Niestety, ta okazja już wygasła
10 GB za 10 złotych na 60 dni w Cyfrowym Polsacie (PLUS), a jak nie korzystasz to nie placisz
-96° Zakończono

10 GB za 10 złotych na 60 dni w Cyfrowym Polsacie (PLUS), a jak nie korzystasz to nie placisz

24
lip 12.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cyfrowy Polsat przygotował propozycję dla tych, którzy korzystają z internetu raczej sporadycznie i nie pobierają znacznej ilości danych, ale jednocześnie nie chcą też za każdym razem kupować pakietu, gdy akurat potrzebują zajrzeć do sieci.


Zainteresowani klienci mogą podpisać z Cyfrowym Polsatem umowę na czas nieokreślony – to pierwsza zaleta. Kolejną jest fakt, że jeśli użytkownik nie korzysta, to nie płaci. Jeżeli natomiast zdecyduje się już skorzystać, to za każde 10 GB zapłaci 10 złotych. Pakiet uruchamiany jest automatycznie i jest ważny przez 60 dni (lub do wyczerpania całego transferu).

Klient może skorzystać dowolną ilość razy z pakietu internetowego – za każde przetransferowane 10 GB zostanie naliczona opłata 10 złotych. Jeśli natomiast nie będzie korzystał – nic nie zapłaci. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie jednak prawo do rozwiązania umowy, jeżeli użytkownik nie skorzysta z usługi ani razu przez co najmniej pół roku.

Regulamin Promocji „Pakiet Internetowy Non Stop 10 GB” w Cyfrowym Polsacie (PDF)

Tresc ze strony Tabletowo

Mysle, ze jest to ciekawa oferta dla tych co maja tablety i potrzebuja maly tranfer lub telefony z Double SIM.
Karte mozna wlozyc i uzywac w przypadku gdy podstawowa siec traci sygnal.
Aktualizacje społecznościowe
Plus OkazjePlus internet

Grupy

Najlepsze komentarze
www12/07/2019 12:38

Gdzie jest haczyk?


Proszę:2556940-0Ayd0.jpg
Edytowane przez: "stasic" lip 12.
24 Komentarze
Gdzie jest haczyk?
Coś za pięknie to brzmi . Ciekawe jak rozliczany jest transfer który pozostał w poprzednim okresie czy zużywamy go jako pierwszy ?
www12/07/2019 12:38

Gdzie jest haczyk?


Proszę:2556940-0Ayd0.jpg
Edytowane przez: "stasic" lip 12.
Żadnego neta od cyfrowego polsatu, nawet jeśli by dawali za darmo
k4n4li412/07/2019 12:39

Żadnego neta od cyfrowego polsatu, nawet jeśli by dawali za darmo


Nie polecasz bo chodzi Ci o zasieg, szybkosc i jakosc oferowanego neta czy o obsluge klienta ?
Edytowane przez: "krs" lip 12.
krs12/07/2019 12:43

Nie polecasz bo chodzi Ci o zasieg, szybkosc i jakosc oferowanego neta czy …Nie polecasz bo chodzi Ci o zasieg, szybkosc i jakosc oferowanego neta czy o obsluge klienta ?


i jedno i drugie
19 PLN - opłata aktywacyjna. Wolne żarty
Slodowy7412/07/2019 13:15

19 PLN - opłata aktywacyjna. Wolne żarty


Czyli jest nasz haczyk. Podziękował
Jako internet 'backupowy' będzie super.
Zastanawiam się nad tym zapisem w regulaminie
Kolejna opłata za pakiet danych zostanie naliczona dopiero po wykorzystaniu wcześniej przydzielonego pakietu danych lub po utracie ważności środków.

Na chłopski rozum jak skończy się ważność pierwszego pakietu 10GB (60 dni) to automatycznie pobierze się opłata za kolejny
k4n4li412/07/2019 12:39

Żadnego neta od cyfrowego polsatu, nawet jeśli by dawali za darmo


Typowa kliencka gadka, całe mnóstwo takich na kontach fb wszystkich sieci generalnie wszyscy operatorzy to złodzieje a przy przedłużeniu umowy ma być taniej i więcej, itd itd
Marian_Samtek12/07/2019 13:28

Zastanawiam się nad tym zapisem w regulaminieKolejna opłata za pakiet d …Zastanawiam się nad tym zapisem w regulaminieKolejna opłata za pakiet danych zostanie naliczona dopiero po wykorzystaniu wcześniej przydzielonego pakietu danych lub po utracie ważności środków.Na chłopski rozum jak skończy się ważność pierwszego pakietu 10GB (60 dni) to automatycznie pobierze się opłata za kolejny


Jak skonczy sie sie waznosc i rozpoczniesz transfer danych. Jezeli nie bedziesz uzywac karty po tych 60 dniach to nie powinno pobrac oplaty
krs12/07/2019 13:32

Jak skonczy sie sie waznosc i rozpoczniesz transfer danych. Jezeli nie …Jak skonczy sie sie waznosc i rozpoczniesz transfer danych. Jezeli nie bedziesz uzywac karty po tych 60 dniach to nie powinno pobrac oplaty


'Powinno' to nie jest coś co wynika z regulaminu, równie dobrze możesz napisać 'chyba'
Edytowane przez: "Marian_Samtek" lip 12.
Marian_Samtek12/07/2019 13:46

'Powinno' to nie jest coś co wynika z regulaminu, równie dobrze możesz na …'Powinno' to nie jest coś co wynika z regulaminu, równie dobrze możesz napisać 'chyba'



W ramach Promocji Abonent otrzymuje stały dostęp do usługi Internetowej. Opłaty naliczane są z góry dopiero w momencie zainicjowania połączenia internetowego.Zainicjowanie pierwszego połączenia w danym okresie rozliczeniowym powoduje naliczenie opłaty 10 zł z VAT. W ramach opłaty Abonent otrzymuje pakiet 10 GB danych dostępny przez całą dobę i ważny przez 60 dni. Pakiet danych może być wykorzystany tylko w Okresach rozliczeniowych, na które został przyznany i nie przechodzi na kolejne Okresy rozliczeniowe oraz nie uprawnia Abonenta do wypłaty jego równowartości.
Marian_Samtek12/07/2019 13:28

Zastanawiam się nad tym zapisem w regulaminieKolejna opłata za pakiet d …Zastanawiam się nad tym zapisem w regulaminieKolejna opłata za pakiet danych zostanie naliczona dopiero po wykorzystaniu wcześniej przydzielonego pakietu danych lub po utracie ważności środków.Na chłopski rozum jak skończy się ważność pierwszego pakietu 10GB (60 dni) to automatycznie pobierze się opłata za kolejny


Jak zaczniesz korzystać z netu to w momencie gdy ważność pakietu się skończyła lub pakiet został wykorzystany to wtedy pobierze 10 zł za kolejny pakiet. Wg mnie to uczciwe podejście
Czyli wychodzi jak w virgin 10zl=10giga z tym że mogę wlaczyc jak mało używam w lipcu 1gb za złotek a w sierpniu więcej to np 11 gb za 11zl i nie trzeba nic podpisywać i na pol roku się zenic z CP i płacić opłat aktywacyjnych
k4412/07/2019 13:30

Typowa kliencka gadka, całe mnóstwo takich na kontach fb wszystkich sieci : …Typowa kliencka gadka, całe mnóstwo takich na kontach fb wszystkich sieci generalnie wszyscy operatorzy to złodzieje a przy przedłużeniu umowy ma być taniej i więcej, itd itd


Właśnie w tym sęk, że inni operatorzy nie wiele lepsi lub tacy sami
Mój ojciec ma u nich telewizję od 2002 roku chyba czyli długo i go traktują jak śmiecia. Pół roku temu jak przedłużał to ja interweniowałem i dopiero dostał jakąś sensowną ofertę.
k4n4li412/07/2019 15:30

Właśnie w tym sęk, że inni operatorzy nie wiele lepsi lub tacy samiMój ojci …Właśnie w tym sęk, że inni operatorzy nie wiele lepsi lub tacy samiMój ojciec ma u nich telewizję od 2002 roku chyba czyli długo i go traktują jak śmiecia. Pół roku temu jak przedłużał to ja interweniowałem i dopiero dostał jakąś sensowną ofertę.


BRAWO TY!
k4n4li412/07/2019 15:30

Właśnie w tym sęk, że inni operatorzy nie wiele lepsi lub tacy samiMój ojci …Właśnie w tym sęk, że inni operatorzy nie wiele lepsi lub tacy samiMój ojciec ma u nich telewizję od 2002 roku chyba czyli długo i go traktują jak śmiecia. Pół roku temu jak przedłużał to ja interweniowałem i dopiero dostał jakąś sensowną ofertę.


Nie u wszystkich operatorów jest, ale czasem się zdarza stopniowanie ofert proponowanych klientowi. Czynników jest całe mnóstwo, staż, złożone wypowiedzenie, terminowe opłaty, wysokość abonamentu, czy oferta na infolinii, w punkcie, przez www, itd. Zdarza się włączenie klientowi oferty niestandardowej, której u konsultanta nie widać. Co firma, to inny system ofertowania.
Kto traktuje Twojego ojca jak śmiecia? Konsultant? Pracownik IT? Specjalista ds ofert? Dyrektor? Myślisz, że jest jakiś spisek?
k4412/07/2019 15:50

Nie u wszystkich operatorów jest, ale czasem się zdarza stopniowanie ofert …Nie u wszystkich operatorów jest, ale czasem się zdarza stopniowanie ofert proponowanych klientowi. Czynników jest całe mnóstwo, staż, złożone wypowiedzenie, terminowe opłaty, wysokość abonamentu, czy oferta na infolinii, w punkcie, przez www, itd. Zdarza się włączenie klientowi oferty niestandardowej, której u konsultanta nie widać. Co firma, to inny system ofertowania.Kto traktuje Twojego ojca jak śmiecia? Konsultant? Pracownik IT? Specjalista ds ofert? Dyrektor? Myślisz, że jest jakiś spisek?


Oferta była uboższa (mniej kanałów) a miał płacić 20zł mniej przez 6 miesięcy a potem tyle samo "co zawsze" i wydzwaniali do niego po kilka razy dziennie i ponaglali do zaakceptowania umowy.
Dopiero jak złożyłem wypowiedzenie umowy to zaproponowali podobną oferte do poprzedniej i, że będzie przez pół roku za darmo.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst