Niestety, ta okazja wygasła 6 minut temu.
1411° Zakończono
491
Opublikowano 16 grudnia 2022

Abonament komórkowy Vectra Bezlimit 10GB ze zwrotem 200 zł z mBank. Abonament za 4,97 zł miesięcznie

4,97zł14,99zł-67%
Avatar
Opublikowane przez dzarek
Dołączył w 2015
29
910

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W mokazjach mBanku pojawiła się świetna oferta na abonament komórkowy w sieci Vectra.

Przy skorzystaniu z dedykowanego linku w mokazjach, bank zwróci nam 200 zł. Ma na to 75 dni licząc od pierwszej płatności za abonament.
Co istotne, płatność musi być dokonana blikiem. Prowizja za płatność poprzez bramkę płatniczą to 1,50 zł.
Vectra korzysta z nadajników Play. Sam korzystam z abonamentu i jestem zadowolony.
Z mOkazji należy skorzystać do 31.12.2022.

Poniżej szczegóły abonamentu. Opis zaczerpnąłem z okazji @preseant.

  • pierwsze 3 miesiące za 1 zł/miesięcznie
  • 21 miesięcy po 14,99 zł (normalnie 19,99 zł )
  • nielimitowane połączenia na komórki i stacjonarne
  • nielimitowane sms
  • nielimitowane mms
  • 10GB internetu po wykorzystaniu którego włącza się lejek 1Mb/s
  • roaming z pakietem 4,19GB w UE
  • umowa na 24 miesiące
  • aktywacja 0 zł

Z moich doświadczeń z mBankiem, mokazje zaliczają się bezproblemowo, a ewentualna reklamacja jest zawsze rozwiązywana na korzyść klienta.

620264_1.jpg
Vectra Więcej szczegółów na Vectra
Aktualizacje społecznościowe
Avatar
20.11. Dostawca Usług uprawniony jest do zmiany Opłat stosownie do wzrostu lub spadku poziomu cen towarów i usług konsumpcyjnych.

W skrócie, dwa razy do roku i nie będzie to traktowane jako zmiana umowy uprawniająca do wypowiedzenia umowy!

20.16. Zmiana Opłat na podstawie postanowień pkt. 20.11.-20.15. nie stanowi zmiany Warunków Umowy i tym samym
Abonent nie ma prawa do rozwiązania Umowy w trybie właściwym dla zmiany Warunków Umów


To co też zauważyłem, to poziom "obsługi" w firmie Vectra będący na poziomie tak tragicznym, jakiego chyba jeszcze nigdy nie widziałem, a widziałem już w życiu niemało... Z działem obsługi nie da się w ogóle skontaktować, na straży stoi bot, który nie odpuści, a dział sprzedaży - jedyny z którym połączyć się można - jest gburowaty, opryskliwy i skrajnie niekompetentny.
Skomentuj

491 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Tak sobie czytam i czytam...

    Zastanawiam się czy ten bonus nie jest haczykiem.

    Umowa zawierana jest na okres 24 miesięcy (wcześniej było to na czas nieokreślony). Dodatkowo od pewnego czasu w umowie ponoć zawarta jest klauzula inflacyjna zezwalająca operatorowi na podniesienie ceny w trakcie trwania umowy.

    Jak rozumiem, nie ma żadnej furtki dla Abonenta i można to traktować jako swoistego rodzaju pułapkę. Wszystko zmierza ku temu, aby egzekwować ten zapis i jest to na chwilę obecną więcej niż pewne - kwestia czasu.
    Avatar
    Odsyłam do mojego komentarza w ramach wcześniejszej promocji 14,99 zł w Vectra: O ILE SIĘ NIE ZMIENIŁY WARUNKI W TEJ PROMOCJI

    Siadłem do tego na spokojnie ponieważ jestem w trakcie przenoszenia numeru i tak na chłopski rozum: po pierwsze klauzula jest w OWU czyli Ogólnych Warunkach Umowy a te mają zastosowanie dla wszystkich umów które oferuje Vectra, bez względu na rodzaj abonamentu i jego wysokości i dotyczą Opłat. Jednakże w ramach promocji w szczegółach promocji III. Zasady Promocji 1. W ramach Promocji cennikowa Opłata Abonamentowa za Usługę lub Ofertę Usług ulega obniżeniu do wartości określonych
    w Tabeli nr 1 (czyli jak wynika z tabeli bez względu na wysokość tej opłaty zostaje ona obniżona do 14,99 zł). Co by oznaczało, że szczegóły promocji wykluczają możliwość zastosowania klauzuli waloryzacyjnej, gdyż jej zastosowanie było by sprzeczne z warunkami promocji. Tzn, nawet jeżeli "Cennikowa Opłata Abonamentowa" zostanie w cenniku podniesiona na mocy klauzuli waloryzacyjnej OWU to na mocy Szczegółowych zasad promocji musi ona być w czasie umowy obniżona do kwoty 14,99 zł. Dodatkowo "W przypadku skorzystania z oferty z Okresem Zobowiązania Opłaty Abonamentowe po jego upływie nie zmieniają się." a ponieważ po okresie obowiązywania umowy przechodzi ona w umowę bezterminową.

    Jak czytamy w regulaminie świadczenia usług Vectra : REGULAMIN PROMOCJI - zasady promocyjnego świadczenia Usług, w tym publicznie dostępnej usługi telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa Telekomunikacyjnego,
    **** ODMIENNE ***** od zasad Standardowych Warunków Umowy, Regulaminu i Regulaminów
    Szczegółowych, polegające na przyznaniu Abonentowi ulg określonych
    w Promocyjnych Warunkach Umowy lub określający zasady świadczenia przez
    Dostawcę Usług poszczególnych usług, w tym telekomunikacyjnych nie związanych
    z przyznaniem ulg (np. zwiększony transfer internetowy).

    REGULAMIN SZCZEGÓŁOWY ŚWIADCZENIA USŁUG MOBILNYCH
    PRZEZ VECTRA S.A.: Dostawca Usług zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Abonenta
    usług na warunkach określonych w Umowie, Regulaminie, Regulaminie
    Szczegółowym, regulaminie Usługi Dodatkowej oraz w ****** Regulaminie
    Promocji, w razie zawarcia Umowy promocyjnej na Promocyjnych Warunkach *************
    Umowy.

    Bezpośrednio z umowy: Umowa została zawarta na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem Okresu Zobowiązania oznaczonego w Warunkach Umowy.
    Okres niezbędny do skorzystania z Promocyjnych Warunków Umowy określony został w tabeli zamieszczonej na następnej
    stronie – „WARUNKI UMOWY” i obowiązuje od dnia zawarcia Umowy/zmian Warunków Umowy przez okres wskazany
    w rzeczonej tabeli. *** Promocyjne Warunki Umowy umożliwią Abonentowi skorzystanie z ulg, przy czym warunkiem niezbędnym
    do ich udzielenia jest zobowiązanie się do pozostania Abonentem Dostawcy Usług w zakresie wybranego, zgodnie z tabelą,
    wariantu Usługi lub Oferty Usług przez wskazany Okres Zobowiązania **** Opłaty Abonamentowe po upływie Okresu Zobowiązania
    lub po przedłużeniu Warunków Umowy określone są w tabeli zamieszczonej na następnej stronie – „WARUNKI UMOWY”.

    PODSUMOWUJĄC Cena promocyjna obowiązuje przez Okres Zobowiązania i nie może być waloryzowana, po okresie zobowiązania opłata nie zmienia się czyli nadal wynosi 14,99 zł ale od momentu zakończenia promocji staje się umową bezterminową i może już na mocy Ogólnych warunków umowy podlegać waloryzacji, ale wtedy już w każdej chwili będzie można wypowiedzieć umowę.
  2. Avatar
    Tymczasem można zawrzeć umowę na tę ofertę na okres bezterminowy (wypowiedzenie miesięczne, bez kar umownych) i zgarnąć 120 zł z goodie. Aktywacja 0 zł. Abonament 14,99. Wszystko bez limitu + 10 GB w 5G Playa (potem lejek 1 mbps) + 4,19 GB w UE (potem od stycznia 2023 limit neta w UE wzrośnie do ponad 4,5 GB).
    Szczegóły w aplikacji / na stronie "Strefa Klienta". (Edytowano)
    Avatar
    Tylko, w tym przypadku, trzeba być już klientem Vectry.
  3. Avatar
    ktoś czytał te regulainy? Są jakieś kruczki?
    Avatar
    Jest klauzula waloryzacyjna w umowie.
  4. Avatar
    Zatrybi z przeniesieniem numeru? Wziąłbym dla starszej osoby ale numer musi zostać.
    Avatar
    Autor
    Zatrybi, po przejściu z mokazji na stronie vectry składasz zamówienie i tam można wybrać przeniesienie.
  5. Avatar
    A jak nie ma się tego w mokazjach?
    Avatar
    Autor
    To niestety nie uda się skorzystać. U mnie oferta jest na dwóch kontach, ale mokazje są nieraz personalizowane.
  6. Avatar
    Orientuje się ktoś jak można sprawdzić czy okazja przeszła przez mBank kliknąłem z mokazji zamówiłem przeniesienie numeru, dzisiaj podpisałem papiery ale w mokazjach nadal mogę z niej skorzystać a chciałbym mieć pewność że dostanę ten zwrot.
    Avatar
    Z tego co wyżej pisano, nie da się tego sprawdzić, ale może coś przegapiłem. Dlatego ja nagrałem cały proces, jakby po 75 dniach mBank chciał mnie przekonać, że nie wiedzą, kim jestem...
  7. Avatar
    jak ktoś nie ma konta w mbanku to może wejść na vectra.pl/ofe…817 przez goodie i dostać 120 zł
    Avatar
    Dzięki
  8. Avatar
    12043837-KusbP.jpgW goodi jeszcze cashabck przejdzie?
    Avatar
    Licz się z tym, że goodie odrzuci - powszechna praktyka.
  9. Avatar
    eSim pewnie tam nie uświadczy?
    Avatar
    Autor
    Raczej nie. Nie widzę nic na ich stronie.
  10. Avatar
    Jak chcę przenieść numer z Play to którego operatora z listy mam wybrać? 3PLAY czy P4?
    Avatar
    P4.
  11. Avatar
    Zdecyduj się bezlimit, albo 10GB
    Avatar
    Autor
    Oferta się nazywa bezlimit. I dotyczy zapewne usług smsowych i głosowych.
  12. Avatar
    Czyli te pińć złotych miesięcznie to jest średnia po skorzystaniu z promocji 3 miesiące startowej oraz po zwrocie 200 zł z mBanku?
    Avatar
    1,5 zł.
    3x1 zł.
    21x14,99
    -200
    Reszta dzielona na 24 co daje 4,97 zł./m-c
  13. Avatar
    Wypełniłem wniosek. Z uwagi iż przenoszę numer, zależało mi na tym, aby podać dokładne dane osobowe - zgodne kropka w kropkę z tymi u dotychczasowego operatora. Wpisałem oba imiona w pole „imię”. W potwierdzeniu, które otrzymałem na adres e-mail, drugie imię zostało przeniesione do pola „nazwisko”. Zastanawiam się czy nie będzie to dla nich stanowiło problemu, czy ktoś, kto wpisuje te dane będzie zorientowany, bo to co przeczytałem w wątku powyżej wręcz poraża...

    Poza tym wyraziłem zgodę na e-fakturę (rabat 5 zł / mies.), a w potwierdzeniu, które otrzymałem na e-mail jest zaznaczone iż rzekomo nie wyraziłem zgody na otrzymywanie e-faktury. Jestem tego na 100% pewny iż wyraziłem, dysponuję nawet dowodem w postaci nagrania z wypełniania formularza. W wątku powyżej widziałem, że inni także doświadczali problemu ze zgodą...

    Nie wiem po co komu te nerwy... (Edytowano)
    Avatar
    Tak, to jest standardowy burdel w Vectra. Miesiąc temu zgłaszałem im problem z formularzem i przenoszeniem drugiego imienia w pole Nazwisko. Pocieszające jest to, że znajoma tak miała i wszystko jest OK. T-Mobile 3 wniosków nie odrzucił więc nie masz się co tym przejmować. W tej kwestii będzie OK.

    Z e-fakturą jest tak samo. Burdel. Zresztą tam zaznacza się tylko kilka zgód, w umowie jest ich dużo więcej. Później w apce to zmienisz.
  14. Avatar
    To jest też dla obecnych klientów, czy tylko dla nowych?
    Avatar
    Dla obecnych masz pewnie lepsza ofertę po złożeniu wypowiedzenia i negocjacji z DUK
  15. Avatar
    To może ja się podzielę opinią o Vectra, bo jak myślałem że w poprzedniej okazji ze zwrotem goodie wyjdzie mnie 9 zł za miesiąc za no limit to robię deal życia. Jak się okazuje zrobiłem błąd i moja wewnętrzna cebula teraz płacze bo mogłem mieć to samo za jeszcze taniej. Nie narzekam na sieć wszystko działa jak należy w moim przypadku, nie ma problemów z zasięgiem i przerywaniem rozmów nawet jak jadę w trasie samochodem. Internet ładnie działa. Szkoda tylko że mam to samo drożej co mogą mieć inni.
  16. Avatar
    Zostawię tutaj jako ostrzeżenie, zastanówcie się dobrze zanim wybierzecie tego operatora.
    Dwa tygodnie temu przeniosłem numer do Vectra, cała operacja trwała to ze 3 tyg.
    Telefon dział, ale dzisiaj pojawił się w komunikat: "Karta SIM nie obsługiwana", nie mogę zalogować się do sieci.
    Tak wygląda rozmowa z "bardzo pomocnym" konsultantem, który się rozłączył.

    12109427-JxIIv.jpg
    Avatar
    Problem leży po stronie Playa który obsługuje MVNO Vectra. Ja taką dostałem odpowiedź.
    12110268-IvZKR.jpg (Edytowano)
  17. Avatar
    1. Nigdy w Play - za to, że zatrudniają do reklam takie indywidua, które opluwają polskich żołnierzy i straż graniczną!
    2. Nigdy Vectra - mam u nich internet stacjonarny i po rozmowie telefonicznej, w której okłamała mnie pracownica wmawiając, że już za chwilę kończy mi się umowa i jak nie przedłużę to stracę niezłą ofertę wznowiłem abonament. Po czym po dwóch tygodniach sprawdzam kiedy miałem koniec poprzedniej umowy... za 7 miesięcy... Odwołanie nieskuteczne, po odsłuchaniu nagrania rozmowy, reklamacja nieuwzględniona
    Avatar
    1. A co ma piernik do wiatraka ? To nie jest oferta Play.
    Dla takich patriotów jedna słuszna telefonia to W Naszej Rodzinie chyba ?
    Ale nie wiem czy wiesz że ona działa na infrastrukturze od tego konfidenta bezpieki pseudonim Zeg, co jak widać ojcu dyrektorowi nie przeszkadza.

    2. Cóż, to że wierzysz w każdą bajkę tego kto do Ciebie zadzwoni nie oznacza że inni są podobnie naiwni i nie wiedzą jakie umowy mają i do kiedy. (Edytowano)
  18. Avatar
    U mnie w potwierdzeniu zamówienia jest zapis:
    "Łączna wartość ulg od Opłat Abonamentowych i Opłat Powiązanych przyznanych Abonentowi na dzień zawarcia Umowy
    wynosi 522.21 zł
    Maksymalna wysokość roszczenia Dostawcy Usług o zwrot ulg od Opłat Abonamentowych i Opłat Powiązanych przyznanych
    Abonentowi dla poszczególnych usług wynosi:
    200.00 zł za Usługę BEZLIMIT 10GB"

    Czyli okres zobowiązania jest 24 miesiące, ale przy uwzględnieniu zwrotu 200 z mBank rezygnacja jest za "darmo".
    Avatar
    A to nie chodzi o to że w przypadku rozwiązania umowy płacisz za cały okres umowy plus zwracasz 200 za ulgi?
  19. Avatar
    12109200-mZ7NY.jpg
    Avatar
    Edytuję : bieżącą informację wpisałem w aktualizacjach społecznościowych do tej wstawki (na samym początku)


    Nie jestem prawnikiem, ale mam przeczucie, że w przypadku umów masowych nie jest to aż takie proste, jak mogłoby się wydawać. Na szybko (!) "przeleciałem" regulamin promocji oraz wzór umowy i (chyba) nie mam tam nic o możliwości zmiany ceny w trakcie trwania zobowiązania, czyli 24 m-ce.

    W warunkach ogólnych, które są jednak długie i mogłem coś przeoczyć, jest takie coś, ale to standard i nic specjalnego :

    10.7. Dostawcy Usług przysługuje prawo do zmiany wysokości opłat, w tym Opłaty
    Abonamentowej, Opłaty Powiązanej i innych opłat określonych w Cenniku.
    10.8. O zmianie w Cenniku Dostawca Usług powiadomi Abonenta w formie
    odpowiadającej formie zawarcia Umowy z wyprzedzeniem co najmniej jednego
    miesiąca przed jej wprowadzeniem. W przypadkach określonych w art. 61
    ust. 5a i 5b Prawa telekomunikacyjnego Abonent może być poinformowany
    o zmianie Cennika drogą elektroniczną na wskazany przez Abonenta w tym celu
    adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania
    się na odległość albo na piśmie na wskazany adres korespondencyjny.

    ponieważ :

    10.9. W przypadku zmiany Cennika, Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania
    Umowy za wypowiedzeniem, skutecznym na dzień wejścia w życie zmian.
    W razie skorzystania przez Abonenta z tego prawa w przypadku braku akceptacji
    podwyższenia cen, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej
    Abonentowi za wyjątkiem przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian
    Opłat określonych w Cenniku wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa
    obniżenia ceny, dodania nowej Usługi i zmiany wynikającej z decyzji Prezesa
    UKE. Oświadczenie Abonenta o wypowiedzeniu Umowy może być złożone do
    dnia wejścia tej zmiany w życie.

    Będę dalej studiował, jak coś znajdę, to napiszę.


    @Tomasz53 Też ze zdziwieniem dzisiaj zauważyłem, że konsultant na chacie nie znając odpowiedzi na moje (bardzo proste) pytanie najpierw bardzo długo się nie odzywał, a potem napisał, żebym sobie zadzwonił na infolinię, gdzie mnie od razu odbili na wk...rwiającego i nieustępliwego bota, przy którym Max z Orange jest niewinnym dzieckiem...

    Można jednak tę sytuację usprawiedliwić, bo jak zadzwoniłem, to gość powiedział, że "wita w centrum dowodzenia"... Jak wiadomo, centra dowodzenia mogą się znajdować pod ostrzałem artyleryjskim lub atakiem dronów kamikaze, więc pewne rozkojarzenie w tej sytuacji jest zrozumiałe............................... (Edytowano)
  20. Avatar
    Podpisuję się pod negatywnymi opiniami o obsłudze Vectra, ludzie tam pracujący są z przypadku. Problem był z aktywacją - mijał termin, kiedy miało być przełączenie i cisza, na infolinii nic nie wiedzą, przekazują temat do osoby odpowiedzialnej za przełączenie, tymczasem nikt nic nie robi w temacie. Zgłoszenia też jeszcze nie można założyć. Po którymś kolejnym telefonie na infolinie ktoś wypatrzył, że jakiegoś podpisu brakuje i dlatego proces utknął. Znów czekanie, ktoś miał pchnąć, nie pchnął i kolejne telefony na infolinię. W końcu przysłali kuriera po brakujący podpis i 2-tygodniowym poślizgiem ruszyło.
    I miesiąc było ok do wczoraj, problem jak u innych, przysyłają głupie pytania typu ile kresek zasięgu mam w sytuacji, w której karta się nie zarejestrowała w sieci. PORAŻKA.
Avatar