Niestety, ta okazja już wygasła
2 klasyki Segi do wyboru za darmo w Games2Gether PC
171° Zakończono

2 klasyki Segi do wyboru za darmo w Games2Gether PC

ZA DARMO0,01zł
20
lip 4.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

  • 1. Stwórz konto na tej stronie
  • 2. Połącz konto Games2Gether ze swoim kontem Steam
  • 3. Przejdź na tę stronęi kliknij „SEE WHAT YOU CAN GET!”

Źródło: ŁG.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Czas na założenie konta więcej warty niż te gry.
20 Komentarzy
Wypadałoby napisać chociaż jakie to klasyki....
grochu88zc04/07/2019 22:19

Wypadałoby napisać chociaż jakie to klasyki....


tego nie wiem co tą są za klasyki bo na łowcach nie było napisane
Edytowane przez: "megalodon" lip 4.
megalodon04/07/2019 22:19

tego nie wiem co tą są za klasyki bo na łowcach nie było napisane


popatrze jak rozwinie sie sytuacja
megalodon04/07/2019 22:19

tego nie wiem co tą są za klasyki bo na łowcach nie było napisane


Dobre
megalodon04/07/2019 22:19

tego nie wiem co tą są za klasyki bo na łowcach nie było napisane


To skąd wiesz że to klasyki?
cebulasty04/07/2019 22:21

popatrze jak rozwinie sie sytuacja


Fatal Labyrinth i Bio-Hazard Battle
megalodon04/07/2019 22:19

tego nie wiem co tą są za klasyki bo na łowcach nie było napisane


Aha
Czas na założenie konta więcej warty niż te gry.
Tylko mi nie działa rejestracja?
Set_nickname04/07/2019 23:25

Tylko mi nie działa rejestracja?


Nie tylko - wygląda na to, że wczytuje się pusta strona zaraz po podaniu danych do rejestracji.
xxeross04/07/2019 23:37

Nie tylko - wygląda na to, że wczytuje się pusta strona zaraz po podaniu da …Nie tylko - wygląda na to, że wczytuje się pusta strona zaraz po podaniu danych do rejestracji.


Na innej przegladarce blad 404.. wiec nie da sie
minerek04/07/2019 23:40

Na innej przegladarce blad 404.. wiec nie da sie


U mnie z rejestracją i logowaniem bez żadnych problemów, ale nie chce podpiąć wybranych gier - niekończący się pasek ładowania przy dodawaniu.
EiderSeek05/07/2019 09:10

U mnie z rejestracją i logowaniem bez żadnych problemów, ale nie chce po …U mnie z rejestracją i logowaniem bez żadnych problemów, ale nie chce podpiąć wybranych gier - niekończący się pasek ładowania przy dodawaniu.


A masz jakiś add-on do blokowania reklam?
U mnie po wyłączeniu blokady poszło bez problemu.
Edytowane przez: "Nowy010" lip 5.
Nowy01005/07/2019 09:53

A masz jakieś add-on do blokowania reklam?U mnie po wyłączeniu blokady po …A masz jakieś add-on do blokowania reklam?U mnie po wyłączeniu blokady poszło be problemu.


O kurcze, totalnie nie pomyślałem o tym. Zaraz obadam, wielkie dzięki, plusik dla ciebie za pomoc.
EiderSeek05/07/2019 09:10

U mnie z rejestracją i logowaniem bez żadnych problemów, ale nie chce po …U mnie z rejestracją i logowaniem bez żadnych problemów, ale nie chce podpiąć wybranych gier - niekończący się pasek ładowania przy dodawaniu.


ok zalogowalem sie bo mialem tam juz konto. Nawet bez blockera mi rejestracja nie szla niestety.
Nowy01005/07/2019 09:53

A masz jakiś add-on do blokowania reklam?U mnie po wyłączeniu blokady po …A masz jakiś add-on do blokowania reklam?U mnie po wyłączeniu blokady poszło bez problemu.


Działa po wyłączeniu blockera, dzięki za pomysł.
EiderSeek05/07/2019 10:12

Działa po wyłączeniu blockera, dzięki za pomysł.


To super! nie ma sprawy
minerek05/07/2019 10:07

ok zalogowalem sie bo mialem tam juz konto. Nawet bez blockera mi …ok zalogowalem sie bo mialem tam juz konto. Nawet bez blockera mi rejestracja nie szla niestety.


Ale jaka rejestracja skoro się zalogowałes z powodzeniem?
EiderSeek05/07/2019 10:13

Ale jaka rejestracja skoro się zalogowałes z powodzeniem?


nie wiedzialem z emam tam konto probowalem rejestrowac sie na rozne maile i nic ciagle blad 404 az w koncu stwierdzilem ze jeszcze sprobuje sie zalogowac i poszlo czyli juz kiedys cos tam bralem
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst