Niestety, ta okazja już wygasła
      4F TORBA SPORTOWA 28L (SMART WEEK).
      418° Zakończono

      4F TORBA SPORTOWA 28L (SMART WEEK).

      52zł Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
      33
      paź 2.

      Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

      Dla posiadaczy smarta całkiem fajna torba sportowa trochę taniej niż wszędzie indziej, dodatkowo odpadają koszty przesyłki. Wrzucam bo i tak miałem kupić ten przedmiot więc wiem że cena nie jest sztucznie podbita

      Plus za kupienie torby są dodatkowe 4 monety allegro oraz jeśli ktoś jeszcze nie wykorzystał to drugie 4 za zamówienie do Żabki.
      Aktualizacje społecznościowe
      Jakby ktoś jeszcze szukał to @totty proponuje obczaić ten link:
      allegro.pl/ofe…132
      Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe

      Grupy

      Najlepsze komentarze
      Siquel02/10/2019 14:19

      Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales. Mysle, ze jak wiekszosc …Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales. Mysle, ze jak wiekszosc facetow, znam tylko kilka podstawowych kolorow. Te wasze "zapozyczenia" odnoszące się do kolorow, w stylu: korzenny beż, kwitnąca brzoza, są mi obce. Tak samo jak noszenie rurek. Dziwactwa dzisiejszych czasow.


      jak przystawilem ucho do monitora, to usłyszałem dźwięk pękającej męskości
      Siquel02/10/2019 14:13

      Ciekawy kolor: "Szary melanż"


      Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne zapozyczenie.
      dan6702/10/2019 14:14

      Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne z …Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne zapozyczenie.



      Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales.
      Mysle, ze jak wiekszosc facetow, znam tylko kilka podstawowych kolorow.

      Te wasze "zapozyczenia" odnoszące się do kolorow, w stylu: korzenny beż, kwitnąca brzoza, są mi obce. Tak samo jak noszenie rurek. Dziwactwa dzisiejszych czasow.
      33 Komentarze
      Ciekawy kolor: "Szary melanż"
      Siquel02/10/2019 14:13

      Ciekawy kolor: "Szary melanż"


      Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne zapozyczenie.
      dan6702/10/2019 14:14

      Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne z …Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne zapozyczenie.



      Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales.
      Mysle, ze jak wiekszosc facetow, znam tylko kilka podstawowych kolorow.

      Te wasze "zapozyczenia" odnoszące się do kolorow, w stylu: korzenny beż, kwitnąca brzoza, są mi obce. Tak samo jak noszenie rurek. Dziwactwa dzisiejszych czasow.
      te torby byly taniej w outlecie w Szadółkach, ok 45zl /szt
      Szkoda, że taka mała
      Siquel02/10/2019 14:19

      Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales. Mysle, ze jak wiekszosc …Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales. Mysle, ze jak wiekszosc facetow, znam tylko kilka podstawowych kolorow. Te wasze "zapozyczenia" odnoszące się do kolorow, w stylu: korzenny beż, kwitnąca brzoza, są mi obce. Tak samo jak noszenie rurek. Dziwactwa dzisiejszych czasow.


      jak przystawilem ucho do monitora, to usłyszałem dźwięk pękającej męskości
      Alez smieszek nam sie trafil
      Siquel02/10/2019 14:19

      Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales. Mysle, ze jak wiekszosc …Misiu kolorowy o chlaniu to pierwszy wspomniales. Mysle, ze jak wiekszosc facetow, znam tylko kilka podstawowych kolorow. Te wasze "zapozyczenia" odnoszące się do kolorow, w stylu: korzenny beż, kwitnąca brzoza, są mi obce. Tak samo jak noszenie rurek. Dziwactwa dzisiejszych czasow.


      Nie pogrążaj się.
      Dzięki kupione, dodatkowo 8monet to już prawie 10zl do następnych zakupów 😃
      Cena według mnie całkiem przyzwoita. Plus.
      dan6702/10/2019 14:14

      Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne z …Pierwszy raz słyszysz to słowo poza kontekstem chlania? To normalne zapozyczenie.



      e-Rick02/10/2019 14:36

      Nie pogrążaj się.



      Gościu sobie zażartował, w dodatku ma trochę racji a tu sami goście z kołkami w dupach, trochę luzu Panowie...
      Dex198502/10/2019 14:47

      Gościu sobie zażartował, w dodatku ma trochę racji a tu sami goście z kołk …Gościu sobie zażartował, w dodatku ma trochę racji a tu sami goście z kołkami w dupach, trochę luzu Panowie...


      To jeśli to był żart, to takie mocne 2/10 Poza tym ja odniosłem się do drugiego komentarza, który wg mnie żartem już nie był i nie był w ogóle potrzebny.
      Edytowane przez: "e-Rick" paź 2.
      mam te torbe i moge polecic
      edbdg02/10/2019 14:22

      te torby byly taniej w outlecie w Szadółkach, ok 45zl /szt


      W Białymstoku też takie są na outlexie poniżej 50 pln
      edbdg02/10/2019 14:22

      te torby byly taniej w outlecie w Szadółkach, ok 45zl /szt


      Wiem że w outletach bywają kozackie ceny sam nawet na jedną polowałem rękoma kolegi ale nie udało się.

      alan98702/10/2019 14:43

      Dzięki kupione, dodatkowo 8monet to już prawie 10zl do następnych zakupów & …Dzięki kupione, dodatkowo 8monet to już prawie 10zl do następnych zakupów 😃



      Sam dokładnie tak zrobiłem, dodatkowe 3 monety dostaniesz jak zamówisz do żabki drugi raz do 11 października!
      Torba faktycznie jest usztywniona?
      Dzięki!
      flaszer02/10/2019 15:35

      Torba faktycznie jest usztywniona?


      Torba raczej nie ma negatywnych opinii w internecie ale odpowiedzieć będę mógł dopiero jak do mnie przyjdzie czyli pewnie w piątek.
      Akurat potrzebuję! wygląda spoko. zamówione
      Mam i polecam
      Prześlij Komentarz
      Avatar
      @
        Tekst