Niestety, ta okazja już wygasła
AmazonBasics uchwyt stołowy z ramionami do 2 monitorów
-183° Zakończono

AmazonBasics uchwyt stołowy z ramionami do 2 monitorów

497,11zł727,78zł-32% Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
32
wrz 20.Dostawa z: Niemcy

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Szukając solidnych uchwytów na monitory zauważyłem, że bardzo często polecane są produkty AmazonBasics. Oczywiście istnieją tańsze uchwyty, ale bazując na opiniach z Amazon można łatwo stwierdzić, że ta droższa wersja jest dużo solidniejsza i warta swoich pieniędzy. Użytkownicy mówią, że konstrukcja jest identyczna z ramionami od firmy Ergotron, które kosztują 2x więcej. Uchwyt ten jest w stanie swobodnie utrzymać nawet dwa monitory Ultrawide o przekątnej 34 cale, które ważą często ponad 8 kg.

Podwójny uchwyt zaczął w ostatnim czasie spadać dość mocno z ceny: z podstawowej ceny €167,39 spadł już do €118,55€109,98 i z dnia na dzień maleje - ciężko powiedzieć, jak długo ten proces jeszcze potrwa. Sam zamówiłem wczoraj o kilka € drożej. Po doliczeniu podatku za uchwyt zapłacimy obecnie €122,53€113,68. Jest to najniższa zanotowana cena za ten uchwyt: keepa.com/
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

32 Komentarze
Avatar
Usunięty187094
W tej cenie to się kupuje uchwyt stołowy na 3 monitory, nie dwa.
Usunięty18709420/09/2019 12:45

W tej cenie to się kupuje uchwyt stołowy na 3 monitory, nie dwa.


Nie jeśli chcesz taki uchwyt jak te od Ergotron
Tylko pytanie: czy typowe biurko z ikei wytrzyma obciążenie krawędzi takim uchwytem...
Usunięty18709420/09/2019 12:45

W tej cenie to się kupuje uchwyt stołowy na 3 monitory, nie dwa.


Uchwyt możesz kupić nawet za stówę, pytanie jak mocno będziesz musiał dokręcać śruby żeby utrzymać ciężki monitor (np ultrawide) bez opadania. Bazując na setkach opinii na amazonie uznałem, że warto dopłacić do tego produktu. Natomiast jeśli chcesz tylko statyczny wieszak, to jasne, na pewno można znaleźć coś tańszego - wrzuciłem dla osób, które mogłyby szukać takiego rozwiązania jakiego ja potrzebowałem.
Tymek99720/09/2019 12:48

Tylko pytanie: czy typowe biurko z ikei wytrzyma obciążenie krawędzi takim …Tylko pytanie: czy typowe biurko z ikei wytrzyma obciążenie krawędzi takim uchwytem...


Z jednym monitorem jest problem jak masz plaster miodu w środku także przy dwóch możesz się obudzić z monitorami na podłodze
Avatar
Usunięty187094
chem4tic20/09/2019 12:48

Uchwyt możesz kupić nawet za stówę,


Nikt nie mówi o kupowaniu uchwytu za stówę.
Mam taki uchwyt na dwa monitory za 200zł, udźwig do 8kg na każde ramie. Od ponad roku wiszą na nim dwa 27 calowe monitory. Żadnych problemów. Promocja promocją, ale nadal w tych pieniadzach, to przesada
datass333320/09/2019 12:49

Z jednym monitorem jest problem jak masz plaster miodu w środku także przy …Z jednym monitorem jest problem jak masz plaster miodu w środku także przy dwóch możesz się obudzić z monitorami na podłodze


Ja to nie, bo mam biurko własnej roboty z blatem 36mm
Karol_KAqO20/09/2019 12:50

Mam taki uchwyt na dwa monitory za 200zł, udźwig do 8kg na każde ramie. Od …Mam taki uchwyt na dwa monitory za 200zł, udźwig do 8kg na każde ramie. Od ponad roku wiszą na nim dwa 27 calowe monitory. Żadnych problemów. Promocja promocją, ale nadal w tych pieniadzach, to przesada


Podtrzymuję swoje stanowisko, że to zależy od potrzeb. Skoro są ludzie, którzy kupują Ergotrony po 1k, to prawdopodobnie znajdą się chętni na ten uchwyt. Mnie przekonały setki pozytywnych opinii ze zdjęciami na Amazonie, możliwość swobodnego ruszania monitorami po zawieszeniu, i możliwość udźwigu (i wystarczającego zasięgu) nawet na dwa 34-calowce UW.
Edytowane przez: "chem4tic" wrz 20.
chem4tic20/09/2019 12:53

Podtrzymuję swoje stanowisko, że to zależy od potrzeb. Skoro są ludzie, któ …Podtrzymuję swoje stanowisko, że to zależy od potrzeb. Skoro są ludzie, którzy kupują Ergotrony po 1k, to prawdopodobnie znajdą się chętni na ten uchwyt. Mnie przekonały setki pozytywnych opinii ze zdjęciami na Amazonie, możliwość swobodnego ruszania monitorami po zawieszeniu, i możliwość udźwigu (i wystarczającego zasięgu) nawet na dwa 34-calowce UW.


Te tańsz też mają możliwość swobodnego ruszania, bez oporów jednym palcem je przesuwam, obracam. Jest pełnoobrotowy pivot. I też mieszczą się dwa 34 calowce. Jak na ten konkretny produkt, to cena spoko, ale trzeba jednak zwrócić uwagę, że jeżeli chodzi o stosunek funkcjonalności do ceny, to nie ma tu nic specjalnego.
jack114220/09/2019 12:48

Nie jeśli chcesz taki uchwyt jak te od Ergotron


Z tego co słyszałem to im uchwyty robi/projektuje Ergotron. Nawet mają chyba jakieś uchwyty brandowane amazonem które są identyczne jak te od Ergotrona. Jak dla mnie nie warte ceny. Spokojnie można kupić uchwyt za 100-200zeta który utrzyma monitory, większość ludzi ustawia raz monitor i zapomina o uchwycie. A nawet jak potrzebujesz ruchomych to też kupisz tanio. Miałem taki tani uchwyt i działał bardzo dobrze.
smacznyPierozek20/09/2019 13:05

Z tego co słyszałem to im uchwyty robi/projektuje Ergotron. Nawet mają ch …Z tego co słyszałem to im uchwyty robi/projektuje Ergotron. Nawet mają chyba jakieś uchwyty brandowane amazonem które są identyczne jak te od Ergotrona. Jak dla mnie nie warte ceny. Spokojnie można kupić uchwyt za 100-200zeta który utrzyma monitory, większość ludzi ustawia raz monitor i zapomina o uchwycie. A nawet jak potrzebujesz ruchomych to też kupisz tanio. Miałem taki tani uchwyt i działał bardzo dobrze.


Jak chcesz uchwyt który utrzyma monitor to zdecydowanie to ci wystarczy ale jeśli chcesz nim ruszać trochę częściej to jednak może być warto kupić coś z lepszym ramieniem jak te u Ergotrona. Zgadzam się, opłacalność jest tu niska ale te uchwyty do 200 złotych to jednak nie są zbyt elastyczne.
Usunięty18709420/09/2019 12:50

Nikt nie mówi o kupowaniu uchwytu za stówę.


To ja powiem. Mam taki za stówę i wszystko jest z nim ok. Żadnych luzów i problemów.
Ma za to kanały i chwyty do estetycznego poprowadzenia kabli.
z tego co widzę w opisie to jest podane że do 27 cali a nie do 34 , myślę że 34 wieszasz na własną odpowiedzialność , natomiast nigdzie nie mogę doczytać do jakiej wagi mogą być monitory zawieszane - i nie wiem skąd w opisie okazji jest że można ponad 8 kg na jednym ramieniu zawiesić .To że pisało że ktoś sobie zawiesił 34 nie oznacza że producent dopuszcza taki rozmiar i taki ciężar.
W polskim sklepie o nazwie x - ramie na 2 monitory o wadze do 5 kg każdy można kupić już za 250zł i to są monitory 27 cali . Zastanówmy się ile osób posiada 2 - 34 calowe monitory - może osoba która wstawiła tą ofertę ?? Chyba nie - bo jak kogoś stać na 2 - 34 calowe monitory raczej nie jest cebularzem :-)
Edytowane przez: "VEN" wrz 20.
Zna ktos taki uchwyt na dwa monitory 48'' ?
Karol_KAqO20/09/2019 12:50

Mam taki uchwyt na dwa monitory za 200zł, udźwig do 8kg na każde ramie. Od …Mam taki uchwyt na dwa monitory za 200zł, udźwig do 8kg na każde ramie. Od ponad roku wiszą na nim dwa 27 calowe monitory. Żadnych problemów. Promocja promocją, ale nadal w tych pieniadzach, to przesada


Możesz podać link gdzie zakupiłeś te uchwyty ?
Lamba1520/09/2019 13:39

Możesz podać link gdzie zakupiłeś te uchwyty ?


może nie mają takiej regulacji ale każde ramie to 10 kg - to tylko przykład który możesz sobie wykorzystać.
A jeśli chodzi o to że nie mają łamanych ramion - to uwierz że po ustawieniu monitorów już tego nie ruszasz , więc przepłacanie za taki wynalazek przy ciężkich monitorach niema sensu, A jeśli potrzebujesz ustawić pod kontem monitory to kupując 2 osobne zostanie Ci jeszcze kasa na lody przez cały rok :-) ;-)
I to są uchwyty od 2 do 4 monitorów
x-kom.pl/g-1…]=1
Edytowane przez: "VEN" wrz 20.
jack114220/09/2019 13:12

Jak chcesz uchwyt który utrzyma monitor to zdecydowanie to ci wystarczy …Jak chcesz uchwyt który utrzyma monitor to zdecydowanie to ci wystarczy ale jeśli chcesz nim ruszać trochę częściej to jednak może być warto kupić coś z lepszym ramieniem jak te u Ergotrona. Zgadzam się, opłacalność jest tu niska ale te uchwyty do 200 złotych to jednak nie są zbyt elastyczne.


Miałem uchwyt na 2 monitory z gazową sprężyną czy coś w cenie około 150-200zł. Miałem zamontowane 2 monitory 24 cale. Ruszałem nimi, obracałem i działały bez problemu. Oczywiście, nie obracałem nimi co 5 minut (ale to chyba nikt nie robi), ale zdarzało mi się 2-3 razy zmieniać położenie. Moim zdaniem kupując ergotrona raczej przepłacamy, co nie zmienia faktu że ma bardzo dobre uchwyty.
VEN20/09/2019 13:46

może nie mają takiej regulacji ale każde ramie to 10 kg - to tylko pr …może nie mają takiej regulacji ale każde ramie to 10 kg - to tylko przykład który możesz sobie wykorzystać.A jeśli chodzi o to że nie mają łamanych ramion - to uwierz że po ustawieniu monitorów już tego nie ruszasz , więc przepłacanie za taki wynalazek przy ciężkich monitorach niema sensu, A jeśli potrzebujesz ustawić pod kontem monitory to kupując 2 osobne zostanie Ci jeszcze kasa na lody przez cały rok :-) ;-) I to są uchwyty od 2 do 4 monitorów https://www.x-kom.pl/g-12/c/1923-uchwyty-do-monitorow.html?f[3796][72680]=1


Ok , super dzięki. Nie wiedziałem że x-kom jakieś ma dobre
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst