Niestety, ta okazja już wygasła
AMD GIGABYTE Radeon RX VEGA 56 GAMING OC 8GB HBM2 Karta graficzna
174° Zakończono

AMD GIGABYTE Radeon RX VEGA 56 GAMING OC 8GB HBM2 Karta graficzna

1.207złAMD Okazje
22
sie 28.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Polecam po zakupie zrobić UV + zmienić krzywą wentylatorów
Jest to jedna z ostatnich okazji, aby kupić V56, bo ta ma już status EOL
Aktualizacje społecznościowe
AMD Okazje

Grupy

22 Komentarze
W tej cenie zdecydowanie lipton
Cały czas jest w takiej cenie. Trochę słaba konstrukcja.
nie brac tego, najgorsza i najbardziej awaryjna wersja. juz lepiej wziac glosnego referenta, ktory jest przynajmniej bardzo solidnie zbudowany, niz meczyc sie z RMA tego szrotu.
Kupując ten produkt: koniecznie na górę radiatory, pod ciepłowód pod backplate koniecznie termopad 1.5mm
senes28/08/2019 10:49

Kupując ten produkt: koniecznie na górę radiatory, pod ciepłowód pod back …Kupując ten produkt: koniecznie na górę radiatory, pod ciepłowód pod backplate koniecznie termopad 1.5mm


Gigabyte wzorował się na asusie i obie firmy olały totalnie kwestie termopadów
jedyne sensowne radeony to seria 5700, cała reszta to chłam i nie warto tego brać
Szukam karty graficznej do mojego ryzena 3600 w przedziale cenowym ~~1600zł i co warto według Was wziąć? Myślałem nad używanym GTX 1080 / 1080ti ale czy w tym budżecie nie lepiej dopłacic i kupić nowego? Jak z wydajnością takich kart?
To już lepiej rtx 2060, wydajność ta sama a kupisz bez problemów nowke
pospolitus_28/08/2019 10:59

Szukam karty graficznej do mojego ryzena 3600 w przedziale cenowym …Szukam karty graficznej do mojego ryzena 3600 w przedziale cenowym ~~1600zł i co warto według Was wziąć? Myślałem nad używanym GTX 1080 / 1080ti ale czy w tym budżecie nie lepiej dopłacic i kupić nowego? Jak z wydajnością takich kart?


Do 1600zl raczej 1080 ti nie znajdziesz ;/ w tej cenie albo słaba wersja 2060 (od palita np) albo blower rx 5700
Matij4S28/08/2019 11:05

Do 1600zl raczej 1080 ti nie znajdziesz ;/ w tej cenie albo słaba wersja …Do 1600zl raczej 1080 ti nie znajdziesz ;/ w tej cenie albo słaba wersja 2060 (od palita np) albo blower rx 5700


Mam okazję kupić referencyjną wersję GTX 1080ti od HP Za 1200zl ale nie wiem czy będzie miał gościu na pewno je. Do tego bym zmienił chłodzenie na Arctic Accelero Xtreme IV. A z tego co widziałem to rtx 2060=GTX 1080 tylko, że rtx 2060 jest nowy, ma gwarancję, + gry jakieś i moduł rt.
Edytowane przez: "pospolitus_" sie 28.
kbi28/08/2019 10:25

nie brac tego, najgorsza i najbardziej awaryjna wersja. juz lepiej wziac …nie brac tego, najgorsza i najbardziej awaryjna wersja. juz lepiej wziac glosnego referenta, ktory jest przynajmniej bardzo solidnie zbudowany, niz meczyc sie z RMA tego szrotu.



100% racji, nie kupujcie tego bubla, bo jest to najgorsza możliwa karta do kupienia. Crashe, sterowniki, problemy z vrm, randomowo umiera.
pospolitus_28/08/2019 11:15

Mam okazję kupić referencyjną wersję GTX 1080ti od HP Za 1200zl ale nie wie …Mam okazję kupić referencyjną wersję GTX 1080ti od HP Za 1200zl ale nie wiem czy będzie miał gościu na pewno je. Do tego bym zmienił chłodzenie na Arctic Accelero Xtreme IV. A z tego co widziałem to rtx 2060=GTX 1080 tylko, że rtx 2060 jest nowy, ma gwarancję, + gry jakieś i moduł rt.



Jakieś szczegóły skąd, od kogo itp?
CoUsT28/08/2019 11:41

Jakieś szczegóły skąd, od kogo itp?


Nie, bo są tylko dwie sztuki, a jedna z nich jest zarezerwowana między innymi przeze mnie.
pospolitus_28/08/2019 11:43

Nie, bo są tylko dwie sztuki, a jedna z nich jest zarezerwowana między i …Nie, bo są tylko dwie sztuki, a jedna z nich jest zarezerwowana między innymi przeze mnie.



To bierz drugą dla mnie
pospolitus_28/08/2019 10:59

Szukam karty graficznej do mojego ryzena 3600 w przedziale cenowym …Szukam karty graficznej do mojego ryzena 3600 w przedziale cenowym ~~1600zł i co warto według Was wziąć? Myślałem nad używanym GTX 1080 / 1080ti ale czy w tym budżecie nie lepiej dopłacic i kupić nowego? Jak z wydajnością takich kart?


Poczekaj na pierwsze customy MSI RX 5700.
Kompozytor28/08/2019 12:03

Poczekaj na pierwsze customy MSI RX 5700.


A nie lepiej używkę 1080ti?
pospolitus_28/08/2019 12:27

A nie lepiej używkę 1080ti?


Zdecydowanie nie. Po pierwsze już referenty RX dobijają do mocy 1080 Ti. Po drugie Radeony mają ze wzgledu na konstrukcję dużo lepszą wydajność w przyszłości. Pozwól że wytłumaczę. Jeżeli teraz Battlefield 5 w 4K osiąga na obu kartach 50-60 klatek to powiedzmy BF6 na RX będzie trzymał dalej koło powiedzmy 45-50 a GTX bardzo straci. Po trzecie używane 1080 Ti to egzemplarze przypadające na największy BOOM kryptowalut i często robiły za koparki więc są bardzo zjechane.
Kompozytor28/08/2019 13:08

Zdecydowanie nie. Po pierwsze już referenty RX dobijają do mocy 1080 Ti. P …Zdecydowanie nie. Po pierwsze już referenty RX dobijają do mocy 1080 Ti. Po drugie Radeony mają ze wzgledu na konstrukcję dużo lepszą wydajność w przyszłości. Pozwól że wytłumaczę. Jeżeli teraz Battlefield 5 w 4K osiąga na obu kartach 50-60 klatek to powiedzmy BF6 na RX będzie trzymał dalej koło powiedzmy 45-50 a GTX bardzo straci. Po trzecie używane 1080 Ti to egzemplarze przypadające na największy BOOM kryptowalut i często robiły za koparki więc są bardzo zjechane.


Ale RX 5700 XT kosztuje sporo więcej. Takiego GTX 1080ti miałbym za 1200zl + wysyłka, a jest ona z niesprzedanych składaków gamingowych od HP. Więc rzadko kiedy nawet używana była. +300zl bym do niej kupić chłodzenie Arctic Accelero Xtreme IV i bym się zamknął w kwocie 1500zl. No chyba, że warto jednak dopłacić trochę do jakiegoś niereferenta RX 5700 XT.
Stefan_Karwoski28/08/2019 11:05

To już lepiej rtx 2060, wydajność ta sama a kupisz bez problemów nowke


Dozbieraj troszkę, ja za 1730zł w xtreem dorwałem Gigabyte RTX2070 Windforce 2X, za 1700 jakiś 2060 super lub niereferent rx5700 na promce
pospolitus_28/08/2019 13:39

Ale RX 5700 XT kosztuje sporo więcej. Takiego GTX 1080ti miałbym za 1200zl …Ale RX 5700 XT kosztuje sporo więcej. Takiego GTX 1080ti miałbym za 1200zl + wysyłka, a jest ona z niesprzedanych składaków gamingowych od HP. Więc rzadko kiedy nawet używana była. +300zl bym do niej kupić chłodzenie Arctic Accelero Xtreme IV i bym się zamknął w kwocie 1500zl. No chyba, że warto jednak dopłacić trochę do jakiegoś niereferenta RX 5700 XT.


Nie potrzebujesz XT żeby mieć wydajność 1080 Ti. A bajki o NiEsPrZeDaNyCh skladakach HP wrzuć między bajki. Jeśli faktycznie karty byłyby fabrycznie nowe nikt o zdrowych zmysłach nie sprzedałby ich za 1200 zeta sztuka. Zresztą ok nawet jeżeli się bardzo z powodu Intelowo-Nvidiowych spierdoxów boisz radeonow z wyimaginowanego powodu to kup coś nowego. 2060 np.
Edytowane przez: "Kompozytor" sie 28.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst