Niestety, ta okazja wygasła 31 grudnia 2022.
1411°
Opublikowano 16 grudnia 2022

Abonament komórkowy Vectra Bezlimit 10GB ze zwrotem 200 zł z mBank. Abonament za 4,97 zł miesięcznie

4,97zł14,99zł-67%
Opublikowane przez
dzarek
Dołączył w 2015
32
1 156

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W mokazjach mBanku pojawiła się świetna oferta na abonament komórkowy w sieci Vectra.

Przy skorzystaniu z dedykowanego linku w mokazjach, bank zwróci nam 200 zł. Ma na to 75 dni licząc od pierwszej płatności za abonament.
Co istotne, płatność musi być dokonana blikiem. Prowizja za płatność poprzez bramkę płatniczą to 1,50 zł.
Vectra korzysta z nadajników Play. Sam korzystam z abonamentu i jestem zadowolony.
Z mOkazji należy skorzystać do 31.12.2022.

Poniżej szczegóły abonamentu. Opis zaczerpnąłem z okazji @preseant.

  • pierwsze 3 miesiące za 1 zł/miesięcznie
  • 21 miesięcy po 14,99 zł (normalnie 19,99 zł )
  • nielimitowane połączenia na komórki i stacjonarne
  • nielimitowane sms
  • nielimitowane mms
  • 10GB internetu po wykorzystaniu którego włącza się lejek 1Mb/s
  • roaming z pakietem 4,19GB w UE
  • umowa na 24 miesiące
  • aktywacja 0 zł

Z moich doświadczeń z mBankiem, mokazje zaliczają się bezproblemowo, a ewentualna reklamacja jest zawsze rozwiązywana na korzyść klienta.

620264_1.jpg
Vectra Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika Marcello
20.11. Dostawca Usług uprawniony jest do zmiany Opłat stosownie do wzrostu lub spadku poziomu cen towarów i usług konsumpcyjnych.

W skrócie, dwa razy do roku i nie będzie to traktowane jako zmiana umowy uprawniająca do wypowiedzenia umowy!

20.16. Zmiana Opłat na podstawie postanowień pkt. 20.11.-20.15. nie stanowi zmiany Warunków Umowy i tym samym
Abonent nie ma prawa do rozwiązania Umowy w trybie właściwym dla zmiany Warunków Umów


To co też zauważyłem, to poziom "obsługi" w firmie Vectra będący na poziomie tak tragicznym, jakiego chyba jeszcze nigdy nie widziałem, a widziałem już w życiu niemało... Z działem obsługi nie da się w ogóle skontaktować, na straży stoi bot, który nie odpuści, a dział sprzedaży - jedyny z którym połączyć się można - jest gburowaty, opryskliwy i skrajnie niekompetentny.

946 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika sodapro
    Tak sobie czytam i czytam...

    Zastanawiam się czy ten bonus nie jest haczykiem.

    Umowa zawierana jest na okres 24 miesięcy (wcześniej było to na czas nieokreślony). Dodatkowo od pewnego czasu w umowie ponoć zawarta jest klauzula inflacyjna zezwalająca operatorowi na podniesienie ceny w trakcie trwania umowy.

    Jak rozumiem, nie ma żadnej furtki dla Abonenta i można to traktować jako swoistego rodzaju pułapkę. Wszystko zmierza ku temu, aby egzekwować ten zapis i jest to na chwilę obecną więcej niż pewne - kwestia czasu.
    Awatar użytkownika Quarc
    UWAGA VECTRA od razu po 3 miesiącu podnosi kwotę zobowiązania. Ostrzegam tych co chcą brać abonament na czas określony. Przedwczoraj otrzymałem list. 2,15 zł / mc więcej (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika LowcaOkazjiPL
    Tymczasem można zawrzeć umowę na tę ofertę na okres bezterminowy (wypowiedzenie miesięczne, bez kar umownych) i zgarnąć 120 zł z goodie. Aktywacja 0 zł. Abonament 14,99. Wszystko bez limitu + 10 GB w 5G Playa (potem lejek 1 mbps) + 4,19 GB w UE (potem od stycznia 2023 limit neta w UE wzrośnie do ponad 4,5 GB).
    Szczegóły w aplikacji / na stronie "Strefa Klienta". (Edytowano)
    Awatar użytkownika Kostek111
    Tylko, w tym przypadku, trzeba być już klientem Vectry.
  3. Awatar użytkownika Kamil_Kaminski
    ktoś czytał te regulainy? Są jakieś kruczki?
    Awatar użytkownika damys
    Jest klauzula waloryzacyjna w umowie.
  4. Awatar użytkownika Janusz_z_Brooklynu
    Zatrybi z przeniesieniem numeru? Wziąłbym dla starszej osoby ale numer musi zostać.
    Awatar użytkownika dzarek
    Autor
    Zatrybi, po przejściu z mokazji na stronie vectry składasz zamówienie i tam można wybrać przeniesienie.
  5. Awatar użytkownika Kamil_Budo
    A jak nie ma się tego w mokazjach?
    Awatar użytkownika dzarek
    Autor
    To niestety nie uda się skorzystać. U mnie oferta jest na dwóch kontach, ale mokazje są nieraz personalizowane.
  6. Awatar użytkownika wiesiopaleciak
    Orientuje się ktoś jak można sprawdzić czy okazja przeszła przez mBank kliknąłem z mokazji zamówiłem przeniesienie numeru, dzisiaj podpisałem papiery ale w mokazjach nadal mogę z niej skorzystać a chciałbym mieć pewność że dostanę ten zwrot.
    Awatar użytkownika Marcello
    Z tego co wyżej pisano, nie da się tego sprawdzić, ale może coś przegapiłem. Dlatego ja nagrałem cały proces, jakby po 75 dniach mBank chciał mnie przekonać, że nie wiedzą, kim jestem...
  7. Awatar użytkownika milanmielec
    Dziś wpadło 200 z mBanku.
    Awatar użytkownika milanmielec
    23 stycznia opłacona
  8. Awatar użytkownika Alex76
    jak ktoś nie ma konta w mbanku to może wejść na vectra.pl/ofe…817 przez goodie i dostać 120 zł
    Awatar użytkownika Usunięty684140
    Dzięki
  9. Awatar użytkownika StefekBurczymucha
    Vectra to firma widmo. Nie polecam korzystać z żadnych ich usług.
    Awatar użytkownika LowcaOkazjiPL
    Sam jesteś widmo. Mam u nich usługi komórkowe i za tak niską cenę nie ma co narzekać.
  10. Awatar użytkownika mnk
    Dostałem fakturę na 1.13zł za użytkowanie abonamentu przez kilka dni w styczniu. Czy dotknął mnie jakiś scam, czy wszyscy dostali za niepełny miesiąc? Na czacie mówiono mi, że fakturę dostanę dopiero w lutym i będzie to faktura na 1zł.
    Awatar użytkownika LowcaOkazjiPL
    Wszystko jest w porządku. Masz fakturę za niepełny styczeń + cały z góry luty. Później będzie marzec za 1 zł, następnie 1 zł za kwiecień, a finalnie w kolejnych po stawce bodajże 14,99 (w Strefie Klienta to sprawdzisz). Faktury wystawiają tydzień po zamknięciu okresu rozliczeniowego który trwa od pierwszego do ostatniego dnia kalendarzowego.
    Oj chyba nigdy nie miales abonamentu... (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Wiedun
    ja czekam już miesiąc
    Awatar użytkownika walasas
    Zgłaszaj reklamacje po zalogowaniu się do mBanku, przyślą kasę po kilku dniach
  12. Awatar użytkownika Ziomczyk
    12043837-KusbP.jpgW goodi jeszcze cashabck przejdzie?
    Awatar użytkownika paabu
    Licz się z tym, że goodie odrzuci - powszechna praktyka.
  13. Awatar użytkownika marcus1212
    eSim pewnie tam nie uświadczy?
    Awatar użytkownika dzarek
    Autor
    Raczej nie. Nie widzę nic na ich stronie.
  14. Awatar użytkownika drudar
    Jak chcę przenieść numer z Play to którego operatora z listy mam wybrać? 3PLAY czy P4?
    Awatar użytkownika LowcaOkazjiPL
    P4.
  15. Awatar użytkownika CzakNoris
    Zdecyduj się bezlimit, albo 10GB
    Awatar użytkownika dzarek
    Autor
    Oferta się nazywa bezlimit. I dotyczy zapewne usług smsowych i głosowych.
  16. Awatar użytkownika Chomiczkanin
    Odradzam jakiekolwiek kontrakty z tą firmą. Ogólnie dramat
  17. Awatar użytkownika Giana.Pixels
    Czyli te pińć złotych miesięcznie to jest średnia po skorzystaniu z promocji 3 miesiące startowej oraz po zwrocie 200 zł z mBanku?
    Awatar użytkownika mysql
    1,5 zł.
    3x1 zł.
    21x14,99
    -200
    Reszta dzielona na 24 co daje 4,97 zł./m-c
  18. Awatar użytkownika sodapro
    Wypełniłem wniosek. Z uwagi iż przenoszę numer, zależało mi na tym, aby podać dokładne dane osobowe - zgodne kropka w kropkę z tymi u dotychczasowego operatora. Wpisałem oba imiona w pole „imię”. W potwierdzeniu, które otrzymałem na adres e-mail, drugie imię zostało przeniesione do pola „nazwisko”. Zastanawiam się czy nie będzie to dla nich stanowiło problemu, czy ktoś, kto wpisuje te dane będzie zorientowany, bo to co przeczytałem w wątku powyżej wręcz poraża...

    Poza tym wyraziłem zgodę na e-fakturę (rabat 5 zł / mies.), a w potwierdzeniu, które otrzymałem na e-mail jest zaznaczone iż rzekomo nie wyraziłem zgody na otrzymywanie e-faktury. Jestem tego na 100% pewny iż wyraziłem, dysponuję nawet dowodem w postaci nagrania z wypełniania formularza. W wątku powyżej widziałem, że inni także doświadczali problemu ze zgodą...

    Nie wiem po co komu te nerwy... (Edytowano)
    Awatar użytkownika Duris
    Tak, to jest standardowy burdel w Vectra. Miesiąc temu zgłaszałem im problem z formularzem i przenoszeniem drugiego imienia w pole Nazwisko. Pocieszające jest to, że znajoma tak miała i wszystko jest OK. T-Mobile 3 wniosków nie odrzucił więc nie masz się co tym przejmować. W tej kwestii będzie OK.

    Z e-fakturą jest tak samo. Burdel. Zresztą tam zaznacza się tylko kilka zgód, w umowie jest ich dużo więcej. Później w apce to zmienisz.
  19. Awatar użytkownika Wiedun
    To jest też dla obecnych klientów, czy tylko dla nowych?
    Awatar użytkownika kamilllo
    Dla obecnych masz pewnie lepsza ofertę po złożeniu wypowiedzenia i negocjacji z DUK
  20. Awatar użytkownika jaro23
    Przyszła dziś umowa. We wniosku nie wyrażałem zgody na usługi o podwyższonej oplacie a w umowie jest napisane , że wyrażam zgodę. Można to jakoś zmienić? Piszę do nich na czacie ale zamilkli. (Edytowano)
    Awatar użytkownika LowcaOkazjiPL
    Możesz to zmienić w BOK. Informacje o dostępnych opcjach odnajdziesz na stronie: Vectra.pl/mvno
Awatar użytkownika