Niestety, ta okazja już wygasła
6 książek (e-booków) Sapkowskiego za około 85 zł - Trylogia Husycka, Żmija, Sezon burz i Maladie
402° Zakończono

6 książek (e-booków) Sapkowskiego za około 85 zł - Trylogia Husycka, Żmija, Sezon burz i Maladie

34
wrz 23. 2019

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Jak w tytule, fajna oferta na e-booki od Sapkowskiego. W takiej cenie to ciężko samą Husycką znaleźć, a tu jeszcze dostajemy 1 książkę z serii Wiedźmina i 2 inne pozycje.
Aktualizacje społecznościowe
Bookrage Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
Sapkowski pisarz zawsze na propsie. Sapkowski człowiek - ehhh
Dobrze że idzie zapłacić z góry
Jak ktoś lubi audiobooki bardzo polecam Trylogię Huscka w tej wersji, nagranie mistrzostwo świata.
corehorn23/09/2019 12:55

Dobrze że idzie zapłacić z góry


i co myślisz że nie przyjdzie Ci pozew o dopłatę ?? Ja bym na to nie liczył ;-) :-) Redzi też zapłacili z góry i mieli problemy przez pajaca .
Edytowane przez: "VEN" wrz 23. 2019
34 Komentarze
Cinkito23/09/2019 17:35

Trylogia Husycka jest zdecydowanie bardziej realistyczna, ale jeśli chodzi …Trylogia Husycka jest zdecydowanie bardziej realistyczna, ale jeśli chodzi o sam poziom to TH jest moim zdaniem naprawdę dobra. Akurat fanem książek got nie jestem, już teraz są moim zdaniem mocno przecenione, a się ta seria jeszcze nawet nie skończyła.


W mojej opinii jest o tyle bardziej realistyczna, że jest osadzona w prawdziwych realiach, krainy historyczne są dość wiernie zachowane (tutaj duży + dla Sapkowskiego), są wydarzenia historyczne, które faktycznie miały miejsce.

Jeśli chodzi jednak o realizm tego co dzieje się na kartach powieści to sposób w jaki Reynevan potrafi się wykaraskać z różnych zagrożeń jest dla mnie szyty strasznie grubymi nićmi. Schemat jest dość prosty - chłop wpada w jakieś kłopoty, jakiś tam zbieg okoliczności/szczęście/nietypowy pomysł = udało się wyjść cało z sytuacji. Pod tym względem nie ma jednak podjazdu do GOT, gdzie nie wszystko się udaje i każdy może zginąć

Co do porównania z Wiedźminem - ja akurat wolałem przygody Geralta, ale Trylogię Husycką również polecam. Jeśli ktoś lubi styl pisania Sapkowskiego to również w Trylogii się odnajdzie
Sharkien23/09/2019 19:53

Książek autorstwa tego gbura i prostaka nawet za darmo nie chcę...


A ja nie popieram takiego podejścia. To kim jest autor nie powinno mieć znaczenia w kontekście odbioru jego twórczości. Gdyby Sapkowski napisał to pod pseudonimem, przeczytałbyś i uznał, że to najlepsza książka jaką czytałeś po czym dowiedziałbyś się, że to jednak on to miałbyś inne zdanie o książce? W poprzedniej pracy miałem kolegę, który mówił że nie lubi Queen ze względu na orientację Freddiego. Żadnych problemów z samą muzyką czy tekstami, nie pasowało mu tylko to. Czy to naprawdę dobry powód żeby odrzucać jakąś część kultury?
Avatar
Usunięty124068
Po aferze jaka Sapkowski zrobil z prawami autorskimi po sukcesie Wiedzmina 3, mam dla niego te same 4 slowa, co do ksiedza prowadzacego.
Edytowane przez: "Usunięty124068" wrz 23. 2019
Cinkito23/09/2019 20:31

A ja nie popieram takiego podejścia. To kim jest autor nie powinno mieć z …A ja nie popieram takiego podejścia. To kim jest autor nie powinno mieć znaczenia w kontekście odbioru jego twórczości. Gdyby Sapkowski napisał to pod pseudonimem, przeczytałbyś i uznał, że to najlepsza książka jaką czytałeś po czym dowiedziałbyś się, że to jednak on to miałbyś inne zdanie o książce? W poprzedniej pracy miałem kolegę, który mówił że nie lubi Queen ze względu na orientację Freddiego. Żadnych problemów z samą muzyką czy tekstami, nie pasowało mu tylko to. Czy to naprawdę dobry powód żeby odrzucać jakąś część kultury?


Akurat orientacja danego człowieka, a zachowanie to dwie różne rzeczy. Więc jakby autor był gejem to by mi to w niczym nie przeszkadzało. Ale jak autor świadomie obraża ludzi, jest pazerny na czyjąś kasę oraz jest zawistny, to ja mam wybór i to jest taki mój protest przeciw tej osobie. Zadam ci takie pytanie, jeżeli byś wiedział, że dany człowiek jest zły albo za kasę konsumentów dany autor, wynalazca itp robi coś złego to też by cię to nie obchodziło, bo jego produkt jest super?
Sharkien23/09/2019 20:53

Akurat orientacja danego człowieka, a zachowanie to dwie różne rzeczy. Wi …Akurat orientacja danego człowieka, a zachowanie to dwie różne rzeczy. Więc jakby autor był gejem to by mi to w niczym nie przeszkadzało. Ale jak autor świadomie obraża ludzi, jest pazerny na czyjąś kasę oraz jest zawistny, to ja mam wybór i to jest taki mój protest przeciw tej osobie. Zadam ci takie pytanie, jeżeli byś wiedział, że dany człowiek jest zły albo za kasę konsumentów dany autor, wynalazca itp robi coś złego to też by cię to nie obchodziło, bo jego produkt jest super?


W sumie to nie, tak szczerze to bardzo rzadko interesuje się życiorysem autorów czy to pisarzy czy muzyków. Oczywiście należy go potępić jako człowieka i jego zachowanie, ale nie widzę powodu żeby to miało wpływać na odbiór jego sztuki.
Cinkito23/09/2019 18:06

No to fakt, ludzie nie oglądali got bo to fantastyka tylko po prostu …No to fakt, ludzie nie oglądali got bo to fantastyka tylko po prostu dobrze zrealizowany serial z elementami fantastyki. Niemniej zdania nie zmieniam, nie uważam tej serii za wybitną i uważam, że bez serialu nie zyskałaby takich wysokich ocen ta seria jako książki.


Przecież GOT miało wysokie oceny zanim ktokolwiek usłyszał o serialu. Już wtedy była to popularna i ceniona seria wśród fanów fantasy. Sam pierwsze książki z tej serii pochlonalem na kilka lat przed premierą serialu - kierując się właśnie wysokimi ocenami.

Co do wstawki - kusi mnie samą Trylogia Husycka ale prawie 8 dyszek za trzy interesujące eBooki to jednak dużo.
Edytowane przez: "Adam_Weber" wrz 23. 2019
Adam_Weber23/09/2019 22:21

Przecież GOT miało wysokie oceny zanim ktokolwiek usłyszał o serialu. Już w …Przecież GOT miało wysokie oceny zanim ktokolwiek usłyszał o serialu. Już wtedy była to popularna i ceniona seria wśród fanów fantasy. Sam pierwsze książki z tej serii pochlonalem na kilka lat przed premierą serialu - kierując się właśnie wysokimi ocenami.Co do wstawki - kusi mnie samą Trylogia Husycka ale prawie 8 dyszek za trzy interesujące eBooki to jednak dużo.


Wysokie miała bo to dobra książka, moim zdaniem po prostu nie aż tak dobra jak się o niej mówi. Dla wielu jest to obecnie najlepsza seria fantasy jaka wyszła gdzie się ona nawet nie skończyła, a jak widać po serialu z dobrej serii można zrobić gniot bardzo szybko. Ja się z gotem męczyłem, dużo wątków mnie nudziło, ale to tylko moja opinia.
Mang23/09/2019 16:51

Nie no koło got to nawet nie stało


Chodzi mi o rodzaj fantasy a nie porównywanie. W pierwszej książce sagi lodu i ognia nie ma ani jednego elementu fantasy poza opowieściami itp i o to mi chodziło. Ale masz rację, Trylogia jest lepsza .
Cinkito23/09/2019 22:27

Wysokie miała bo to dobra książka, moim zdaniem po prostu nie aż tak dobra …Wysokie miała bo to dobra książka, moim zdaniem po prostu nie aż tak dobra jak się o niej mówi. Dla wielu jest to obecnie najlepsza seria fantasy jaka wyszła gdzie się ona nawet nie skończyła, a jak widać po serialu z dobrej serii można zrobić gniot bardzo szybko. Ja się z gotem męczyłem, dużo wątków mnie nudziło, ale to tylko moja opinia.


No tak najlepszym fantasy też bym GOT nie nazwał, a kilka wątków na pewno było nudnych. Swoją drogą - co się innego polecasz ciekawego z fantasy?
Spoko cena jak za 6cio-pak
Cinkito23/09/2019 22:27

Wysokie miała bo to dobra książka, moim zdaniem po prostu nie aż tak dobra …Wysokie miała bo to dobra książka, moim zdaniem po prostu nie aż tak dobra jak się o niej mówi. Dla wielu jest to obecnie najlepsza seria fantasy jaka wyszła gdzie się ona nawet nie skończyła, a jak widać po serialu z dobrej serii można zrobić gniot bardzo szybko. Ja się z gotem męczyłem, dużo wątków mnie nudziło, ale to tylko moja opinia.


Dokładnie im dalej tym gorzej... Każdy następny Tom to była nuda i udreka. Przeczytałem to z konieczności bo zacząłem pieśń lodu i ognia... Nie umywa się do wiedźmina czy trylogii husyckiej
Adam_Weber23/09/2019 22:33

No tak najlepszym fantasy też bym GOT nie nazwał, a kilka wątków na pewno b …No tak najlepszym fantasy też bym GOT nie nazwał, a kilka wątków na pewno było nudnych. Swoją drogą - co się innego polecasz ciekawego z fantasy?


Z polskich rzeczy to uważam, że na uwagę zasługuje seria Roberta Wegnera - Opowieści z Meekhańskiego pogranicza, Pan Lodowego Ogrodu Grzędowicza, bardzo sobotę cenię również twórczości Janusza Zajdla, nawet bardziej niż Lema z podobnych klimatów. Muszę również wspomnieć o Jacku Dukaju, ja jestem wielkim fanem jego pisania, ale mam świadomość, że wielu osobom się ono nie podoba. Do tego całkiem ciekawe było Gniazdo Światów Huberatha.
A tak światowo to ja za jedną z najlepszych o ile nie najlepszą serię fantasy, którą czytałem uznaję wspomnianą już Malazańską Księgę Poległych, ale jak nie czytałeś to z góry piszę, że nie jest najłatwiej przez to przebrnąć. Z takich klasyków to Czarna Kompania czy Diuna albo Hyperion. Archiwum Burzowego Światła choć niestety nie jest zakończone, Kłamstwa Locka Lamory (seria Niecnych Dżentelmenów) - też nieskończone, Kroniki Królobójcy również niestety nieskończone, książki Wattsa, bardzo też lubię książki Pratchetta, Metro 2033, ja też bardzo lubię antyutopie więc rzeczy typu Huxley, 1984, Władca Much itd. Z takich jeszcze większych klasyków to Władca Pierścieni albo Ziemiomorze (choć mi ta seria nie podeszła akurat). Wspomnę też o Mrocznej Wieży Kinga bo wiem, że dużo osób sobie ją ceni, ja osobiście nie przebrnąłem, odpuściłem na 4 tomie bo mnie to męczyło. Na ten moment chyba zakończę, daj znać czy coś Cię zainteresowało w ogóle czy może też na przykład wszystko już czytałeś
Pan lodowego ogrodu grzędowicza robi robotę. Brałem ostatnio na światksiążki. Były w dobrej cenie. Dla mnie tylko papier
Trylogia Husycka rewelacyjna, polecam.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst