Niestety, ta okazja już wygasła
Age of Civilizations: Afryka
529° Zakończono

Age of Civilizations: Afryka

ZA DARMO6,55złGoogle Play Okazje
17
529° Zakończono
Age of Civilizations: Afryka
maj 8. 2019

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Ponownie za darmo.
Warto wspomnieć, że jest to gra polskiej produkcji.
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
1 darmowe ściągnięcie = 1 darmowy kondom dla afrykanczyka. Warto.
17 Komentarzy
Polecam. Co jakiś czas jest za darmo ale warta nawet tych paru zł.
spoko gierka, polecam
Pobrana cebula
1 darmowe ściągnięcie = 1 darmowy kondom dla afrykanczyka. Warto.
kolejny kontynent gry za darmo. super
a kiedy wersja globalna będzie za darmo
Avatar
Usunięty153672
Jaką macie taktyke w tej grze? Grałem już w wersję "Ameryka", teraz próbowałem grać w "Afrykę" i niestety gra polega tylko na ganianiu po mapie. Jak podbijasz wschód, to atakują Cię z zachodu. Jak idziesz w dół mapy, to zaraz masz atak z góry... Szybko się nudzi takie bezsensowne odbijanie zdobytych niedawno prowincji.
Usunięty15367208/05/2019 19:11

Jaką macie taktyke w tej grze? Grałem już w wersję "Ameryka", teraz pró …Jaką macie taktyke w tej grze? Grałem już w wersję "Ameryka", teraz próbowałem grać w "Afrykę" i niestety gra polega tylko na ganianiu po mapie. Jak podbijasz wschód, to atakują Cię z zachodu. Jak idziesz w dół mapy, to zaraz masz atak z góry... Szybko się nudzi takie bezsensowne odbijanie zdobytych niedawno prowincji.


Pamiętaj o dyplomacji przydatne na początku
Edytowane przez: "Leonis" maj 8. 2019
Polecam jego najnowsza wersje. Dodano wiele opcji min. badania, rozwój ekonomiczny, zaawansowana dyplomacja, podatki, zarządzanie budżetem. Bardzo fajna gra.
remkac9608/05/2019 21:21

Polecam jego najnowsza wersje. Dodano wiele opcji min. badania, rozwój …Polecam jego najnowsza wersje. Dodano wiele opcji min. badania, rozwój ekonomiczny, zaawansowana dyplomacja, podatki, zarządzanie budżetem. Bardzo fajna gra.


Narzekają że się zawiesza. To jak to jest?
Usunięty3943308/05/2019 21:25

Narzekają że się zawiesza. To jak to jest?


U mnie działa co prawda chyba największa mapa nie działa jakiś błąd u mnie jest przy generowaniu ale pozatym działa ok.
A telefonu nie mam jakiegoś bogatego Honor 7C
remkac9608/05/2019 21:21

Polecam jego najnowsza wersje. Dodano wiele opcji min. badania, rozwój …Polecam jego najnowsza wersje. Dodano wiele opcji min. badania, rozwój ekonomiczny, zaawansowana dyplomacja, podatki, zarządzanie budżetem. Bardzo fajna gra.


Mówisz o AoC 2?
heterogenizowany08/05/2019 23:16

Mówisz o AoC 2?


Tak. O wiele lepsza wersja. W sumie AoC to bardziej taka beta lub demko, niż pełnoprawna gra. Za mało ma jednak opcji.
Civilizations... Afryka... xD
Cena na plusik, brakuje tylko informacji, że gierka na telefon
Super gra, gram już kilka lat, doszedłem już do budowy szalasów z błota. Niesamowity realizm
Nie ma już tego za darmo, tak btw czy jest gdzieś opcja zgłoszenia do usunięcia promocji przez użytkownika?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst