236°
Zakończone
30 dni na zwrot towaru @ X-KOM

30 dni na zwrot towaru @ X-KOM

KomputeryOkazje X-Kom

30 dni na zwrot towaru @ X-KOM

Może to nie jest najbardziej typowa okazja, bo nie dotyczy obniżki ceny, ale jakoś przeszła bez echa (już połowa czasu jej trwania minęła), a tymczasem dzięki niej jest więcej czasu na podjęcie decyzji np. w przypadku sprzętu zakupionego "na hurra" czy jest faktycznie potrzebny czy też spełnia wymagania kupującego, ponadto promocja dotyczy również towaru zakupionego na miejscu w sklepie, a nie tylko w przypadku sprzedaży internetowej (zakupu na odległość)

czas trwania (dotyczy daty zakupu):
22 sierpnia 2016 r.do dnia 31października 2016 r

wykluczenia:
- zakupy ratalne
- zakupy z użyciem lub wykorzystaniem "cash back"
- oraz to co normalnie ustawowemu zwrotowi nie podlega (np. przedmiot nieprefabrykowany, treści cyfrowe, nagrania programy itd.)

dodatkowe warunki:
- nie usuwanie folii ochronnych z urządzeń w nie wyposażonych
- w przypadku utraty wartości z winy użytkownika zostaje potrącona część wartości w/g wyceny (to standardowa procedura, ale wspomniałem bo jest istotna)
- zwrot możliwy tylko w salonie w przypadku zakupu w salonie, oraz tylko wysyłkowo w przypadku zakupu na odległość (w tym wypadku nie ma znaczenia sposób odbioru sprzętu)

regulamin (zawsze czytamy regulaminy!):
lpk.x-kom.pl/reg…pdf

14 Komentarzy

Nie wiem, czy jest sens to dodawać, bo niektóre sklepy oferują to już od dawna jako standard - patrz Saturn (może też MediaM, nie pamiętam) (tak, również stacjonarnie). X-KOM jest bez wątpienia atrakcyjniejszym cenowo sklepem (najczęściej), ale żeby nie zostać posądzonym o pracowanie dla sklepu X należałoby też dodać "okazję" chociażby ze wspomnianego Saturna.
Sama akcja bardzo w porządku i cenię sklepy, które to oferują - zwłaszcza, że X-KOM z tego co się orientuje takich zwócocnych towarów nie opycha dalej na półkach sklepowych, tylko albo je jakoś utylizują, albo wypuszczają na serwisie aukcyjnym pod dopiskiem outlet.

A czy ktoś już korzystał z tej "promocji"? Jeżeli tak to czy może podzielić się doświadczeniami?

@motedus Tak, ja - generalnie bateria nie trzyma jakoś rewelacyjnie, ale przynajmniej obudowa nie nagrzewa się do nieprzyjemnych temperatur podczas obciążenia.

P.S. Oferta nie różni się niczym innym od ustawowych 14 dni przy zakupach na odległość prócz - tutaj zaskoczenie - ilości dni na zwrot.

Kurka żebym wiedział wcześniej to oddalbym projektor i kupil z Amazo. . Leci plusik

FireBird13 min

@motedus Tak, ja - generalnie bateria nie trzyma jakoś rewelacyjnie, ale przynajmniej obudowa nie nagrzewa się do nieprzyjemnych temperatur podczas obciążenia.P.S. Oferta nie różni się niczym innym od ustawowych 14 dni przy zakupach na odległość prócz - tutaj zaskoczenie - ilości dni na zwrot.


Myślę, że bardziej chodziło o to, czy nie robią problemów faktycznie ze zwrotami. Niby oczywiste, ale nawet w dużych sieciach różnie z tym bywa.

@Felix88 Pogrożenie rzecznikiem praw konsumenta powinno ich postawić do pionu w przypadku, kiedy bezpodstawnie nie chcieliby przyjąć towaru. Zasada jest prosta - korzystajcie przez pierwsze dni z produktów tak, aby po spakowaniu ich z powrotem nie różniły się od stanu fabrycznego (jeśli jest to pendrive spakowany "na amen", to utnijcie opakowanie chociaż estetycznie - mają obowiązek to przyjąć, bo zapoznać się z produktem inaczej nie można). Wbrew wyobrażeniom niektórych osobników wcale nie jest to takie trudne, a jeśli ktoś tego dokonać nie potrafi - jego problem. Naprawdę, wystarczy się odrobinę postarać.
Edytowane przez: "FireBird" Wrz 26.

FireBird21 min

@motedus Tak, ja - generalnie bateria nie trzyma jakoś rewelacyjnie, ale przynajmniej obudowa nie nagrzewa się do nieprzyjemnych temperatur podczas obciążenia.P.S. Oferta nie różni się niczym innym od ustawowych 14 dni przy zakupach na odległość prócz - tutaj zaskoczenie - ilości dni na zwrot.

​Jeżeli nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej się nie odzywaj zamiast zaśmiecać wątek

@motedus Stary, to Ty się pytasz tak od czapy, że czapki spadają.


nie pracuję dla żadnego sklepu i zamieszczam tylko te okazje, które sam znalazłem, a że oferta cenowa akurat tego sklepu często wygrywa, to też tam czasem kupuję…
(a co do "teorii spiskowej" ;D to jak przypuszczam jest tu przynajmniej kilku okazjodawców, którzy wydają się być powiązani z określonymi markami)

nie zwracałem niczego w ramach tej promocji (i pewnie już nic nie zwrócę, bo już się wystrzelałem z "wolnej gotówki"),
natomiast sposób obsługi gwarancyjnej nie do końca mi się podoba w tej sieci (ale mimo to jak dotąd wszystkie reklamacje zostały załatwione pozytywnie, choć w przypadku karty uSD rozwaliła mnie argumentacja, że jakoby naprawy dokonano przez wymianę w związku z czym gwarancja nie biegnie od nowa… no ale zobaczymy co będzie, jeśli padnie nowy egzemplarz)

@FireBird
z posta wyżej cytat mi wywiało - odnoszę się do tekstu:
"żeby nie zostać posądzonym o pracowanie dla sklepu X należałoby też dodać "okazję" chociażby ze wspomnianego Saturna."

niestety selektywne cytowanie nie działa poprawnie…
Edytowane przez: "szopen" Wrz 26.

czyli używamy sobie telefonu przez prawie miesiąc i go zwracamy i jeśli nie widać spadku wartości np porysowaniem to dostajemy pełny zwrot kasy za ile kupiliśmy?

tak,
jeśli tylko korzystasz z niego "w sposób konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy." :P

więc jeśli nie usunąłeś folijek i zapoznawałeś się z urządzeniem niecały miesiąc to masz zwrot całej wartości zakupu

przeczytaj rfegulamin w całości

właśnie ta sprawa folijek mnie trochę niepokoi, bo Motorola moto x play miała zalozoną taką nietypowa folie. niby przezroczysta ale ale na całym polu była naniesiona Biała grafika przedstawiająca parametry telefonu jak bateria i jej symbol, ilość ramu, pamięci wbudowanej. teoretycznie nie powinno się sprawdzić funkcji telefonu bez jej zdejmowania, bo ta grafika po prostu zasłania ekran.

no jeśli zasłania ekran, to masz "dupochron" w postaci regulaminu - nie da rady stwierdzić charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy bez jej zdjęcia

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst