Niestety, ta okazja wygasła 6 minut temu.
1655°
55
Opublikowano 27 marca 2023

Amazon - zwrot różnicy w przypadku spadku ceny do 5 kwietnia produktu zakupionego podczas wiosennych okazji 27.03 do 29.03

Awatar użytkownika JohnGoldDiamond
Opublikowane przez JohnGoldDiamond
Dołączył w 2018
866
2.479

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

30 dniowy okres próbny 𝗔𝗺𝗮𝘇𝗼𝗻 𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲 (darmowa dostawa, dostęp do VOD i inne) aktywujecie tutaj
Znalazłem informację od Amazona w centrum obsługi klienta, że Amazon zwraca różnicę automatycznie w cenie produktu, jeżeli kupicie go podczas wiosennych okazji na Amazonie od 27.03 od 18:00 do 29.03, a potem jego cena spadnie do 5 kwietnia.
Warunek jest taki, że produkt musi mieć oznaczenie wiosenne okazje oraz musi być sprzedawane przez Amazon. Sprawdziłem na kilku europejskich wersjach Amazon (PL,DE,IT,FR,ES)i ta gwarancja wszędzie obowiązuje. Dostaniecie po prostu info na mailu, że oddadzą wam różnicę w takim wypadku.
Oznaczenie wygląda tak:

659933_1.jpgKomunikat jest w języku angielskim, ale chyba większość was stąd zna angielski, a jak nie, to wam go przetlumaczę na dole, a jak dodadzą go w języku polskim, to zmienię miniaturkę.

Jeśli kupisz produkt z oznaczeniem wiosennej wyprzedaży sprzedawany przez Amazon w dniach 27-29 marca, a cena spadnie jeszcze bardziej przed 23:59 BST 5 kwietnia, automatycznie zwrócimy Ci różnicę! Gdy przetworzymy Twój zwrot, wyślemy Ci e-maila.
Amazon.pl Więcej szczegółów na Amazon.pl
Poradnik zakupowy Amazon możecie znaleźć TUTAJ
Aktualizacje społecznościowe

55 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Krzychu007
    To chyba dyskusja powinna być
    Awatar użytkownika quercus
    Musimy zrobić wszystko co w naszej mocy, aby nie upadł.
  2. Awatar użytkownika Cyn.amon
    ostatnio ceny spadły ?
    Awatar użytkownika sarinek
    Zacznijmy od tego ze one jeszcze nie spadły. Te promki to aktualnie kpina
  3. Awatar użytkownika rafallowca
    Lol jaka okazja a boty już cyk w gorące
    Awatar użytkownika Mr.O
    Nie boty, tylko buty. A dokładniej, ludzie o wyobraźni buta.
  4. Awatar użytkownika con_dos_cojones
    13322167-AsNDA.jpg1. W szkole pewnie byłeś prymasem. Interpunkcją nie grzeszysz.
    2. @Pepper gdzie tu okazja? Do dyskusji to wywalić.
    Awatar użytkownika Hehel
    Oczywiście że jest to okazja, były wczęsniej już publikowane tego typu jak: pepper.pl/pro…007
  5. Awatar użytkownika Maciek84
    A jest jakas zbiorcza z wiosennymi okazjami ?
  6. Awatar użytkownika Januszeq
    No to niezła promocja
  7. Awatar użytkownika Andzej
    I to jest niezła akcja
  8. Awatar użytkownika xyz2a
    A po czasie nie ma coś takiego przy zwrotach? Jak się wskazuje powód zwrotu to wybiera się powód jako cenę i wskazuje sklep.
  9. Awatar użytkownika endorama
    Róbcie screeny bo mi nie zwrocili
  10. Awatar użytkownika Perkaman
    Czy znacie jakiegos posrednika, ktory wysle cos z holenderskiego amazona, (Holandia, Belgia) na teren Polski?
    Awatar użytkownika Pan_Arek
    A czemu sklep nie może wysłać do Ciebie, a ma to zrobić pośrednik? (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Jan.Kowalski606
    Amazon mi już kilkukrotnie zwracał różnicę w cenie, jeśli takowa była od zakupu do realizacji wysyłki.
    Awatar użytkownika Pan_Arek
    To jest bardziej skomplikowane, bo sprzedawca, gdy wysyła z zagranicznego magazynu może się rozliczać na dwa sposoby:
    - naliczać własną stawkę VAT (ale jest limit takich transakcji) np. 19%
    - naliczać stawkę VAT kraju kupującego, czyli Polski np. 23%

    Jeśli sprzedawca rozlicza się w pierwszy sposób, to masz przeliczenie i wartość zakupu wychodzi kilka złotych mniejsza.
    Oczywiście to wszystko gdy jest na firmę, to wtedy to ma małe znaczenia, bo i tak trzeba doliczyć kolejny VAT 23%. (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika lazry
    Cena kindla u niemca na promocji, a u nas dalej stoi...
    Awatar użytkownika urtedbo
    To nie wiesz, ze zazdroszczą nam dobrobytu i to dlatego?
  13. Awatar użytkownika Kroweusz
    [usunięty] (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika debiansh
    Przecież zawsze można napisać do Amazona na support i zwracają normalnie różnicę na konto lub przez voucher.
    Awatar użytkownika Pantera
    gdzie to się pisze bo chce voucher za to że mi mopa
    nie wysłali z błędem przewalutowania
  15. Awatar użytkownika Aston_M.
    Da się dogadać ze sprzedawca żeby obniżył cene do 0zl na chwile po 29.03?
Awatar użytkownika