji.
nobooya19/06/2020 08:54

Robisz zdjęcia poruszającym się osobom? Jeżeli tak to bym raczej poszedł w …Robisz zdjęcia poruszającym się osobom? Jeżeli tak to bym raczej poszedł w fuji ze względu na autofocus. Miałem w ręku XT-20 z obiektywem kitowym 18-55 f2.8-4 i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony jak bardzo kompaktowy i lekki jest to zestaw.



Nie porównuj zestawu z dwoma obiektywami za 2600 do fuji z jednym obiektywem o 1000zł droższy, ile kosztuje jasna portretówka do fuji ? albo tele-zoom o ekwiwalencie około 80-300mm ? jeśli chodzi o zestaw lekki i budżetowy to system m43 jest nie do pobicia a jak masz dwa razy więcej kasy to pewnie warto szukać czegoś innego. Co do szkła np tele-zoom olympusa 40-150 ( ten ciemny ) to mimo że to niepozorny, plastikowy obiektyw, to optycznie jest świetny, mam od 6 lat i jest niezastąpiony np na wycieczki gdzie nie chce się nosić kilogramów sprzętu.
maciej.bednarz19/06/2020 09:17

Olympus to najsłabszy możliwy wybór. Najmniejsza matryca, mała ilość obiek …Olympus to najsłabszy możliwy wybór. Najmniejsza matryca, mała ilość obiektywów. Jeszcze przed wycofaniem się z rynku koreańskiego mówilo się o upadku firmy. Polecam Sony lub Fuji.


Oj, z małą ilością obiektywów to przestrzeliłeś. Jakbyś napisał, że lepsze obiektywy w systemie są relatywnie drogie to bardziej bym się zgodził. Przesiadłem się z lustra apsc na m43 i uważam, że plusów jest zdecydowanie więcej niż minusów.
FotX19/06/2020 09:23

Nie porównuj zestawu z dwoma obiektywami za 2600 do fuji z jednym …Nie porównuj zestawu z dwoma obiektywami za 2600 do fuji z jednym obiektywem o 1000zł droższy, ile kosztuje jasna portretówka do fuji ? albo tele-zoom o ekwiwalencie około 80-300mm ? jeśli chodzi o zestaw lekki i budżetowy to system m43 jest nie do pobicia a jak masz dwa razy więcej kasy to pewnie warto szukać czegoś innego. Co do szkła np tele-zoom olympusa 40-150 ( ten ciemny ) to mimo że to niepozorny, plastikowy obiektyw, to optycznie jest świetny, mam od 6 lat i jest niezastąpiony np na wycieczki gdzie nie chce się nosić kilogramów sprzętu.


Myślę, że 999999 obiektywów nie pomoże kiedy nie możesz zrobić ostrego zdjęcia biegających dzieci :). Ale zgadzam się, jezeli ktoś potrzebuje mieć każdy zakres ogniskowych pokryty, to m43 jest znacznie lepszą (a raczej znacznie tańszą) opcją. Ostatnio nawet znalazłem, że obiektywy Yi 42.5mm f1.8 są na aliexpress za 170zł (był dodawany do bezlusterkowca xiaomi i ma AF). Niemniej, jeżeli ktoś nie zamierza wychodzić poza zakres uniwersalnego zoomu, to fuji jest bardzo ciekawą opcją.
Edytowane przez: "nobooya" cze 19.
nobooya19/06/2020 09:35

Myślę, że 999999 obiektywów nie pomoże kiedy nie możesz zrobić ostrego zdję …Myślę, że 999999 obiektywów nie pomoże kiedy nie możesz zrobić ostrego zdjęcia biegających dzieci :). Ale zgadzam się, jezeli ktoś potrzebuje mieć każdy zakres ogniskowych pokryty, to m43 jest znacznie lepszą (a raczej znacznie tańszą) opcją. Ostatnio nawet znalazłem, że obiektywy Yi 42.5mm f1.8 są na aliexpress za 170zł (był dodawany do bezlusterkowca xiaomi i ma AF). Niemniej, jeżeli ktoś nie zamierza wychodzić poza zakres uniwersalnego zoomu, to fuji jest bardzo ciekawą opcją.


To co kupić do biegających dzieciaków, w takim razie??🙈
DariuszL19/06/2020 09:31

Oj, z małą ilością obiektywów to przestrzeliłeś. Jakbyś napisał, że lepsze …Oj, z małą ilością obiektywów to przestrzeliłeś. Jakbyś napisał, że lepsze obiektywy w systemie są relatywnie drogie to bardziej bym się zgodził. Przesiadłem się z lustra apsc na m43 i uważam, że plusów jest zdecydowanie więcej niż minusów.


Przeskakując na APSC Sony, powiedzmy a6400 miałbyś tych plusów jeszcze wiecej: wspomniana już wieksza matryca i obiektywów do wyboru do koloru od droższych Zeiss po tanie aczkolwiek rewelacyjne Sigmy.
Moim zdaniem Olki są super za wyjątkiem zdjęć krajobrazu. Plany są tam jakieś płaskie. No i żeby dostać przyzwoity efekt, to na Olka trzeba założyć przyzwoity obiektyw. Wszelkie kit zoomy wypadają b. przeciętnie.
Edytowane przez: "Ptrk" cze 19.
Z wyglądu przypomina mi moją starą praktikę
Ptrk19/06/2020 09:58

Moim zdaniem Olki są super za wyjątkiem zdjęć krajobrazu. Plany są tam jaki …Moim zdaniem Olki są super za wyjątkiem zdjęć krajobrazu. Plany są tam jakieś płaskie. No i żeby dostać przyzwoity efekt, to na Olka trzeba założyć przyzwoity obiektyw. Wszelkie kit zoomy wypadają b. przeciętnie.


Nie zgadzam się.
4599332-YLmSc.jpgEM 10 II + kit
4599332-uIJri.jpgEM 10 II + Panasonic 25 mm 1.7
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst