Czym jest okazja od Partnera?

Prowadzimy test, aby sprawdzić czy Zweryfikowani Partnerzy udostępniający swoje oferty bezpośrednio na platformie mogą poprawić jakość i różnorodność gorących okazji dostępnych dla społeczności.

Naszym celem jest dywersyfikacja okazji, które można znaleźć na platformie i dalsze podnoszenie poziomu ich jakości

Odkryj szerszą gamę kategorii, marek i produktów oraz znajdź lepsze okazje, które nie są dostępne nigdzie indziej.

Pozwól mniejszym sprzedawcom być częścią społeczności i dzielić się im swoją pasją i wiedzą.

Umocnij swoją pozycję sędziego poprzez ocenianie treści i pomóż sprzedawcom zrozumieć, czego szuka społeczność.

Zapytałeś, a my odpowiadamy

Najważniejsze pytania dotyczące okazji partnerskich

"Sprzedawcy upoważnieni do publikowania okazji mają oznaczenie „Zweryfikowany Partner” wraz z niebieską ikoną znacznika wyboru obok nazwy użytkownika, dzięki czemu można je w łatwy sposób zidentyfikować. "
Budowanie platformy opartej na społeczności, której mogą ufać nasi użytkownicy, jest naszym głównym założeniem i ważnym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się pracować właśnie tutaj. Nasi użytkownicy muszą ufać nam, że okazje, które znajdą na naszej platformie, są autentyczne, a my nie pójdziemy na kompromis, bez względu na to, ile partner zapłaciłby w zamian za ekspozycję. Starannie dobieramy zaufanych partnerów i upewniamy się, że rozumieją nasze zasady. Okazja może stać się gorąca tylko wtedy, gdy większość użytkowników potwierdzi, że taka właśnie jest i dzięki temu może potencjalnie zyskać większą widoczność. Aby upewnić się, że proces ten pozostaje neutralny i całkowicie kierowany przez społeczność, przeprowadzamy również ścisłą kontrolę ogólnego zachowania podczas głosowania. Zweryfikowani partnerzy nie mogą głosować. Podejmujemy również działania, aby zapewnić, że nie ma miejsca na żadne manipulacje ani aktywność botów. Oostatecznie nie możemy wpływać na temperaturę okazji, ale możemy monitorować nietypowe lub nieoczekiwane wzorce głosowania.
Autopromocja to zawsze drażliwy temat, który ma dwie strony medalu. Obecnie usuwamy setki ofert tygodniowo jeżeli osoba publikująca ma jakiekolwiek powiązania ze sprzedawcą. Udostępnienie platformy wszystkim sprzedawcom, aby mogli publikować własne oferty dla niektórych wydaje się rzeczą naturalną. Problem w tym, że zdecydowana większość takich ofert nie jest publikowana w sposób transparentny. Pracownicy lub właściciele sklepów dołączają do społeczności, deklarują brak powiązań ze sprzedawcą, a następnie publikują okazje sugerując, że właśnie trafili na świetną przecenę. Nie tak, naszym zdaniem, powinna działać pomocna, uczciwa i otwarta społeczność. Użytkownicy nie byliby w stanie odróżnić prawdziwych okazji od spamu. Pośród publikacji, które usuwamy za autopromocję czasami znajdują się naprawdę niezłe okazje, które przy otrzymaniu szansy na transparentną formę publikacji, mogą być niezwykle popularne wśród naszych użytkowników. Dlatego naszym rozwiązaniem jest weryfikacja niektórych sprzedawców i umożliwienie im publikowania okazji na platformie (początkowo w formie testu). Członkowie Pepper wciąż mogą zdecydować, które okazje powinny “polecieć do gorących”, a które zasługują na “mróz”. My umożliwiamy Ci łatwą identyfikację Zweryfikowanych Partnerów, dzięki czemu masz całkowitą jasność co do tego, kto i co udostępnia.
Zespół ds. wsparcia społeczności sprawdza każdą okazję, zanim Ci ją pokażemy. Fałszywe informacje, fikcyjne rabaty i manipulacje są zatrzymywane, zanim jeszcze zostaną opublikowane. Gdy okazja zostanie już opublikowana, społeczność ma prawo zdecydować, czy jest dobra, czy nie. Głosując decydujesz, czy okazja będzie gorąca, czy może zimna, co ostatecznie wpływa na jej widoczność. Najlepsze okazje trafiają do zakładki gorących. Jeśli uważasz, że to słaba okazja zostaw komentarz i odpowiednio zagłosuj. Jeśli inni zgodzą się z Twoją opinią, okazja stanie się zimna. Nie będziemy usuwać komentarzy użytkowników tylko dlatego, że krytykują one okazje partnerskie. Będziemy określać standardy zachowania, których oczekujemy od Zweryfikowanych Partnerów, a obejmuje to m.in. brak manipulacji okazjami – np. zakładanie kont wyłącznie w celu głosowania lub promowanie publikacji pozytywnymi komentarzami. Mamy już spore doświadczenie w wykrywaniu takich nadużyć, więc użyjemy go do wyłapywania takich działań. Partnerzy przyłapani na stosowaniu takiego oszustwa zostaną usunięci z testu.
Okazja partnerska to okazja opublikowana przez zweryfikowanego partnera bezpośrednio na platformie. Publikuje on treści w dokładnie takim samym procesie co okazje opublikowane przez społeczność. Okazja ukazuje się najpierw w zakładce "nowe", a jeśli osiągnie temperaturę 200° pojawia się również w zakładce "gorące". Posty promowane to okazje, które zostały już opublikowane przez członka naszej społeczności, partnera lub edytora. Te publikacje cieszą się popularnością wśród społeczności i otrzymują dalszą promocję na krótkotrwałej, stałej pozycji w serwisie, za opłatą od partnera. Okazje są promowane w zakładce “gorące” oraz odpowiednio oznaczone. Aby nie wpływać na decyzje przy głosowaniu, użytkownik może ją ocenić dopiero po przejściu bezpośrednio do strony z okazją i zapoznaniu się ze szczegółami.Okazja po osiągnięciu temp. 200° pojawia się na liście gorących okazji, a gdy osiągnie min. 300°, może być promowana w jednym ze slotów tej listy z okazjami. To, czy oferta okaże się na tyle gorąca, aby ją promować, zależy wyłącznie od społeczności. Ty decydujesz, czy na to zasługuje. Uważamy, że jest to najlepszy sposób na całkowitą neutralność przy jednoczesnym zapewnieniu naszym użytkownikom możliwości odkrywania najlepszych okazji i ekskluzywnych ofert, które w innym przypadku mogliby przegapić. Więcej na temat promowanych treści dowiesz się w naszym FAQ.
Podczas testu nie pobieramy od sprzedawców opłat za udział. Jest on możliwy wyłącznie na podstawie przesłanego od nas zaproszenia. Nie możemy przeprowadzić tego testu dla wszystkich sprzedawców z oczywistych powodów – musimy upewnić się, że posiadamy odpowiednie zasoby do monitorowania jakości treści od Partnerów, których zapraszamy do programu, aby oferowali użytkownikom najlepsze okazje oraz wsparcie. Nie jesteśmy teraz pewni, jaki będzie wynik tego testu i nie mamy pojęcia co zmieni się w dłuższej perspektywie czasu w przypadku ewentualnego wprowadzenia tej funkcji. Naszym celem nie jest czerpanie zysków z opłat za korzystanie z takiej funkcji, ale uzyskanie większej liczby okazji i większej różnorodności (co dopiero może przełożyć się na większą prowizję). Pożądanym kierunkiem rozwoju platformy byłaby współpraca z mniejszymi, często niszowymi markami jednocześnie zapewniając im uczciwe i sprawiedliwe opłaty.

Nadal masz pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią?

Dołącz do dyskusji