Niestety, ta okazja wygasła 26 lutego 2019.
773°
Opublikowano 20 lutego 2019
Adata SSD XPG SX6000 512GB PCIe 3x2 1000/800MB/s M2 #net-s.pl wysyłka od 10,99PLN
Opublikowane przez
Sa13hunt3r
Dołączył w 2017
100
140
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
48 Komentarzy
sortowanie:Warto rozwazyć zakup u konkurencji.
Sklep jest bardzo negatywnie komentowany na forach IT.
Osobiście też miałem z nimi przeprawy.
No chyba jednak nie
2. Cena z dnia 2019-02-18
Pamiętajcie że ten model się mocno grzeje.
Gwarancja na dysk to trochę śliska sprawa. Jeżeli usterka nie pozwala na usunięcie swoich danych, to odsyłanie takiego dysku może nie być najlepszym pomysłem.
Jest promocja do końca lutego w hurtownii.
Produkt ma status EoL i został zastąpiony wersja pro z PCIe x4
Średnia wydajność, ale w czym? Chyba nie w odczycie danych.
dokładnie, najlepiej trzymać wolne zawsze, wtedy nie będzie szkoda
i
camino.pl/sol…tml
Zależy kto jej udziela, producent czy sprzedawca.
Druga sprawa to że w Polsce reklamacje zawsze składane są za pośrednictwem sklepu, chyba że producent zadeklaruje inaczej. Więc o ile choćby czas samej naprawy zależy wtedy od serwisu, tak już na czas całej reklamacji duży wpływ ma sklep, a z tym bywa baaardzo różnie i zależy to od podejścia do klienta.
Gorzej jak jedyny serwis producent ma gdzieś w Zachodniej Europie albo Chinach.
Ale w stacjonarnym PC przy odpowiednim chłodzeniu chyba da radę?
u sprzedawcy (nawet prywatnej osoby) mamy prawnie zagwarantowaną RĘKOJMIĘ. ustawowe 2 lata.
zatem w nosie mam czy sklep sobie sprawnie ogarnie wysyłkę do serwisu producenta. ja ZAWSZE przychodzę 15 dnia od złożenia rękojmi i mówię że chcę sprzęt. (czasem im się uda wysłać do diagnozy wcześniej i zapada decyzja o naprawie to niestety muszę czekać na naprawę ale też nie ile będzie się podobało sklepowi czy serwisowi, tylko tyle ile jest to niezbędne. czyli przeważnie od razu naprawiają po diagnozie)
ost w auchanie oddawałem nową mikrofalę i 15 dnia leżała DOKŁADNIE w tym samym miejscu gdzie ją postawił pracownik przyjmujący reklamację 2 tyg wcześniej. w nosie miałem że nawet nie wysłali do diagnozy i zmusiłem ich do oddania pieniędzy.
rękojmia: 14 dni na ustosunkowanie się sprzedawcy, jak nie odrzucił wam reklamacji to automatycznie uznał zasadność. wtedy albo naprawia/wymienia albo oddaje kase.
czyli że z cenką się rypnęli w jakiejś hurtowni. Zamówię we wszystkich tych sklepach - większa szansa, że któryś zrealizuje.
wypadałoby podac koszty dostawy i poprawić błędnie podane łacze na x2 a nie x4(Edytowano)