Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Felgi Aluminiowe 17 5x112 AUDI A4 A5 A6 Q5 VW TIGUAN PASSAT
179°

Felgi Aluminiowe 17 5x112 AUDI A4 A5 A6 Q5 VW TIGUAN PASSAT

949zł1.899zł-50%Allegro Okazje
35
179°
Felgi Aluminiowe 17 5x112 AUDI A4 A5 A6 Q5 VW TIGUAN PASSAT
maj 19.
Tak jak w tytule Felgi aluminiowe 17 5x112 AUDI A4 A5 A6 Q5 VW TIGUAN PASSAT.
Sprzedawca zdecydowanie juz sprawdzony przez Pepperowiczow i mysle ze spokojnie polecany (na pewno przeze mnie)
Okazja rusza 21 maja o godzinie 20.
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
Najlepsze komentarze
Minq19/05/2020 11:36

Komentarz usunięty


Ale zabłysnąłeś
35 Komentarzy
Za 699 to była OKAZJA a teraz....

Popraw w opisie - na pewno.
bad19/05/2020 09:45

Za 699 to była OKAZJA a teraz....Popraw w opisie - na pewno.


Poprawione dzieki
Miesiac temu te same felgi byly za 699zl, sprzedaz trwala moze sekunde (teraz powinno byc lepiej), felgi zdecydowanie polecam, jakosc naprawde rewelacyjna i mysle ze spokojnie warte nawet tych 949zl.

allegro.pl/ofe…WE=


Wtedy byly z logo VW moze dlatego byly tansze
Nadal dobra cena choć pewnie w podobnej można znaleźć jeszcze na olx z ostatniej promki
Ale to brzydkie....
Kurka wódka, nie ma jakiejś promki na 17 5x120?
Podpasują do tej A6 C8 z ostatniej wstawki? Bo nie wiem, czy zamawiać ...
dochtor19/05/2020 09:59

Podpasują do tej A6 C8 z ostatniej wstawki? Bo nie wiem, czy zamawiać ...


Takie male koleczka do takiego auta, jak to bedzie wygladac.
Przynajmniej 19 cali.
code19/05/2020 09:58

Komentarz usunięty


Januszem biznesu kazdy moze zostac
Adikk19/05/2020 09:51

Nadal dobra cena choć pewnie w podobnej można znaleźć jeszcze na olx z ost …Nadal dobra cena choć pewnie w podobnej można znaleźć jeszcze na olx z ostatniej promki


Dokładnie, nadal mi wiszą na olx. 😁
Ok, jak wszyscy się rzucili na te felgi z poprzedniej promki, to na necie wstawiali zdjęcia to średnio to wyglądało.
Maciek_K_19/05/2020 10:03

Dokładnie, nadal mi wiszą na olx. 😁


Za duzym Januszem chcesz zostac i dlatego wisza
Ja przycialem tylko 3 stowki
Nie ma jakieś fajnej promki na felgi do Fiesty mk7?
Bruksista19/05/2020 10:13

No co ty, do jakich?


Mi przypominają 17" z Passata B7 Highline
KMGSM19/05/2020 10:00

Takie male koleczka do takiego auta, jak to bedzie wygladac.Przynajmniej …Takie male koleczka do takiego auta, jak to bedzie wygladac.Przynajmniej 19 cali.


4408481-3dyeN.jpgPrzynajmniej nie będą tak śmiesznie wyglądać jak te z tarczami od roweru Jak w dorożce

4408481-9E1I8.jpg

A tak to powinno wyglądać, by miało ręce i nogi:
4408481-65jHb.jpg
Edytowane przez: "pwil" maj 19.
pwil19/05/2020 10:58

[Obrazek] Przynajmniej nie będą tak śmiesznie wyglądać jak te z tarczami od …[Obrazek] Przynajmniej nie będą tak śmiesznie wyglądać jak te z tarczami od roweru


O kurrr.... to jest straszne
Jakby ktoś chciał z małopolskieggo : Kraków, nowy Sącz Limanowa to od ręki mogę już dzisiaj puścić za 900. Nowe z poprzedniej okazji. Nieuzywane, cały komplet.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst