Niestety, ta okazja już wygasła
Adidas Originals x Pharrell Williams HU Holi Tennis HU MC
522° Zakończono

Adidas Originals x Pharrell Williams HU Holi Tennis HU MC

297zł524zł-43%MandMdirect Okazje
45
maj 13.Dostawa z: Wielka Brytania
Adidas Originals x Pharrell Williams HU Holi Tennis HU MC - AC7366
Dostawa 35 zł
Buty, których sam szukałem chyba od roku, gdy zobaczyłem je u pewnego twórcy internetowego (tak, Paris)
W Polsce w zasadzie nie idzie ich kupić, spotykam je chyba drugi raz. Ponadto w promocji są również inne rzeczy (nie tylko buty) z kolekcji Pharrell Williams - mandmdirect.pl/02/…ams

Sklep jak czytałem opinie (również na Pepperze) legitny, sam wziąłem, zobaczymy co z tego wyniknie.

Kolor:Purpurowy/Niebieski/Zielony/Załamany Biały/Pomarańczowy
Szczegóły Produktu:
  • Wierzch: adidas Primeknit.
  • Wyściółka: materiał tekstylny.
  • Amortyzująca wkładka.
  • Środkowa podeszwa EVA - stworzona dla komfortu i dodatkowej amortyzacji.
  • Środkowa podeszwa EVA. Niskoprofilowa gumowa karbowana podeszwa zewnętrzna.
_
Ceneo wskazuje na 550 zł (oczywiście nigdzie i tak ich nie ma) - ceneo.pl/607…484
Aktualizacje społecznościowe
MandMdirect Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
CzakNoris13/05/2019 18:47

Świetne dla uczestników parad pewnej mniejszości


Jeśli dla Ciebie kolorowe buty to symbol "parad pewnej mniejszości" to problem nie leży w butach a w Twojej mentalności
Zacytuje klasyka : meskich nie bylo?
Sklep full legal. Paczka idzie ok 4-5 dni
Wyglądają jak po malowaniu mieszkania, ale córka mówi, że kozak to jej zamówiłem
45 Komentarzy
Moje ulubione buty z obecnie posiadanych, bardzo dobra cena, kupiłem czarne na promocji w Adidasie za prawie 100 zł więcej. Plusik.
Edytowane przez: "Zzeus" maj 13.
Sklep full legal. Paczka idzie ok 4-5 dni
Zzeus13/05/2019 18:23

Moje ulubione buty z obecnie posiadanych, bardzo dobra cena, kupiłem …Moje ulubione buty z obecnie posiadanych, bardzo dobra cena, kupiłem czarne ma promocji w Adidasie za prawie 100 zł więcej. Plusik.


Również posiadam, ale szare. Są mega wygodne A jak u Ciebie z rozmiarówką? Porównywalnie do innych butów?
Ps. jak komuś się nie podoba kolor to tak jak napisałem w opisie, jest wiele innych kolorów
Edytowane przez: "Gen.Wrilan" maj 13.
Wrilan dzięki za wrzute bo premium buty są jak na lekarstwo tutaj w dobrych cenach
Edytowane przez: "BartekSkowski" maj 13.
Zacytuje klasyka : meskich nie bylo?
Koparka_Kopie13/05/2019 18:34

Zacytuje klasyka : meskich nie bylo?


Mi akurat te się podobają, a wrzucam je też poniekąd jako ciekawostkę - tak jak napisałem, ciężko było je znaleźć. Jak się nie podoba to jest masa innych kolorów, wszystko masz w opisie
Gen.Wrilan13/05/2019 18:36

Mi akurat te się podobają, a wrzucam je też poniekąd jako ciekawostkę - tak …Mi akurat te się podobają, a wrzucam je też poniekąd jako ciekawostkę - tak jak napisałem, ciężko było je znaleźć. Jak się nie podoba to jest masa innych kolorów, wszystko masz w opisie


To bylo pytanie retoryczne:) sklep dobry sam zamawialem ostatnio modele ktorych u nas nie ma
Początkowo pomyślałem wtf co to za kolor, ale im dłużej im się przyglądam tym bardziej mi się podobają w szczególności, gdy pomyślę, że Polska w większości jest taka szaro bura to fajnie wprowadzić do tego kraju odrobine koloru. Brałbym gdyby nie to, że mam już podobne adidasy.
Do zestawu koszulka:
mandmdirect.pl/01/…wny
Oraz bluza
mandmdirect.pl/01/…ruk

Świetne dla uczestników parad pewnej mniejszości
CzakNoris13/05/2019 18:47

Świetne dla uczestników parad pewnej mniejszości


Jeśli dla Ciebie kolorowe buty to symbol "parad pewnej mniejszości" to problem nie leży w butach a w Twojej mentalności
Jak się dobrze szuka to na adidasie w outlecie można wyrwać bardziej stonowane cw za ~200zł
Tylko trzeba poczekać do następneej obniżki w outlecie bądź też dodatkowego kodu -20% i będzie git.
Sam swoje kupiłem bodajże za 183zł i to miesiąc temu. A buty jak budy spoko wygodne, ale do boosta jeżeli chodzi o wygode to im daleko.
Buty wyglądają bardzo fajnie ale chyba już jestem za stary na takie kolory
Kiedyś kupiłem jasne niebieskie za 130 . Max 200 ziko można za nie dac . Fajne na lato
Wyglądają jak po malowaniu mieszkania, ale córka mówi, że kozak to jej zamówiłem
Krzysztof_Rabiczko13/05/2019 19:49

Kiedyś kupiłem jasne niebieskie za 130 . Max 200 ziko można za nie dac . Fa …Kiedyś kupiłem jasne niebieskie za 130 . Max 200 ziko można za nie dac . Fajne na lato


Ten model za 130 pln?
Dlaczego są takie poplamione?
Szkoda że nie podałeś źródła steal alert
Kremowe też w tej cenie
ale jak dla mnie troszeczkę za drogie
małe info, są mega wąskie, kupiłem z jakieś pół roku temu inny kolor z ich oficjalnego sklepu i poszły do zwrotu bo mały palec chciał przejść na drugą stronę lustra.
Nervowy13/05/2019 20:24

Ten model za 130 pln?


Jep. Wczoraj przyszły mi Timberlandy premium inch 6 za 260 zł nówki xd w sklepie koło tysiąca. Trzeba mieć farta. Jakiś czas temu kupiłem 4 pary Adidas iniki na booscie za 160 zł wszystkie nowe a cena sklepowa za parę to około 400 zł. I tak mógłbym wymieniać jak to nie lubię przepłacać i trafiam na okazję
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst