Niestety, ta okazja wygasła 13 lipca 2021.
374°
Opublikowano 6 lipca 2021

1 miesiąc za darmo Skillshare Premium

Darmowa dostawa
Opublikowane przez
hykker
Dołączył w 2018
235
3 905

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dziś wpadła mi do skrzynki oferta na darmową ofertę premium na Skillshare.
Czym jest Skillshare: to internetowa społeczność edukacyjna z tysiącami zajęć dla kreatywnych i ciekawskich ludzi na takie tematy, jak ilustracja, projektowanie, fotografia, wideo, animacja i nie tylko. Na Skillshare miliony członków spotykają się, by znaleźć inspirację i aby się rozwijać w swojej dziedzinie lub w swoich hobby.
Rejestrując się uzyskujesz dostęp do ponad 22000 zajęć za darmo.

Niektóre z kursów:
  • Fotografia
  • Ilustracj
  • UI/UX Design
  • Projektowanie graficzne, logo i branding
  • Kreatywne pisanie
  • Animacja
  • Sztuka piękna
  • Film & Wideo
  • Sztuka
  • Styl życia
  • Marketing
  • Wydajność
  • Freelancer i przedsiębiorczość
  • Tworzenie stron internetowych
  • i wiele innych

Filmy można ściągać na dysk i oglądać je offline. Materiały można przeglądać w trybie VOD. W każdej chwili subskrypcję można anulować.
Nie ma żadnego ograniczenia do materiałów serwisu.
Miłego korzystania.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

24 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika andzii
    AdineX206/07/2021 18:39

    Skąd informacja że jest ich za dużo? Powstają nowe firmy i prz …Skąd informacja że jest ich za dużo? Powstają nowe firmy i przedsiębiorstwa więc czemu niby ma być przesyt? Wystarczy wejść sobie na olx czy inny portal do ogłoszeń na pracę i z łatwością można znaleźć firmy które chętnie zatrudnią programistę.


    Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minimalnie midów. Samodzielne osoby, z doświadczeniem kilkuletnim i skillami. Natomiast juniorów, ludzi po stażach, samouków, po różnego rodzaju (często bezwartościowych) kursach w 20 godzin od zera do bohatera itp jest za to baaaardzo dużo i tacy ludzie mają obecnie olbrzymi problem ze znalezieniem pierwszej pracy. A wszystko przez te, że wysokie stawki wykwalifikowanych pracowników it są takie kuszące i wielu myśli o przebranżowieniu się. Niestety obecnie nie jest łatwo wbić się w rynek. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Zapomniany
    andzii06/07/2021 18:54

    Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minima …Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minimalnie midów. Samodzielne osoby, z doświadczeniem kilkuletnim i skillami. Natomiast juniorów, ludziach po stażach, samouków, po rożnego rodzaje (bezwartościowych) kursach w 20 godzin od zera do bohatera itp jest za to baaaardzo dużo i tacy ludzie mają obecnie olbrzymi problem ze znalezieniem pierwszej pracy. A wszystko przez te, że wysokie stawki wykwalifikowanych pracowników it są takie kuszące i wielu myśli o przebranzowieniu się. Niestety obecnie nie jest łatwo wbić się w rynek.


    Cała branża IT cierpi na deficyt ofert dla juniorów oraz osób, które się przebranzawiaja. Nie tylko programiści. Ale tak ogólnie to się zgodzę.
  3. Awatar użytkownika wotyas
    Umiejętność pisania kodu to nie jest to samo, co umiejętność programowania.

    Miałem już 'przyjemność' pracować z ludźmi, którzy poszli w IT, bo kasa, ale smykałki do programowania brak.

    Za programowanie powinny brać się osoby, które to lubią, rozumieją o co w tym chodzi i które mają jakiekolwiek pojęcie jak działa komputer, co to jest złożoność obliczeniowa itp. ale to samo można w zasadzie powiedzieć o każdym innym zawodzie, czyli podsumowując - myślę, że czasem warto jest w życiu robić to co się po prostu lubi.
  4. Awatar użytkownika hykker
    Autor
    AdineX206/07/2021 19:47

    Nie oczekuję natychmiastowej gratyfikacji, wiem że aby ostać dobrym pr …Nie oczekuję natychmiastowej gratyfikacji, wiem że aby ostać dobrym programistą nie wystarczy nauczyć się podstaw i trochę to trwa. Zamierzam udać się na studia programistyczne i właśnie teraz, przed nimi staram się liznąć każdego z języków i w międzyczasie szlifować swoje umiejętności.


    NIe liz z kazdego jezyka tylko najlepiej skup sie na jednym. Java, PHP, Python. Lepiej byc dobrym z jednej rzeczy niz kiepskim z kilku. Skup się na Javie. Poznasz Jave, poznasz inne jezyki.
  5. Awatar użytkownika razqz
    AdineX206/07/2021 17:55

    Z czego polecacie nauczyć się programowania? Podstaw i nie tylko.


    Zrób parę kursów z udemy lub nawet ze skillshare. O pracy zawodowej pomysl dopiero gdy Ci się spodoba, a nawet jeśli nie to zawsze można poklepać hobbystycznie. Ogólnie zawsze warto się uczyć i próbować nowych rzeczy.
  6. Awatar użytkownika Witold_Kardys
    andzii06/07/2021 18:54

    Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minima …Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minimalnie midów. Samodzielne osoby, z doświadczeniem kilkuletnim i skillami. Natomiast juniorów, ludzi po stażach, samouków, po różnego rodzaju (często bezwartościowych) kursach w 20 godzin od zera do bohatera itp jest za to baaaardzo dużo i tacy ludzie mają obecnie olbrzymi problem ze znalezieniem pierwszej pracy. A wszystko przez te, że wysokie stawki wykwalifikowanych pracowników it są takie kuszące i wielu myśli o przebranżowieniu się. Niestety obecnie nie jest łatwo wbić się w rynek.


    W każdym, możliwym zawodzie tak jest. Myślisz, że jak spedycja szuka kierowców to celuje w zielonych? Nie, szukają z doświadczeniem. Potem rynek weryfikuje, że praktycznie nikt z doświadczeniem nie szuka pracy i muszą przystać na świeżaka który odpowie na ogłoszenie mimo, że nie spełnia warunków. Tak samo jest z inżynierami czy IT. Nikt nie chce brać zielonych ale ostatecznie często musi się ugiąć. Co komu szkodzi pisać na ogłoszenia dla np. midów. Znam osoby które tak się właśnie wbiły do pracy. Nikt na rozmowie nie mówi "nie mam doświadczenia" - mówi się "realizowałem projekty prywatne, na studiach, dla kolegów".
  7. Awatar użytkownika AdineX2
    Z czego polecacie nauczyć się programowania? Podstaw i nie tylko.
  8. Awatar użytkownika hykker
    Autor
    AdineX206/07/2021 17:55

    Z czego polecacie nauczyć się programowania? Podstaw i nie tylko.


    Po co Tobie nauka programowania. Za duzo jest programistów. I kształca sie kolejni.
  9. Awatar użytkownika AdineX2
    hykker06/07/2021 18:31

    Po co Tobie nauka programowania. Za duzo jest programistów. I kształca sie …Po co Tobie nauka programowania. Za duzo jest programistów. I kształca sie kolejni.


    Skąd informacja że jest ich za dużo? Powstają nowe firmy i przedsiębiorstwa więc czemu niby ma być przesyt? Wystarczy wejść sobie na olx czy inny portal do ogłoszeń na pracę i z łatwością można znaleźć firmy które chętnie zatrudnią programistę.
  10. Awatar użytkownika Shiner
    AdineX206/07/2021 17:55

    Z czego polecacie nauczyć się programowania? Podstaw i nie tylko.


    Daruj sobie chłopie, z takim podejściem wstrzeliwania się w taki zawód, bo "dobrze zarabia" daleko nie zajdziesz, najpierw się tego naucz, a potem pomyśl czy jest to coś warte.
  11. Awatar użytkownika Witold_Kardys
    wotyas07/07/2021 09:56

    Umiejętność pisania kodu to nie jest to samo, co umiejętność progr …Umiejętność pisania kodu to nie jest to samo, co umiejętność programowania.Miałem już 'przyjemność' pracować z ludźmi, którzy poszli w IT, bo kasa, ale smykałki do programowania brak.Za programowanie powinny brać się osoby, które to lubią, rozumieją o co w tym chodzi i które mają jakiekolwiek pojęcie jak działa komputer, co to jest złożoność obliczeniowa itp. ale to samo można w zasadzie powiedzieć o każdym innym zawodzie, czyli podsumowując - myślę, że czasem warto jest w życiu robić to co się po prostu lubi.


    Niestety nie ma na rynku dostatecznej ilości wakatów w zawodach typu degustator alkoholi, testerka solarium, trener relaksu. Większość ludzi będzie zatem musiała się ugiąć i wybrać zawód w którym jest szansa na zarobek mimo, że go nie lubią.
    Gdyby w IT pracowali tylko ci którzy mają do tego smykałkę i to lubią to brakowałoby 99% pracowników.
  12. Awatar użytkownika AdineX2
    Przejrzałem sobie te wszystkie komentarze i zastanawia mnie to czemu większość osób tutaj tak zniechęca innych do programowania...
  13. Awatar użytkownika hykker
    Autor
    AdineX207/07/2021 20:58

    Przejrzałem sobie te wszystkie komentarze i zastanawia mnie to czemu …Przejrzałem sobie te wszystkie komentarze i zastanawia mnie to czemu większość osób tutaj tak zniechęca innych do programowania...


    Bo polikwidowali zawodówki i poznikały zawody, które teraz są potrzebne. W Poznaniu jest ze 30 uczelni wyzszych jak nie wiecej (państwowych i prywatnych). Na kazdej masz przynajmniej jeden kierunek informatyczny. Przemnoz to przez liczbe absolwentów. Przez liczbe miast. Liczbe uczelni w PL. I wyjdzie ci ile co roku na rynku pracy pojawia się absolwentów kierunków informatycznych. Nie kazdy z nich wbrew twojej opinii znajdzie zatrudnienie. A juz na pewno za 20-30 tys PLN. Szczególnie w PL.
    Wyszukaj sobie w google: jakich zawodów brakuje na rynku pracy w PL.
  14. Awatar użytkownika nextlevel
    AdineX206/07/2021 17:55

    Z czego polecacie nauczyć się programowania? Podstaw i nie tylko.


    Tam, gdzie za nauczone rzeczy płacą 🥸
  15. Awatar użytkownika AdineX2
    andzii06/07/2021 18:54

    Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minima …Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minimalnie midów. Samodzielne osoby, z doświadczeniem kilkuletnim i skillami. Natomiast juniorów, ludzi po stażach, samouków, po rożnego rodzaje (bezwartościowych) kursach w 20 godzin od zera do bohatera itp jest za to baaaardzo dużo i tacy ludzie mają obecnie olbrzymi problem ze znalezieniem pierwszej pracy. A wszystko przez te, że wysokie stawki wykwalifikowanych pracowników it są takie kuszące i wielu myśli o przebranzowieniu się. Niestety obecnie nie jest łatwo wbić się w rynek.


    Nie oczekuję natychmiastowej gratyfikacji, wiem że aby ostać dobrym programistą nie wystarczy nauczyć się podstaw i trochę to trwa. Zamierzam udać się na studia programistyczne i właśnie teraz, przed nimi staram się liznąć każdego z języków i w międzyczasie szlifować swoje umiejętności.
  16. Awatar użytkownika tomek.dobry
    a jak pobrać na dysk bo nie widze tej opcji ?
  17. Awatar użytkownika AdineX2
    razqz06/07/2021 23:26

    Zrób parę kursów z udemy lub nawet ze skillshare. O pracy zawodowej pomysl …Zrób parę kursów z udemy lub nawet ze skillshare. O pracy zawodowej pomysl dopiero gdy Ci się spodoba, a nawet jeśli nie to zawsze można poklepać hobbystycznie. Ogólnie zawsze warto się uczyć i próbować nowych rzeczy.


    Właśnie zacząłem obczajać jeden z kursów z udemy + w wolnym czasie używam aplikacji mimo w której podstawy są fajnie wytłumaczone po angielsku.
  18. Awatar użytkownika andzii
    AdineX207/07/2021 01:03

    Właśnie zacząłem obczajać jeden z kursów z udemy + w wolnym czasie używam a …Właśnie zacząłem obczajać jeden z kursów z udemy + w wolnym czasie używam aplikacji mimo w której podstawy są fajnie wytłumaczone po angielsku.


    Jak interesuje Cię DevOps to tutaj masz chłopaków z Polski, ich kurs właśnie na Skillshare (za free z linkiem z okazji albo bezpośrednio ze strony też miesiąc za darmo) albo na Udemy: sysdogs.com/ser…rs/ (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika Hajdn
    Poleci ktoś temat, praca project manager scrum/agile. Jakieś kursy offline, online, na co zwracać uwagę, ew. jakieś miejsce gdzie można szukać info.
  20. Awatar użytkownika krejzol
    andzii06/07/2021 18:54

    Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minima …Tak, ale warto zwrócić uwagę że niemal wszędzie szukają seniorów, minimalnie midów. Samodzielne osoby, z doświadczeniem kilkuletnim i skillami. Natomiast juniorów, ludzi po stażach, samouków, po różnego rodzaju (często bezwartościowych) kursach w 20 godzin od zera do bohatera itp jest za to baaaardzo dużo i tacy ludzie mają obecnie olbrzymi problem ze znalezieniem pierwszej pracy. A wszystko przez te, że wysokie stawki wykwalifikowanych pracowników it są takie kuszące i wielu myśli o przebranżowieniu się. Niestety obecnie nie jest łatwo wbić się w rynek.


    dużo racji w tym co piszesz. Ja, gdybym nie był w miejscu w którym jestem, to gdyby mi zależało to naoszczędzałbym na pół roku życia na zupkach i szukał choćby darmowego stażu. Wielu ludzi nie jest w stanie zrozumieć że 'entry level' mało że na siebie nie zarabia, to jest kosztem bo zabiera czas innym. (Edytowano)
Awatar użytkownika