Niestety, ta okazja już wygasła
0,5l Sprite za darmo do każdego zamówienia na Pizzaportal (tylko oznaczone restauracje)
353° Zakończono

0,5l Sprite za darmo do każdego zamówienia na Pizzaportal (tylko oznaczone restauracje)

20
sie 27.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

182612.jpgZa 2h będę wiedział czy to działa, póki co zamówiłem pizzę na 16:45. Nie widziałem nigdzie tego Sprite przy zamawianiu, ale raczej Payback nie leci w kulki :P
Kupon jednorazowy.

Ed: Wygląda na to, że Sprite dostaniemy tylko z knajp oznaczonych na liście jak poniżej:
182612.jpg
Ed2: Nie jest do tej promocji potrzebny Payback - zmieniłem tytuł.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

20 Komentarzy
Dziś poleciał w kulki zabierając punkty
Karlos111127/08/2019 15:00

Dziś poleciał w kulki zabierając punkty



Ciekawe czy napój przyjdzie, czy "wystąpił błąd" :P
o ile dostawca nie "zapomni" xD u mnie w jednej pizzeri przy zamówieniu przez pizzaportal też dają 0.5l sprite tylko że dostawca czeka na reakcje czy się upomnisz czy nie
Edytowane przez: "horiks" sie 27.
U mnie brak takiego kuponu.
Karlos111127/08/2019 15:00

Dziś poleciał w kulki zabierając punkty


Napisz do nich to co doliczą punkty. Miałem tak z przenosinami numeru do Orange oraz zamówieniem z AliExpress.
Tylko wybrane restauracje oznaczone na pizzaportal zamawiałem z north fish tym kupnem i nie dali .
jbc promocja sprite gratis do kazdego zamowienia dziala juz od co najmniej kilku miesiecy w restauracjach na pp(bialystok) lecz funkcjobuje tylko w kilku na kilkadzesiat restauracji. Niezaleznie od rodzaju jaka to promocja zawsze zalecam infornowac w komentarzu chociaz nie daje to pewnosci(autopsja). daj znac pozdrawiam
Najgorzej, że kupując w sklepie na promocji np. taki sprite to wartość takiego 0.5 l napoju to ok. 1 - 2 zł. a w restauracjach 5 - 7 zł. więc nic dziwnego, że żałują dać skorzystać z promocji.
kamil10427/08/2019 15:06

Tylko wybrane restauracje oznaczone na pizzaportal zamawiałem z north …Tylko wybrane restauracje oznaczone na pizzaportal zamawiałem z north fish tym kupnem i nie dali .



A upomniałeś się przy odbiorze ?
Właśnie nie ,zamówienie było zapakowane w torbę złapałem wydawała się ciężka myślałem że jest .
Sezon na hejterów trwa
To już nie ten sprite. Już nie słodzą cukrem.
Edytowane przez: "Wilkumis" sie 27.
Wilkumis27/08/2019 18:48

To już nie ten sprite. Już nie słodzą cukrem.


Racja od dłuższego czasu, ostatni jaki byl dobry to chyba ten w latach 90
Prawda. Ogórkowy sprite zrobili i też szału nie było.
Na pizzaportal są oznaczone restauracje biorące udział w promocji. Zamawiałem z trzech rożnych. Od żadnej nie dostałem gratisowego napoju.
PIERREHARRISON28/08/2019 09:35

Na pizzaportal są oznaczone restauracje biorące udział w promocji. Za …Na pizzaportal są oznaczone restauracje biorące udział w promocji. Zamawiałem z trzech rożnych. Od żadnej nie dostałem gratisowego napoju.


Komentarz w zamówieniu pisać trzeba, co i tak nic nie gwarantuje, ehh.
Syf jak nic. Ostatnio mieli dawać FuzeTea i gówno dostałem. Do portalu pretensji nie mam, bo pewnie te Janusze z kebaba już dawno do lódoweczki w swoim lokaliku wsadzili i sprzedają gratisy.
Edytowane przez: "mloody" sie 28.
mloody28/08/2019 21:33

Syf jak nic. Ostatnio mieli dawać FuzeTea i gówno dostałem. Do portalu pr …Syf jak nic. Ostatnio mieli dawać FuzeTea i gówno dostałem. Do portalu pretensji nie mam, bo pewnie te Janusze z kebaba już dawno do lódoweczki w swoim lokaliku wsadzili i sprzedają gratisy.


Tak jest, trzeba komentarz, a jak ktoś woli to nawet zadzwonić i powiedzieć, o gratisie (to drugie imho to trochę przesada) inna sprawa, że mogą już nie mieć gratisów (ale tego też nie zweryfikujesz), to nie łaska im zadzwonić, czy chociażby zwykłego sms-a wysłać. Trzeba opieprzać ich to się nauczą (kierowce/zadzwonić do restauaracji/negatywny komentarz, opinia, ocena). Mało możliwe ale naciskając raz mi się udało i dowieźli samego gratisa.
A co do samego fuze tea to raczej mogli nie mieć dużo, bo to puszka ok. 200 ml, pierwszy raz w życiu taką na oczy widziałem. To bardziej taki teaser na potrzeby wybitnie promocyjne.
kamilslimak29/08/2019 09:52

Tak jest, trzeba komentarz, a jak ktoś woli to nawet zadzwonić i p …Tak jest, trzeba komentarz, a jak ktoś woli to nawet zadzwonić i powiedzieć, o gratisie (to drugie imho to trochę przesada) inna sprawa, że mogą już nie mieć gratisów (ale tego też nie zweryfikujesz), to nie łaska im zadzwonić, czy chociażby zwykłego sms-a wysłać. Trzeba opieprzać ich to się nauczą (kierowce/zadzwonić do restauaracji/negatywny komentarz, opinia, ocena). Mało możliwe ale naciskając raz mi się udało i dowieźli samego gratisa.A co do samego fuze tea to raczej mogli nie mieć dużo, bo to puszka ok. 200 ml, pierwszy raz w życiu taką na oczy widziałem. To bardziej taki teaser na potrzeby wybitnie promocyjne.


Stary zwisało mi, że nie przywieźli, bo mogę otworzyć lodówkę czy iść do sklepu i sobie wyciągnąć/kupić, ale wtedy wybrałem daną firmę, która serwowała posiłek i dodatkowo brała udział w tej akcji FuzeTea (kilka firm tylko w tym brało udział) to mnie skłoniło żeby akurat wybrać tą firmę i to jedzenie. Tak może bym wybrał inną. Oczywiście nikt nie dostał zjebki, ani jakiejś złej opinii, bo jedzenie było ok. Tylko niesmak pozostał. Tak samo jakbym chodził z koleżanką po domach i sprzedawał garnki i mam taką promocje, że do każdego zakupu koleżanka robi laskę i co zamawiasz garnki, a ja przychodzę i sorry dziś laski nie ma. Została w domu... byłoby Ci smutno hehe
ps. Nie było żadnej informacji że komentarz czy inne wypociny musisz zrobić. Kliknąłeś zamów i już było info, że jedzie posiłek z napojem.
Edytowane przez: "mloody" sie 29.
Sprite jest niezdatny do picia od kiedy dodają do niego aspartam
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst