Niestety, ta okazja już wygasła
Adata SX8200 480GB
124° Zakończono

Adata SX8200 480GB

425zł480zł-11%Proline Okazje
28
sty 4. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Tani ale wydajny dysk m.2 w jeszcze niższej cenie.
UWAGA! proline daje 34 miesięcy gwarancji na sprzęt.
129772.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Proline OkazjeProline wyprzedaże

Grupy

Najlepsze komentarze
Na SSD Adata/XPG jest 5 lat.
Proline nie może dawać gwarancji.
Gwarancję daje producent ewentualnie dystrybutor/importer i jest ona tylko dobrą wolą producenta i może mieć różne ograniczenia.
Sprzedawca jak proline nie ma kompletnie nic wspólnego z gwarancją.
Może być co najwyżej pośrednikiem między klientem, a gwarantem.
Ale zawsze gwarancje można być realizowana bezpośrednio przez zgłoszenie RMA na stronie producenta., czy jak tam producent/dystrybutor określa.

Sprzedawca jest odpowiedzialny ustawowo (2 lata przy sprzedaży konsumenckiej) poprzez rękojmię.
28 Komentarzy
Na SSD Adata/XPG jest 5 lat.
Proline nie może dawać gwarancji.
Gwarancję daje producent ewentualnie dystrybutor/importer i jest ona tylko dobrą wolą producenta i może mieć różne ograniczenia.
Sprzedawca jak proline nie ma kompletnie nic wspólnego z gwarancją.
Może być co najwyżej pośrednikiem między klientem, a gwarantem.
Ale zawsze gwarancje można być realizowana bezpośrednio przez zgłoszenie RMA na stronie producenta., czy jak tam producent/dystrybutor określa.

Sprzedawca jest odpowiedzialny ustawowo (2 lata przy sprzedaży konsumenckiej) poprzez rękojmię.
Hmmm, ciekawe jak z tą gwarancją, bo jak wygląda tak jak kiedyś to ja bym się wahał...

wykop.pl/ram…ta/
Edytowane przez: "MichaPabisek" sty 4. 2019
Za tą samą cenę SX8200 Pro 512 GB też z Proline
Roger704/01/2019 09:19

Na SSD Adata/XPG jest 5 lat...


Tyle teorii, a link w komentarzu poniżej mówi jak wygląda rzeczywistość.
Lepiej zatem mieć na linii solidnego sprzedawcę, który zajmie się takimi duperelami za Ciebie.
Jakiś czas temu wziąłem z X-koma SX8200 240gb. Pewnie mialem pecha, ale wytrzymał... miesiąc pracy jako dysk systemowy (bez przewalania tryliarda terabajtow danych kazdego dnia). Zwrocili pieniadze, czekam na przelew.
Pewnie mialem pecha, ale niesmak pozostał...
Teraz skłaniam sie do odrobinke drozszego samsunga (nawet evo).
majk3l04/01/2019 09:39

Tyle teorii, a link w komentarzu poniżej mówi jak wygląda rz …Tyle teorii, a link w komentarzu poniżej mówi jak wygląda rzeczywistość.Lepiej zatem mieć na linii solidnego sprzedawcę, który zajmie się takimi duperelami za Ciebie.


I pokrywa się z praktyką. Tak jak pisałem - gwarancja może być uzależniona od wielu czynników, a sklep w obsłudze gwarancyjnej może pośrednikiem - jeśli się na to zgodzi.
Roger77 min

I pokrywa się z praktyką. Tak jak pisałem - gwarancja może być uzależniona …I pokrywa się z praktyką. Tak jak pisałem - gwarancja może być uzależniona od wielu czynników, a sklep w obsłudze gwarancyjnej może pośrednikiem - jeśli się na to zgodzi.


Nie można zapominać, że są sklepy będące jednocześnie importerami.. Zazwyczaj to dosyć nieciekawa sytuacja ale jednak.
Roger704/01/2019 09:48

I pokrywa się z praktyką. Tak jak pisałem - gwarancja może być uzależniona …I pokrywa się z praktyką. Tak jak pisałem - gwarancja może być uzależniona od wielu czynników, a sklep w obsłudze gwarancyjnej może pośrednikiem - jeśli się na to zgodzi.



Jakbyś go przeczytał to byś wiedział, że nie pokrywa się. Szczególnie w przypadku firm krzak, takich jak ADATA. Ale solidny sklep nawet jeżeli sprzedaje produkty firmy krzak to będzie wolał załatwić sprawę z tobą, nawet swoim kosztem niż stracić reputację.
Tak jak pisałem - odsyłanie do producenta dla samego klienta jest uciążliwe.
Po to dobiera się solidnego sprzedawce, żeby nie martwić się o gwarancję przez cały okres jej trwania.
Solidny sklep załatwi za Ciebie sprawy gwarancyjne nawet przed upływem piątego roku, nie uzależniając jej od rękojmi czy tego czy jesteś konsumentem czy nie. Poza tym nie poniesiesz zbędnych kosztów odsyłki.
"Już po publikacji artykułu skontaktował się z nami przedstawiciel firmy ADATA, który udzielił nam dodatkowych, nieznanych nam wcześniej informacji. Szeroko dostępny na rynku model SX8200 zostanie wkrótce wycofany ze sprzedaży i zastąpiony testowanym PRO. Co ważne, „nowy” będzie oferowany w cenie poprzednika. W tym przypadku nieco zmieniona nazwa nie ma sugerować wyraźnie wyższej wydajności, lecz jedynie wprowadzić przejrzystość do oferty. Najwyraźniej sam fakt zmiany pojemności z 240 GB na 256 GB został uznany za zbyt mało znaczący."

źródło: pclab.pl
majk3l15 min

Jakbyś go przeczytał to byś wiedział, że nie pokrywa się. Szczególnie w prz …Jakbyś go przeczytał to byś wiedział, że nie pokrywa się. Szczególnie w przypadku firm krzak, takich jak ADATA. Ale solidny sklep nawet jeżeli sprzedaje produkty firmy krzak to będzie wolał załatwić sprawę z tobą, nawet swoim kosztem niż stracić reputację. Tak jak pisałem - odsyłanie do producenta dla samego klienta jest uciążliwe. Po to dobiera się solidnego sprzedawce, żeby nie martwić się o gwarancję przez cały okres jej trwania. Solidny sklep załatwi za Ciebie sprawy gwarancyjne nawet przed upływem piątego roku, nie uzależniając jej od rękojmi czy tego czy jesteś konsumentem czy nie. Poza tym nie poniesiesz zbędnych kosztów odsyłki.


Chyba się nie rozumiemy.
Ja się zgadzam z Twoim komentarzem. Nie rozumiem tylko, co napisałem takiego, co by przeczyło temu co sam piszesz?
Przeczytałem dyskusję z wykopu i jak dla mnie się pokrywa z tym co napisałem - gwarancja może być uzależniona od mnóstwa rzeczy i, jak w tym przypadku, od kiepskiej obsługi i do tego klient musi dostarczyć towar na swój koszt.
A dobry sklep, tak jak piszesz, może być pomocny przy realizacji gwarancji - ale będzie tylko pośrednikiem co w tym przypadku oznaczałoby ominięcie kosztów wysyłki.
Dlatego zwykle, jeśli nie minął termin, dla klienta korzystniejsza jest rękojmia. Ale to jego wybór i wola z czego skorzysta.
Roger704/01/2019 09:19

Na SSD Adata/XPG jest 5 lat.Proline nie może dawać gwarancji.Gwarancję da …Na SSD Adata/XPG jest 5 lat.Proline nie może dawać gwarancji.Gwarancję daje producent ewentualnie dystrybutor/importer i jest ona tylko dobrą wolą producenta i może mieć różne ograniczenia.Sprzedawca jak proline nie ma kompletnie nic wspólnego z gwarancją. Może być co najwyżej pośrednikiem między klientem, a gwarantem.Ale zawsze gwarancje można być realizowana bezpośrednio przez zgłoszenie RMA na stronie producenta., czy jak tam producent/dystrybutor określa.Sprzedawca jest odpowiedzialny ustawowo (2 lata przy sprzedaży konsumenckiej) poprzez rękojmię.



No i gadasz prawie prawdę. Tylko sprzedawca podbija CI gwarancje i to że na stronie jest tyle nie oznacza że to co kupileś ma taką sama gwarancje.

Zapytany Proline powiedzial mi że te 34M wynika z dilu jaki maja z dystrybutorem. Widocznie najwiecej pada w tym okresie
calz04/01/2019 10:38

No i gadasz prawie prawdę. Tylko sprzedawca podbija CI gwarancje i to że n …No i gadasz prawie prawdę. Tylko sprzedawca podbija CI gwarancje i to że na stronie jest tyle nie oznacza że to co kupileś ma taką sama gwarancje.Zapytany Proline powiedzial mi że te 34M wynika z dilu jaki maja z dystrybutorem. Widocznie najwiecej pada w tym okresie


No i niemal nie mijasz się z prawdą.
To jest sprawa wewnętrzna proline jak się umawia z dystrybutorem.
Gwarancja producenta jest niezależna i biegnie niezależnie od powyższego.
Roger704/01/2019 10:58

No i niemal nie mijasz się z prawdą. To jest sprawa wewnętrzna proline jak …No i niemal nie mijasz się z prawdą. To jest sprawa wewnętrzna proline jak się umawia z dystrybutorem.Gwarancja producenta jest niezależna i biegnie niezależnie od powyższego.



No i od Proline dostajesz informacje na papierze a nie na stronce www na którym masz napisane 34 miesiące. Proste
calz04/01/2019 11:04

No i od Proline dostajesz informacje na papierze a nie na stronce www na …No i od Proline dostajesz informacje na papierze a nie na stronce www na którym masz napisane 34 miesiące. Proste


Co wcale nie oznacza, że nie możesz skorzystać z pięcioletniej gwarancji producenta, która zostaje jedyną po upływie 34 miesięcy.
Równie proste.
Roger704/01/2019 11:06

Co wcale nie oznacza, że nie możesz skorzystać z pięcioletniej gwarancji pr …Co wcale nie oznacza, że nie możesz skorzystać z pięcioletniej gwarancji producenta, która zostaje jedyną po upływie 34 miesięcy.Równie proste.



No co za beton z Ciebie,. Na jakiej podstawie masz z niej niby skorzystać jak masz papier na 34 miesiace ja pierdykam czego Ty nie ogarniasz.
To że sobie ADATA pisze na stronie to niech sobie pisze, liczy się papier ktory dostajesz z produktem i na jego podstawie realizujesz gwarancje.
calz4 min

No co za beton z Ciebie,. Na jakiej podstawie masz z niej niby skorzystać …No co za beton z Ciebie,. Na jakiej podstawie masz z niej niby skorzystać jak masz papier na 34 miesiace ja pierdykam czego Ty nie ogarniasz.To że sobie ADATA pisze na stronie to niech sobie pisze, liczy się papier ktory dostajesz z produktem i na jego podstawie realizujesz gwarancje.


Trudno przebić się przez Twoje ograniczenia ale spróbuję.
Masz papier na gwarancję dystrybutora w Polsce, nie producenta.
Gwarancja producenta jest niezależna i można z niej skorzystać robiąc zgłoszenie RMA.
Do tego nie jest potrzebny żaden papier gwarancji, tylko dowód zakupu.
Roger704/01/2019 09:19

Na SSD Adata/XPG jest 5 lat.Proline nie może dawać gwarancji.Gwarancję da …Na SSD Adata/XPG jest 5 lat.Proline nie może dawać gwarancji.Gwarancję daje producent ewentualnie dystrybutor/importer i jest ona tylko dobrą wolą producenta i może mieć różne ograniczenia.Sprzedawca jak proline nie ma kompletnie nic wspólnego z gwarancją. Może być co najwyżej pośrednikiem między klientem, a gwarantem.Ale zawsze gwarancje można być realizowana bezpośrednio przez zgłoszenie RMA na stronie producenta., czy jak tam producent/dystrybutor określa.Sprzedawca jest odpowiedzialny ustawowo (2 lata przy sprzedaży konsumenckiej) poprzez rękojmię.


gdzie zes sie takich glupot naczytał?

gwarantem moze byc zarowno producent jak importer czy sprzedawca...nawet osoba fizyczna...
kazdy kto udziela gwarancji staje się gwarantem i sam ustala jej zasady
rekojmia to zupelnie co innego
desperados99904/01/2019 12:46

gdzie zes sie takich glupot naczytał?gwarantem moze byc zarowno producent …gdzie zes sie takich glupot naczytał?gwarantem moze byc zarowno producent jak importer czy sprzedawca...nawet osoba fizyczna...kazdy kto udziela gwarancji staje się gwarantem i sam ustala jej zasadyrekojmia to zupelnie co innego


Gdzie napisałem, że gwarantem nie może być producent, dystrybutor, czy importer?
Albo gdzie napisałem, że gwarancja i rękojmia to jest to samo?
Roger704/01/2019 12:50

Gdzie napisałem, że gwarantem nie może być producent, dystrybutor, czy imp …Gdzie napisałem, że gwarantem nie może być producent, dystrybutor, czy importer?Albo gdzie napisałem, że gwarancja i rękojmia to jest to samo?


tutaj
Proline nie może dawać gwarancji.


i to jest nieprawda
desperados99904/01/2019 12:51

tutaj Proline nie może dawać gwarancji.i to jest nieprawda


Masz rację, w tym jednym miejscu źle to ująłem.
Chodziło o to, że sklep nie może dawać ani ograniczać gwarancji producenta, bo tę daje producent i ona w przypadku tego konkretnego dysku wynosi 5 lat gwarancji producenta.
Natomiast oprócz tego (nie zamiast) proline ma układ z dystrybutorem na 34 miesięczną gwarancję.
Natomiast reszta Twoich zarzutów jest bezzasadna
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od sebastian_wlp5. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst