Niestety, ta okazja już wygasła
Adapter Bluetooth 4.0 ORICO @Gearbest
186° Zakończono

Adapter Bluetooth 4.0 ORICO @Gearbest

14,80zł Darmowa dostawa DarmowaGearBest Okazje
Edytor39
186° Zakończono
Adapter Bluetooth 4.0 ORICO @Gearbest
sie 20. 2020Dostawa z: Chiny

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Adapter Bluetooth 4.0 ORICO za $3.99 w Gearbest. Dostawa jest darmowa.

Za adapter Bluetooth 5.0 zapłacimy $9.07

291339-MdDQv.jpg
Aktualizacje społecznościowe
GearBest OkazjeGearBest kody rabatowe
39 Komentarzy
Działa ? bo 99% z alegro nie.
Ostatnio kupiłem na Ali z aptx i bt 5.0 za 2.99$
Szukam jakiegoś adaptera do podłączenia słuchawek BT5.0 do komputera stacjonarnego. Czy ten adapter BT w wersji 4 bedzie ok czy musi być w wersji 5?
@fellow co to znaczy że nie działają?
Hmm, warto dodać info jaki chipset, bo od tego bardzo dużo zależy.
Na zdjęciach podają RTL8761B.
Czy z czymś takim ruszą gamepady? Czy tylko dedykowane dongle?
Ja zamówiłem teraz za ok. 12zł z BT 5.0.
Zobaczymy czy zadziała.
9,73 zł 37%OFF | Bezprzewodowy Adapter USB z Bluetooth 5.0 do komputera wtyczka Bluetooth USB Bluetooth 4.0 Adapter PC odbiornik Bluetooth nadajnik
pl.aliexpress.com/ite…tml
Edytowane przez Moderatora: "link" sie 20.
wlansie wiele urzadzen ma dedykowane czyli - chipset musi byc dokladnie ten z ktorym wspolpracuja niestety
Hary_Giewont20/08/2020 12:58

Czy z czymś takim ruszą gamepady? Czy tylko dedykowane dongle?


z tego co mi się wydaje to wystarczy kompatybilny dongiel dla pada od PS4 - sam używam wbudowanego BT w płytę główną i działa elegancko
Hary_Giewont20/08/2020 12:58

Czy z czymś takim ruszą gamepady? Czy tylko dedykowane dongle?


Jeśli masz nowe pady od Xboxa, które działają po BT to będą działać, a ostatnio ktoś pisał, że nawet dźwięk leci normalnie i można połączyć więcej niż jeden, bo to były wcześniejsze problemy. Te od PS4 chyba też można łączyć.

Swoją drogą to kupowałem Ugreen z Aptx niewiele drożej, więc to nie jest chyba najlepsza oferta jeśli ktoś planuje łączyć choćby słuchawki.

Dafi20/08/2020 12:54

Szukam jakiegoś adaptera do podłączenia słuchawek BT5.0 do komputera sta …Szukam jakiegoś adaptera do podłączenia słuchawek BT5.0 do komputera stacjonarnego. Czy ten adapter BT w wersji 4 bedzie ok czy musi być w wersji [email protected] co to znaczy że nie działają?


BT jest kompatybilny wstecz, ale jesli słuchawki mają aptx to szukaj dongla z obsługą tego kodeka lepiej.
Edytowane przez: "e-Rick" sie 20.
Czy przez coś takiego można puszczać muzykę z telefonu w samochodzie?
Nie lepiej kupić za 20 zl w kraju mieć gwarancję i czekać na przesyłkę 2-3 dni i to wcale nie na alledrogo.
Jaki bluetooth polecacie do komputera stacjonarnego?
Miałem ten drogi od Asusa i nie działał pad od Xbox one (najnowszy) wraz ze słuchawkami pod bluetooth.
Każde z osobna działa, ale razem nie dawało rady.

Ma ktoś jakieś rozwiązanie? Czy bluetooth 5 ma większą moc/zasięg niż 4?
Hary_Giewont20/08/2020 12:58

Czy z czymś takim ruszą gamepady? Czy tylko dedykowane dongle?


Jesli są na BT typu Dualshock 3, to tak. Ja gram na takim padzie właśnie, bo mam dwa po konsoli a bt 4.0 na USB kupiłem 8 lat temu dodocool i działa super
Ja mogę odradzić baseusa na chipie csr. Z asusem bt400 zadnych problemów.
Jak sprawdzić czy adapter Bluetooth jest w wersji 5.0 czy niższej. Gdzieś czytałem, ze jeśli chodzi o przesyłanie muzyki BT 3.0 a nawet 4.0 jest mono a dopiero 5.0 jest stereo.
Czy ten ORICO jest tylko do PC i czy to odbiornik czy nadajnik i czy ma gniazdo mini Jack np. do podłączenia audio jak choćby tutaj: gearbest.com/wir…001.
Edytowane przez: "kuku" sie 20.
adankhazad20/08/2020 12:52

Ostatnio kupiłem na Ali z aptx i bt 5.0 za 2.99$


Pokaż co to takiego?
I widze ten tanszy orico z bt4.0 jest na chipie csr. Zaryzykowałbym tego bt5.0 tam jest chip realteka.
Dafi20/08/2020 12:54

Szukam jakiegoś adaptera do podłączenia słuchawek BT5.0 do komputera sta …Szukam jakiegoś adaptera do podłączenia słuchawek BT5.0 do komputera stacjonarnego. Czy ten adapter BT w wersji 4 bedzie ok czy musi być w wersji [email protected] co to znaczy że nie działają?


Te wszystkie allegrowe zabawki to jedna wielka masakra. Niby BT5.0. Po włożeniu do portu usb komp sie nie uruchamia lub tez brak mozliwosci sparowania ze sluchawkamj lub wywala blad uruchamiania w managerze urzadzen. Ogolnie elektrozłom. Kupiłem wbudowany w karte sieciową BT5.0 za 200zł i sparowało w sekunde i działa genialnie.
Ja polecam, kupiłem z poniższego linku i działa bez problemu, nie polecam jednak używać tego dedykowanego sterownika bo robi niezle zamieszanie na systemie. Osobiście uzywam go do połączenia pada po bt i jest całkiem ok
pl.aliexpress.com/ite…tml
Edytowane przez Moderatora: "link" sie 20.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst