Niestety, ta okazja już wygasła
3x Darmowe 2 for u mcdonald's
159° Zakończono

3x Darmowe 2 for u mcdonald's

125
sie 15. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dziś po dłuższej nieobecności na układajhistorie.pl i zalogowaniu się na konto wyświetlil mi się komunikat odnośnie otrzymania od nich ZA NIC! 2 for you!

" GRATULACJE! WŁAŚNIE DODALIŚMY CI KOD NA VOUCHER DO MCDONALD'S."

Super, ODEBRAŁEM ZA NIC 1 ZESTAW

Wziąłem się za wpisanie 3 kodów spod promocyjnych etykiet COCA COLI, by wymienić je na zestaw. Wpisałem i ku mojemu zdziwieniu wyświetlil mi się następujący komunikat (wcześniej tego nie było) :

" To jest twój 3 prawidłowo wpisany kod. Dostajesz od nas kod na voucher do MCDONALD'S. - Aktualnie masz 3 punkty, możesz je wymienić na los lub nagrodę w loterii..."
A więc kolejny 2 zestaw
Następnie przeszedłem do "sklepu" i wymieniłem 3kody na 3 zestaw
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
To chyba twoja historia, a nie okazja
Ertreem15/08/2019 13:07

To chyba twoja historia, a nie okazja


W dodatku słabo napisana... Brak stylu, nie wciąga...
125 Komentarzy
To chyba twoja historia, a nie okazja
jutro kupię 2 puszki , może mi przynajmniej 1 zestaw dadzą
Edytowane przez: "Cyn.amon" sie 15. 2019
Za każde dodane 3 kody jest darmowy zestaw Two4You.
Czyli za 3 kody mam 2 zestawy.
Ertreem15/08/2019 13:07

To chyba twoja historia, a nie okazja


W dodatku słabo napisana... Brak stylu, nie wciąga...
2702675-iGTHO.jpg2702675-Mt2Qw.jpg
Cyn.amon15/08/2019 13:08

jutro kupię 2 puszki , może mi przynajmniej 1 zestaw dadzą


3 trzeba
Mają 220 tys kodów jeszcze a promocja się kończy za półtora miesiąca więc rozdają bo ludzie by nie wybrali wszystkich 😁
Dziękuję, u mnie też pojawił się voucher
vWisnia15/08/2019 13:10

3 trzeba


1 dostałem przy zamówieniu w mcdonalds , nwm za co ale mam 1 kod
vWisnia15/08/2019 13:09

Komentarz usunięty


Dokładnie tak. Ale to już było poruszane i OFERTA z pepera została usunięta. Więc nie poruszamy tego. Ale kto chce ten się zorientuje o co chodzi
vWisnia15/08/2019 13:10

3 trzeba


wiesz może ile jest czasu na odebranie tego zestawu w mcdonalds ?
Heh mam 96 kont czyli 96 darmowych 2 for you xD
DeoRIP15/08/2019 13:13

Heh mam 96 kont czyli 96 darmowych 2 for you xD


ja mam 1 i mam 0 xD
Mam to samo +
Cyn.amon15/08/2019 13:13

wiesz może ile jest czasu na odebranie tego zestawu w mcdonalds ?



Dostajesz po prostu kod, jak wbijesz do aplikacji Mcdonalda to masz tydzień na odebranie.
Po prostu zapisz sobie gdzieś w notatniku te kody.
Nie ma może gdzieś promki na coca cole ? puszka w biedronce chyba 2 zł czyli 6 zł za 2 x 2 For u , ciekawie jeszcze żeby zrobili promke na puszeczki i było by git
Dostałem 22702716-aYeBA.jpg
Ja mam 8 kont z coli i na każdym miałem gratisy... Nie wiem jak z kontem połączonym z fb, bo zalogować się nie dało :/
KATOWICE15/08/2019 13:18

Ja mam 8 kont z coli i na każdym miałem gratisy... Nie wiem jak z kontem p …Ja mam 8 kont z coli i na każdym miałem gratisy... Nie wiem jak z kontem połączonym z fb, bo zalogować się nie dało :/


czy tylko ja miałem 1 konto na którym mi nie dali vouther ?
Ja nie dostałem , logowałem się na PC i na fonie w przeglądarce.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst