Niestety, ta okazja już wygasła
4 miesiące Xbox Game Pass Ultimate za ok. 23 zł dla nowych!
871° Zakończono

4 miesiące Xbox Game Pass Ultimate za ok. 23 zł dla nowych!

23zł Darmowa dostawa DarmowaXbox Okazje
81
871° Zakończono
4 miesiące Xbox Game Pass Ultimate za ok. 23 zł dla nowych!
wrz 11. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Oferta jest tylko i wyłącznie nowych użytkowników (Załóż se po prostu kolejne konto, huehue! )

Instrukcja krok po kroku:

1. Kup Xbox Game Pass PC (1 miesiąc) za 4 złote TUTAJ (strona Xbox Game Passa).

2. Kup Xbox Game Pass XOne (1 miesiąc) za 15,09 złote TUTAJ (CDKeys)*

2a. Upewnij się, że płatności cykliczne są wyłączone i aktywuj zakupiony kod z CDKeys pod linkiem redeem.microsoft.com. Za włączenie płatności cyklicznych, Microsoft zaoferuje dodatkowy miesiąc gratis.

3. Kup Xbox Game Pass Ultimate (1 miesiąc) za 4 złote TUTAJ (strona Xbox Game Passa Ultimate).

4. Patrz, jak stronka przemienia uzbierane 3+1 miechy różnych wersji abonamentu na Xbox Game Pass Ultimate (abonament międzyplatformowy, co znaczy, że masz dostęp do gierek na konsoli i PC w ramach abonamentu)!

LISTA GIER W GAME PASSIE

4 miesiące Game Passa gotowe za cenę kilku kilogramów cebuli!

Ja już zużyłem tę możliwość jakoś pół roku temu, ale promka cały czas działa - ostatnio wleciał abo na konto mojej dziewczyny, bo chciała sobie pograć w Grounded.

Jeżeli chodzi o Xbox GP, to warto również wspomnieć, że niedługo będzie wychodził z bety (17.09), więc polecam szukać wszelkich sposobów na cebulenie przed tym deadline'm

PS. dziwię się, że nikt tutaj tego jeszcze nie wrzucił, bo promka jest powszechnie znana w internecie, ale na Pepperku jej nie zauważyłem ani razu.

*cena może delikatnie się wahać w zależności o kursów walutowych
Aktualizacje społecznościowe
Ad. 2
Trzeba mieć podpięta kartę płatniczą aby M$ zaoferował płatność cykliczną
Xbox OkazjeXbox vouchery
Najlepsze komentarze
Dla wytrawnych cebularzy Game Pass Ultimate jest usługą darmową, permanentnie.
szymon34411/09/2020 16:11

Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zak …Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zakończeniem żądasz zwrotu kasy.


5069566-BYRSA.jpg
miszkurkam11/09/2020 16:39

Masz dwie opcje:- Subskrypcja do końca jej trwania i brak zwrotu- Koniec …Masz dwie opcje:- Subskrypcja do końca jej trwania i brak zwrotu- Koniec subskrypcji od razu i pełen zwrot kasyRobiłem to drugie dwa razy z EA Access i wszystko spoko szło.


Jestem cebularzem, ale to przekracza już granice 'smaku'
81 Komentarzy
kup sobie jeszcze Ea Acess i po konwersji masz w uj dużo XGPU ;P

[email protected] pytasz czemu nie ma? Bo wszyscy jadą na kodach XGPU na 14dni+miesiąc za free po 2,5zł
Edytowane przez: "Bolpheus" wrz 11.
Dla wytrawnych cebularzy Game Pass Ultimate jest usługą darmową, permanentnie.
PNEUMA4011/09/2020 15:50

Dla wytrawnych cebularzy Game Pass Ultimate jest usługą darmową, pe …Dla wytrawnych cebularzy Game Pass Ultimate jest usługą darmową, permanentnie.


Jakieś szczegóły ?? ;P
dkrol11/09/2020 16:04

Jakieś szczegóły ?? ;P


Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zakończeniem żądasz zwrotu kasy.
szymon34411/09/2020 16:11

Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zak …Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zakończeniem żądasz zwrotu kasy.


O czymś takim jeszcze nie słyszałem xD Można żądać zwrotu ? Na jakiej podstawie jest on przyznawany ? xD
Lipne gry ostatnio , a jeszcze rdr2 mi wycofali
Bolpheus11/09/2020 15:47

kup sobie jeszcze Ea Acess i po konwersji masz w uj dużo XGPU ;[email protected]kup sobie jeszcze Ea Acess i po konwersji masz w uj dużo XGPU ;[email protected] pytasz czemu nie ma? Bo wszyscy jadą na kodach XGPU na 14dni+miesiąc za free po 2,5zł


Czy masz może instrukcje, krok po kroku? Chętnie skorzystam
skip85011/09/2020 16:24

Czy masz może instrukcje, krok po kroku? Chętnie skorzystam


Ja jesteś na pepperze i znajdujesz takie okazje do komentowania to wysil się i użyj wyszukiwarki
dkrol11/09/2020 16:12

O czymś takim jeszcze nie słyszałem xD Można żądać zwrotu ? Na jakiej podst …O czymś takim jeszcze nie słyszałem xD Można żądać zwrotu ? Na jakiej podstawie jest on przyznawany ? xD


Masz dwie opcje:
- Subskrypcja do końca jej trwania i brak zwrotu
- Koniec subskrypcji od razu i pełen zwrot kasy
Robiłem to drugie dwa razy z EA Access i wszystko spoko szło.
Oferta tylko dla nowych czy do tych co nigdy nie mieli na koncie GPU?
A pytanie dodatkowe mam konto wspólne gdzie ma gpu o zakupione gry konczy mi się gpu na nim i teraz jak kupię tym sposobem to zadziała to tak gram na koncie A (czystym)
A korzystam z gpu z konta B (gdzie kupiłem gpu ) a na koncie C mam gry (zakupione)
Mogę z tego wszystkiego (gpu z B i gry z C) korzystać na koncie A?
miszkurkam11/09/2020 16:39

Masz dwie opcje:- Subskrypcja do końca jej trwania i brak zwrotu- Koniec …Masz dwie opcje:- Subskrypcja do końca jej trwania i brak zwrotu- Koniec subskrypcji od razu i pełen zwrot kasyRobiłem to drugie dwa razy z EA Access i wszystko spoko szło.


Jestem cebularzem, ale to przekracza już granice 'smaku'
luckas11/09/2020 16:40

Oferta tylko dla nowych czy do tych co nigdy nie mieli na koncie GPU?A …Oferta tylko dla nowych czy do tych co nigdy nie mieli na koncie GPU?A pytanie dodatkowe mam konto wspólne gdzie ma gpu o zakupione gry konczy mi się gpu na nim i teraz jak kupię tym sposobem to zadziała to tak gram na koncie A (czystym)A korzystam z gpu z konta B (gdzie kupiłem gpu ) a na koncie C mam gry (zakupione)Mogę z tego wszystkiego (gpu z B i gry z C) korzystać na koncie A?


Nie, możesz powiązać tylko dwa konta
PNEUMA4011/09/2020 15:50

Dla wytrawnych cebularzy Game Pass Ultimate jest usługą darmową, pe …Dla wytrawnych cebularzy Game Pass Ultimate jest usługą darmową, permanentnie.


No właśnie dawno nie było i się boję, że mój game pass się skończy jesienią 2022
oskar.jung11/09/2020 16:18

Lipne gry ostatnio , a jeszcze rdr2 mi wycofali



Niedawno wyszło Wasteland 3 i to najlepszy erpeg od czasów Vampire The Masquerade: Bloodlines (i Age of Decadence). Wiesiek się chowa.
Ja_Bethesda_sucks11/09/2020 16:52

Niedawno wyszło Wasteland 3 i to najlepszy erpeg od czasów Vampire The M …Niedawno wyszło Wasteland 3 i to najlepszy erpeg od czasów Vampire The Masquerade: Bloodlines (i Age of Decadence). Wiesiek się chowa.


Zależy kto co lubi. Mi nie podszedł.
Było też to na pepperku, ostatnio dla wielu osób na starym koncie i z nieaktywną subskrypcją wyświetla się miesiąc za 4zł. Rozumiem że ta cebulka 4 mies za 23 zł też ich dotyczy?
szymon34411/09/2020 16:11

Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zak …Co miesiąc zakładasz nowe konto kupujesz GPU za 4zł i dzień przed zakończeniem żądasz zwrotu kasy.


5069566-BYRSA.jpg
JeuxVideo! JeuxVideo! Wzywamy cię!
Dmnick11/09/2020 16:46

No właśnie dawno nie było i się boję, że mój game pass się skończy jesienią …No właśnie dawno nie było i się boję, że mój game pass się skończy jesienią 2022


Mój kończy się 21 listopada
Mnie zastanawia czy po wyjściu Series X i S Microsoft skonczy z tymi promocjami za 4 zł, ja obstawiam że teraz chcą nałapać jak najwięcej klientów A później będzie mniej promocji i bedzie trzeba kupić za normalna cenę
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst