Niestety, ta okazja już wygasła
20% cashback za zakupy z amazon.de na wszystko.
1603° Zakończono

20% cashback za zakupy z amazon.de na wszystko.

Amazon Okazje
218
1603° Zakończono
20% cashback za zakupy z amazon.de na wszystko.
gru 6. 2018

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dobry wieczór albo dzień dobry to ja nie wiem o której włączyli państwo telewizor...

Tylko dziś, 6 grudnia cashback od planet plus przy zakupie na amazon.de to 20%!
Aktualizacje społecznościowe
Wszystkie wartości Cashback w sklepie Amazon.de naliczają się od wartości netto zamówienia.
  • WAŻNE!

  • Uwaga! Cashback w tym sklepie nie nalicza się automatycznie. Zgłoś swoją transakcję po upłynięciu 24h za pomocą Formularza Naliczania Cashback wybierając opcję "Mój Cashback nie pojawił się na moim koncie" i podając nazwę zakupionych przedmiotów jako numer zamówienia. Wartość zamówienia przelicz na PLN.

  • Pamiętaj o wyłączeniu programu blokującego reklamy!
Amazon OkazjeAmazon promocje
Najlepsze komentarze
Uwaga. Nagrywać ekran w czasie transakcji aby mieć dowód w razie reklamacji. Już kilka razy nie zaliczyli mi transakcji a powinni. Obecnie przechwytuje ekran i jak nie zaliczają składam reklamację z filmem. Pomaga

Korzystam z tego sposobu Klik
Edytowane przez: "www" gru 6. 2018
Ten serwis to lipa. Nie wyrabiają z prawidłowym naliczaniem. Gdzieś się transakcje zapodziewaja. Trzeba pilnować i samemu zgłaszać połowę transakcji. Do tego termin na zgłoszenie brakujacych transakcji, czyli co 2-3 zakupy trzeba zgłaszać braki. Wisienka na torcie to lipna obsługa techniczna. Nawet jeśli zgłosiłeś brakujący cashback to nic nie stoi na przeszkodzie aby go serwis anulował. Czyli po co się dzielić prowizją.
Raz na jakiś czas można. Nie częściej.
I jeszcze większa loteria niż dotychczas - zaliczą czy nie zaliczą, szczególnie przy droższych zakupach
Złodzieje pewnie nie naliczą.. Na Ali 11.11 na 6 transakcji ani jednej nie zaliczyli, musiałem ręcznie po starym %% dodawać..
218 Komentarzy
I jeszcze większa loteria niż dotychczas - zaliczą czy nie zaliczą, szczególnie przy droższych zakupach
grubo, pluszz
Skorzystałem w Black friday ale mam dwa pytania czemu nie podajemy im nr zamówienia tylko nazwy co sami będą sprawdzać ogłoszenia i ceny?

W formularzu podałem przypadkowo cenę brutto czy mogę to zmienić czy oni to zmienia albo od razu od nowa robić formularz ?
Złodzieje pewnie nie naliczą.. Na Ali 11.11 na 6 transakcji ani jednej nie zaliczyli, musiałem ręcznie po starym %% dodawać..
luque12 min

Skorzystałem w Black friday ale mam dwa pytania czemu nie podajemy im nr …Skorzystałem w Black friday ale mam dwa pytania czemu nie podajemy im nr zamówienia tylko nazwy co sami będą sprawdzać ogłoszenia i ceny?W formularzu podałem przypadkowo cenę brutto czy mogę to zmienić czy oni to zmienia albo od razu od nowa robić formularz ?


raczej podajesz cenę brutto, bo nie wiadomo jak oni przeliczają netto
luque106/12/2018 00:18

Skorzystałem w Black friday ale mam dwa pytania czemu nie podajemy im nr …Skorzystałem w Black friday ale mam dwa pytania czemu nie podajemy im nr zamówienia tylko nazwy co sami będą sprawdzać ogłoszenia i ceny?W formularzu podałem przypadkowo cenę brutto czy mogę to zmienić czy oni to zmienia albo od razu od nowa robić formularz ?


Jaka kolwiek niscislosc i masz anulowane... Ogólnie tam jest zero jedynkowo. Nie ma że coś poprawisz.
setuxri06/12/2018 00:22

Jaka kolwiek niscislosc i masz anulowane... Ogólnie tam jest zero …Jaka kolwiek niscislosc i masz anulowane... Ogólnie tam jest zero jedynkowo. Nie ma że coś poprawisz.


To mam sam obliczyć ile wyszło netto z zamówienia czy podać brutto a oni sami sobie wylicza ?
luque106/12/2018 00:23

To mam sam obliczyć ile wyszło netto z zamówienia czy podać brutto a oni sa …To mam sam obliczyć ile wyszło netto z zamówienia czy podać brutto a oni sami sobie wylicza ?


Na koncie amazon przy zamówieniu masz możliwość wyświetlenia faktury.
Jasioo06/12/2018 00:21

Złodzieje pewnie nie naliczą.. Na Ali 11.11 na 6 transakcji ani jednej n …Złodzieje pewnie nie naliczą.. Na Ali 11.11 na 6 transakcji ani jednej nie zaliczyli, musiałem ręcznie po starym %% dodawać..


Co to znaczy ze musiałeś ręcznie dodawać i jak to sie dodaje ?
Fox001 min

Co to znaczy ze musiałeś ręcznie dodawać i jak to sie dodaje ?


wchodzisz w zakładkę Pomoc i Kontakt i tam masz " Formularz naliczenia Cashback" i postępujesz wg instrukcji
Uwaga. Nagrywać ekran w czasie transakcji aby mieć dowód w razie reklamacji. Już kilka razy nie zaliczyli mi transakcji a powinni. Obecnie przechwytuje ekran i jak nie zaliczają składam reklamację z filmem. Pomaga

Korzystam z tego sposobu Klik
Edytowane przez: "www" gru 6. 2018
Zrobiłem zakupy w BF, dodałem ręcznie i czekam do dziś.... Ile można czekać?
Z resztą nie wiedziałem jak liczyć to brutto/netto, bo amazon w jednym przedmiocie mi zwiększył cenę zmieniając VAT na polski, a w drugim nie, więc po prostu wpisałem ile zapłaciłem, z automatu wyskoczyła kwota zwrotu i już to tak zostawiłem. Teraz po komentarzach widzę, że jestem raczej na straconej pozycji
www prosilibyśmy o informację:
1. Jakim programem na grywasz
2. Krótka solucja jak się używa tego programu
Jakim cudem im się to opłaca?
Ten serwis to lipa. Nie wyrabiają z prawidłowym naliczaniem. Gdzieś się transakcje zapodziewaja. Trzeba pilnować i samemu zgłaszać połowę transakcji. Do tego termin na zgłoszenie brakujacych transakcji, czyli co 2-3 zakupy trzeba zgłaszać braki. Wisienka na torcie to lipna obsługa techniczna. Nawet jeśli zgłosiłeś brakujący cashback to nic nie stoi na przeszkodzie aby go serwis anulował. Czyli po co się dzielić prowizją.
Raz na jakiś czas można. Nie częściej.
Jakieś żarty z tym cashbackiem chyba. Samemu trzeba zgłaszać i być może łaskawcy naliczą ręcznie. Żaden inny serwis nie robi takich cyrków. Nie dawajcie im zarobić na frajerach
Nie rozumiem jak to może działać. Czyli przykładowo kupuje sobie iPhona powiedzmy za 3000 i z tego oddają mi 600. To kto do tego doplaca?Amazon na pewno nie ma marży od Appla w takiej wysokosci
...
Edytowane przez: "CebulaRasa" gru 6. 2018
Ja też coś czuje że mnie wydymają. Zamawiałem na BF wózek dla dzieciaka 100 zł zwrotu ma niby być. Mijają dwa tyg. prawie i w dalszym ciągu brak info. Żeby było śmieszniej przed dostarczeniem towaru amazon zwrócił mi kasę i pobrał raz jeszcze po bieżącym kursieb euro, a co za tym idzie kwota którą wpisałem w reklamacje ma się jak piernik do wiatraka. Już czuję się wydymany
Fiszu06/12/2018 01:05

Ja też coś czuje że mnie wydymają. Zamawiałem na BF wózek dla dzieciaka 100 …Ja też coś czuje że mnie wydymają. Zamawiałem na BF wózek dla dzieciaka 100 zł zwrotu ma niby być. Mijają dwa tyg. prawie i w dalszym ciągu brak info. Żeby było śmieszniej przed dostarczeniem towaru amazon zwrócił mi kasę i pobrał raz jeszcze po bieżącym kursieb euro, a co za tym idzie kwota którą wpisałem w reklamacje ma się jak piernik do wiatraka. Już czuję się wydymany


Tam się zawsze długo czeka, mają bodajże 90 dni na rozpatrzenie i zwykle trzymają się właśnie tej górnej granicy. Ale co by nie było, musze im przyznać, że jeszcze nie miałem sytuacji by mi odrzucili jakiś cashbacka (ale nie miałem większego niż 30zl)
Edytowane przez: "Tommmaj" gru 6. 2018
Tommmaj06/12/2018 01:09

Tam się zawsze długo czeka, mają bodajże 90 dni na rozpatrzenie i zwykle tr …Tam się zawsze długo czeka, mają bodajże 90 dni na rozpatrzenie i zwykle trzymają się właśnie tej górnej granicy. Ale co by nie było, musze im przyznać, że jeszczeałem sytuacji by mi odrzucili jakiś cashbacka (ale nie miałem większego niż 30zl)


Wpisywałes już obliczona kwotę netto czy pełna brutto ?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst