Niestety, ta okazja już wygasła
Amplituner Stereo Pioneer SX10AE czarny. Amazon.de
712° Zakończono

Amplituner Stereo Pioneer SX10AE czarny. Amazon.de

696,50zł949zł-27% Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
86
Zaktualizowano wrz 6. (Opublikowano sie 1.)

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacja 1
Sprzęt ponownie dostępny w promocji - zapłacimy 159,67€/~696,50zł z darmową dostawą
Tak jak w tytule Amplituner Stereo Pioneer SX10AE czarny w bardzo dobrej cenie 154.01€ czyli około 662zł. Ne ceneo od 949zł biorąc pod uwagę dość sprawdzone sklepy. Sprzedaje i wysyła amazon.de jedyny minus to czas oczekiwania 1-2mce jednak myślę że nawet w tym czasie taniej nie będzie. Bo jest to prawie 300zł różnicy.
Link do specyfikacji:
infoaudio.pl/art…reo
176983.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
zielu1991101/08/2019 16:57

Do czego to mogłoby się przydać w domu?


Podstawka pod kwiatka, stoper do drzwi, mini stołek.
Kastrat rodem z lat '90. Na sile powywalali wejscia cyfrowe bo od lat nie ma w produkcji DSP bez wejscia cyfrowego . Szkoda kasy jaka kolwiek by nie byla
Edytowane przez: "dealcombo" sie 1.
Niesiol01/08/2019 17:05

Bo to jest amplituner stereo xD po co wejscia cyfrowe?



stwierdzenie co najmniej dziwne, a co ma piernik do wiatraka? to że jest to sprzęt 2kanałowy (stereo) nie oznacza że nie powinien mieć tak leciwych rozwiązań jak optyk, wejscie phono, wifi, ethernet i całą masę znanych od lat rozwiązań
Edytowane przez: "InspektorGadzet" sie 1.
Rav-X01/08/2019 20:02

Komentarz usunięty



ja też tracę wiarę jak czytam te prawdy objawione że do muzyki to tylko ampli/wzmak stereo bo wielokanałowe nie potrafią grać; albo że ubogość bajerów jest jednoznaczna z lepszą jakość "muzyczną"...albo że każdy stereo zagra lepiej od "wielokanałowca w trybie stereo". sorry ale nie można tak uogólniać, wypaczać rzeczywistości. a jak ktoś ma inne zdanie to jeszcze mu się dostanie że Sebix albo Karyna.

W sumie też mógłbym bzdety napisać ze ampli stereo to też passe, bo prawdziwy miłośnik jakości musi koniecznie mieć goły wzmacniacz stereo a nie ampli; nie mówiąc już o "audiofilach" i ich wyobrażeniu o dobrym sprzęcie;

Tymczasem kiepski wzmacniacz stereo, słaby ampli stereo pozostaje słabym sprzętem tak samo jak słaby ampli 5.1. oceniać należy konkretny model a nie bajać o tym że ampli stereo na pewno gra lepiej od ampli wielokanałowego; zwłaszcza jeżeli chodzi o współczesne konstrukcje gdzie marketing i księgowi kreują rynek; a pozycjonowanie produktu nie ma nic wspólnego z jego wartością/jakością czy bebechami (kosztami produkcji); a finalnie często i w jednych i drugich są te same rozwiązania te same końcówki mocy (np Tosba za kilka $ jak w tych pionkach) i kondensatory tylko wszystko okrojone do 2 kanałów Dla producenta oszczędność, a marketing na fali prawd internetowych wmówi konsumentom że to purystyczne stereo dla znawców i fanów hi-end

a już idąc do konkretów.
Seria AE jest wyraźnie gorsza od poprzedniej generacji. 10AE to budżetowy kastrat i tak trzeba go traktować jako low-end a nie jakieś objawienie hi-fi. co mu po funkcjach "sieciwych" za pomoca kiepskiego BT? mocniejszy i lepiej wyposażony 30AE jest już kompletniejszym rozwizaniem ale cena inna. Pionki to bliźniacze konstrukcje do ONKYO (w sumie te jeden i ten sam producent) a mimo to Pionki radzą sobie gorzej od np. modeli Onko czy Yamahy w tej półce. brak wierności odwzorowania, brak dobrej średnicy.

jest też drugi konkret
SX 10AE w cenie niemieckiej 149 Euro to jest bardzo dobra cena a w zasadzie najniższa jaka była do tej pory na amazonie.

Wiec jak ktoś ma świdomość co kupuje czyli LOW-END, (najproszy model żeby móc analogowo połączyć swoje zrodło dzwięku (CD) ze wzmacniaczam i kolumnami l
ub posłuchać streamigu średniej jakości przez stare BT) i nie będzie sobie i innym wmawiał że to HIGH-END super duper stero dlatego tak purystycznie wyposażony - to jest to zdecydowanie promocyjna cena na SX10AE o ile ktoś rozumie że kupuje ampli stereo z dolnej półki. Od po prostu grajek z 2kanalami (stereo) radiem analogowym i BT bez aptx/aptxHD.

PS.
kończąc ludzie kupujący droższe zabawki też korzystają z pepera bo nikt nie lubi przepłacać. sam mam z peepra w cebulowej cenie X4400H a nie jest to zabawka za kilka stówek;
Edytowane przez: "InspektorGadzet" sie 2.
86 Komentarzy
Co on nie ma ani 1 HDMI ani optycznego.
Do czego to mogłoby się przydać w domu?
zielu1991101/08/2019 16:57

Do czego to mogłoby się przydać w domu?


Do gramofonu i odtwarzacze CD i magnetofonu , bo tv ani konsoli pod to nie podepniesz.
avazav01/08/2019 16:57

Co on nie ma ani 1 HDMI ani optycznego.


Bo to jest amplituner stereo xD po co wejscia cyfrowe?
Edytowane przez: "Niesiol" sie 1.
zielu1991101/08/2019 16:57

Do czego to mogłoby się przydać w domu?


Podstawka pod kwiatka, stoper do drzwi, mini stołek.
avazav01/08/2019 17:05

Do gramofonu i odtwarzacze CD i magnetofonu , bo tv ani konsoli pod to nie …Do gramofonu i odtwarzacze CD i magnetofonu , bo tv ani konsoli pod to nie podepniesz.


No jak nie, jak tak.
Niesiol01/08/2019 17:05

Bo to jest amplituner stereo xD po co wejscia cyfrowe?


A co to ma za znaczenie ? Mogli też nie dać bluetooth, cyfrowego wyświetlacza ani pilota bo stereo.
Kastrat rodem z lat '90. Na sile powywalali wejscia cyfrowe bo od lat nie ma w produkcji DSP bez wejscia cyfrowego . Szkoda kasy jaka kolwiek by nie byla
Edytowane przez: "dealcombo" sie 1.
avazav01/08/2019 17:11

A co to ma za znaczenie ? Mogli też nie dać bluetooth, cyfrowego w …A co to ma za znaczenie ? Mogli też nie dać bluetooth, cyfrowego wyświetlacza ani pilota bo stereo.

Chodzi o to że masz sprzęt wypuszczający dźwięk w dwóch kanałach, jeżeli dadzą wejścia cyfrowe typu: coaxial, HDMI to i tak dźwięk wyjdzie stereo
Niesiol01/08/2019 17:05

Bo to jest amplituner stereo xD po co wejscia cyfrowe?



stwierdzenie co najmniej dziwne, a co ma piernik do wiatraka? to że jest to sprzęt 2kanałowy (stereo) nie oznacza że nie powinien mieć tak leciwych rozwiązań jak optyk, wejscie phono, wifi, ethernet i całą masę znanych od lat rozwiązań
Edytowane przez: "InspektorGadzet" sie 1.
avazav01/08/2019 17:05

Do gramofonu i odtwarzacze CD i magnetofonu , bo tv ani konsoli pod to nie …Do gramofonu i odtwarzacze CD i magnetofonu , bo tv ani konsoli pod to nie podepniesz.


Podepniesz
InspektorGadzet01/08/2019 17:33

stwierdzenie co najmniej dziwne, a co ma piernik do wiatraka? to że jest …stwierdzenie co najmniej dziwne, a co ma piernik do wiatraka? to że jest to sprzęt 2kanałowy (stereo) nie oznacza że nie powinien mieć tak leciwych rozwiązań jak optyk, wejscie phono, wifi, ethernet i całą masę znanych od lat rozwiązań


Fajnie by było gdyby miał i wyższy model to ma ale nie kosztuje 660zł. Co do tego co ma czego nie. Ja mam yamahe i znów nie ma BT, a ma hdmi kilka szt. i optyka. Ale co z tego jak głównie słucham muzyki i wolałbym BT zamiast hdmi i optyka. Wiadomo oferta nie dla każdego. Każda oferta to tylko okazja dla danej grupy osób które akurat potrzebują typowo danego produktu. Jeśli znajdę lepsze i lepiej wyposażone też napewno dodam tu okazja skierowana raczej dla ludzi co nie chcą dużo wydać i raczej bardziej do muzyki niż jako uniwersalne urządzenie bądź kino domowe.
Edytowane przez: "Impi" sie 1.
zielu1991101/08/2019 16:57

Do czego to mogłoby się przydać w domu?



Żeby kot miał na czym leżeć, chyba, że nie masz kota, to nie musisz kupować.
InspektorGadzet01/08/2019 17:33

stwierdzenie co najmniej dziwne, a co ma piernik do wiatraka? to że jest …stwierdzenie co najmniej dziwne, a co ma piernik do wiatraka? to że jest to sprzęt 2kanałowy (stereo) nie oznacza że nie powinien mieć tak leciwych rozwiązań jak optyk, wejscie phono, wifi, ethernet i całą masę znanych od lat rozwiązań


Ale wez pod uwage, ze kosztuje 600 zl. Adapter bt to koszt 70 zl i juz jedno masz. Nikt tu tez nie ukrywa, ze on nie ma tych wejsc. Generalnie cala ta dyskusja jest bez sensu
Impi01/08/2019 18:06

Fajnie by było gdyby miał i wyższy model to ma ale nie kosztuje 660zł. C …Fajnie by było gdyby miał i wyższy model to ma ale nie kosztuje 660zł. Co do tego co ma czego nie. Ja mam yamahe i znów nie ma BT, a ma hdmi kilka szt. i optyka. Ale co z tego jak głównie słucham muzyki i wolałbym BT zamiast hdmi i optyka. Wiadomo oferta nie dla każdego. Każda oferta to tylko okazja dla danej grupy osób które akurat potrzebują typowo danego produktu. Jeśli znajdę lepsze i lepiej wyposażone też napewno dodam tu okazja skierowana raczej dla ludzi co nie chcą dużo wydać i raczej bardziej do muzyki niż jako uniwersalne urządzenie bądź kino domowe.


Dokup adapter i po bólu.
e-Rick01/08/2019 18:43

Ale wez pod uwage, ze kosztuje 600 zl. Adapter bt to koszt 70 zl i juz …Ale wez pod uwage, ze kosztuje 600 zl. Adapter bt to koszt 70 zl i juz jedno masz. Nikt tu tez nie ukrywa, ze on nie ma tych wejsc. Generalnie cala ta dyskusja jest bez sensu


BT ma wbudowane
Impi01/08/2019 18:44

BT ma wbudowane


Loo faktycznie. No to jak dla mnie juz styka. Moj sie oststnio sfajczyl, moze sie skusze. Chociaz planowalem oddac go do naprawy, ale nie szukalem jeszcze speca.
Edytowane przez: "e-Rick" sie 1.
e-Rick01/08/2019 18:44

Dokup adapter i po bólu.


Ja daje rade bo załączam muzyke z YT przez TV albo pendrive wiem że można adapter BT. Tylko napisałem swoje doświadczenie że gdybym mógł to właśnie wymieniłbym hdmi i optyk na BT.
Impi01/08/2019 18:46

Ja daje rade bo załączam muzyke z YT przez TV albo pendrive wiem że mo …Ja daje rade bo załączam muzyke z YT przez TV albo pendrive wiem że można adapter BT. Tylko napisałem swoje doświadczenie że gdybym mógł to właśnie wymieniłbym hdmi i optyk na BT.


No to tak na okretke i wiecej pradu zre. Ja mam adapter CRDC i bylem bardzo zadowolony. Czy telefon czy laptop laczyl sie momentalnie. Na baterii dziala 25h.
Teraz jak mi padl wzmacniacz to dalem go do samochodu co by sie nie marnowal, ale naprawde wygoda tego rozwiazania jest nieporownywalna.
e-Rick01/08/2019 18:49

No to tak na okretke i wiecej pradu zre. Ja mam adapter CRDC i bylem …No to tak na okretke i wiecej pradu zre. Ja mam adapter CRDC i bylem bardzo zadowolony. Czy telefon czy laptop laczyl sie momentalnie. Na baterii dziala 25h.Teraz jak mi padl wzmacniacz to dalem go do samochodu co by sie nie marnowal, ale naprawde wygoda tego rozwiazania jest nieporownywalna.


No wiecej, ale niedługo będę chciał sprzedać i kupić coś innego więc już się nie będę bawił a ogólnie też mało używam bo w bloku nie mogę za bardzo
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst