Niestety, ta okazja już wygasła
3 żarówki Philips Hue White Ambience E27
93° Zakończono

3 żarówki Philips Hue White Ambience E27

237zł293zł-19%Amazon Okazje
32
sie 18.Dostawa z: Francja

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

54.60 z przesylka do Polski

Wymaga mostka Philips Hue (brak w zestawie)
Uwaga, ten artykuł jest ograniczony do jednego zestawu na zamówienie, aby kupić więcej jednostek, złożyć drugie zamówienie
Graj na temperaturze barwowej i intensywności światła
Stymulacja, koncentracja, czytanie i relaksacja
Kontroluj swoje światła z dowolnego miejsca i według własnego uznania
Podłącz do 50 lamp Philips Hue (z mostkiem Hue)
Intensywność światła białego i zmienne odcienie bieli (gorące lub zimne)
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
Co one takiego mają że 237 zł za trzy sztuki to dobra cena?
Hue ma zalete, że schodzi jasnoscia do 1%, tego u konkurencji jeszcze nie widzialem. Dodatkowo kupujac rozne elementy ekosystemu (zarowki, tasmy, lampy, telewizor z ambilight), cala kolorystyka podobno jest identyczna. Nie ma tak, ze dla jednej zarowki czerwony bedzie jeden, a dla paska czerwony bedzie wygladal ciut inaczej. Dodatkowo dostepne sa przyciski, oraz swietny czujnik ruchu. Dla niektorych jest to warte dodatkowego hajsu, dla innych nie, nie ma co sie na sile przekonywac do czegos co sie nie podoba.
KrisNrj18/08/2019 10:04

Jeśli ktoś pyta czemu tyle itd to oferta nie dla niego. Idź dalej...


Cóż za elokwencja....
Może troszkę nosa pochyl bo nie każdy śledzi temat.
32 Komentarze
Cena bardzo dobra
Co one takiego mają że 237 zł za trzy sztuki to dobra cena?
Avatar
Usunięty176470
Plus
Mniesienalezy18/08/2019 08:21

Co one takiego mają że 237 zł za trzy sztuki to dobra cena?


Poczytaj na stronie o tym produkcie to sie dowiesz
Radzio170818/08/2019 09:39

Poczytaj na stronie o tym produkcie to sie dowiesz


Jemu raczej chodziło o osobiste odczucia a nie marketingowy bełkot.
eLch18/08/2019 09:42

Jemu raczej chodziło o osobiste odczucia a nie marketingowy bełkot.



2712833-XNBYS.jpg
O, fajna cena. Wczoraj kupiłem do nowej lampy 3x zwykle white za 165pln i się zastanawiam czy ich nie cofnąć
Mniesienalezy18/08/2019 08:21

Co one takiego mają że 237 zł za trzy sztuki to dobra cena?


Dobrze zrobione oprogramowanie, ładne, dobra współpraca z asystentami, zmiana barw użyteczna w zimę, kiedy jest długo ciemno.
Jeśli ktoś pyta czemu tyle itd to oferta nie dla niego. Idź dalej...
KrisNrj18/08/2019 10:04

Jeśli ktoś pyta czemu tyle itd to oferta nie dla niego. Idź dalej...


Cóż za elokwencja....
Może troszkę nosa pochyl bo nie każdy śledzi temat.
Pete6718/08/2019 10:11

Cóż za elokwencja....Może troszkę nosa pochyl bo nie każdy śledzi temat.


Ale jeśli nie śledzi i nie bawi go IoT to nie zrozumie czemu żarówka led kosztuje 100 PLN zamiast 10.
gdzie info, że cena tylko dla Prime?
Chłop zapytał czemu takie drogie to już robią z niego zacofanego wsiura
Bardzo dobrze, że pyta. Sam jestem ciekawy co w nich takiego super. Za 50 zł kupowałem żarówkę Xiaomi. Wygląda na to, że funkcjonalność podobna.
Dlaczego miałbym dopłacać 60% ceny do żarówki Hue?
Edit: nie zauważyłem, ta żarówka ma tylko odcienie bieli. Tym bardziej nie wiem dlaczego miałbym dopłacać do tej żarówki.
Edytowane przez: "zielu19911" sie 18.
Mniesienalezy18/08/2019 08:21

Co one takiego mają że 237 zł za trzy sztuki to dobra cena?


1 Płacisz za produkt, który powstał z wyzysku ludzi tak samo jak senseo ?
2 Płacisz za logo firmy
3 Płacisz za to, że jeszcze musisz dokupić mostek
4 Idziesz po rozum do głowy i tego nie kupujesz, bo jest xiaomi yelight bez mostka z wysyłką z pl w cenie 50 parę złotych
Blablamuma18/08/2019 10:58

1 Płacisz za produkt, który powstał z wyzysku ludzi tak samo jak senseo ? 2 …1 Płacisz za produkt, który powstał z wyzysku ludzi tak samo jak senseo ? 2 Płacisz za logo firmy3 Płacisz za to, że jeszcze musisz dokupić mostek4 Idziesz po rozum do głowy i tego nie kupujesz, bo jest xiaomi yelight bez mostka z wysyłką z pl w cenie 50 parę złotych


Bo moze niektorzy nie lubia " look " disco polo ala xiaomi ?
Paris18/08/2019 11:03

Bo moze niektorzy nie lubia " look " disco polo ala xiaomi ?


Nie rozumiem co piszesz, ale dobrze, niech Ci będzie
KrisNrj18/08/2019 10:17

Ale jeśli nie śledzi i nie bawi go IoT to nie zrozumie czemu żarówka led ko …Ale jeśli nie śledzi i nie bawi go IoT to nie zrozumie czemu żarówka led kosztuje 100 PLN zamiast 10.


Zwracam uwagę gdyż sam jestem ciekaw.
Rozumiem znaczenie jakości komfortu estetyki itd...
Ale często plusy są nieadekwatne do kosztów i tu chciałbym wiedzieć co i jak.
Hue ma zalete, że schodzi jasnoscia do 1%, tego u konkurencji jeszcze nie widzialem. Dodatkowo kupujac rozne elementy ekosystemu (zarowki, tasmy, lampy, telewizor z ambilight), cala kolorystyka podobno jest identyczna. Nie ma tak, ze dla jednej zarowki czerwony bedzie jeden, a dla paska czerwony bedzie wygladal ciut inaczej. Dodatkowo dostepne sa przyciski, oraz swietny czujnik ruchu. Dla niektorych jest to warte dodatkowego hajsu, dla innych nie, nie ma co sie na sile przekonywac do czegos co sie nie podoba.
Pete6718/08/2019 11:15

Zwracam uwagę gdyż sam jestem ciekaw.Rozumiem znaczenie jakości komfortu e …Zwracam uwagę gdyż sam jestem ciekaw.Rozumiem znaczenie jakości komfortu estetyki itd...Ale często plusy są nieadekwatne do kosztów i tu chciałbym wiedzieć co i jak.


Cena jest nieadekwatna do plusów (więc kupno akurat White Ambiance jest mocno dyskusyjne), mimo to system Hue Philipsa wciąż wygrywa z każdym innym podobnym systemem domowej automatyki oświetlenia.

Ponieważ to Zigbee ZLL to zamiast żarówek Philipsa można wykorzystać inne ZLL (Ikea Tradfri, Osram Lightify/Smart+, Trust Zigbee, Innr, Gledopto, Jiawen itd.) i akurat jeśli chodzi o białe (WW) oraz odcienie bieli (TW), to sens maja zamienniki, ale za wyjątkiem sytuacji, o których wspomniał @Garreth, czyli
1) potrzebujemy czasem bardzo małego natężenia światła (sypialnia dziecięca, sypialnia, nocne podświetlenie korytarzy, WC itd.)
2) jeśli chodzi o ich kolorowe wypusty, to zgodność barw jest zdecydowanie najlepsza (więc tych to nie dotyczy), jakkolwiek domyślna temperatura barwowa dla Philipsa to 2700K podobnie jak w przypadku Osrama czy Ikei (a np. domyślne 6500K to idiotyzm i nie będę pisał kto takie wypuszcza)
3) chcemy pełnej integracji z możliwościami dostępnymi w Hue (wymagane są kolorowe źródła światła, więc tych to nie dotyczy)
Edytowane przez: "szopen" sie 18.
szopen18/08/2019 13:01

Cena jest nieadekwatna do plusów (więc kupno akurat White Ambiance jest m …Cena jest nieadekwatna do plusów (więc kupno akurat White Ambiance jest mocno dyskusyjne), mimo to system Hue Philipsa wciąż wygrywa z każdym innym podobnym systemem domowej automatyki oświetlenia.Ponieważ to Zigbee ZLL to zamiast żarówek Philipsa można wykorzystać inne ZLL (Ikea Tradfri, Osram Lightify/Smart+, Trust Zigbee, Innr, Gledopto, Jiawen itd.) i akurat jeśli chodzi o białe (WW) oraz odcienie bieli (TW), to sens maja zamienniki, ale za wyjątkiem sytuacji, o których wspomniał @Garreth, czyli 1) potrzebujemy czasem bardzo małego natężenia światła (sypialnia dziecięca, sypialnia, nocne podświetlenie korytarzy, WC itd.)2) jeśli chodzi o ich kolorowe wypusty, to zgodność barw jest zdecydowanie najlepsza (więc tych to nie dotyczy), jakkolwiek domyślna temperatura barwowa dla Philipsa to 2700K podobnie jak w przypadku Osrama czy Ikei (a np. domyślne 6500K to idiotyzm i nie będę pisał kto takie wypuszcza)3) chcemy pełnej integracji z możliwościami dostępnymi w Hue (wymagane są kolorowe źródła światła, więc tych to nie dotyczy)


Dzięki wielkie za wyjaśnienia
Już wiem że u mnie nie ma co dopłacać.
Nie mam potrzeby zejścia do tak śladowej ilości światła
Thx
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst