Niestety, ta okazja już wygasła
60 rat 0% lub 150zł w bonie za każde wydane 1000zł @ Agata Meble
-58° Zakończono

60 rat 0% lub 150zł w bonie za każde wydane 1000zł @ Agata Meble

6
sie 1.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W Agata Meble aktualnie:

  • 60 rat 0%
  • 150zł na następne zakupy za każde wydane 1000zł

Promocje niestety nie łączą się, a skorzystać można w sklepach stacjonarnych i online.

Regulamin

W promocji także sypialnia Donatella za 2400zł zamiast 3896zł:
176871-oAewv.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Agata Meble OkazjeAgata Meble gazetka

Grupy

6 Komentarzy
Agata meble? Nie dziękuję ! Za wiele złych historii o ich obsłudze klienta by przy problemie z produktem się z nimi potem męczyć
dżejk01/08/2019 10:03

Agata meble? Nie dziękuję ! Za wiele złych historii o ich obsłudze klienta …Agata meble? Nie dziękuję ! Za wiele złych historii o ich obsłudze klienta by przy problemie z produktem się z nimi potem męczyć


Potwierdzam, 3 miesięczny narożnik skrzypi a serwis ignoruje problem... musiałem samemu użyć WD40 na każdy mechanizm żeby była cisza.
dżejk01/08/2019 10:03

Agata meble? Nie dziękuję ! Za wiele złych historii o ich obsłudze klienta …Agata meble? Nie dziękuję ! Za wiele złych historii o ich obsłudze klienta by przy problemie z produktem się z nimi potem męczyć


Ja nigdy nie miałem problemów, 2 x wymieniali bok szafy, i jakoś się nie męczyłem. Zgłoszenie telefoniczne, tydzień później przyjechał, dostarczył.
Ja również nie miałem problemów z serwisem, ale wydaje mi się (mogę się mylić), że serwisuje producent danego mebla. W sofie, której siedzisko ma formę jakby 3 oddzielnych poduch, zrobiła się dziura w połączeniu między nimi. Pojawili się panowie i nawet nie oglądając wymienili całe siedzisko na nowe. Przy okazji spytałem o 3 poduchy stanowiące oparcie, bo straciły swoją sprężystość. Pan odparł: "proszę złożyć reklamację to prześlemy nowe, tylko nie tak od razu po naszej wizycie żeby się nie domyślono, że to za naszą poradą". 2 miesiące później złożyłem reklamację i tydzień później pojawił się kurier z nowymi poduchami. Jak dla mnie obsługa serwisowa pierwsza klasa.
Edytowane przez: "Gregory3m" sie 1.
olafejs01/08/2019 10:21

Potwierdzam, 3 miesięczny narożnik skrzypi a serwis ignoruje problem... m …Potwierdzam, 3 miesięczny narożnik skrzypi a serwis ignoruje problem... musiałem samemu użyć WD40 na każdy mechanizm żeby była cisza.


Wd40 ? Środek penetrujący? Są lepsze środki do tego celu. Ja tam wolę samemu najpierw zaradzić jeśli jest możliwość niż tracić nerwy i czekać na odpowiedź serwisu...
olafejs01/08/2019 10:21

Potwierdzam, 3 miesięczny narożnik skrzypi a serwis ignoruje problem... m …Potwierdzam, 3 miesięczny narożnik skrzypi a serwis ignoruje problem... musiałem samemu użyć WD40 na każdy mechanizm żeby była cisza.


Wd40 nie służy do smarowania...
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst