Niestety, ta okazja już wygasła
5/6 września MPK Łódź za darmo
1148° Zakończono

5/6 września MPK Łódź za darmo

34
1148° Zakończono
5/6 września MPK Łódź za darmo
Zaktualizowano wrz 5. (Opublikowano sie 29.)Dostępność Łódzkie

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Zgodnie z obietnicą Pani prezydent za wysoka frekwencja na wyborach weekend 5/6 września jest darmowy transport miejski
Aktualizacje społecznościowe
Mój samochód czuje się tramwajem i w związku z tym czuje się dyskryminowany jako mniejszość LPG. Żądam zatankowania zbiornika do pełna za darmo w celu darmowej jazdy w weekend.
Najlepsze komentarze
Szczodrość za publiczne pieniądze.
marcin.elo30/08/2020 03:58

Cmentarz zydowski.... wygrales xDNic tu nie ma czego nie ma w …Cmentarz zydowski.... wygrales xDNic tu nie ma czego nie ma w innych miastach, Piotrkowska to jedna dluga ulica z menelami, ogrodkami piwnymi i jedzeniem, odejdziesz w bok to slamsy i po ryju idzie dostac, zreszta na samej pietrynie takze. EC1 spoko ale na konkretne wydarzenie, no i pamietac trzeba ze pieszo bo samochodu nie ma gdzie postawic w okolicy, nawet za hajs. Ksiezy mlyn...takie poniemieckie domki zreszta pare na krzyz to wszedzie sa ( chodzenia na 15min ), lofty przerobione na mieszkania, i dookola slamsy, meeggga. Chyba jedynie manufakture mozna se zwiedzic ale to czysto rozrywkowo. Nawet zoo nie mamy by mozna bylo sie pochwalic ;/



Mam wrażenie, że mieszkamy w innych miastach (wnioskuję, że też jesteś łodzianinem). A tak na serio, to takiemu malkontentowi jak Ty pewnie nigdy się nie dogodzi. Jeśli chodzi o meneli, to są w każdym mieście i Łódź nie jest tutaj wyjątkiem.
Cmentarz żydowski, tego nawet nie potrafię skomentować. A już podsumowanie o zoo.... po prostu brak słów
MalaMi9429/08/2020 11:53

Po Łodzi ? Ciekawe gdzie bo za dużo tam nie ma


Zdziwiłbyś się. Zapraszam :-)
34 Komentarze
Najpierw (dziś) Wrocław, za tydzień Łódź - ile to człowiek się najeździ
eter29/08/2020 11:17

Najpierw (dziś) Wrocław, za tydzień Łódź - ile to człowiek się najeździ


Gdyymy właśnie nie zobaczył tej okazji, nie pomyślał bym o wstawieniu tej
Szczodrość za publiczne pieniądze.
eter29/08/2020 11:17

Najpierw (dziś) Wrocław, za tydzień Łódź - ile to człowiek się najeździ


Ale co robić w pozostałe dni?
antycook29/08/2020 11:30

spacerować


Po Łodzi ? Ciekawe gdzie bo za dużo tam nie ma
MalaMi9429/08/2020 11:53

Po Łodzi ? Ciekawe gdzie bo za dużo tam nie ma


Tydzień to faktycznie za dużo .. ale tak ze 2 dni
antycook29/08/2020 11:30

spacerować


To na szczęście można jeszcze za darmo bez specjalnych uchwał, choć wiosną trzeba było mieć szczególną potrzebę inaczej wyjście było płatne - mandat
Edytowane przez: "elopab" sie 29.
Piotr_Kar29/08/2020 11:25

Szczodrość za publiczne pieniądze.


Nom, za nasze pieniądze - wszystkich - czy używamy MPK, czy nie.
Nie ma czegoś takiego jak "za darmo", szczególnie przy monopolu państwowym na przejazdy miejskie i przy restrykcjach dla busowych przewoźników prywatnych.
MalaMi9429/08/2020 11:53

Po Łodzi ? Ciekawe gdzie bo za dużo tam nie ma


Zdziwiłbyś się. Zapraszam :-)
MM99929/08/2020 12:35

Zdziwiłbyś się. Zapraszam :-)


Jak już zdziwiła*. Byłam dwa razy nic fajnego
MalaMi9429/08/2020 12:43

Jak już zdziwiła*. Byłam dwa razy nic fajnego


To słabe miejsca widziałaś sam spacer po Łagiewnikach to spokojnie cały dzien, dodać do tego spacer po byłym getcie i cmentarz żydowski to masz dwa pełne dni a tyle rzeczy jeszcze jest
MalaMi9429/08/2020 12:43

Jak już zdziwiła*. Byłam dwa razy nic fajnego


A przepraszam, nie patrzyłem na nick ;-)
Piotrkowska, EC1, Księży młyn, Biała fabryka, Cmentarz żydowski i wiele innych. Nie wiem gdzie bywałaś;-)
Warto do tego dodać jeszcze to:

@Pepper można dodać informacje aibofobia jako dodatkowe informacje?
Wojtek.J29/08/2020 12:33

Nom, za nasze pieniądze - wszystkich - czy używamy MPK, czy nie.Nie ma c …Nom, za nasze pieniądze - wszystkich - czy używamy MPK, czy nie.Nie ma czegoś takiego jak "za darmo", szczególnie przy monopolu państwowym na przejazdy miejskie i przy restrykcjach dla busowych przewoźników prywatnych.


Co to jest "monopol państwowy na przejazdy miejskie"?
Zgadzam się, że nie ma nic za darmo.
misiek0129/08/2020 20:40

Co to jest "monopol państwowy na przejazdy miejskie"?Zgadzam się, że nie ma …Co to jest "monopol państwowy na przejazdy miejskie"?Zgadzam się, że nie ma nic za darmo.


To sytuacja, w której państwo ogranicza podmiotom prywatnym możliwość operowania na rynku przejazdów miejskich, korzystania (odpłatnie) z przystanków, itd. - nie można pt tak po prostu zacząć takiego biznesu i wozić ludzi prywatnym autobusikiem.
Pochodzę z jednego z nielicznych miast w Polsce, gdzie przez wiele lat na tym właśnie rynku udało się działać niepublicznej firmie.
Nie wiem komu jaka łapówkę dali, ze to w ogóle było możliwe, ale mała pewnie nie była. Wiem, że zgody na ich działalność to była prawie niemożliwa sprawa - tak jest w całym kraju.
Zdziwiłem się też kiedyś (że 20 lat temu) gdy dowiedziałem się z jakiegoś sprawozdania ile każdy obywatel jednego miasta dopłacał rocznie do MPK (z podatków, czy to używał MPK, czy też nie). Nie wiem jak to liczbowo wygląda teraz, w sumie ciekawe byłoby wiedzieć jak jest.
Piotr_Kar29/08/2020 11:25

Szczodrość za publiczne pieniądze.


A do tego jeszcze mega kac bo prezydentem nie został partyjny koleżka z peło
MM99929/08/2020 13:06

A przepraszam, nie patrzyłem na nick ;-)Piotrkowska, EC1, Księży młyn, Bia …A przepraszam, nie patrzyłem na nick ;-)Piotrkowska, EC1, Księży młyn, Biała fabryka, Cmentarz żydowski i wiele innych. Nie wiem gdzie bywałaś;-)


Cmentarz zydowski.... wygrales xD

Nic tu nie ma czego nie ma w innych miastach, Piotrkowska to jedna dluga ulica z menelami, ogrodkami piwnymi i jedzeniem, odejdziesz w bok to slamsy i po ryju idzie dostac, zreszta na samej pietrynie takze. EC1 spoko ale na konkretne wydarzenie, no i pamietac trzeba ze pieszo bo samochodu nie ma gdzie postawic w okolicy, nawet za hajs. Ksiezy mlyn...takie poniemieckie domki zreszta pare na krzyz to wszedzie sa ( chodzenia na 15min ), lofty przerobione na mieszkania, i dookola slamsy, meeggga. Chyba jedynie manufakture mozna se zwiedzic ale to czysto rozrywkowo. Nawet zoo nie mamy by mozna bylo sie pochwalic ;/
marcin.elo30/08/2020 03:58

Cmentarz zydowski.... wygrales xDNic tu nie ma czego nie ma w …Cmentarz zydowski.... wygrales xDNic tu nie ma czego nie ma w innych miastach, Piotrkowska to jedna dluga ulica z menelami, ogrodkami piwnymi i jedzeniem, odejdziesz w bok to slamsy i po ryju idzie dostac, zreszta na samej pietrynie takze. EC1 spoko ale na konkretne wydarzenie, no i pamietac trzeba ze pieszo bo samochodu nie ma gdzie postawic w okolicy, nawet za hajs. Ksiezy mlyn...takie poniemieckie domki zreszta pare na krzyz to wszedzie sa ( chodzenia na 15min ), lofty przerobione na mieszkania, i dookola slamsy, meeggga. Chyba jedynie manufakture mozna se zwiedzic ale to czysto rozrywkowo. Nawet zoo nie mamy by mozna bylo sie pochwalic ;/



Mam wrażenie, że mieszkamy w innych miastach (wnioskuję, że też jesteś łodzianinem). A tak na serio, to takiemu malkontentowi jak Ty pewnie nigdy się nie dogodzi. Jeśli chodzi o meneli, to są w każdym mieście i Łódź nie jest tutaj wyjątkiem.
Cmentarz żydowski, tego nawet nie potrafię skomentować. A już podsumowanie o zoo.... po prostu brak słów
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst